Jump to content

Lupul Gri

Super Membru
  • Posts

    630
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    ghostlabel

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    F650 Dakar
  • Numar Moto
    LUP
  • Club
    Joia Moto

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Pegaso, G650, F650

Recent Profile Visitors

898 profile views

Lupul Gri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, dacă este cineva p-aici care a inmatriculat recent vreo motocicleta adusa din Anglia, poate ma poate ajuta cu niste informatii recente. Am gasit post-ul asta dar lipsesc cateva detalii: 1. ce acte trebuie pentru alua un numar rosu ca sa nu merg cu ea pe platforma la RAR? 2. contractul de vanzare-cumparare din Anglia e ceva tip sau se face o hartie de mana in care scrie ca Jon vinde motocicleta? merge si o factura?
  2. bai tata, multe mizerii am citit pe forumul asta da asta e una de top. Uitati-va fratilor la pozele astea http://www.ziarulargesenilor.ro/update-imagini-de-la-fata-locului-deputatul-radu-vasilica-implicat-in-accident-in-putin-timp-va-fi-trimis-catre-un-spital-din-capitala/ Unde e PSD-ul in poze? E un motociclist ranit acolo, n-are girofar si nici sacose cu PSD. E un motociclist ca majoritatea celor care scriu p-aici. Cazut. L-ai ajuta? Daca ti-ar spune ca-i din psd ai pleca si l-ai lasa acolo? Bai inainte sa puneti etichete nu uitati sa fiti oameni fratilor. Un om ranit e un om care are nevoie de ajutor, poa sa fie pesedist, poa sa fie negru, catolic, chinez, fascist sau gay. Lasati pentru antena 3 si alte latrine publice sa catalogheze oamenii, sa-i imaprta in tabere ca sa-i asmuta unii impotriva altora si nu faceti la fel ca ei. Oasele se rup la fel de usor indiferent ce opinii ai. Empatia ne diferentiaza de animale.
  3. am luat una anu trecut, am lasat-o peste iarna pe moto si primavara n-a mai mers, da 10 volti dupa ce o scot de la incarcat. au 6 luni garantie, acum n-as mai cumpara. Yuasa m-a tinut 4 ani, Varta 3, Volton 6 luni, in aceleasi conditii, toate acelasi model de baterie
  4. Bai baieti, acolo e o intersectie dirijata in care e permisa depasirea, se vede linia discontinua. Scuteru vine pe contrasens si se poate spune ca depasea. Vita di masina face stanga fara sa se asigure si fara sa semnalizeze. Mai departe stabileste politia a cui e vina, dar singura vina a scuteristului e lipsa de experienta, in intersectii nu depasesti indiferent daca ai dreptu sau nu, animale care-si aduc brusc aminte sa vireze sunt multe si peste tot... parerea mea
  5. Am avut modelul asta, cu pinionul sudat Asa am cumparat-o, a fost sudata de proprietarul anterior care se imprastiase (de doua ori se pare) din cauza sigurantei cu pricina, noroc ca n-a trebuit sa-i schimb pinionul cat am avut-o
  6. Lupul Gri

