a_sorien Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Salut la toata lumea . Un amic are un motor bmw 650gs/2003 si are probleme cu pornirea si cu relantiul . Adica, porneste greu si doar daca tureaza la peste 2000 ture reuseste sa o tina , ...! Am schimbat bujia , si la fel , am verificat sensorul de aer , e curat , filtrul de aer a fost schimbat recent , l-am, verificat si pe el ...e ok . Am scos rezervorul si cand sa por\nim , porneste greu si da rateuri cu flacara in admisie !Aveti idee ce poate fi..?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 De cand face, cum a inceput, ce ati umblat la ea? a mers bine motereta pana acum? Daca nu ma insel este injectie, asculta cand pui contactul pompa de benzina daca se aude ca merge si ca merge repede. Poate fi doar o problema de pompa de benzina sau releul acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Nu te chinui prea tare este un BMW.Maine o sa faca la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 (editat) Salut la toata lumea . Un amic are un motor bmw 650gs/2003 si are probleme cu pornirea si cu relantiul . Adica, porneste greu si doar daca tureaza la peste 2000 ture reuseste sa o tina , ...! Am schimbat bujia , si la fel , am verificat sensorul de aer , e curat , filtrul de aer a fost schimbat recent , l-am, verificat si pe el ...e ok . Am scos rezervorul si cand sa por\nim , porneste greu si da rateuri cu flacara in admisie !Aveti idee ce poate fi..?! 1. Problema cu pornirea grea pe care am avut-o eu, a fost piesa nr.6 (IDLE CONTROL DEVICE). Este de fapt un motoras pas cu pas care by-pass-eaza clapeta de acceleratie la pornire. Trebuie desfacut acel motoras din cele doua suruburi si curatat de mizerie in interior. Etansarea se face pe un fel de trunchi de con. 2. Relantiul instabil poate avea drept cauza defectarea piesei nr.2 (THROTTLE VALVE SWITCH). Nu se poate remedia ca in modul anterior (este un potentiometru care comunica computerului pozitia clapetei de accelratie). Cind se duce (mers neregulat la relantiu, uneori chiar in mers), se schimba (e destul de scumput). 3. La capitolul "pornire grea", la un moment dat, am descoperit ca pornea greu din cauza unui fel de depunere de mizerie pe contactele butonului demarorului. Am curatat contactele si, surpriza, a pornit instant. Nu imi explic de unde acea mizerie intr-un loc relativ protejat la jeg. Succese. Editat August 27, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Nu te chinui prea tare este un BMW.Maine o sa faca la fel. Nu e adevarat. Al meu niciodata nu a facut dupa ce am remediat problemele. Acum ma intreb de ce ai zice asa ceva, are legatura cu semnatura ta? 1. Problema cu pornirea grea pe care am avut-o eu, a fost piesa nr.6 (IDLE CONTROL DEVICE). Este de fapt un motoras pas cu pas care by-pass-eaza clapeta de acceleratie la pornire. Trebuie desfacut acel motoras din cele doua suruburi si curatat de mizerie in interior. Etansarea se face pe un fel de trunchi de con. 2. Relantiul instabil poate avea drept cauza defectarea piesei nr.2 (THROTTLE VALVE SWITCH). Nu se poate remedia ca in modul anterior (este un potentiometru care comunica computerului pozitia clapetei de accelratie). Cind se duce (mers neregulat la relantiu, uneori chiar in mers), se schimba (e destul de scumput). 3. La capitolul "pornire grea", la un moment dat, am descoperit ca pornea greu din cauza unui fel de depunere de mizerie pe contactele butonului demarorului. Am curatat contactele si, surpriza, a pornit instant. Nu imi explic de unde acea mizerie intr-un loc relativ protejat la jeg. Succese. Foarte adevarat. Mai intai de toata, curata bine corupul de injectie si regulatorul de relantii si apoi vezi daca mai face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Salut la toata lumea . Un amic are un motor bmw 650gs/2003 si are probleme cu pornirea si cu relantiul . Adica, porneste greu si doar daca tureaza la peste 2000 ture reuseste sa o tina , ...! Am schimbat bujia , si la fel , am verificat sensorul de aer , e curat , filtrul de aer a fost schimbat recent , l-am, verificat si pe el ...e ok . Am scos rezervorul si cand sa por\nim , porneste greu si da rateuri cu flacara in admisie !Aveti idee ce poate fi..?! Cum ai rezolvat pana la urma? Sunt usor blocat in Bamako, Mali, cu relativ aceleasi simptome. As avea nevoie de un raspuns urgent. Se poate sa fie doar atat baiu', cum scrie mai jos, neatenție la pornire? http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?4367-F650GS-Cutting-Out-and-Rough-Idle Editat Octombrie 13, 2012 de dariusgroza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.