Sari la conținut

Ajutor va rog


Rarressh
 Share

Postări Recomandate

de ce culpa comuna? sunt curios

Culpa comuna deoarece accidentul nu a fost provocat cu intentie si motociclismul nu a respectat conditiile de drum in functie de trafic,fenomene,etc.....si biciclistul nu avea ce cauta pe acea portiune de drum in conditiile in care exista o pista semnlizata corespunzator.Ambii participanti la trafic se fac vinovati pentru ca nu s-au adaptat la conditiile de drum valabila pe acea portiune.....deci meritau amandoi sanctiuni contraventionale.Sper sa o rezolvati amiabil.

Editat de Ro-TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culpa comuna deoarece accidentul nu a fost provocat cu intentie si motociclismul nu a respectat conditiile de drum in functie de trafic,fenomene,etc.....si biciclistul nu avea ce cauta pe acea portiune de drum in conditiile in care exista o pista semnlizata corespunzator.Ambii participanti la trafic se fac vinovati pentru ca nu s-au adaptat la conditiile de drum valabila pe acea portiune.....deci meritau amandoi sanctiuni contraventionale.Sper sa o rezolvati amiabil.

 

cand doar unul din cei doi implicati in accident a facut o contraventie care se sanctioneaza, nu poti da culpa comuna. faptul ca biciclistul se afla pe carsoabil nu constituie contraventie. cel mult poate da o circumstanta atenuanta motociclistului. la fel ca atunci cand intr-un accident unul soferi este sub influenta alcoolului va fi vinovat indiferent de ce s-a intamplat pe sosea. asa cum daca un motociclist incepator piloteaza o motocicleta de 500 cmc si este accidentat pentru ca nu i s-a acordat prioritate nu se va da culpa comuna, doar pentru ca nu a condus motocicleta adecvata. contraventiile au si ele o ierarhie, iar cel care a infaptuit-o pe cea mai grava, plateste... iar cupla comuna a fost inventata ca sa plateasca amandoi, nu ca sa scape amandoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic: eu ma minunez cate "pareri" citesc aici... mare e gradina domnului.

 

ontopic: biciclistii sunt participanti la trafic ca oricare alt vehicul inmatriculat si se difera de pietoni, NU cum ne spune "agresiv rider" ca un biciclist pe carosabil este = cu un pieton pe carosabil. oare "agresiv rider" o avea permis??? daca DA, atunci numai el stie cum l-a luat, ca eu nu imi dau seama.

DECI: daca de ex eu sunt cu bicicleta pe carosabil, dar am si pista pt bicla, dar refuz sa o utilizez si vine un nene cu alta tricicleta/motocicleta/conserva/camion/tractor peste mine el este singurul responsabil.

 

dau alt exemplu, sa inteleaga tot.... :unsure: "omul": daca eu sunt in afara unui drum public(pe camp) si trece nenea Gheorghe cu tractorul peste mine cine este vinovat??? desigur EL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma lasa sincer rece supozitiile sau parerile pertinente cu privire la cine va avea castig de cauza.EU VORBESC DIN PUNCT DE VEDERE JURIDIC SI ASTA E VERDICTUL FINAL:CULPA COMUNA,Si puteti intreba pe oricare avocat vreti voi.Conform codului de procedura penala coroborat cu normele de aplicare ale codului rutier,biciclistul este un participant la trafic la fel ca un conducator auto sau un motociclist.Asa cum conducatorii auto,sau motociclistii sunt obligati sa respecte semnificatia indicatoarelor sau marcajelor rutiere.....la fel si biciclistii sau pietonii au obligatia de a respecta semnificatia indicatoarelor sau marcajelor rutiere.Nu merge fiecare cum vrea sau se doarme pe o ureche in mijlocul bulevardului.Exista masuri de aplicare a sanctiunilor indiferent ca esti participant la trafic sau pieton.In cazul de fata motociclistul nu a respectat viteza legala pana la evitarea oricarui pericol(amintim conditii de drum pe timp nefavorabil,alunecos,,,,etc)iar biciclistul nu a respectat semnificatia indicatorului pista pentru biciclisti,ignorandu-l total cu indiferenta.Elementele circumstantelor atenuante nu pot fi luate in considerare decat in cazul riderului,deoarece involuntar a derapat din cauza crengii izbindu-se de biciclist care spre <norocul lui>era in acel moment pe partea carosabila.Doamne fereste,in cazul motociclistului putea sa fie si mai rau daca era o masina pe contrasens,etc.Ghinion,sau nu....biciclistul a iesit sifonat din toata treaba asta.Probabil daca se afla pe pista special destinata biciclistilor,altfel era situatia si nu se ppoate pune in discutie elementele comensurabile care au stat la baza motivarii si nu a putut folosi pista destinata biciclistilor.

