Sari la conținut

YAMAHA FZR 600


adryan_rosca
 Share

Postări Recomandate

Salut,aceasta este motocicleta mea, sunt incepator , am mers cu B pana acum dar am trecut si la A...alta senzatie.

Am cumparat aceasta motocicleta din buzau si am venit pe ea pana la bucuresti ( incepator) ,o opream la inceput la fiecare intersectie,,jaleee ce ma fac eu oare pana la bucuresti m am calmat si am mers usurel pana cand am iesit din oras si am dat de drum drept...ehee alta viata...

La date tehnice nu prea ma pricep...dar vine asa,YAMAHA FZR 600cc ,90hp, 6trepte...o toba normala imi place, furtune racing pe fata ,ambreiaj noi,consuma cam 4-4.5 litri la un mers lejer,are nevoie de frane pe spate urgeeentt!!

Eu stau in berceni,asa ca as dori sa vin si eu la cateva intalniri cu bercenarii,sa mai aflu cva cum se repara aia cum se face aia..ca la inceput,si cateva plimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

am sudat capacul,am pus ulei este oky :D nu e ca nou la aspect dar merge,

-carena dreapta m am apucat de reparat pun niste poze din lucrari,am dat si botul jos ca sa al repar si pe acesta ca s a spart....ma gandesc la vopsea si cum sa fac sa fie carenele lafel la culoare..dar..pana la vara mai este timp pentru decizii

 

o problema imi stau coarnele putin spre stanga ,am inteles ca au niste suruburi de unde le reglez sa stea iar pe drept...nu ma pricep dar o vad ce iese..mai rau nu are cum:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca a mea acum :)) doar ca eu am cadrul negru mat si difera putin culorile pe ea :))

Acel capac e sudat si la mine. Nu-i problema. Reparatie usoara si ieftina.

Nu ti s-au strambat telescoapele? Cum ai cazut cu ea, in ce s-a oprit, de ce s-a lovit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri