Sari la conținut

Vand Dnepr MT 11


apple92
 Share

Postări Recomandate

Îl aduceți la BucureÂşti?

 

Niprul e in Bucuresti de azi noapte (pe la 4:00 AM mai precis :lol:). Este MT-11 fabricat in 1993 cu roti pe 18". In acte e trecuta "solo" fiindca actualmente este solo. Viteza maxima trecuta-n carte e "95 km/h" pentru curiosi.

Nu stiu daca are grup de fuga sau nu, inca nu m-am dat cu ea fiindca probabil daca ma dadeam nu o mai luam. Este un pic cam "shuie" gen suspensii cam moi, rotile se invart putin cam greu, etc dar sunt chestii specifice varstei si se vor rezolva in curand. Motorul se aude bestial. Si cand zic bestial nu glumesc. Se aude curat curat curat si toarce f frumos. Are 9500 km in bord, dreacu stie daca-s ai ei dar asa, for the record...

 

Omul a fost super-ok deocamdata (mai ramane sa ma puna in contact cu cel pe numele caruia este acum Niprul ca sa imi dea Fiscalul, dar nu cred sa fie probleme), am primit si un sac cu neshte diverse repere bonus, etc, de-astea...

 

Urmeaza modificarile - furca alungita, ghidon ape hanger, suspensie hard-tail, roata de BMW pe spate, NOS, etc

 

 

 

P.S.: GLUMEAM cu modificarile :lol:

P.S.2: acu'-s la al doilea Nipru :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niprul ala (dupa prinderea basculei pe cadru, roti etc) e un nipru de politie. Are cumva vopseaua originala (el din fabrica a iesit alb cu siguranta - poti verifica in carte)

 

L.E. Furca sigur nu e a lui originala dar e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niprul ala (dupa prinderea basculei pe cadru, roti etc) e un nipru de politie. Are cumva vopseaua originala (el din fabrica a iesit alb cu siguranta - poti verifica in carte)

 

L.E. Furca sigur nu e a lui originala dar e buna.

 

Culoarea originala e intr-adevar "alb". Prima inmatriculare a fost facuta in tara in 1993 (acelasi an cu anul fabricatiei) si a stat asa pana in iunie 2011 cand a fost cumparat/inmatriculat de actualul proprietar din acte.

Chestia e ca are prinderi de atas pe ea. Nu stiu daca alea de politie aveau. Cine e mai in tema poate sa ne spuna daca aveau prinderi sau nu. Din auzite stiu si eu ca Niprele cu roti de 18 aveau si grup de fuga si erau - in speta - solo, folosite pentru politie/chestii/etc. Dar s-ar putea sa fie un mit neconfirmat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va grabiti cu "Nipru de politie" desi toti ne-am dori sa fie.

Nipru MT19 solo s-a facut cu bascula pe rulmenti si roti pe 18, aripa aia din poza de mai sus, si grup de roti pe 18 "de fuga".

NU ARE NICIO IMPORTANTA CE SCRIE IN CARTE. RAR-ul nu avea documentatia pusa la punct atunci si nici acum nu prea are, de multe ori doar copiau de la o carte la alta fara sa-si bata capul, asa apar la kW , viteza si tip constructiv tot felul de date fanteziste.

 

Se stie ca Niprele nu au fost neaparat identice de la o serie la alta, puneau pe ele diferite piese de la MT10 la MT11 etc.

 

Aici avem un Nipru solo cu cadru prevazut totusi cu prinderi de atas, poate-i un cadru ce initial a fost destinat atasistelor si apoi in fluxul de fabricatie i s-a sudat lonjeron cu alezaj de bascula pt rulment (solo).

post-4291-0-16257700-1318438206_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niprul e in Bucuresti de azi noapte (pe la 4:00 AM mai precis :lol:). Este MT-11 fabricat in 1993 cu roti pe 18". In acte e trecuta "solo" fiindca actualmente este solo. Viteza maxima trecuta-n carte e "95 km/h" pentru curiosi.

Nu stiu daca are grup de fuga sau nu, inca nu m-am dat cu ea fiindca probabil daca ma dadeam nu o mai luam. Este un pic cam "shuie" gen suspensii cam moi, rotile se invart putin cam greu, etc dar sunt chestii specifice varstei si se vor rezolva in curand. Motorul se aude bestial. Si cand zic bestial nu glumesc. Se aude curat curat curat si toarce f frumos. Are 9500 km in bord, dreacu stie daca-s ai ei dar asa, for the record...

 

Omul a fost super-ok deocamdata (mai ramane sa ma puna in contact cu cel pe numele caruia este acum Niprul ca sa imi dea Fiscalul, dar nu cred sa fie probleme), am primit si un sac cu neshte diverse repere bonus, etc, de-astea...

 

Urmeaza modificarile - furca alungita, ghidon ape hanger, suspensie hard-tail, roata de BMW pe spate, NOS, etc

 

 

 

P.S.: GLUMEAM cu modificarile :lol:

 

sa ai parte de ea !

P.S.2: acu'-s la al doilea Nipru :lol:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culoarea originala e intr-adevar "alb". Prima inmatriculare a fost facuta in tara in 1993 (acelasi an cu anul fabricatiei) si a stat asa pana in iunie 2011 cand a fost cumparat/inmatriculat de actualul proprietar din acte.

Chestia e ca are prinderi de atas pe ea. Nu stiu daca alea de politie aveau. Cine e mai in tema poate sa ne spuna daca aveau prinderi sau nu. Din auzite stiu si eu ca Niprele cu roti de 18 aveau si grup de fuga si erau - in speta - solo, folosite pentru politie/chestii/etc. Dar s-ar putea sa fie un mit neconfirmat.

 

 

Eu nu am vazut cadru de nipru fara prinderile pt atas fie el solo sau nu. Poate ca or fi dar eu nu am vazut. Daca e ca al meu (si cred ca da) atunci originalul arata exact ca in poza postata de @Ro_Nin. Deci: Furca a fost schimbata, capacele laterale nu mai exista si ar trebui sa aiba grup de fuga. E posibil sa fie un Nipru in mintile lui, mai ales daca nimeni nu si-a bagat carnaciorii in motor. Felicitari pentru achizitie. Sper sa ai banii si nervii necesari pentru el. Oricum iti va da satisfactia lucrului facut si emotia pe care doar un nipru stie s-o dea. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...