Din punct de vedere legal,nenea politian a aplicat cat se poate de prost legea deoarece nu sunt constituite elementele probatorii pentru a aplica o masura disciplinara conducatorului moto.......mai mult,politistul are rol de agent constatator si nu de putere juecatoreasca pentru a stabili vinovatia si cauzele care au stat la baza producerii accidentului in cazul in care una din parti a suferit leziuni sau danune morale sau materiale(aici fiind vorba de biciclist).Tot ce poate face riderul daca se simte nedreptatit ..este sa faca contestatie la procesul verbal privind masura suspendarii permisului de conducere ,dar nu si a masurii administrative iar daca biciclistul are dovezi concludente ca a suferit daune materiale sau morale il poate actiona in instanta.

DUPA MINE ,VERDICTUL ESTE FOARTE CLAR.Nu ma bucur ca s-a intamplat acest incident ,pentru ca e nasol atat pentru motorider cat si pentru biciclist ....dar ceasul rau....bine ca a fost numai atat.

Editat de Ro-TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma lasa sincer rece supozitiile sau parerile pertinente cu privire la cine va avea castig de cauza.EU VORBESC DIN PUNCT DE VEDERE JURIDIC SI ASTA E VERDICTUL FINAL:CULPA COMUNA,Si puteti intreba pe oricare avocat vreti voi.Conform codului de procedura penala coroborat cu normele de aplicare ale codului rutier,biciclistul este un participant la trafic la fel ca un conducator auto sau un motociclist.Asa cum conducatorii auto,sau motociclistii sunt obligati sa respecte semnificatia indicatoarelor sau marcajelor rutiere.....la fel si biciclistii sau pietonii au obligatia de a respecta semnificatia indicatoarelor sau marcajelor rutiere.Nu merge fiecare cum vrea sau se doarme pe o ureche in mijlocul bulevardului.Exista masuri de aplicare a sanctiunilor indiferent ca esti participant la trafic sau pieton.In cazul de fata motociclistul nu a respectat viteza legala pana la evitarea oricarui pericol(amintim conditii de drum pe timp nefavorabil,alunecos,,,,etc)iar biciclistul nu a respectat semnificatia indicatorului pista pentru biciclisti,ignorandu-l total cu indiferenta.Elementele circumstantelor atenuante nu pot fi luate in considerare decat in cazul riderului,deoarece involuntar a derapat din cauza crengii izbindu-se de biciclist care spre <norocul lui>era in acel moment pe partea carosabila.Doamne fereste,in cazul motociclistului putea sa fie si mai rau daca era o masina pe contrasens,etc.Ghinion,sau nu....biciclistul a iesit sifonat din toata treaba asta.Probabil daca se afla pe pista special destinata biciclistilor,altfel era situatia si nu se ppoate pune in discutie elementele comensurabile care au stat la baza motivarii si nu a putut folosi pista destinata biciclistilor.

Din punct de vedere legal,nenea politian a aplicat cat se poate de prost legea deoarece nu sunt constituite elementele probatorii pentru a aplica o masura disciplinara conducatorului moto.......mai mult,politistul are rol de agent constatator si nu de putere juecatoreasca pentru a stabili vinovatia si cauzele care au stat la baza producerii accidentului in cazul in care una din parti a suferit leziuni sau danune morale sau materiale(aici fiind vorba de biciclist).Tot ce poate face riderul daca se simte nedreptatit ..este sa faca contestatie la procesul verbal privind masura suspendarii permisului de conducere ,dar nu si a masurii administrative iar daca biciclistul are dovezi concludente ca a suferit daune materiale sau morale il poate actiona in instanta.

DUPA MINE ,VERDICTUL ESTE FOARTE CLAR.Nu ma bucur ca s-a intamplat acest incident ,pentru ca e nasol atat pentru motorider cat si pentru biciclist ....dar ceasul rau....bine ca a fost numai atat.

