Sari la conținut

accident intre muncii si iancului


CatalinC
 Share

Postări Recomandate

Kosh, zi cum de ai atita timp liber sa scrii pagini intregi. Mai lasa din orgoliu. E stiut faptul ca absolut toti invatzam din proprie experientza, nu citind acest forum. Ne credem toti smecheri pina cind Dzeu ne mai da una dupa ceafa. Omul a gresit, sint sigur ca-l doare-n pix de ce scrii tu sau altii aici e topic.

 

Nu te supara pe mine chiar nu am nimic cu tine dar gandesti putin cam romaneste. Adica imediat ce apare un om caruia ii pasa si incerca sa faca cumva sa fie mai bine tuturor, apar oameni care sa il traga inapoi ca in bancul ala cu iadul si romanii.

Nu stiu cu ce te deranjeaza pe tine numarul de cuvinte folosite intr-un text. Fiecare se exprima cum simte.

Pe forumul asta daca apare un membru care se exprima ceva mai stufos este acuzat ca este demagog.

Nu ma intelege gresit dar te rog sa imi spui si mie ce a gresit kosh in tot ce a scris. Poate ca eu sunt mai ciudat dar chiar mi-a placut ce a scris.

 

Omul spune in diverse moduri cum sa avem grija de noi sa nu ne rupem gatul. Ne spune sa lasam mai moale viteza si alte lucruri folositoare.

E adevarat ca nu se invata motociclismul citind pe forum dar asta nu are legatura cu numarul de caractere al unui text.

Nici orgoliul nu are legatura cu cat scrie fiecare. Daca omul are timp si simte nevia sa scrie de ce sa ne simtim atacati?

 

Mie imi plac textele lungi ca nu suntem pe mIRC sa scriem o juma de propozitie la fiecare post. E aiurea sa dai scrol de te apuca damblaua pana gasesti ceva de citit coerent si logic.

Pe alte forumuri mesajele care contin o singura propozitie sunt sterse. Ori explici ce vrei sa spui ori o lasi balta.

 

Chiar si mesajele jignitoare trebuie exprimate. Nu scrii TROL si gata. Explica frate de ce crezi tu ca e ala trol altfel din partea mea sunt doi Troli care nu stiu sa se exprime.

 

Cum spuneam sunt de acord cu faptul ca motociclismul se inata in trafic dar este ca si cand ai invata din propriile greseli. Uneori e mai bine sa incerci macar sa inveti din greselile altora. Asta e singurul motiv pentru care citesc rubrica asta. Si un lucru foarte important pe care l.am invatat de aici este sa nu merg pe cat posibil pe banda 1 daca sunt mai multe benzi. Chiar daca duba de pe banda doi merge cu 30/h astept sa o depasesc cand e oprita la semafor daca am loc.

Daca ar fi fost sa invat chestia asta din trafic ar fi trebuit sa intru in primul dobitoc care isi scoate juma de masina pe banda 1.

 

Da, poate ca am scris mult dar poate cineva va citi ca banda 1 e naspa si uite asa va invata si poate va scapa de o belea.

 

Inca o data te rog sa ma crezi ca nu am nimic cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oricum banda 1/2 e mai mereu blocata 3 sferturi de conservele parcate. Mai nou, daca a vazut cineva, e un sir indian de masini parcate pe linia de tramvai de la Titan la care se lucreaza.

 

Kosh nu a scris pt omul cu pricina. A scris pt fiecare membru de pe acest forum care a avut rabdarea si interesul sa citeasca si sa mai bage la cap chiar si cea mai mica chichita

Editat de ink.mars
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cre' ca ideea e ca sfatuitorii sa se rezume la a da sfaturi din experientele avute pe pielea lor, nu pe presupuneri. daca kosh nu a facut un curs de perfectionare a conducerii motoretei, cum de mi spune el mie incepatoru' ca n are treaba cu mersul pe strada? nu am facut asemenea curs cu motoreta, dar din experienta stradala pe 2/4 roti sunt sigur ca ajuta. enorm chiar. de ce te ar ajuta faptul ca inveti sa franezi si sa eviti in acelasi timp din scurt un obiect fie el si fix, intr un mediu safe? da' de, ce legatura are sula cu prefectura? ala e de vina ca nu a acordat prioritate.

