Andrei_D Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Salut! Fiindca nu stiu ce sa aleg, scriu aici in ideea ca poate asa aflu cat de diferite sunt cele doua mobre. Avem Suzuki DR 350 S si Yamaha XT 600 43F. Datele tehnice difera destul de mult pe net dar din cate am citit DR-ul are 130 de kg la gol si 139 la plin iar XT-ul are 138 la gol si 151, la plin. Daca cifrele sunt astea sau nu, clar XT-ul e ceva mai greu. Singurele lucruri care ma intereseaza sunt: - cand drumul/poteca se apropie de hard enduro, e mult mai obositor sa ridici sau sa tii XT-ul fata de DR? sau diferenta de greutate nu se simte chiar atat de mult? Imagineaza-ti ca sta culcata la orizontala, esti obosit si trebuie sa o ridici. - am nevoie de cuplul unui 600 in teren sau este de ajuns un 350? Am 70 de kg, deci nu cred ca ma simte prea mult nici macar un 350; - care dintre cele doua este mai distractiva, care face plimbarea mai placuta? - Suzuki DR, fiind mai nou, are cadru/suspensii mult mai bune decat ale XT-ului sau diferenta e prea mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 350, fara dubii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 pe mana am avut doar Dr-uri, asa ca nu stiu cat de mult te pot ajuta la comparatie. Ce pot sa spun e ca nu iti va lipsi cuplu cu un Dr 350 in stare buna(ma refer la motor). Despre greutate,poate nu iti vine sa crezi, dar 10 kg in plus la ridicat o capra de jos e foarte mult, iar Dr-ul dupa 3-4 ore pe munte il cam ridicam ajutat, mai ales din pozitii mai rele. Nu cred ca Xr-ul sta mai bine la capitolul asta. La mine ma salva macar pornirea electrica(adica stiu ce inseamna sa fii varza si sa trebuiasca sa dai la pedala la unul de asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) forestiere cu bagaje si pasager XT, enduro (in nici un caz hard) DR, iar cind poteca se apropie de "hard" te intorci si pleci acasa sau te orientezi catre ceva in jur de 100kg. Editat Octombrie 3, 2011 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) - cand drumul/poteca se apropie de hard enduro, e mult mai obositor sa ridici sau sa tii XT-ul fata de DR? sau diferenta de greutate nu se simte chiar atat de mult? Imagineaza-ti ca sta culcata la orizontala, esti obosit si trebuie sa o ridici. Amandoua sunt un cosmar in off-road, daca ai vise de Romaniacs. XT-ul este unul mai mare, fiind mai grea (uita cifrele de pe net). In timp, suspensia spate nu rezista abuzului din off-road. Fiind capsata, cea mai rapida solutie ramane cumpararea alteia, sh, de pe XT-uri mai noi. Am citit si despre solutii de tipul taierii, refiletarii si umpleriii cu ulei, dar... nu ma simt atat de tehnic incat sa ma apuc de asa ceva si nici nu stiu cum sunt rezultatele ca eficienta in off. La Dr nu stiu cum sunt suspensiile, daca sunt cu butelie de gaz, capsate sau cine stie cum altfel... Cand treaba se apropie de hard, XT-ul te va vlagui instant iar cu DR-ul iti va veni sa dai de pamant, fiindca nu are rezerva aceea de putere necesara urcarii pantei X. La tine poate nu, avand in vedere ca ai 70 de kg. XT-ul are ceva mai multa vana, dar, raportat la volumul ei... degeaba. Si daca te inhami cu tupeu si viteza de om nebun la o urcare si o scapi... na, e cool rau de tot sa vezi namila venind peste tine. XT - enduro turism de multi km. Poti incerca sa faci enduro serios cu el (cum am incercat eu cu Tenerele) si il vei face zob si pe el si pe tine. Genul de motor gandit pentru 200 km sosea (proasta, cum o fi ea), 50 de km de off cu varfuri si de hard enduro daca te tine, dupa care te intorci iar 200 de km pe sosea. Eu, dupa 2 ani m-am saturat. Si ma gandesc ca motoarele astea de 600 sunt f.f.f. bune doar pentru enduro-turism asiatic, african, sud-american sau, chiar si romanesc, de w-e. DR - Un dual sport cum zic americanii. Motor de amatori. Destul de orientat spre enduro si cat de cat fiabil. Motorul wannabe-ului endurist sarac. Il bat in clasa asta Honda Xr-ul de 400 si DRZ-ul de 400. Sincer, as strange bani si l-as lua oricand