Pai si cine a zis ca e pista semnalizata corespunzator? Exista doar niste mazgaleli cu vopsea pe un trotuar unde sunt desenate biciclete si pietoni, nu exista semn care sa sugereze ca ar fi pista de biciclisti prin zona si nu exista semn de "Interzis bicicletelor". Eu m-am prins ca e "pista" ca am vazut-o din tramvai cand m-am dus la service dupa motor, ca altfel n-aveam cum sa ghicesc. E lucru din ala facut de mantuiala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cine a zis ca e pista semnalizata corespunzator? Exista doar niste mazgaleli cu vopsea pe un trotuar unde sunt desenate biciclete si pietoni, nu exista semn care sa sugereze ca ar fi pista de biciclisti prin zona si nu exista semn de "Interzis bicicletelor". Eu m-am prins ca e "pista" ca am vazut-o din tramvai cand m-am dus la service dupa motor, ca altfel n-aveam cum sa ghicesc. E lucru din ala facut de mantuiala...

Asa se deduce din cele relatate mai sus.Eu nu stiu cum este ca nu sunt din Bucuresti.Pentru a lamuri aceasta situatie,se poate face o adresa catre PMB,pentru a nu exista dubii cu privire la acel sector de drum.Cine are interes si ajuta cumva in elucidarea misterului poate cere aceasta adresa....Drumul e lung de parcurs....depinde cat sunt de <lezati moral>ambii vinovati.....si cat sunt dispusi sa ceara dreptate.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se deduce din cele relatate mai sus.Eu nu stiu cum este ca nu sunt din Bucuresti.Pentru a lamuri aceasta situatie,se poate face o adresa catre PMB,pentru a nu exista dubii cu privire la acel sector de drum.Cine are interes si ajuta cumva in elucidarea misterului poate cere aceasta adresa....Drumul e lung de parcurs....depinde cat sunt de <lezati moral>ambii vinovati.....si cat sunt dispusi sa ceara dreptate.....

esti praf... in cazuri de accident cu vatamare corporala se ridica permisele la toti cei implicati si acestii circula cu dovada, care se prelungeste din 30 in 30 de zile pana la finalizarea cercetarilor. numai dupa aceea se aplica eventalele sanctiuni (amenzi, suspendari). in rest tot degeaba esti :) partea naspa e ca sunt unii care te cred... mnai ales ca insisti atata ajungi si tu sa crezi ceea ce sustii

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai usor cu cuncluziile :)

stiu cel putin 2 cazuri de accidente 'cu victime' aka pus jos un pieton cu 10-20 km/h care nu avea nici o treaba cu trecerea, si in fiecare caz nu s-a retinut permisul. asta pentru ca politistii, oricat de idioti ar fi de obicei, nu puteau sa aiba vreun dubiu asupra vinovatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti praf... in cazuri de accident cu vatamare corporala se ridica permisele la toti cei implicati si acestii circula cu dovada, care se prelungeste din 30 in 30 de zile pana la finalizarea cercetarilor. numai dupa aceea se aplica eventalele sanctiuni (amenzi, suspendari). in rest tot degeaba esti :) partea naspa e ca sunt unii care te cred... mnai ales ca insisti atata ajungi si tu sa crezi ceea ce sustii

Merci,pentru apreciere.daca tu lucrezi in domeniu ,in MINISTERUL ADMINISTRATIEI PUBLICE si stii mai bine decat mine........te las pe tine sa-l lamuresti,sau daca esti avocat ..reprezinta-l tu in instanta ca sigur va avea castig de cauza.

Si ca sa nu mai bati campii aiurea........nici nu s-a dispus cercetarea accidentului,pentru ca politia nu are acest drept sa stabileasca vinovatia fiecaruia...ei au doar un presupus factor de constatare .Si daca motociclistul are castig de cauza in instanta si daca il da pe politist in judecata pentru neconcordanta din punct de vedere la incadrare legala.......ii platesti tu despagubiri????Vorbesti din auzite,prietene.

 

SI PROBABIL NU AI CITIT DE MULT TIMP CODUL RUTIER ,sa iti reamintesc cazurile cand se suspenda permisul de conducere...