 

bafta

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neacordare de prioritate punct... situatia in tara asta pe sosele va ramine exact asa pina in momentul in care codul rutier nu va mai fi scris de imbecili din birouri si se va tine cont de ce spun si motopolitisti si unii pe forumuri auto moto, cind drumari vor construi drumuri nu ''poteci'',hai ca sunt offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Pai yo n-am zis ca nu ajuta sau ca nu e bine sa-l faci! Este bine sa-l faci, chiar indicat. Orice curs care te ajuta sa ai un control mai bun al motocicletei nu poate fi fara folos.

 

Ideea de baza este sa nu te bazezi pe "diplome" si sa nu te culci pe ideea ca daca ai cursul facut poti face fata la orice se poate intampla sa intalnesti in trafic. E ata de simplu.

E ca si cu echipamentul... un echipament scump, de top, iti poate da un sentiment de invincibilitate, sentiment care sa te faca sa nu mai acorzi atentie la diverse detalii cu un potential mai mic sau mai mare de poc.

Sper ca nu se v-a intelege ca "sfatuiesc" motociclistii sa mearga in chiloti pe moto... (ca ma astept la orice...)

 

Falsa mea impresie este ca acest forum are scopul de a ne auto-educa, de a ne forma idei corecte, modele de gandire si cladi o atitudine sanatoasa intr-un trafic pe care-l cunoastem pe totii...

Scopul este sa invatam, sa ne punem la punct si sa ne educam cum sa ne pazim pielea in jungla asta care se numeste Romania...

Fiecare opinie conteaza, pro - contra, orgolii, ne-orgolii , cuvantul de baza este unul singur: argumentul.

 

PS: daca eram orgolios nu mai postam demult pe acest forum plin cu "motociclisti".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind multa sanatate baiatului.

 

Referitor la Amkart si cursurile care se tin acolo, recomand sa va duceti si sa le faceti. Daca din diferite motive nu puteti, macar intrati si incercati a va atinge limitele fara a le depasii.

 

La acel curs puteti acumula multe informatii noi ce tin de pilotarea unei motorete, informatii care in mersul de zi cu zi poate face diferenta intre un accident si o sperietura zdravana pentru ca de gresit, toti gresim, de surprins, toti am fost sau vom fi. Important este cum raspundem, cum reactionam in "momentele de criza" iar asta se poate invata prin exercitiu.

 

Intr-un mediu sigur, cum este acel circuit, puteti descoperii nivelul la care va aflati precum si limitele fierului din dotare.

Daca faceti acest lucru si implementati aceste noi informatii in mersul de zi cu zi, la modul ca mergeti maxim la 50-60% in trafic fata de circuit, restul se transforma in marja de siguranta.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai yo n-am zis ca nu ajuta sau ca nu e bine sa-l faci! Este bine sa-l faci, chiar indicat. Orice curs care te ajuta sa ai un control mai bun al motocicletei nu poate fi fara folos.

 

Ideea de baza este sa nu te bazezi pe "diplome" si sa nu te culci pe ideea ca daca ai cursul facut poti face fata la orice se poate intampla sa intalnesti in trafic. E ata de simplu.

E ca si cu echipamentul... un echipament scump, de top, iti poate da un sentiment de invincibilitate, sentiment care sa te faca sa nu mai acorzi atentie la diverse detalii cu un potential mai mic sau mai mare de poc.

Sper ca nu se v-a intelege ca "sfatuiesc" motociclistii sa mearga in chiloti pe moto... (ca ma astept la orice...)

 

Falsa mea impresie este ca acest forum are scopul de a ne auto-educa, de a ne forma idei corecte, modele de gandire si cladi o atitudine sanatoasa intr-un trafic pe care-l cunoastem pe totii...

Scopul este sa invatam, sa ne punem la punct si sa ne educam cum sa ne pazim pielea in jungla asta care se numeste Romania...

Fiecare opinie conteaza, pro - contra, orgolii, ne-orgolii , cuvantul de baza este unul singur: argumentul.

 

PS: daca eram orgolios nu mai postam demult pe acest forum plin cu "motociclisti".