pe ultimul in defavoarea primelor 2. Mai ales o varianta Drz E inmatriculata deja. Cu 350-ul poti sa incerci sa faci enduro (spre hard), daca nu ai bani de altceva serios. Vei sfarsi prin a il distruge, vinde mult in pierdere, urmat de retragerea din pasiunea asta sau achizitionarea unui motor serios. - am nevoie de cuplul unui 600 in teren sau este de ajuns un 350? Am 70 de kg, deci nu cred ca ma simte prea mult nici macar un 350; La greutatea ta cred ca 350-ul este mai mult decat suficient. Eu am 90-100 de kg si XT-ul duce linistit masa mea. - care dintre cele doua este mai distractiva, care face plimbarea mai placuta? La drum lung clar XT-ul. In off-road, dus pe remorca, clar DR-ul. - Suzuki DR, fiind mai nou, are cadru/suspensii mult mai bune decat ale XT-ului sau diferenta e prea mica? Daca nu ii verifici constant uleiul, ai pus-o rau de tot cu DR-ul. Chiulasele distruse din cauza necompletarii uleiului sunt legendare la 350. Te-ai prins, costa cam cat jumatate de motor. La capitolul fiabilitate si piese, XT-ul este un fel de Golful 2 al enduristului de tura lunga. Din 1983 pana in 2002 in motor nu s-a schimat mare lucru iar piese SH gasesti in destul de multe locuri, la preturi f ok. Un lucru foarte important : 43F-ul are frana pe tambur, care in namol (si in general) nu este mare smecherie. Multi posesori de XT zic ca tamburul de pe 43F este f ok, bla, bla, dar eu nu mi-as mai lua o motocicleta cu asa ceva. Experimentele cu XT-ul de 350 m-au convins ca este un gunoi de solutie tehnica, care imi mananca toti nervii la remontarea rotii si care este ca si inexistenta cand mergi prin zone cat de cat intinse si cu balti sau pline de namol. Iti recomand sincer sa inlocuiesti varianta asta cu succesorul 43F-ului, adica cu 2KF-ul (1987 - 89). Dupa parerea mea cel mai bun XT dpdv al raportului calitate - pret. Dincolo de design. Alegerea ta. Bafta oricum la achizitie, indiferent pentru ce te vei hotari! Editat Octombrie 3, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) am DR 350 si am mers si pe XT 600... XT 600 merita pentru enduro cu nuanta de touring... pentru strict enduro DR 350 este sueprior dar sa nu te astepti sa te tii dupa motoare "mai tinere" ... se poate tine dupa ele dar mai incet.... :-) cel mai simplu - fa o proba cu fiecare PS: XT-ul este muuuuuult mai greu (fa calculul la plin ca nu pleci cu el fara benzina si ulei) Editat Octombrie 4, 2011 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 He he, tocmai azi vorbeam de motocicleta ideala pentru a merge pana la oradea si dup-aia inca vreo 200 de km de enduro pana la 2000 de metri altitudine Cam ce voiam sa zic eu a scris Raul inainte; ce ar mai fi de spus e ca daca DR350 e mai potrivit la enduro, o sa fie dificil sa te tii dupa prieteni pe autostrada cu el sau sa faci depasiri din scurt pe vreun drum comunal. XT600 va fi mai ok la drum lung (dar nu foarte ok) insa va trebui sa planifici cu atentie traseele enduro pe care vrei sa mergi. Si sa o iei incet, sa te obisnuiesti cu cu ea si aea cu tine, prin praf, mai prin noroi usurel, de la usor la mai greu. Chiar daca ai motocicleta cross performanta, nu o sa poti sa urci pe himalaia la prima iesire Ca si concluzie, nu exista motocicleta pentru asa ceva. Daca vrei sa mergi pe sosea si dup-aia sa faci enduro, sunt o gramada de motociclete enduro-touring sau dual-sport, trebuie sa o alegi pe cea care ti se potriveste conform raportului asfalt/noroi; cu cat e mai orientata spre enduro cu atat e mai putin confortabila sau eficienta pe dum si invers, cu cat e mai confortabila la drum si depasiri cu atat e mai putin eficienta pe enduro. La fel ca si cauciucurile, dealtfel (asta e alta discutie). Ca degeaba ai mobra cross echipata supermoto, daca vrei sa urci pe munte cu ea. Sau daca vrei sa faci hard enduro, e calea batuta: iei o caprita neinmatriculata, cu motor mic, ieftina, o urci in remorca si poti s-o rupi in doua prin munti, doar sa ai grija la picioare. Iarasi exista o gramada de mobre in