Suspendarea exercitarii dreptului de conducere a conduce un autoturism reprezinta una dintre sanctiunile complementare prevazute de OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Sanctiunea suspendarii dreptului de a conduce se face numai pe termen limitat si se aplica prin acelasi proces-verbal prin care se aplica si sanctiunea principala a amenzii sau avertismentului.

 

Astfel, art. 100 al. 3 al ordonantei mai sus amintite prevede cazurile pentru care se suspenda exercitare dreptului de a conduce pe o perioada de 30 de zile:

- depasirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea rosie a semaforului sau la trecerile de nivel cu calea ferata

- neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea regulamentara a drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului sau tramvaiului

- neacordarea prioritatii de trecere vehiculelor care au acest drept

- nerespeectare semnificatiei culorii rosii a semaforului

- nerespectarea regulilor privind depasirea

- nerespectarea semnalelor, indicatiilor si dispozitiilor politistului rutier aflat in exercitarea atributiilor de serviciu

- neprezentarea la unitatea de politie compententa pe raza careia s-a produs un accident de circulatie din care au rezultat numai pagube materiale (cu exceptiile prevazute de art. 79 al. 2 al aceleiasi ordonante)

 

Suspendarea dreptului de a conduce se da pe termen de 60 de zile pentru:

- nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depasirea sau trecerea la culoarea rosie a semaforului, daca prin aceasta s-a produs un accident de circulatie din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale

- nerspectarea interdictiei temporare de circulatie instituite pe un anumit segment de drum public

- nerespectarea regulilor de circulatie la trecerea unei coloane oficiale sau intercalarea intr-o astfel de coloana

- circulatia pe sens opus, cu exceptia cazurilor in care se efectueaza regulamentar manevra de depasire.

 

In fine, pe o perioada de 90 de zile se suspenda dreptul de a conduce pentru:

- conducere sub influenta bauturilor alcoolice, daca fapta nu constituie, potrivit legii, infractiune

- conducerea autovehiculului cu defectiuni grave la sistemul de franare sau la mecanismul de directie, constatate de politia rutiera impreuna cu specialistii Registrului Auto Roman

- neoprirea la trecerea la nivel cu calea ferata cand barierele sau semibarierele sunt coborate ori in curs de coborare sau cand semnalele cu lumini rosii si /sau sonore sunt in functiune

- depasirea cu mai mult de 50 km/ora a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv si pentru categoria din care face parte autovehiculul ondus, constatata, potrivit legii, cu mijloace tehnice omologate si verificate metrologic.

Pana nu EXISTA O HOTARARE JUDECATOREASCA DEFINITIVA SAU NU EXISTA UN DOSAR AFLAT PE ROLUL INSTANTELOR DE JUDECATA,NU SE POATE RETINE PERMISUL...SI aici ma refer strict la cazul de fata.

 

Si ....1.aici accidentul s-a produs involuntar.

2.Probabil tu esti unul din acele persoane cu mustrari de constiinta care se duce singur la politie si preda permisul pentru ca a incalcat legea.

3.Ambii participanti,din cele relatate..au incalcat legea,respectiv motociclistul nu a adaptat viteza la conditiile de drum iar biciclistul nu a respectat semnificatia indicatoarelor sau marcajelor rutiere(daca exista pista pentru biciclisti in zona marcata corespunzator).

4.In acest moment lipseste deocamdata obiectul cauzei,adica un dosar de cercetare penala impotriva motociclistului,pentru vatamare corporala.......de unde deduci tu ca politistul i-a suspendat corect permisul de conducere????

In fine..ma abtin de la alte comentarii inutile care nu au legatura cu realitatea si nici o relevanta....

Editat de Ro-TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,pentru apreciere.daca tu lucrezi in domeniu ,in MINISTERUL ADMINISTRATIEI PUBLICE si stii mai bine decat mine........te las pe tine sa-l lamuresti,sau daca esti avocat ..reprezinta-l tu in instanta ca sigur va avea castig de cauza.

Si ca sa nu mai bati campii aiurea........nici nu s-a dispus cercetarea accidentului,pentru ca politia nu are acest drept sa stabileasca vinovatia fiecaruia...ei au doar un presupus factor de constatare .Si daca motociclistul are castig de cauza in instanta si daca il da pe politist in judecata pentru neconcordanta din punct de vedere la incadrare legala.......ii platesti tu despagubiri????Vorbesti din auzite,prietene.

