0ctav Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 bravooo...vezi ca exista viata si fara asfalt!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 25, 2012 Autor Share Postat Aprilie 25, 2012 bravooo...vezi ca exista viata si fara asfalt!!! am vazut asta de anul trecut pentru putin. incepi cu basic drills, degeaba te duci pe circuit daca nu asimilezi corect principiile de baza. La inceput e normal sa fi crispat, dar nu-i bai, se repara in timp. La sarituri strange motorul cu genunchi si asa cum ziceam, mentine gazul constant pe fata trambulinei. am sa tin cont de sfaturi dar sapt. asta nu cred ca ajung deoarece am de schimbat uleiul la furca,motor,rulment la amortizor,si kit nou pt cilindrul de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 salutare tuturor va cer ajutorul in aceasi directie cu a subiectului... istoricul meu: ma dau de vre-o 5 ani cu un DRZ400, vreau ceva mai usor, nu neaparat mai tare, pentru ca nu mai sunt la varsta sa ma arunc in cap...dar as vrea ca traseele mai tehnice sa nu le ocolesc din cauza de bicicleta, sa le ocolesc daca nu ma simt in stare. bugetul e undeva la 4000 euro, am vazut/citit destul de multe despre wr-uri, mi se par o optiune buna, vad ca sunt si destul de multe de vazare prin tara. data fiind statura 1.85/95kg, credeti ca e suficinenta varianta de 250cc, va apropiati unul din voi de aceasta ecuatie?... nu-mi spuneti va rog nimic de 2T, nu e momentul inca si nici nu stiu daca v-a fi vreodata. astept semne de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 salutare tuturor va cer ajutorul in aceasi directie cu a subiectului... istoricul meu: ma dau de vre-o 5 ani cu un DRZ400, vreau ceva mai usor, nu neaparat mai tare, pentru ca nu mai sunt la varsta sa ma arunc in cap...dar as vrea ca traseele mai tehnice sa nu le ocolesc din cauza de bicicleta, sa le ocolesc daca nu ma simt in stare. bugetul e undeva la 4000 euro, am vazut/citit destul de multe despre wr-uri, mi se par o optiune buna, vad ca sunt si destul de multe de vazare prin tara. data fiind statura 1.85/95kg, credeti ca e suficinenta varianta de 250cc, va apropiati unul din voi de aceasta ecuatie?... nu-mi spuneti va rog nimic de 2T, nu e momentul inca si nici nu stiu daca v-a fi vreodata. astept semne de la voi 250f e ok pt mine dar am max 80kg, la cat ai tu si cu echipament cred ca o sa gafaie daca esti mai infipt, daca 2T nu te pasioneaza, nu ai decat sa incerci tot 400-450 sau chiar 350f de la ktm care am auzit ca e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 350exc vad niste preturi cam mari la acestea...in sensul ca as da banii acestia pe una nu foarte trantita... am uitat un amanunt important pentru mine, trebuie sa fie inmatriculabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 350exc este inmatriculabila.... si e cam tot ce vrei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 de ce un exc250f nu e potrivita pt incepator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) n-a zis nimeni ca nu e potrivita..dar daca ai peste 100kg + 12-13 echipament + 2-5kg namol..o sa fie destul de lesinata!! la 70 kg e parfum!! Editat Mai 9, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) cauta SH , eventual mai ai rabdare pana in toamna, scade pretul si poate mai e timp de majorat bugetul. 250 cred ca nu e prea potrivita pt incepator, insa merita testate la asta ma refeream Intrebam pt ca si eu cred ca 250 este varianta perfecta pentru un incepator si nu numai. Desi eu m-am hotarit care ar fi urmatorul motor pt mine... 350 FreeRide!!! Editat Mai 9, 2012 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 M-am urcat pe freeride si "static" mi s-a parut cea mai potrivita alegere pt mine. Cum vad eu lucrurile: - fata de un trial aduce in plus un cadru normal si nu aiureala aia de la trial care este facut strict pentru competitia de trial. Cel putin pe freeride ai o pozitie normala pentru enduro. - fata de exc250f aduce o economie de vreo 10 kg, si probabil