categoria asta. Intre DR350 si XT600, trebuie sa alegi tu in functie de cat ai de gand sa mergi pe sosea cu ea. Drumuri multe sau lungi pe sosea -> XT-ul, drumuri multe pe enduro -> DR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 (editat) Poti avea in vedere si moto din semnatura. Este inalta dar barem este usoara. Nu duce lipsa de cuplu si putere, cu 10 cai peste monocilindrele enduro-...touring orezare. Apoi este usor demontabila, zici ca au gandit-o in blocul de est, binenteles nici japo nu stau rau cu exceptia rotii spate cu tambur. Are si o franare f buna gratie etriere Brembo, o banuiesc peste cea de la monocilindrele japoneze. Daca mi-o mai laud mult o scot de la vanzare. DR-urile 350 sunt scule dragute, nu atat de inalte, putine au si electric si kick start, multe au suferit de problema lipsei de ungere ce vine odata cu neglijarea schimbarii semeringurilr de supapa. Sunt oricum over-priced. Cel mai puternic in clasa lui de japoneze, gasibil ieftin in stare buna este DR650. Daca nu uiti sa compeltezi cand ai semeringuri si segmenti uzati este un motor extrem de fiabil. 620-ul tau este (din ce vad in anunt) bine pus la punct si la pret foarte ok, insa LC4 640-ul este, fara discutie, peste el, la toate capitolele, inclusiv design. Bombproof. Mai putin la pret. Ce-i drept, 620-ul este incredibil de slim si de la obiect. Un motor cu pedigree off-road serios, la care totul este foarte simplu si usor accesibil atat pentru intretinere, cat si pentru schimbari rapide. Istoricul de curse este de vina, fiindca acolo trebuie schimbat totul repede. 620 si 640 sunt inca folosite de f. multi la rally-raid. Personal le consider prea mari si puternice. Altora le place insa caracteristica asta la cursele off. Dr-urile sunt mai puternice bine decat XT-ul, factorul fun fiind destul de "pe plus", insa la capitolul fiabilitate si calitatea materialor stau destul de slab. Au probleme dese si grave (ca si 350-ul) daca nu esti atent la ulei, sunt prost gandite cu lantul acela intre vibrochen si contragreutate, nu bag mana in foc dar cred ca unele mai au si intinzatoare manuale pentru lantul de distributie (how f^$%# stupid) si li se intampla destul de des sa zboare filetul la bujie si nu mai stiu ce minuni mai au cu suruburile rupte prin chiulasa (au scris mai multi prin topicul posesorilor, dar am citit acum mai bine de un jumatate, doi ani). M-as baga oricand la un 650 SE sau RSE, (ca si la LC4 640) dar asta fiindca imi plac mie, nu fiindca ar fi la fel de fiabile si ieftine (achizitie, intretinere, reparatii) ca XT-urile. Modelele vechi de la firmele astea... hmmm, nu stiu, dar nu prea cred . In ceea ce priveste XT-urile si Tenere-urile racite pe aer sunt la fel de legendare pentru lipsa consumului de ulei. Nu stiu cum vine asta, dar, la mine, pana nu a inceput sa bata bine pistonul, nu manca deloc ulei. Deloc, deloc. Cand s-a terminat dstractia manca undeva la 100 de ml la 1000 de km. Tot ce am scris mai sus este parerea mea, asa ca, va rog, nu dati cu pietre. Poate nu le-am testat pe toate mii de km dar multe le scriu si din ce vad la multi amici de-ai mei, mai mult sau mai putin abuzatori, tipicari, saraci, rutieri... sau nu. Editat Octombrie 4, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 620-ul tau este (din ce vad in anunt) bine pus la punct si la pret foarte ok, insa LC4 640-ul este, fara discutie, peste el, la toate capitolele, inclusiv design. Bombproof. Mai putin la pret. Ce-i drept, 620-ul este incredibil de slim si de la obiect. Un motor cu pedigree off-road serios, la care totul este foarte simplu si usor accesibil atat pentru intretinere, cat si pentru schimbari rapide. Istoricul de curse este de vina, fiindca acolo trebuie schimbat totul repede. 