 

SI PROBABIL NU AI CITIT DE MULT TIMP CODUL RUTIER ,sa iti reamintesc cazurile cand se suspenda permisul de conducere...

Suspendarea exercitarii dreptului de conducere a conduce un autoturism reprezinta una dintre sanctiunile complementare prevazute de OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Sanctiunea suspendarii dreptului de a conduce se face numai pe termen limitat si se aplica prin acelasi proces-verbal prin care se aplica si sanctiunea principala a amenzii sau avertismentului.

 

Astfel, art. 100 al. 3 al ordonantei mai sus amintite prevede cazurile pentru care se suspenda exercitare dreptului de a conduce pe o perioada de 30 de zile:

- depasirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea rosie a semaforului sau la trecerile de nivel cu calea ferata

- neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea regulamentara a drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului sau tramvaiului

- neacordarea prioritatii de trecere vehiculelor care au acest drept

- nerespeectare semnificatiei culorii rosii a semaforului

- nerespectarea regulilor privind depasirea

- nerespectarea semnalelor, indicatiilor si dispozitiilor politistului rutier aflat in exercitarea atributiilor de serviciu

- neprezentarea la unitatea de politie compententa pe raza careia s-a produs un accident de circulatie din care au rezultat numai pagube materiale (cu exceptiile prevazute de art. 79 al. 2 al aceleiasi ordonante)

 

Suspendarea dreptului de a conduce se da pe termen de 60 de zile pentru:

- nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depasirea sau trecerea la culoarea rosie a semaforului, daca prin aceasta s-a produs un accident de circulatie din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale

- nerspectarea interdictiei temporare de circulatie instituite pe un anumit segment de drum public

- nerespectarea regulilor de circulatie la trecerea unei coloane oficiale sau intercalarea intr-o astfel de coloana

- circulatia pe sens opus, cu exceptia cazurilor in care se efectueaza regulamentar manevra de depasire.

 

In fine, pe o perioada de 90 de zile se suspenda dreptul de a conduce pentru:

- conducere sub influenta bauturilor alcoolice, daca fapta nu constituie, potrivit legii, infractiune

- conducerea autovehiculului cu defectiuni grave la sistemul de franare sau la mecanismul de directie, constatate de politia rutiera impreuna cu specialistii Registrului Auto Roman

- neoprirea la trecerea la nivel cu calea ferata cand barierele sau semibarierele sunt coborate ori in curs de coborare sau cand semnalele cu lumini rosii si /sau sonore sunt in functiune

- depasirea cu mai mult de 50 km/ora a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv si pentru categoria din care face parte autovehiculul ondus, constatata, potrivit legii, cu mijloace tehnice omologate si verificate metrologic.

Pana nu EXISTA O HOTARARE JUDECATOREASCA DEFINITIVA SAU NU EXISTA UN DOSAR AFLAT PE ROLUL INSTANTELOR DE JUDECATA,NU SE POATE RETINE PERMISUL...SI aici ma refer strict la cazul de fata.

 

Si ....1.aici accidentul s-a produs involuntar.

2.Probabil tu esti unul din acele persoane cu mustrari de constiinta care se duce singur la politie si preda permisul pentru ca a incalcat legea. (asta e problema mea)

3.Ambii participanti,din cele relatate..au incalcat legea,respectiv motociclistul nu a adaptat viteza la conditiile de drum iar biciclistul nu a respectat semnificatia indicatoarelor sau marcajelor rutiere(daca exista pista pentru biciclisti in zona marcata corespunzator). (nu este contraventie la legea circulatiei)

4.In acest moment lipseste deocamdata obiectul cauzei,adica un dosar de cercetare penala impotriva motociclistului,pentru vatamare corporala.......de unde deduci tu ca politistul i-a suspendat corect permisul de conducere???? (pe cat faci pariu ca e deschis dosar de cercetare penala?)