un comportament mai liniar al motorului, livrarea puterii, plus un motor de 350 care sigur iti da un confort sporit la turatie joasa. Evident ca freeride nu e un motor de competitie(nici eu nu sunt, ma dau de placere) dar sunt sigur ca ai putea merge cu el la cules de afine si la final ai spune ca ai avut "ziua perfecta". Sa fim seriosi, hard enduro este 70% tehnica si 30% mobra (parca anul trecut romaniacsul a fost cistigat pe o mobra de 250?)iar marea majoritate se de pe munte cu motorul de placere, relaxare, deconetare si mai putin pentru performanta sportiva. Dar!!! ai dreptate, e scump ca porcu' si abia poate peste vreo 2-3 ani sa gasesti ceva sh. Pina atunci ramine sa vedem cum va reactiona piata la incercarea ktm de a pozitiona ceva intre trial si hard enduro, construit practic pentru enduro recreational si nu pt competitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 m-am uitat mai de apropae la freeride.. ca si pe mine ma batea un gand... si in afara de kg in minus nu prea am gasit + adica... cursa mai mica a suspensiilor decat enduro, puterea mai mica (iar cine crede ca-i poate mari puterea sa dea o privire la dimensiunea radiatorului), frana fata are etrier radial9pare mai proeminent decat cel flotant) garda la sol mai mica. in concluzie cred ca e ptr plimbari relaxante intre doua cabane dar nu ptr enduro (mai ales hard) adica un drz 400 mult mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Dragos, cred ca mai avem destul demult pana sa dam noi de limitele freeride-ului. Mie mi se pare genial pentru un incepator si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 cum poti compara un drz de 135kg cu un freeride de 99kg, ca sa nu mai vorbesc de suspensie, ciclistica, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 m-am uitat si eu cu interes la freeride.... m-a linistit constuctia firava, radiatorul single fara electro...si mai ales cadrul spate de plastic. eu am indoit/indreptat si rupt/sudat destule cadre spate de ktm...asa ca gandul ca tre sa cumpar unul nou de plastic de cate ori o dau pe jos mai serios nu m-a incantat! ca si soso...nu-i prea inteleg rostul...daca vrei sa fii fotograf peisagist sau culegator de zmeura...iti ajunge orice dr, xt, xr...samd...nu trebuie sa dai o caciula de bani pe asa ceva!! daca vrei sa faci enduro adevarat...asta nu cred ca rezista!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Dragos, cred ca mai avem destul demult pana sa dam noi de limitele freeride-ului. Mie mi se pare genial pentru un incepator si nu numai. Mark am vazut oameni care merg f bine pe niste fiare contorsionate in forma de motocicleta.(mult mai bine ca mine) Clar eu nu-i pot atinge limitele insa detalile pe care le vad imi directioneaza plasarea ei intr-o nisa de piata.... poate pt niste oldboys care vor sa mai vada potecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 cred ca abia acum am inteles exact ce zicea stilgar despre drz si comparatia cu freeride. Da, ai perfecta dreptate, freeride este un drz mult mai bun. Exact asta este. Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Si-a cumparat cineva la Buzau unul, si nu e nimeni invidios pe el. Este cumparata acum 2 saptamani si deja nu merge. Si clar este o motocicleta de copii. Eu cand stau in scarite am genunchii deasupra ghidonului, sau cel putin asa am senzatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 nici nu stiam ca asta e motivul princpal pentru care-ti cumperi un motor, ca sa aiba ceilalti pe ce sa fie invidiosi Asta cu freerideul care e naspa cu toate ca e aparut de citeva luni imi pare mai mult ceva de genul ca-s acrii strugurii. Oare citi dintre voi ati zice nu daca ati primi un freeride sa va dati cu el 1 sezon, asa de test, de la dementor. Oricum, hai sa inchidem subiectul ca nu are legatura cu topicul. Poate o sa faca cineva un topic separat pt freeride sau poate un administrator incepe unul si copiaza acolo discutia de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) nici