Sari la conținut

Intrebari service


Postări Recomandate

Buna,,

Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

asta de mai sus a spus-o din putul gandirii pe aia cu castrol...

 

verifica lantul de distributie si tot ce tine de el mai intai (patine, intinzator). cuzinetii nu se duc asa usor, crede-ma. ma rog, nu daca motorul a fost intretinut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,,

Am o intrebare pt cunoscatori..Eu am un bandit de 1200 din 1999 si cu 70000km...Cam la cati km ar trebuii schimbati cuzinetii de biele???...La mine la 4000rpm simt niste vibratii la motor care scad in turatie dar doar in intervalul 4000-6000 si ma gandeam ca sar putea sa aiba pata pe ei(cuzinetii de biela)...in rest merge bine...am mers cu el 260 si nu a intrat pe rosu..In el am ulei motul 7100 full sintetic...sar putea sa nu-i placa??

 

Depinde ce intelegi prin "vibratii"... si mai ales daca au fost acolo dintotdeauna sau au aparut ulterior. Nu e obligatoriu ca eventualele probleme sa apara doar la cuzinetii de biela... eu la 66mii km am avut neplacuta surpriza sa descopar o pereche de cuzineti de palier ciufuliti care lasasera urme urate si pe lagarul vibrochenului. Din pacate jocul la cuzineti sau chiar si probleme mai grosiere nu se pot verifica decat prin demontarea totala a motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa fii sigur ca vibratiile sunt ale motorului si nu vibratii ale sasiului, accesoriilor, bordului, carenelor, etc, etc.

In cazul asta, motorul are rolul de "excitator" care intretine oscilatia altor componente iar intre 4-6000 sa fie o frecventa proprie a acelor componente. Cam atat cu teoria vibratiilor.

Sunete - lant de distributie, "clincaie". Daca e foarte uzat, uruie.

Pe decelerare daca face "vrruuum" este fraiul - se intampla insa destul de rar si nu cred ca la tine e cazul.

Daca bocane, bate, troncane - abia atunci poti sa te gandesti la cuzineti (de palier dupa capul meu)

Daca uruie - oala de ambreiaj, posibil si rulment. Usor de verificat daca vibratia/sunetul dispar cand debraiezi.

 

Un ulei mai gros pe timp de vara - 15W 50, 10W 60 iti va face motorul mai silentios si mai bine protejat la viteze mici cand se incinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca ai peste 70k km ... pe langa ce a zis cesar, poate sa fie si o simpla desincronizare a carburatoarelor ... care se poate intampla doar la anumite turatii, atunci cand una sau mai multe membrane sau slidere nu fac cursa cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...