In fine..ma abtin de la alte comentarii inutile care nu au legatura cu realitatea si nici o relevanta....(bine faci, ca esti pe alaturea)

 

cred că ți-e tare greu. cine sustine suspendarea dreptului de a conduce? eu spun ca plasticul ii va fi retinut pana la finalizarea cercetarilor. adica cel putin 30 de zile la politie si de restul la parchet. va conduce cu dovada, pana la finalizarea cercetarilor. si nu se ajunge in intanta decat daca unul dintre implicati vrea despagubiri sau daca este nemultumit de concluziile anchetei. ai dreptul sa deschizi proces civil si sa ceri despagubiri chiar daca esti vinovat de producerea accidentului. dosarul de cercetare penala se deschide automat si din oficiu daca exista persoane care au primit ingrijire medicala de urgenta, si, presupun, ca daca unul are clavicula rupta si celalalt piciorul fracturat, a venit salvarea si au fost trnsportati la spital. dosarul de cercetare penala se deschide si daca ai cazut ca prostul si te-ai lovit de de-a luat salvarea, si la fel, iti este luat si plasticul pana la finalizarea cercetarilor chiar daca ti-ai spart capul singur si nu ai incalcat nici o regula de circualtie. :drink: si inca odata, repet poate intelegi si tu, nu ti se supenda dreptul de a conduce. iti este retinut doar plasticul si conduci cu dovada vizata din 30 in 30 de zile... (ai loc de vreo 8 stampile)

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind actorul principal al acestui accident..vreau sa anunt ca am luat legatura cu omu (biciclistu) si nu a patit nimic! il doare f putin calcaiul de la lovitura..nu are nimic rupt spart fisurat etc! din discutia cu el sa inteles ca nu are pretenti! oricum va mai dura o perioada pana se va finaliza cazul..si da circul cu dovada! altceva? degeaba ne ""certam""...ca tot ei decid ce va fii si cum va fii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind actorul principal al acestui accident..vreau sa anunt ca am luat legatura cu omu (biciclistu) si nu a patit nimic! il doare f putin calcaiul de la lovitura..nu are nimic rupt spart fisurat etc! din discutia cu el sa inteles ca nu are pretenti! oricum va mai dura o perioada pana se va finaliza cazul..si da circul cu dovada! altceva? degeaba ne ""certam""...ca tot ei decid ce va fii si cum va fii!

o sa platesti o amenda de 3 puncte. atat. nimic altceva. daca biciclistul este ok, nu ai nici o problema.singurul incoinvenient: cu dovada nu poti conduce in afara tarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred că ți-e tare greu.

Vad ca te umfli ca cioara in pene....si pana nu jignesti nu te simti bine..Amice,daca vrei sa avem o discutie privata ,se poate face la telefon sau in privat....dar inainte de toate pastreaza distanta intre noi....

Ps.ma bucur ca se vor aseza toate la locul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te umfli ca cioara in pene....si pana nu jignesti nu te simti bine..Amice,daca vrei sa avem o discutie privata ,se poate face la telefon sau in privat....dar inainte de toate pastreaza distanta intre noi....

Ps.ma bucur ca se vor aseza toate la locul lor.

tiiii, nu m-am gandit deloc ca o sa ai impresia ca mi-as dori o apropiere intre noi. nu multumesc. fac parte dintre barbatii atrasi de femei, nu am nici cea mai vaga intentie sa ma apropii de tine.

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tiiii, nu m-am gandit deloc ca o sa ai impresia ca mi-as dori o apropiere intre noi. nu multumesc. fac parte dintre barbatii atrasi de femei, nu am nici cea mai vaga intentie sa ma apropii de tine.

P.S. cioară-i mă-ta

Gandire de mitic din Ferentari.Punct.Nu ma cobor la mintea ta ca e prea odihnita.Exact ceea ce spuneam,un retardat mic scapat la calculator dupa ce si-a batut parintii sa le fure cheia de la sufragerie pentru a intra pe net.....

AI IGNORE de aici incolo.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa platesti o amenda de 3 puncte. atat. nimic altceva. daca biciclistul este ok, nu ai nici o problema.singurul incoinvenient: cu dovada nu poti conduce in afara tarii.

 

crede-ma ca nu o sa ies prea curand din tara :)) sper sa fie si asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandire de mitic din Ferentari.Punct.Nu ma cobor la mintea ta ca e prea odihnita.Exact ceea ce spuneam,un retardat mic scapat la calculator dupa ce si-a batut parintii sa le fure cheia de la sufragerie pentru a intra pe net.....

AI IGNORE de aici incolo.....

