adryan_rosca Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salut,aceasta este motocicleta mea, sunt incepator , am mers cu B pana acum dar am trecut si la A...alta senzatie. Am cumparat aceasta motocicleta din buzau si am venit pe ea pana la bucuresti ( incepator) ,o opream la inceput la fiecare intersectie,,jaleee ce ma fac eu oare pana la bucuresti m am calmat si am mers usurel pana cand am iesit din oras si am dat de drum drept...ehee alta viata... La date tehnice nu prea ma pricep...dar vine asa,YAMAHA FZR 600cc ,90hp, 6trepte...o toba normala imi place, furtune racing pe fata ,ambreiaj noi,consuma cam 4-4.5 litri la un mers lejer,are nevoie de frane pe spate urgeeentt!! Eu stau in berceni,asa ca as dori sa vin si eu la cateva intalniri cu bercenarii,sa mai aflu cva cum se repara aia cum se face aia..ca la inceput,si cateva plimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Septembrie 27, 2011 Autor Share Postat Septembrie 27, 2011 salutt...ehee ce mica e lume, da am ajuns super, pai vb la tel de numar..azi ma duc la un shop sa ma uit de placute,sta la garaj e la caldurica am grija de ea ...b_89_adryan baga id meu sa vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Sa ai parte de el. Am si eu una, de pe 7 septembrie, dezbracata si ma impac bine de tot cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Frumoasa, am vazut-o si eu cand era de vanzare. M-am oprit insa la altceva... S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Noiembrie 18, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2011 aduc vesti proaste am cazut cu ea si are nevoie neapart de capac de pe dreapta la cutia de viteze...daca ma poate ajuta cineva 0762 615 683 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 E spart tare? Vezi ca se poate suda destul de usor. Pune o poza cu el sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 14, 2011 Autor Share Postat Decembrie 14, 2011 am sudat capacul,am pus ulei este oky nu e ca nou la aspect dar merge, -carena dreapta m am apucat de reparat pun niste poze din lucrari,am dat si botul jos ca sa al repar si pe acesta ca s a spart....ma gandesc la vopsea si cum sa fac sa fie carenele lafel la culoare..dar..pana la vara mai este timp pentru decizii o problema imi stau coarnele putin spre stanga ,am inteles ca au niste suruburi de unde le reglez sa stea iar pe drept...nu ma pricep dar o vad ce iese..mai rau nu are cum:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Arata ca a mea acum ) doar ca eu am cadrul negru mat si difera putin culorile pe ea ) Acel capac e sudat si la mine. Nu-i problema. Reparatie usoara si ieftina. Nu ti s-au strambat telescoapele? Cum ai cazut cu ea, in ce s-a oprit, de ce s-a lovit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 14, 2011 Autor Share Postat Decembrie 14, 2011 nu sa lovit de nimic,sa dus taras pe sosea vreo 2O de metrii,stau coarnele putin virate dar am inteles ca se regleaza au niste suruburi care slabesc amortiz sa le dau la loc pe drept... a fost sudat bine nu curge e oky da difera culoarea am vazut si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Dar ce s-a intamplat, de ce ai cazut? Ce viteza aveai? Ce anvelope ai: ce dimensiuni si ce DOT? Ar trebui sa le facem o poza impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 14, 2011 Autor Share Postat Decembrie 14, 2011 In jur de 80 daca tin minte bn am pus fata si a fugit stanga brusc...si a dat cu mine joss ia sa culcat pe dreapta si sa dus mai departe,eu mam oprit in bara la un logan....nu am patit nimik prafuit doar Facem si poza dar akm o am la garaj .anv fata este marime standard spatele mai lat nu stiu cat exact...am avut viteza cam mare recunosc ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Am mers si mai repede cu ea si am anvelopele cu DOT 2003, super opinci, dar nu mi-au facut probleme. Pentru acea viteza ai scapat destul de usor. Pe spate am si eu 160 60 18 si e bagata prea fortat pe janta si se deformeaza. Vreau sa-i pun de 150, anvelopa care sta mai bine si avantajeaza. Cred ca tu ai janta de 17 pe spate. Astea de 18 se gasesc greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 In jur de 80 daca tin minte bn am pus fata si a fugit stanga brusc...si a dat cu mine joss ia sa culcat pe dreapta si sa dus mai departe,eu mam oprit in bara la un logan....nu am patit nimik prafuit doar Facem