H3llriderr Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 inainte sa o duc la un service , pt ca nu prea am incredere , as vrea sa va spun simptomele mobrei care deja ma exaspereaza. cateodata brusc nu mai trage , parca se ineaca , merge intr-un piston , daca accelerez moare. prima oara am crezut ca e de la mizerie in rezervor . dar are un filtru si la robinetul vacumatic de la rezervor , plus am mai pus eu 2 filtre pe fiecare furtun care duce in carb si sunt curate apoi am crezut ca e de la benzina , bagam luke oil pt ca era aproape de mine. parca s-a mai schimbat ceva , da parca nu , pt ca mai face si cu alta benzina. parca cel mai des face cand se aprinde beculetul rosu , ca mi se termina benzina. am crezut ca pana la urma asta e buba , are ea o problema cand e pe rezererva. dar si cand are benzina , cateodata daca accelerez puternic gen blana incepe sa faca la fel. nu stiu ce sa mai cred, merge bine cateva zile , si dupa aia dintr-o data , de ex azi , cand sa plec spre casa , dupa ce am mers cu ea destul , dau sa plec mai tare si incepe iar. o mai lasi , se mai linisteste , dar parca nu imi place cum se aude. ma gandesc asa , daca avea mizerie facea tot timpul , daca era de la benzina , nu mai facea dupa ce am schimbat-o , am scurs carb sa nu aibe apa , daca avea carb o problema , facea urat tot timpul , da ea ba merge bine cateva zile , ba face figuri. oricum cel mai des se intampla cand se apropie momentul cand se aprinde beculetul la benzina , dar nu prea ii gasesc logica, si nu reusesc sa gasesc vina, sa fiu sigur ca este numai de la un lucru. debit la benzina are. furtunele nu sunt gatuite , m-am uitat si la asta. ceva idei? mai aud pareri ca ar trebui curate carb , da nu prea sunt sigur , pt ca ar face urat tot timpul. si am auzit multe motorete care au mers mai prost dupa ce le-au fost curatate carb. dar daca e musai , o sa o fac si pe asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 cand mergi mai tare si esti pe rezerva, e posibil benzina din rezervor sa se duca in spate, si el sa ramana fara benzina, ptr ca si benzina este afectata de fortele g, fiind pe rezerva si avand benzina putina, cand accelerezi prea tare, fuge din loc. eu pateam la hornetu meu, pe franare mai tare, murea, daca eram pe rezerva de ceva timp. daca aveam rezervorul full nu avea nici pe dreaq... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 plus am mai pus eu 2 filtre pe fiecare furtun care duce in carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 da jos rezervorul si curatal bine bine ... daca face figuru asta probabil ai gunoaie in rezervor si cand scade benzina se lasa la fund . eu am gasit monede de o.5 bani ij rezervor , un prieten cu vtr a gasit bucati de rafie/ deci nu mare ti-ar fi mirarea ca astia la pomba mai au putin si pun si petroaie... daca nu e asta buba curata si sincronizeaza carburile . din experienta iti spun ca rugina trece si cu mama filtrelor puse de tine ( aia finaaaaa) E DOAR PAREREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Da jos filtrele alea suplimentare de pe fiecare furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Simptome exact identice am intalnit la un gsx750. Avea momente in care mergea bine, momente in care se oprea de tot sau momente cand mergea prost. Cel mai des facea figuri cand era benzina pe terminate, dar nu numai atunci. Problema la el a fost cu rugina din rezervor care ajungea in carburi si infunda din cand in cand niste orificii foarte mici de pe tubul in care se plimba acul de dozaj. (trebuie desfacut jigleurul principal ca sa ajungi la el, altfel nu se vad gaurelele alea si nu le poti curata). Diferenta ar fi ca gsx-ul nu avea nici un fel de filtru de benzina in afara de sita de pe robinet. Filtrele alea suplimentare s-ar putea sa faca si ele probleme mai ales atunci cand mergi sportiv. Editat Septembrie 2, 2011 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Fiind recent patit, eu as zice ca primul lucru sa verifici debitul de benzina pana la carburatoare. Desfaci furtunul principal, il bagi intr-o sticla si dai la automat. Daca nu ai un flux continuu, problema e de la pompa de benzina sau robinet (vacumatic sau electric, depinde ce are mobra). Pana nu verifici asta nu are rost sa te bagi in carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 2, 2011 Autor Share Postat Septembrie 2, 2011 debit la benzina are. furtunele nu sunt gatuite , m-am uitat si la asta. cand mergi mai tare si esti pe rezerva, e posibil benzina din rezervor sa se duca in spate, si el sa ramana fara benzina, ptr ca si benzina este afectata de fortele g, fiind pe rezerva si avand benzina putina, cand accelerezi prea tare, fuge din loc. eu pateam la hornetu meu, pe franare mai tare, murea, daca eram pe rezerva de ceva timp. daca aveam rezervorul full nu avea nici pe dreaq... mie greu sa cred , inainte sa o lovesc , nu facea nici o figura rezervorul a fost taiat si sudat. m-am gandit la varianta ruginei ,dar nu vad deloc mierie in filtre Da jos filtrele alea suplimentare de pe fiecare furtun. as putea sa o fac , dar cred ca imi tre furtune noi , pt ca le-am taiat pe astea sa pot pune filtre. dar cu ce afecteaza filtrele? metabond , poate ajuta cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 cand mergi mai tare si esti pe rezerva, e posibil benzina din rezervor sa se duca in spate, si el sa ramana fara benzina, ptr ca si benzina este afectata de fortele g, fiind pe rezerva si avand benzina putina, cand accelerezi prea tare, fuge din loc. eu pateam la hornetu meu, pe franare mai tare, murea, daca eram pe rezerva de ceva timp. daca aveam rezervorul full nu avea nici pe dreaq... Da ... e o varianta ... Cand mi se aprinde beculetul ca am intrat pe rezerva ... si trag de gaz mai tare ... se stinge ... si cand decelerez se aprinde iar ... Forte G ... benzina e impinsa ... mie greu sa cred , inainte sa o lovesc , nu facea nici o figura rezervorul a fost taiat si sudat. m-am gandit la varianta ruginei ,dar nu vad deloc mierie in filtre as putea sa o fac , dar cred ca imi tre furtune noi , pt ca le-am taiat pe astea sa pot pune filtre. dar cu ce afecteaza filtrele? metabond , poate ajuta cu ceva? Poate filtrele alea sunt full de mizerie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Da rezervoru' jos. Alcatuieste-ti o "perfuzie" dintr-o sticla (de 2L PET) pe care s-o legi de cadru, airbox sau ce ai tu pe-acolo. Porneste-o, las-o sa se incalzeasca si mergi un pic cu ea si vezi daca mai face. Cert e ca ceva strica fluxul normal al alimentarii la un moment dat. Daca cu perfuzia merge atunci o iei babeste de la rezervor la carbelitoare, cureti, sufli, stergi, te asiguri ca totul e "permisiv" inainte sa pui la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.