Multumesc

 

crede-ma ca nu o sa ies prea curand din tara :)) sper sa fie si asa..

eh, nici o tură mică până la bulgari? :) ce sa zic insănătosire rapidă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confuzia a plecat de la motociclistul implicat in accident, care a precizat ca i-a fost suspendat permisul, desi cel mai probabil i-a fost retinut.

Motive pentru suspendarea dreptului de a conduce nu exista in cazul de fata si Ro-TM a confirmat treaba asta prin postarea articolelor din regulament care se refera la aceasta masura.

 

ART. 111

 

(4) Permisul de conducere al conducãtorului de autovehicul sau de tramvai, implicat într-un accident de circulație din care a rezultat uciderea sau vãtãmarea corporalã a unei persoane, se reține de cãtre poliția rutierã dacã acesta a încãlcat o regulã de circulație, eliberându-se dovada înlocuitoare fãrã drept de circulație, în situația în care regula de circulație încãlcatã este una dintre cele prevãzute la art. 102 alin. (3) lit. a) Âşi c), sau dovada înlocuitoare cu drept de circulație pentru o perioadã de 15 zile, în celelalte cazuri.

 

De-asta am si intrebat ce a scris politistul in procesul verbal, pentru ca eram curios ce regula de circulatie a fost incalcata de catre motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confuzia a plecat de la motociclistul implicat in accident, care a precizat ca i-a fost suspendat permisul, desi cel mai probabil i-a fost retinut.

Motive pentru suspendarea dreptului de a conduce nu exista in cazul de fata si Ro-TM a confirmat treaba asta prin postarea articolelor din regulament care se refera la aceasta masura.

 

 

 

De-asta am si intrebat ce a scris politistul in procesul verbal, pentru ca eram curios ce regula de circulatie a fost incalcata de catre motociclist.

cel mai probabil, nepastrarea distantei regulamentare

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asa se deduce din cele relatate mai sus.Eu nu stiu cum este ca nu sunt din Bucuresti.Pentru a lamuri aceasta situatie,se poate face o adresa catre PMB,pentru a nu exista dubii cu privire la acel sector de drum.Cine are interes si ajuta cumva in elucidarea misterului poate cere aceasta adresa....Drumul e lung de parcurs....depinde cat sunt de <lezati moral>ambii vinovati.....si cat sunt dispusi sa ceara dreptate.....

Iti spun eu cum sta treaba exact, ca de 2-3 luni de zile ma duc la servici zilnic pe acolo. Ai o intersectie in T unde Bulevardul Lacul Tei se termina la Parcul Tei langa o benzinarie Lukoil si la dreapta e strada Doamna Ghica (2 benzi pe sens) si la stanga soseaua Petricani (2 benzi pe sens). Pe Petricani (strada de la marginea Bucurestiului in est spre nord, care la circa jumatate de km nu mai are nimic pe dreapta) exista in general trotuar doar pe partea stanga, cel de pe dreapta se termina dupa cateva sute de metri inainte de a trece podul peste Colentina practic acolo unde inceteaza casele. Istetii de la Primarie au pictat pe trotuarul ala din stanga o linie punctata pe mijloc si au desenat oameni si biciclete, ceea ce sugereaza ca acel trotuar poate fi impartit frateste de putinii pietoni din zona si de biciclisti (in ambele sensuri). Pe o portiune consistenta exista un fel de gard viu sau alte buruieni astfel incat nici macar nu poti sa vezi trotuarul ala din drum. Nu exista nici un semn rutier (tabla pe stalp) care sa sugereze ca aceasta "pista de biciclisti" exista si nu exista nici o tabla de "Interzis biciclistilor" pe soseaua Petricani. Pur si simplu cei care stau in cartier stiu ca mai nou au voie sa se dea cu bicileta pe trotuar, pur si simplu cei de la primarie au mai bifat o "pista", si daca nu te dai cu tramvaiul pe acolo sa vezi lucrurile de la inaltime ai sanse minime sa afli ca exista aceasta minunata "pista". In mod cert insa "pista" nu e semnalizata corespunzator, adica de exemplu eu fac stanga pe strada Glucozei si nu e nici un semn cu "Atentie la biciclisti", "pista" nu e semnalizata de-a latul strazii, ea practic dispare in intersectie si re-apare dupa. Cum spuneam mai sus, un lucru facut de mantuiala de aia de la primarie ca sa mai bifeze nu stiu cati kilometri de pista de biciclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...