nu stiam ca asta e motivul princpal pentru care-ti cumperi un motor, ca sa aiba ceilalti pe ce sa fie invidiosi Asta cu freerideul care e naspa cu toate ca e aparut de citeva luni imi pare mai mult ceva de genul ca-s acrii strugurii. Oare citi dintre voi ati zice nu daca ati primi un freeride sa va dati cu el 1 sezon, asa de test, de la dementor. prietene...am chibzuit indelung...si mi-am luat 350!! sunt foarte multumit de alegere desi inca ma recuperez dupa o operatie cu grefa de LIA la un genunchi..si n-am exploatat mobra la valoarea ei ( e posibil sa nu ajung acolo chiar niciodata )!! daca ai prieteni care sunt invidiosi din rautate..evident tre sa-i schimbi. daca doar isi doresc un motor ca al tau pentru ca merge foarte bine...nu e invidie...doar vor sa progreseze!! .... asa ca ajung iar la ideea ca freeride e fragil...si oarecum inutil!!! ... bafta! Editat Mai 12, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 sa o plimbi sanatos. Nu ma indoiesc ca exc350 este o mobra superba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 oricum dr-z-ul (& co) e de referinta....e ca un rock calsic (gama hard sau mai peisagistic) multe altele o sa apara peste noapte si o sa faca furori dar de stins tot asa repede se sting. sa ma fac mai bine inteles.....marlin manson vs metallica, ramstein vs ad/dc )))))))))) fuego vs haggard. hai ne auzim peste ani la depanat amintiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) navigand pe ebay am dat de un motor care mi-a placut instantaneu!starea lui,un singur proprietar de nou si pornirea la buton au fost factorii decisivi pt achizitia lui.nu am dat nici o tura cu el,nu am verificat nimic proprietarul fiind un om la 45-50 de ani cu 4 motoare in garaj,casa cu drum privat si o bijuterie de m3 din 2011 in fata casei..ce sa zic,pur si simplu mi-a inspirat incredere l-am adus acasa si instantaneu l-am pus langa rmz 2010 pt o comparatie rapida Se simte lipsa de putere fata de rmz si clar injectia de la rmz face toti banii,acceleratia raspunde fara ezitari de nici macar o milisecunda,pe cand la crf pana nu se incalzeste cam da in nas.Suspensiile mult mai moi,treptele de viteza mai scurte etc etc per total cam aceleasi chestii care se discuta de ani de zile intre mx/enduro.Ideea este simpla,ai bani cumpara enduro..nu ai bani?!te descurci bine si cu mx Editat Iunie 12, 2012 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) asta pare un crf x...banuiesc ca e de 250....x-urile sunt enduro si inmatriculabile, doar r-urile sunt cross!! arata chiar bine!!! da-te cu amandoua...si in functie de locul unde te dai..circuit sau padure ...o sa afli la care trebuie sa renunti !!! oricum si in enduro suspensiile "barca" ..ofera un oarecare confort doar pe drum.... in hard..te dezavantajeaza rau!! Editat Iunie 12, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 asta pare un crf x...banuiesc ca e de 250....x-urile sunt enduro si inmatriculabile, doar r-urile sunt cross!! arata chiar bine!!! da-te cu amandoua...si in functie de locul unde te dai..circuit sau padure ...o sa afli la care trebuie sa renunti !!! oricum si in enduro suspensiile "barca" ..ofera un oarecare confort doar pe drum.... in hard..te dezavantajeaza rau!! da este un crf250x din 2007.momentan am pus rmz'u la vanzare si o sa pastrez crf'u pt enduro..guma spate mi se pare uzata,ce imi recomanzi? aaa si cumva am reusit sa-l inec si a trebuit sa il iau la pedalat..are un sunet ciudat de parca cade ceva in motor ))asta se aude doar cand dau la pedala.m-a pus putin pe ganduri deoarece la rmz nu se aude asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 daca ai "umflat-o" mult ...o bujie iridium si un carburator reglat bine ar trebui sa te scuteasca de efort data viitoare!! gume.... foarte bune ( dar se si uzeaza foarte repede ) sunt pirelli scorpion pro fim si metzeler six days fim.. prin spatele casei ...eu ma dau cu kenda k771 millville. bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.