 

 

Da, este adevarat si ce spui tu, dar mergi prea departe sustinand feelingul de paranoia. Adica, odata ce treci de un anumit nivel de pilotaj, poti sa mergi relaxat in trafic. Relaxat nu inseamna ca te doare-n basca si te bazezi pe diplome de la curs sau cupe obtinute in curse, ci ca stii exact ce poti sa faci pe motocicleta, stii cat iti sa sa franezi daca apare ceva, ai un control foarte bun al utilajului si esti in acelasi timp foarte atent la trafic. Eu merg foarte atent in oras, foarte putine lucruri ma surprind, ma misc repejor si sunt relaxat. Asta nu inseamna ca ma culc pe-o ureche, ci ca sunt destul de sigur ca, la ritmul respectiv, pot evita cam orice poate aparea. Franarea puternica, evitarea, anticiparea traficului, evaluarea situatiilor periculoase, toate astea devin automatisme dupa ce sunt exersate suficient de mult. Acest suficient de mult inseamna zeci de ore, sute de ore, atat de exersare a controlului motocicletei (care se face cel mai bine pe pista si mult mai bine atunci cand primesti sfaturi de la un specialist), cat si de mers pe strada, invatand sa citesti traficul.

Deci cred ca persoana care zicea ca se simte mai relaxata dupa cursul pe Amckart se referea in principal la relaxarea pe care ti-o da controlul mai bun al motocicletei, nu la un exces de relaxare de genul 'am facut cursul, ma doare-n basca, n-are ce sa mi se intample'. Oricum, chiar si chestiile foarte bune pe care le inveti la cursul respectiv nu te ajuta chiar asa mult daca nu exersezi periodic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind multa sanatate baiatului.

 

Referitor la Amkart si cursurile care se tin acolo, recomand sa va duceti si sa le faceti. Daca din diferite motive nu puteti, macar intrati si incercati a va atinge limitele fara a le depasii.

 

La acel curs puteti acumula multe informatii noi ce tin de pilotarea unei motorete, informatii care in mersul de zi cu zi poate face diferenta intre un accident si o sperietura zdravana pentru ca de gresit, toti gresim, de surprins, toti am fost sau vom fi. Important este cum raspundem, cum reactionam in "momentele de criza" iar asta se poate invata prin exercitiu.

 

Intr-un mediu sigur, cum este acel circuit, puteti descoperii nivelul la care va aflati precum si limitele fierului din dotare.

Daca faceti acest lucru si implementati aceste noi informatii in mersul de zi cu zi, la modul ca mergeti maxim la 50-60% in trafic fata de circuit, restul se transforma in marja de siguranta.

 

Toate cele bune.

 

:agree: :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[..]ci ca sunt destul de sigur ca, la ritmul respectiv, pot evita cam orice poate aparea. Franarea puternica, evitarea, anticiparea traficului, evaluarea situatiilor periculoase, toate astea devin automatisme dupa ce sunt exersate suficient de mult. Acest suficient de mult inseamna zeci de ore, sute de ore, atat de exersare a controlului motocicletei (care se face cel mai bine pe pista si mult mai bine atunci cand primesti sfaturi de la un specialist), cat si de mers pe strada, invatand sa citesti traficul.

 

 

Si tocmai cand se instaleaza acest sentiment de siguranta, de falsa impresie ca poti anticipa si evita CAM orice, o patesti serios.

Aceste automatisme de care zici nu functioneaza oricand. Eviti boul care ti-a intrat brusc in fata si intri in plin peste alt imbecil care atunci schimba si el pozitia, sau franezi puternic si te pocneste duba din spate incat te catapulteaza 5 metri in fata.

Sper sa iti mearga de fiecare data aceste automatisme. Eu unul prefer sa fiu paranoic si stresat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca incepatorii care citesc aici sunt pierduti de multe posturi incoace. Sa nu mai vorbim ca nu este nici locul sa dezbatem aspecte precum siguranta vs paranoia, AMC samd... Hai sa lasam postul acesta pentru accidentul in cauza, iar daca nu mai este nevoie, cu atat mai bine. Exista deja topicuri atat pentru cursurile AMC cat si pentru incepatori in general, putem continua acolo daca este nevoie.

 

NB: Si eu ma includ intre sus-numitii incepatori. Citesc regulat sectiunea de accidente incercand sa mai invat unele lucruri, respectiv sa ma dezvat de altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...