si poza dar akm o am la garaj .anv fata este marime standard spatele mai lat nu stiu cat exact...am avut viteza cam mare recunosc ))) Du-te la Yamaha si comanda-ti capac nou nout si garnitura. Te ajunge undeva la 130 lei cu totul (ieftin stiu). Apoi mai comanda-ti si semighidon dreapta. este undeva la 120 lei si el (este o teava din otel) Nu recomand sa o indrepti sau sa faci alta la strung. Are o greutate bine calculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 am sudat capacul,am pus ulei este oky nu e ca nou la aspect dar merge, -carena dreapta m am apucat de reparat pun niste poze din lucrari,am dat si botul jos ca sa al repar si pe acesta ca s a spart....ma gandesc la vopsea si cum sa fac sa fie carenele lafel la culoare..dar..pana la vara mai este timp pentru decizii o problema imi stau coarnele putin spre stanga ,am inteles ca au niste suruburi de unde le reglez sa stea iar pe drept...nu ma pricep dar o vad ce iese..mai rau nu are cum:D Semighidoane am eu daca ai nevoie,cat despre telescoape cred ca s-au rasucit doar din colierele jugului.Slabesti din cele 4 puncte de prindere doar 2 pe diagonala si rasucesti telescoapele sa stea roata drept.Telescoapele pe fzr nu le indoi cu una cu doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 14, 2011 Autor Share Postat Decembrie 14, 2011 Am fost la un service si a zis ca.se relgeaza pe.drept de la.cele 4suruburi sa pun ghidonu pe.drept,stramb nu este...capacu s a reparat este bun deocamdata..pana la vara timp destul de reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Du-te la Yamaha si comanda-ti capac nou nout si garnitura. Te ajunge undeva la 130 lei cu totul (ieftin stiu). Apoi mai comanda-ti si semighidon dreapta. este undeva la 120 lei si el (este o teava din otel) Nu recomand sa o indrepti sau sa faci alta la strung. Are o greutate bine calculata. Greutate bine calculata se duce naibii cand ii schimbi mansoanele, levierele, pompa de frana, mai pui oglinzi pe ghidon, schimbi capetele de ghidon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 15, 2011 Autor Share Postat Decembrie 15, 2011 As vrea eu sa am oglinzi si alte accesorii dar motocicleta este stock..si tot asa o voi pastra in limita posibilitatilor...sa functioneze bine si sa fie gata de drum Am mers si mai repede cu ea si am anvelopele cu DOT 2003, super opinci, dar nu mi-au facut probleme. Pentru acea viteza ai scapat destul de usor. Pe spate am si eu 160 60 18 si e bagata prea fortat pe janta si se deformeaza. Vreau sa-i pun de 150, anvelopa care sta mai bine si avantajeaza. Cred ca tu ai janta de 17 pe spate. Astea de 18 se gasesc greu. am tot 18 pe spate si 17 fata..o sa ma uit sapt asta pentru dimensiuni..spatele l am cam mucificat am dat burn si... bey bey rubber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Cred ca ai si tu 160 60 18 pe spate. Cum zicema, si eu am asa si am primit recomandarea sa pun 150 60/65 18. Dimensiunea originala fiind 130...160 e cu mult peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 15, 2011 Autor Share Postat Decembrie 15, 2011 m am apucat si de bot mai trebuie finisat dar..ma tot gandesc cum sa fac sa iasa vopseaua identic sa nu mai fie nevoie sa revopsesc si carena cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 m am apucat si de bot mai trebuie finisat dar..ma tot gandesc cum sa fac sa iasa vopseaua identic sa nu mai fie nevoie sa revopsesc si carena cealalta. Te duci la calculator si prepari nuanta care o vrei si in cantitatea pe care o vrei si nu e cazul sa revopsesti ceea ce nu ai polizat de asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Te duci la calculator si constati ca nu iese nimic. Orice culoare alb perlat este destul de pretentioasa si trebuie o mana destul de buna sa o dea. Vopsitul PROFESIONAL (nu pe trotuar cu spray ) este destul de pretentios.. dar sa revenim la albul ala perlat.. este alcatuit dintr-un strat de fond alb urmat de un GAZ DE PERLE atentie GAZ nu strat.. din cate stiu se numeste white pearl ala de pe fzr-u tau, si albul este alb normal (ca frigiderul ) .. atentie mare la gazarea cu perle deoarece se poate forma strat si iese culoarea gri si ai stricat tot.. in fine am sa ma opresc aici cu scrisul ca habar nu am cu cine stau de vorba si poate pierd timpul degeaba in timp ce omul le face deja cu 3 sprayuri.. in garaj Daca esti interesat am sa-ti explic tot ce trebuie aici public sa vada toata lumea sa faca si altii ca nu este greu trebuie doar foarte multa atentie. mai ales la reglarea pistolului, presiune , etc. stratul de lac este cel mai important, si lipiturile alea care sunt sigur ca sunt gresite. Editat Decembrie 16, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Te duci la calculator si constati ca nu iese nimic. Orice culoare alb perlat este destul de pretentioasa si trebuie o mana destul de buna sa o dea. Vopsitul PROFESIONAL (nu pe trotuar cu spray ) este destul de pretentios.. dar sa revenim la albul ala perlat.. este alcatuit dintr-un strat de fond alb urmat de un GAZ DE PERLE atentie GAZ nu strat.. din cate stiu se numeste white pearl ala de pe fzr-u tau, si albul este alb normal (ca frigiderul ) .. atentie mare la gazarea cu perle deoarece se poate forma strat si iese culoarea gri si ai stricat tot.. in fine am sa ma opresc aici cu scrisul ca habar nu am cu cine stau de vorba si poate pierd timpul degeaba in timp ce omul le face deja cu 3 sprayuri.. in garaj Daca esti interesat am sa-ti explic tot ce trebuie aici public sa vada toata lumea sa faca si altii ca nu este greu trebuie doar foarte multa atentie. mai ales la reglarea pistolului, presiune , etc. stratul de lac este cel mai important, si lipiturile alea care sunt sigur ca sunt gresite. uite asa motoare bune ajung niste rapandule daca intelegi ce vreau sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan_rosca Postat Decembrie 16, 2011 Autor Share Postat Decembrie 16, 2011 nu cred ca motoarele bune ajung rapandule doar din cauza la o carena sparta...altele au fost refacute total si cand o cumpari zici mamaa ce aviionn mi am luat..( avion prabusit anterior).are 3 plastice mari si late pe bot..le gazes le vopsesc urat asta este e motorul meu si fac ce cred eu ca este bine....deocamdata costurile reparatiei la carena s au situat undeva la 35 de lei ( 30 chit 5 lei plasa)....munca mea este a mea si o fac sa fie invatare de minte asa ca eu consider ca este cea mai ieftina ""carpela"" . cel care a vopsit motoru anterior a facut o cam prost vopseaua a facut basici si se cojeste codita mai ales a inflorit... aladin: ms mult de sfat,ai dreptate e cu perle..dar nu o mai fac perlat..am niste vopsea alba pe 0 lei asa ca ma v oi folosi de ea...legat de lipituri repet nu caut sa fie perfecta doar sa fie uniforma!!! sunt incepator asa ca...intelegi u (azi una maine alta ...se duce dreak perla..) rylalex: eu consider ca am un motor ieftin..un motor bun e 3 4 mii da bun,am ales o ca mia placut si ca functioneaza foarte bine....daca v a ajunge rapandula poate v oi realiza pe parcurs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Eu te sfatuiesc sa o duci la meserias.. nu te zgarcii.. motociclismul este un sport curat.. si motocicleta trebuie sa fie curata si impecabila, cand ai grija de aspect ai grija si de tine, nu vopsesti o cotineata sau un gard, este un carenaj de motocicleta care trebuie sa fie impecabil din toate punctele de vedere. Am inteles ca ai lipit cu plasa, nu exista prostie mai mare.. carenajul ala o sa crape imediat deoarece este supus multor "teste", trepidatii, vibratii foarte mari, 500 de grade vara la soare,1000 de grade de la motor, nu este un obiect de pus in vitrina, nu o sa ramana in veci cum ai pus tu baliguta aia de kit, o sa apara o microfisura exact acolo unde era crapata, cand vrei sa o faci de vanzare poti sao lipesti si cu glet pentru constructii. Ce povestesc eu cere mari pretentii, vad ca tu te multumesti sa o faci cat mai ieftin si sa fi mandru ca ai facut-o tu, nu este rau dar ca tinta trebuie sa ai perfectiunea nu "cum o fi" .. Daca sa basicat vopseaua este pentru ca.. de puturos ce a fost meseriasul sa nu migaleasca fiecare imperfectiune a incarcat cu fiular foarte foarte mult, si nu a reusit sa se usuce foarte bine, si s-a uscat pe motocicleta cand s-a incalzit la 1000 de grade din cauza motorului.. si a iesit un kakat. Cunosc foarte foarte bine motocicleta ta deoarece a fost a unui prieten foarte bun de al meu, si a avut mare grija de ea, asa ca ma doare sufletul sa o vad data cu var sau cu spray, uite asa motoare bune ajung niste rapandule daca intelegi ce vreau sa zic. Exact, chair si din cauza unei simple zgarieturi ajunge sa o strice toata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.