ciprinhio Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Buna,, Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Ai doua optiuni Castrol Power 1 Racing 4T 10W40 sau Castrol Power 1 GPS 4T 10W40 (care stiu sigur ca este semisintetic) Sau de la Motul ceva semisintetic cu indicativii 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 asta de mai sus a spus-o din putul gandirii pe aia cu castrol... verifica lantul de distributie si tot ce tine de el mai intai (patine, intinzator). cuzinetii nu se duc asa usor, crede-ma. ma rog, nu daca motorul a fost intretinut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Buna,, Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa?? Depinde ce intelegi prin "vibratii"... si mai ales daca au fost acolo dintotdeauna sau au aparut ulterior. Nu e obligatoriu ca eventualele probleme sa apara doar la cuzinetii de biela... eu la 66mii km am avut neplacuta surpriza sa descopar o pereche de cuzineti de palier ciufuliti care lasasera urme urate si pe lagarul vibrochenului. Din pacate jocul la cuzineti sau chiar si probleme mai grosiere nu se pot verifica decat prin demontarea totala a motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 In primul rand trebuie sa fii sigur ca vibratiile sunt ale motorului si nu vibratii ale sasiului, accesoriilor, bordului, carenelor, etc, etc. In cazul asta, motorul are rolul de "excitator" care intretine oscilatia altor componente iar intre 4-6000 sa fie o frecventa proprie a acelor componente. Cam atat cu teoria vibratiilor. Sunete - lant de distributie, "clincaie". Daca e foarte uzat, uruie. Pe decelerare daca face "vrruuum" este fraiul - se intampla insa destul de rar si nu cred ca la tine e cazul. Daca bocane, bate, troncane - abia atunci poti sa te gandesti la cuzineti (de palier dupa capul meu) Daca uruie - oala de ambreiaj, posibil si rulment. Usor de verificat daca vibratia/sunetul dispar cand debraiezi. Un ulei mai gros pe timp de vara - 15W 50, 10W 60 iti va face motorul mai silentios si mai bine protejat la viteze mici cand se incinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 pentru ca ai peste 70k km ... pe langa ce a zis cesar, poate sa fie si o simpla desincronizare a carburatoarelor ... care se poate intampla doar la anumite turatii, atunci cand una sau mai multe membrane sau slidere nu fac cursa cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.