B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Pai daca ziceai ca merge prefect nu-s de ce-ti faceai griji.. Asta e din seria am vrut sa vad ce are de merge asa bine.. Asa am facut io ieri, am dat rezervorul jos la VFR sa vad bujiile, am scos 2 bujii care aratau impecabil, de pus la panoul de onoare (pacat ca nu le-am facut poze).. dar cand sa pun la loc am descoperit ca am pierdut o bucsa de cauciuc de la prinderea rezervorului... ca sa o gasesc am demontat jumatate de motocicleta.. m-a apucat noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Pai daca ziceai ca merge prefect nu-s de ce-ti faceai griji.. Asta e din seria am vrut sa vad ce are de merge asa bine.. Asa am facut io ieri, am dat rezervorul jos la VFR sa vad bujiile, am scos 2 bujii care aratau impecabil, de pus la panoul de onoare (pacat ca nu le-am facut poze).. dar cand sa pun la loc am descoperit ca am pierdut o bucsa de cauciuc de la prinderea rezervorului... ca sa o gasesc am demontat jumatate de motocicleta.. m-a apucat noaptea si asta e din seria sa faci cum zice popa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Testul de compresie "dinamica" este destul de inselator, datorita uleiului care ajuta etanseitatea segmentilor chiar si in cazul prezentei unei oarecare uzuri sau ovalizari a cilindrilor. Ca sa fie concludent ar fi binevenita completarea sa si cu un test de compresie "statica", deoarece primul masoara compresia pe care un motor o produce pe cand al doilea cea pe care o pierde... Oricum, daca nu consuma ulei si esti multumit de cum merge, nu are nici un rost sa'ti complici existenta cu astfel de masuratori! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 In concluzile, Matilda e batrana, dar face ciorba destul de buna ! La peste 80000km are un raport de compresie de aproape 11kg/cm2 ... din 12kg/cm2 cat scrie la manual ! Asa ca mai avem multe drumuri de batut impreuna ! Un singur amendament Petrica (s-a mai discutat despre asta pe forum): raportul de compresie la CB450 este, cum scriai in primul tau post, 9,3:1, iar ceea ce ai masurat cu compresmetrul (11 kg/cm2) este valoarea presiunii in cilindru. Sunt notiuni diferite, nu intram in amanunte. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Un singur amendament Petrica (s-a mai discutat despre asta pe forum): raportul de compresie la CB450 este, cum scriai in primul tau post, 9,3:1, iar ceea ce ai masurat cu compresmetrul (11 kg/cm2) este valoarea presiunii in cilindru. Sunt notiuni diferite, nu intram in amanunte. Numai bine. 12 bari scrie in manual, tot el a pus poza. Nu a zis de raport decat in primul post. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=732278 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 motorul cald!! asa stiu eu (conform Heynes) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) corect. inginerii mai citesc si manualele. ceilalti citesc dupa ce le-a ramas un surub pe afara. Editat August 30, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Din plictiseala ... am fos astazi cu Matilda (CB450S) la mecanic, cu scop precis de a face un test de compresie la motor. Mi-am zis : ,,... hai sa vedem, cat mai are compresia, acum cand mai are putin si face 82000km ? " ...zis si facut ! Am mers la mecanic, am dat bujiile jos, a montat aparatul la fiecare cilindru, pe rand si la ambii cilindrii valoarea a fost aceeasi: 6 kg/cm2 sau 90 psi In spacificatiile tehnice pentru Honda CB450S PC17, pentru Compression este data valoarea 9,3 - 1 si aici deja am intrat in ceata ! Nu-mi dau seama cum se raporteaza acesti 6km/cm2 sau 90psi, la valoarea de 9,3-1. Cu alte cuvinte, rog pe cineva care stie cu ce se mananca chestiilea astea de presiune sa-mi zica si mie daca e de bine sau de rau ! Mentionez ca Matilda functioneaza perfect si acest test l-am facut .......... din plictiseala ! Multumesc frumos ! 9.3/1 ala e raport de compresie si nu compresia.Aia nu inseamna ca ai 6 bari.Daca e egala compresia la cilindrii ,lasa mobra in pace sau... Foaie verde ,batz,N-ai de lucru fatz-i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 31, 2011 Autor Share Postat August 31, 2011 9.3/1 ala e raport de compresie si nu compresia.Aia nu inseamna ca ai 6 bari.Daca e egala compresia la cilindrii ,lasa mobra in pace sau... Foaie verde ,batz,N-ai de lucru fatz-i Bine, bine ... intre timp s-au mai intamplat cate ceva. Nu mai cititi doar primul post ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.