620 si 640 sunt inca folosite de f. multi la rally-raid. Personal le consider prea mari si puternice. Altora le place insa caracteristica asta la cursele off. Dr-urile sunt mai puternice bine decat XT-ul, factorul fun fiind destul de "pe plus", insa la capitolul fiabilitate si calitatea materialor stau destul de slab. Au probleme dese si grave (ca si 350-ul) daca nu esti atent la ulei, sunt prost gandite cu lantul acela intre vibrochen si contragreutate, nu bag mana in foc dar cred ca unele mai au si intinzatoare manuale pentru lantul de distributie (how f^$%# stupid) si li se intampla destul de des sa zboare filetul la bujie si nu mai stiu ce minuni mai au cu suruburile rupte prin chiulasa (au scris mai multi prin topicul posesorilor, dar am citit acum mai bine de un jumatate, doi ani). M-as baga oricand la un 650 SE sau RSE, (ca si la LC4 640) dar asta fiindca imi plac mie, nu fiindca ar fi la fel de fiabile si ieftine (achizitie, intretinere, reparatii) ca XT-urile. Modelele vechi de la firmele astea... hmmm, nu stiu, dar nu prea cred . In ceea ce priveste XT-urile si Tenere-urile racite pe aer sunt la fel de legendare pentru lipsa consumului de ulei. Nu stiu cum vine asta, dar, la mine, pana nu a inceput sa bata bine pistonul, nu manca deloc ulei. Deloc, deloc. Cand s-a terminat dstractia manca undeva la 100 de ml la 1000 de km. Tot ce am scris mai sus este parerea mea, asa ca, va rog, nu dati cu pietre. Poate nu le-am testat pe toate mii de km dar multe le scriu si din ce vad la multi amici de-ai mei, mai mult sau mai putin abuzatori, tipicari, saraci, rutieri... sau nu. update: - DR 350 are intinzator automat (cu arc) - intradevar daca respecti specificatiile producatorului (legat de fixarea suruburilor de la capacul de chuloasa) o sa ai bataie de cat cu filetele rupte - am DR 350 ('93) si DR 650 RSE ('95) si clar 650-ul este mai fiabil ca si fapt divers 350-ul il am de 4 ani si 650-ul de 2 ani si am trecut cam prin toate problemele specifice DR descrise pe site... (si personal nu as cumpara XT) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 4, 2011 Autor Share Postat Octombrie 4, 2011 Am citit raspunsurile voastre si va multumesc pentru informatii. O sa merg pe DR 350. Am mentionat acolo, "hard enduro"; nu voi face asta prea curand, poate doar ocazional, insa sunt situatii multe in care voi vrea sa ajung din satul x in satul y si daca nu este drum, voi merge pe unde se poate. Din cauza asta o motocicleta mai usoara, mai capabila, ma va ajuta mult. Legat de mersul pe sosea, daca DR-ul poate sa sustina 90-100 de km/h, atunci e perfect, nu am nevoie de mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Am citit raspunsurile voastre si va multumesc pentru informatii. O sa merg pe DR 350. Am mentionat acolo, "hard enduro"; nu voi face asta prea curand, poate doar ocazional, insa sunt situatii multe in care voi vrea sa ajung din satul x in satul y si daca nu este drum, voi merge pe unde se poate. Din cauza asta o motocicleta mai usoara, mai capabila, ma va ajuta mult. Legat de mersul pe sosea, daca DR-ul poate sa sustina 90-100 de km/h, atunci e perfect, nu am nevoie de mai mult. Ma repet si nu vreau sa fiu agasant: Strange niste bani in plus si ia DRZ. Fara suparare. Si cumpara-ti din start Metzeler Karoo/Karoo T, Continental TKC 80, Pirelli MT21, Michelin Sahara, Mitas E09. Doar cu ele poti sa mergi si pe strada si pe off. Este bine sa le pui de cum o iei, ca sa nu te roada sa iesi fara ele si sa faci poc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Am citit raspunsurile voastre si va multumesc pentru informatii. O sa merg pe DR 350. Am mentionat acolo, "hard enduro"; nu voi face asta prea curand, poate doar ocazional, insa sunt situatii multe in care voi vrea sa ajung din satul x in satul y si daca nu este drum, voi merge pe unde se poate. Din cauza asta o motocicleta mai usoara, mai capabila, ma va ajuta mult. Legat de mersul pe sosea, daca DR-ul poate sa sustina 90-100 de km/h, atunci e perfect, nu am nevoie de mai mult. destul de turat dar duce 90-100 kmh (depinde si de configuratia pinioanelor - cu 14-43 treci lejer de 100 kmh) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 5, 2011 Autor Share Postat Octombrie 5, 2011 Raul, stiu ce