Sari la conținut

YAMAHA FZR 600


adryan_rosca
 Share

Postări Recomandate

Salut,aceasta este motocicleta mea, sunt incepator , am mers cu B pana acum dar am trecut si la A...alta senzatie.

Am cumparat aceasta motocicleta din buzau si am venit pe ea pana la bucuresti ( incepator) ,o opream la inceput la fiecare intersectie,,jaleee ce ma fac eu oare pana la bucuresti m am calmat si am mers usurel pana cand am iesit din oras si am dat de drum drept...ehee alta viata...

La date tehnice nu prea ma pricep...dar vine asa,YAMAHA FZR 600cc ,90hp, 6trepte...o toba normala imi place, furtune racing pe fata ,ambreiaj noi,consuma cam 4-4.5 litri la un mers lejer,are nevoie de frane pe spate urgeeentt!!

Eu stau in berceni,asa ca as dori sa vin si eu la cateva intalniri cu bercenarii,sa mai aflu cva cum se repara aia cum se face aia..ca la inceput,si cateva plimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

am sudat capacul,am pus ulei este oky :D nu e ca nou la aspect dar merge,

-carena dreapta m am apucat de reparat pun niste poze din lucrari,am dat si botul jos ca sa al repar si pe acesta ca s a spart....ma gandesc la vopsea si cum sa fac sa fie carenele lafel la culoare..dar..pana la vara mai este timp pentru decizii

 

o problema imi stau coarnele putin spre stanga ,am inteles ca au niste suruburi de unde le reglez sa stea iar pe drept...nu ma pricep dar o vad ce iese..mai rau nu are cum:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca a mea acum :)) doar ca eu am cadrul negru mat si difera putin culorile pe ea :))

Acel capac e sudat si la mine. Nu-i problema. Reparatie usoara si ieftina.

Nu ti s-au strambat telescoapele? Cum ai cazut cu ea, in ce s-a oprit, de ce s-a lovit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In jur de 80 daca tin minte bn am pus fata si a fugit stanga brusc...si a dat cu mine joss ia sa culcat pe dreapta si sa dus mai departe,eu mam oprit in bara la un logan....nu am patit nimik prafuit doar

 

Facem si poza dar akm o am la garaj .anv fata este marime standard spatele mai lat nu stiu cat exact...am avut viteza cam mare recunosc :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si mai repede cu ea si am anvelopele cu DOT 2003, super opinci, dar nu mi-au facut probleme. Pentru acea viteza ai scapat destul de usor. Pe spate am si eu 160 60 18 si e bagata prea fortat pe janta si se deformeaza. Vreau sa-i pun de 150, anvelopa care sta mai bine si avantajeaza. Cred ca tu ai janta de 17 pe spate. Astea de 18 se gasesc greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In jur de 80 daca tin minte bn am pus fata si a fugit stanga brusc...si a dat cu mine joss ia sa culcat pe dreapta si sa dus mai departe,eu mam oprit in bara la un logan....nu am patit nimik prafuit doar

 

Facem si poza dar akm o am la garaj .anv fata este marime standard spatele mai lat nu stiu cat exact...am avut viteza cam mare recunosc :))))

Du-te la Yamaha si comanda-ti capac nou nout si garnitura. Te ajunge undeva la 130 lei cu totul (ieftin stiu). Apoi mai comanda-ti si semighidon dreapta. este undeva la 120 lei si el (este o teava din otel) Nu recomand sa o indrepti sau sa faci alta la strung. Are o greutate bine calculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sudat capacul,am pus ulei este oky :D nu e ca nou la aspect dar merge,

-carena dreapta m am apucat de reparat pun niste poze din lucrari,am dat si botul jos ca sa al repar si pe acesta ca s a spart....ma gandesc la vopsea si cum sa fac sa fie carenele lafel la culoare..dar..pana la vara mai este timp pentru decizii

 

o problema imi stau coarnele putin spre stanga ,am inteles ca au niste suruburi de unde le reglez sa stea iar pe drept...nu ma pricep dar o vad ce iese..mai rau nu are cum:D

 

Semighidoane am eu daca ai nevoie,cat despre telescoape cred ca s-au rasucit doar din colierele jugului.Slabesti din cele 4 puncte de prindere doar 2 pe diagonala si rasucesti telescoapele sa stea roata drept.Telescoapele pe fzr nu le indoi cu una cu doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la Yamaha si comanda-ti capac nou nout si garnitura. Te ajunge undeva la 130 lei cu totul (ieftin stiu). Apoi mai comanda-ti si semighidon dreapta. este undeva la 120 lei si el (este o teava din otel) Nu recomand sa o indrepti sau sa faci alta la strung. Are o greutate bine calculata.

Greutate bine calculata se duce naibii cand ii schimbi mansoanele, levierele, pompa de frana, mai pui oglinzi pe ghidon, schimbi capetele de ghidon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea eu sa am oglinzi si alte accesorii dar motocicleta este stock..si tot asa o voi pastra in limita posibilitatilor...sa functioneze bine si sa fie gata de drum

 

Am mers si mai repede cu ea si am anvelopele cu DOT 2003, super opinci, dar nu mi-au facut probleme. Pentru acea viteza ai scapat destul de usor. Pe spate am si eu 160 60 18 si e bagata prea fortat pe janta si se deformeaza. Vreau sa-i pun de 150, anvelopa care sta mai bine si avantajeaza. Cred ca tu ai janta de 17 pe spate. Astea de 18 se gasesc greu.

