Sari la conținut

bmw650 /2003 porneste greu si nu tine relanti


Postări Recomandate

Salut la toata lumea . Un amic are un motor bmw 650gs/2003 si are probleme cu pornirea si cu relantiul . Adica, porneste greu si doar daca tureaza la peste 2000 ture reuseste sa o tina , ...! Am schimbat bujia , si la fel , am verificat sensorul de aer , e curat , filtrul de aer a fost schimbat recent , l-am, verificat si pe el ...e ok . Am scos rezervorul si cand sa por\nim , porneste greu si da rateuri cu flacara in admisie !Aveti idee ce poate fi..?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand face, cum a inceput, ce ati umblat la ea? a mers bine motereta pana acum?

 

Daca nu ma insel este injectie, asculta cand pui contactul pompa de benzina daca se aude ca merge si ca merge repede.

Poate fi doar o problema de pompa de benzina sau releul acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea . Un amic are un motor bmw 650gs/2003 si are probleme cu pornirea si cu relantiul . Adica, porneste greu si doar daca tureaza la peste 2000 ture reuseste sa o tina , ...! Am schimbat bujia , si la fel , am verificat sensorul de aer , e curat , filtrul de aer a fost schimbat recent , l-am, verificat si pe el ...e ok . Am scos rezervorul si cand sa por\nim , porneste greu si da rateuri cu flacara in admisie !Aveti idee ce poate fi..?!

1. Problema cu pornirea grea pe care am avut-o eu, a fost piesa nr.6 (IDLE CONTROL DEVICE). Este de fapt un motoras pas cu pas care by-pass-eaza clapeta de acceleratie la pornire. Trebuie desfacut acel motoras din cele doua suruburi si curatat de mizerie in interior. Etansarea se face pe un fel de trunchi de con.

 

2. Relantiul instabil poate avea drept cauza defectarea piesei nr.2 (THROTTLE VALVE SWITCH). Nu se poate remedia ca in modul anterior (este un potentiometru care comunica computerului pozitia clapetei de accelratie). Cind se duce (mers neregulat la relantiu, uneori chiar in mers), se schimba (e destul de scumput).

 

3. La capitolul "pornire grea", la un moment dat, am descoperit ca pornea greu din cauza unui fel de depunere de mizerie pe contactele butonului demarorului. Am curatat contactele si, surpriza, a pornit instant. Nu imi explic de unde acea mizerie intr-un loc relativ protejat la jeg.

 

Succese.

post-40812-0-11801200-1314476292_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te chinui prea tare este un BMW.Maine o sa faca la fel.

 

Nu e adevarat. Al meu niciodata nu a facut dupa ce am remediat problemele. Acum ma intreb de ce ai zice asa ceva, are legatura cu semnatura ta?

 

1. Problema cu pornirea grea pe care am avut-o eu, a fost piesa nr.6 (IDLE CONTROL DEVICE). Este de fapt un motoras pas cu pas care by-pass-eaza clapeta de acceleratie la pornire. Trebuie desfacut acel motoras din cele doua suruburi si curatat de mizerie in interior. Etansarea se face pe un fel de trunchi de con.

 

2. Relantiul instabil poate avea drept cauza defectarea piesei nr.2 (THROTTLE VALVE SWITCH). Nu se poate remedia ca in modul anterior (este un potentiometru care comunica computerului pozitia clapetei de accelratie). Cind se duce (mers neregulat la relantiu, uneori chiar in mers), se schimba (e destul de scumput).

 

3. La capitolul "pornire grea", la un moment dat, am descoperit ca pornea greu din cauza unui fel de depunere de mizerie pe contactele butonului demarorului. Am curatat contactele si, surpriza, a pornit instant. Nu imi explic de unde acea mizerie intr-un loc relativ protejat la jeg.

 

Succese.

 

Foarte adevarat.

 

Mai intai de toata, curata bine corupul de injectie si regulatorul de relantii si apoi vezi daca mai face la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut la toata lumea . Un amic are un motor bmw 650gs/2003 si are probleme cu pornirea si cu relantiul . Adica, porneste greu si doar daca tureaza la peste 2000 ture reuseste sa o tina , ...! Am schimbat bujia , si la fel , am verificat sensorul de aer , e curat , filtrul de aer a fost schimbat recent , l-am, verificat si pe el ...e ok . Am scos rezervorul si cand sa por\nim , porneste greu si da rateuri cu flacara in admisie !Aveti idee ce poate fi..?!

 

 

Cum ai rezolvat pana la urma?

 

Sunt usor blocat in Bamako, Mali, cu relativ aceleasi simptome. As avea nevoie de un raspuns urgent.

 

Se poate sa fie doar atat baiu', cum scrie mai jos, neatenție la pornire?

 

http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?4367-F650GS-Cutting-Out-and-Rough-Idle

Editat de dariusgroza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...