spui...si spui bine. Si mie mi-ar fi placut mult un DRZ dar nu am sanse sa strag diferenta de bani daca vreau sa ma plimb la vara. Pe DR o sa dau cam 1200 de euro, deci pana la pretul unui DRZ bun mai am destul de adunat. O sa iau pentru un an-doi un DR 350, apoi DRZ sau altceva asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 eu am incercat si DR si DRZ si in final mi-am luat DR. Dupa mine DRZ e o moto muuult supra-evaluata, si ca si DR-ul extrem de grea daca te duci spre enduro mai hard. Iar ce faci cu un DRZ faci tot atit de bine cu un DR, garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) eu am incercat si DR si DRZ si in final mi-am luat DR. Dupa mine DRZ e o moto muuult supra-evaluata, si ca si DR-ul extrem de grea daca te duci spre enduro mai hard. Iar ce faci cu un DRZ faci tot atit de bine cu un DR, garantat. In UK si Ungaria (campionat national enduro DRZ - asa ziceau niste useri ce stau si pe site-uri maghiare) preturile pentru DRZ sunt destul de ok. Si in Romania as zice. Mobre bune si f. bune, castane, pe la 1800 - 2000 de euro. Iarna-i lunga, criza-i inca prezenta, unii vor sa schimbe clasa de la primavara... semne bune, graba nu-i. Na, din astea. Eu recomand DRZ-ul prin prisma anilor cu care este mult mai nou si prin prisma lipsei unor defecte de te doare mintea si de care multi s-au lovit, cum are Dr-ul. Plus ca eu iau in calcul doar 400 E-ul, care sunt de parere ca este peste 350 si merita diferenta de bani.. Editat Octombrie 5, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Hai ca ma bag si eu in seama....ce lauda atat toata lumea drz-ul? intre tt-ul meu si drz-e eu nu am observat mare diferenta, suspensia mai moale si in ture joase iese in avantaj tt-ul. La greutate nu sta chiar atat de bine, este doar un compromis slab intre soft-enduro si un hard-enduro. E o motoreta prea prietenoasa, as putea zice moale, de incepator e brici, daca ai niste ture la activ o sa ti se para plictisitoare, nu mi-a provocat nici o senzatie speciala. Eu ma astept de la o motoreta sa ma surprinda, sa imi ofere senzatii, (nu chiar ca un 2 timpi turbat) dar oricum putina rabie nu strica unei motorete, asta lipseste drz-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) Daca ar fi timp, v-as invita la o iesire hard cu dr-ul...multi nu cunosc ce poate face motorul asta( cred si eu ca nu faci hard-enduro cu 14-41 raport la pinioane si cu suspensia fata neintarita sau gume mixte, ca era cineva care se lauda ce ture face el, ce tare si avea gume mixte...hai sa fim seriosi). Poate ca unii aveti dreptate cu problemele avute, dar eu spun: motoreta asta daca are uleiul schimbat la timp si la nivel, rezista la orice! Desigur nu o sa spun ca nu e grea, dar asta e, cu toate nu se poate decat la bani mai multi. As vrea sa mai vorbeasca cineva care a urcat motorul pe varfuri si sa spuna daca, in afara de ridicat la ea, a avut alte probleme. Sanatate la toti! Editat Octombrie 8, 2011 de vAli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Tu cred ca nu stii ce-i ala hard enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Tu cred ca nu stii ce-i ala hard enduro Nu imi place sa intind discutii aiurea, dar nici tu nu pui bine problema. Ar fi mai greu de spus exact ce si cum e soft, medium, hard enduro, dar nu cred ca sunt din categoria la cei ce se lauda ce iesiri tari au facut si pe unde au urcat si vezi in fotografii cauciucuri mixte, adidasi si oglinzile montate. Nu consider o iesire hard cea de pe forestiere sau drumul care iese din sat pana in izlaz....dar, ca exemplu, sa bati doua varfuri intr-o zi, plecand de pe la cota 300 si sa ajungi la 1650, sa treci prin locuri neumblate, sa urci paraie de munte, sa treci copaci cazuti, sa te intorci de nu stiu cate ori pt a cauta o alta varianta, sa tragi de ea dintr-un namol, etc. nu cred ca se incadreaza la un enduro de plimbare(ceea ce tocmai sugerasera unii despre Dr 350). Nu o sa reusesc niciodata sa fac cu Dr-ul ce faceam cu exc 200, dar asta nu inseamna ca