 

 

am tot 18 pe spate si 17 fata..o sa ma uit sapt asta pentru dimensiuni..spatele l am cam mucificat am dat burn si...:D bey bey rubber

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am apucat si de bot :hurt: mai trebuie finisat dar..ma tot gandesc cum sa fac sa iasa vopseaua identic sa nu mai fie nevoie sa revopsesc si carena cealalta.:baldy:

 

Te duci la calculator si prepari nuanta care o vrei si in cantitatea pe care o vrei si nu e cazul sa revopsesti ceea ce nu ai polizat de asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci la calculator si constati ca nu iese nimic. Orice culoare alb perlat este destul de pretentioasa si trebuie o mana destul de buna sa o dea. Vopsitul PROFESIONAL (nu pe trotuar cu spray ) este destul de pretentios.. dar sa revenim la albul ala perlat.. este alcatuit dintr-un strat de fond alb urmat de un GAZ DE PERLE atentie GAZ nu strat.. din cate stiu se numeste white pearl ala de pe fzr-u tau, si albul este alb normal (ca frigiderul :crack: ) .. atentie mare la gazarea cu perle deoarece se poate forma strat si iese culoarea gri si ai stricat tot.. in fine am sa ma opresc aici cu scrisul ca habar nu am cu cine stau de vorba si poate pierd timpul degeaba in timp ce omul le face deja cu 3 sprayuri.. in garaj

Daca esti interesat am sa-ti explic tot ce trebuie aici public sa vada toata lumea sa faca si altii ca nu este greu trebuie doar foarte multa atentie. mai ales la reglarea pistolului, presiune , etc. stratul de lac este cel mai important, si lipiturile alea care sunt sigur ca sunt gresite.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci la calculator si constati ca nu iese nimic. Orice culoare alb perlat este destul de pretentioasa si trebuie o mana destul de buna sa o dea. Vopsitul PROFESIONAL (nu pe trotuar cu spray ) este destul de pretentios.. dar sa revenim la albul ala perlat.. este alcatuit dintr-un strat de fond alb urmat de un GAZ DE PERLE atentie GAZ nu strat.. din cate stiu se numeste white pearl ala de pe fzr-u tau, si albul este alb normal (ca frigiderul :crack: ) .. atentie mare la gazarea cu perle deoarece se poate forma strat si iese culoarea gri si ai stricat tot.. in fine am sa ma opresc aici cu scrisul ca habar nu am cu cine stau de vorba si poate pierd timpul degeaba in timp ce omul le face deja cu 3 sprayuri.. in garaj

Daca esti interesat am sa-ti explic tot ce trebuie aici public sa vada toata lumea sa faca si altii ca nu este greu trebuie doar foarte multa atentie. mai ales la reglarea pistolului, presiune , etc. stratul de lac este cel mai important, si lipiturile alea care sunt sigur ca sunt gresite.

uite asa motoare bune ajung niste rapandule daca intelegi ce vreau sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca motoarele bune ajung rapandule doar din cauza la o carena sparta...altele au fost refacute total si cand o cumpari zici mamaa ce aviionn mi am luat..( avion prabusit anterior).are 3 plastice mari si late pe bot..le gazes le vopsesc urat asta este e motorul meu si fac ce cred eu ca este bine....deocamdata costurile reparatiei la carena s au situat undeva la 35 de lei ( 30 chit 5 lei plasa)....munca mea este a mea si o fac sa fie invatare de minte asa ca eu consider ca este cea mai ieftina ""carpela"" .

 

cel care a vopsit motoru anterior a facut o cam prost vopseaua a facut basici si se cojeste codita mai ales a inflorit...

 

aladin: ms mult de sfat,ai dreptate e cu perle..dar nu o mai fac perlat..am niste vopsea alba pe 0 lei asa ca ma v oi folosi de ea...legat de lipituri repet nu caut sa fie perfecta doar sa fie uniforma!!! sunt incepator asa ca...intelegi u (azi una maine alta ...se duce dreak perla..)

 

rylalex: eu consider ca am un motor ieftin..un motor bun e 3 4 mii da bun,am ales o ca mia placut si ca functioneaza foarte bine....daca v a ajunge rapandula poate v oi realiza pe parcurs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te sfatuiesc sa o duci la meserias.. nu te zgarcii.. motociclismul este un sport curat.. si motocicleta trebuie sa fie curata si impecabila, cand ai grija de aspect ai grija si de tine, nu vopsesti o cotineata sau un gard, este un carenaj de motocicleta care trebuie sa fie impecabil din toate punctele de vedere.

Am inteles ca ai lipit cu plasa, nu exista prostie mai mare.. carenajul ala o sa crape imediat deoarece este supus multor "teste", trepidatii, vibratii foarte mari, 500 de grade vara la soare,1000 de grade de la motor, nu este un obiect de pus in vitrina, nu o sa ramana in veci cum ai pus tu baliguta aia de kit, o sa apara o microfisura exact acolo unde era crapata, cand vrei sa o faci de vanzare poti sao lipesti si cu glet pentru constructii.

Ce povestesc eu cere mari pretentii, vad ca tu te multumesti sa o faci cat mai ieftin si sa fi mandru ca ai facut-o tu, nu este rau dar ca tinta trebuie sa ai perfectiunea nu "cum o fi" ..

Daca sa basicat vopseaua este pentru ca.. de puturos ce a fost meseriasul sa nu migaleasca fiecare imperfectiune a incarcat cu fiular foarte foarte mult, si nu a reusit sa se usuce foarte bine, si s-a uscat pe motocicleta cand s-a incalzit la 1000 de grade din cauza motorului.. si a iesit un kakat.

Cunosc foarte foarte bine motocicleta ta deoarece a fost a unui prieten foarte bun de al meu, si a avut mare grija de ea, asa ca ma doare sufletul sa o vad data cu var sau cu spray,

 

uite asa motoare bune ajung niste rapandule daca intelegi ce vreau sa zic.

Exact, chair si din cauza unei simple zgarieturi ajunge sa o strice toata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...