nu il pot urca pana sus. Nici pe la Romaniacs nu ai avea ce face cu el, dar din categoria dual il vad foarte bine(poate cu permisiunea XR 400 de la Honda).Daca motorul asta echipat cum trebuie, conditie fizica buna, se poate face cu el multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghiavolu Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Singurele lucruri care ma intereseaza sunt: - cand drumul/poteca se apropie de hard enduro, e mult mai obositor sa ridici sau sa tii XT-ul fata de DR? sau diferenta de greutate nu se simte chiar atat de mult? Imagineaza-ti ca sta culcata la orizontala, esti obosit si trebuie sa o ridici. - am nevoie de cuplul unui 600 in teren sau este de ajuns un 350? Am 70 de kg, deci nu cred ca ma simte prea mult nici macar un 350; - care dintre cele doua este mai distractiva, care face plimbarea mai placuta? - Suzuki DR, fiind mai nou, are cadru/suspensii mult mai bune decat ale XT-ului sau diferenta e prea mica? 1.La a 5-a ridicare de XT600e, tre sa stai o vreme sa iti revii pana o ridici. Din cate zici tu ca ii de greu dr350, 130 kg la gol, e GREU. Am ttr600 -131kg si sunt mic => e grea. 2.Da, daca esti incepator (cum is eu) ai nevoie de cuplu , adica poti urca incet ca tractoru', am mers cu un 125 in 2 timpi si e infricosator la cate o urcare prin padure, sare in toate partile, daca o lasi mai moale, moare.Apoi o impingi 3.Pentru mine, cuplul face plimbarea mai placuta - nu fac hard enduro, ci plimbari de genul cum ai zis tu din satulx in satul y peste deal, prin padure. 4. ?habar nu am. Pe sosea e NASPA cu TTR600, cam 80km/h e ok, peste 90 la ora esti ca un catarg in vant, zic pe sosele calumea. Pe drumuri secundare e super. Parerea mea sincera si personala, aduna bani, studiaza piata si ia ceva mai nou. In primul rand, ce e cel mai important zic eu, e inaltimea. Apoi motorul,ce rap de compresie are, cat costa piesele, ce vrei fiabilitate sau performanta, etc. Vad ca deja ai un touring-adventure mare, in locul tau as lua un hard enduro de 250+ usor. Dintre cele doua enumerate de tine, ia dr350. http://www.youtube.com/watch?v=iA6yyV-Ao64 Editat Noiembrie 15, 2011 de ghiavolu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 As vrea sa mai vorbeasca cineva care a urcat motorul pe varfuri si sa spuna daca, in afara de ridicat la ea, a avut alte probleme. Suficient. Ai ajuns acolo si nu i-ai dat foc inca? Scuze...nu a fost cu rea intentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Suficient. Ai ajuns acolo si nu i-ai dat foc inca? Scuze...nu a fost cu rea intentie. Incerc sa gasesc buna intentie , nu conteaza, o consider gluma de iarna...chiar stii asa bine ce face un DR? sau ti-a povestit Mark...bleah,enduristi de tastatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Incerc sa gasesc buna intentie , nu conteaza, o consider gluma de iarna...chiar stii asa bine ce face un DR? sau ti-a povestit Mark...bleah,enduristi de tastatura Spre surprinderea ta chiar am mers cu cateva Dr-uri si gluma de iarna chiar a fost o gluma (pentru ca la mine care am 50 de kile chiar conteaza cat are motorul). Si endurista de tastatura cum presupui sa stii ca al meu nu e la iernat: iese la padure si in weekendul asta. Daca ai inteles gresit chiar te rog sa ma scuzi. Hai ca suntem off topic. Eu inchei aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Spre surprinderea ta chiar am mers cu cateva Dr-uri si gluma de iarna chiar a fost o gluma (pentru ca la mine care am 50 de kile chiar conteaza cat are motorul). Si endurista de tastatura cum presupui sa stii ca al meu nu e la iernat: iese la padure si in weekendul asta. Daca ai inteles gresit chiar te rog sa ma scuzi. Hai ca suntem off topic. Eu inchei aici. 50 de kg? ...pai la kg astea tu ar trebui sa ai interzis la postat in topicul asta de XT si DR ! Bineinteles ca era o gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 sa inteleg ca doar cei cu greutate au voie sa posteze aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.