    căștile AFX

    am si eu tot FX39; este zgomotoasa dar mai buna decat o casca enduro, se poate purta cu ochelari enduro (viziera lasa loc pe laterale, de-aia e si mai zgomotoasa decat altele). Daca vrei o casca enduro care sa aibe si viziera, e o alegere buna si ieftina. Se poate scoate viziera pentru a fi full enduro sau se poate scoate cozorocul pentru drum (inutil pentru ca nu e vreo diferenta notabila cu sau fara el). Ca si constructie e in medie, am vazut casti si mai proaste, ca si securitate este avizatata ECE. Dupa parerea mea, face banii
  7. http://www.eventus-mobili.ro/inchirieri/Dozator-bere-Draught.html Si eu ma gandisem la chestia asta, da-mi feed-back cum e
  8. Felicitari pentru alegere! Nevasta-mea are un transalp xl600v 95 si tocmai am convins-o sa-si ia F650, nu-l vrei?
  9. sugestia mea ar fi sa te opresti la motociclete bine vandute in romania, pe segmentul asta de enduro-touring, deoarece sunt dese dezmembrari pe piata plus piese noi la preturi ok. Astea ar fi bmw f650, aprilia pegaso 650 sau transalp 600. Transalpul e bicilindru, doua carburatoare deci mai multe probleme (o sa ma injure transalpistii ) nici un avantaj ca putere, cuplu sau vibratii fata de monocilindre (ma refer strict la xl600). Pegaso si funduro sunt usor de reparat, piese din dezmembrari sunt pe toate drumurile si piese noi la reprezentanta sau diversi distribuitori. Ele seamana, dar cu toate ca o sa ne contrazicem pana la iarna, sunt complet diferite. In afara de ce am scris mai sus, pegaso e mai fasneata, da senzatia ca e mai puternica si e un pic mai rigida ca ciclistica. Funduro pare mai lent dar e mai flexibil, se apleaca altfel pe curbe, mie mi-a placut mai mult decat Pegaso dar ca sa-ti faci o parere e bine sa mergi pe amandoua inainte sa cumperi una. Atentie ca Suzuki DR , Yamaha XT, Honda Dominator sunt toate racite pe aer. Sigur, e o problema in minus, adica nu mai ai grija sistemului de racire dar risti supraincalzirea vara. N-am mers cu vreuna suficient de mult ca sa-mi fac o parere. Kawasaki KLR e bicilindru, am auzit ca ar fi o motocicleta buna dar are 500 cmc si e cam rara la noi. De fapt toate astea 4 sunt destul de rare si e posibil sa cam cauti piese, dar astea sunt doar niste criterii de luat in calcul, daca-ti place si e buna ia-o. Sugestia mea ar fi sa alegi dintre funduro, pegaso sau transalp datorita faptului ca sunt motociclete bune (ma rog, au fost) si e o comunitate numeroasa de detinatori la care poti sa apelezi cu sfaturi, ajutor sau piese. DR, XT, Dominator si KLE sunt de avut in vedere, daca-ti pica una buna n-o rata. Exclude Cagiva de pe lista. Si inca un punct in plus pentru BMW: la modelul asta exista pe net manualul de reparatie, cu coduri pentru piese si preturi estimative, atat in format PDF cat si video, ai tot ce-ti trebuie ca sa o desfaci bucatele si sa o faci la loc. Singur
  10. intr-adevar a fost o colaborare aprilia - bmw, totusi funduro si pegaso seamana dar nu rasar. Motorul rotax de pe aprilia are alte specificatii, alta compresie, alt cuplu si daca nu ma insel si cativa cai in plus fata de cel de pe bmw. Sunt monocilindre produse de rotax dar diferite. La fel si sasiurile, piesele aprilia nu se potrivesc pe bmw si cred ca si cutiile de viteza sunt diferite dar nu sunt sigur. Intr-adevar, nu sunt enduro ca au undeva la 180 de kg fara lichide dar urcat niste forestiere usoare sunt foarte ok, cu diferentele despre care am scris ,mai sus
  11. in primul rand bmw n-a copiat aprilia intrucat modelul funduro a aparut in 94, cu 3 ani inainte de pegaso. In al doilea rand, ambele folosesc motoare produse de Rotax, care-i doar producator de motoare, iar specificatiile lor difera foarte mult precum si comportamentul celor doua motociclete. Am avut atat funduro cat si pegaso, funduro a fost mai bun pe offroad datorita curiei de viteze mai bine adaptate, la aprilia ai niste turatii pierdute intre a I a si aIIa, precum si aIIa si aIIIa, sunt viteze pe enduro la care nu gasesti un loc in cutia de viteze ca sa mearga lin, fara sa schimbi des. In schimb aprilia are cuplu mai bun dar nefolositor la enduro. Ca fiabilitate bmw a fost peste aprilia, de-aia si vanzarile mai mari in ciuda pretului (la vremea lor) dar depinde foarte tare acum si de starea motocicletei pe care o cumperi. Cagiva elefant e alta categorie, mai grea si mai putin potrivita pentru enduro. Daca la aprilia si bmw gasesti piese noi sau sh usor si la preturi potrivite, cu cagiva pot presupune ca o sa ai probleme mari, in special la elemente gen carene, faruri samd care traditional se cumpara de la dezmembrari. Alege bmw-ul
  12. Am construit toamna asta o baracuta 4x2 m low cost pentru motociclete si scule si a iesit cam asa: - 4 buc patrati de 10x10 a cate 3m (lungimea se ajusteaza pentru panta) pentru stalpii de sustinere - ar fi trebuit 6 - inca 4 buc patrati 10x10 pentru grinzi - aprox 10-12 patrati a cate 3 m 8x8 pentru capriori, sustineri si contravantuiri - jumate de metru cub de scandura pentru acoperis - vreo 8 foi de tabla ondulata (se poate folosi si poliester ondulat sau membrana bituminoasa, in functie de cat e de ieftin sau usor de procurat). La acoperis ar mai fi trebuit folie anticondens si sipci dar n-am mai pus, am prins tabla direct de scandura cu negrese - autofiletante cu saiba pentru tabla (sau simple si pui silicon dup-aia) 20-25 de L-uri metalice pentru prinderea contravantuirilor sau cuie (cu L-uri e mai solid) - OSB de 8 mm (merge si 6) cam 6-8 foi depinde de suprafata si daca vrei sa-l finisezi ia in considerare cateva bax-uri de polistiren expandat de 3 + adeziv pentru lemn + masa de spaclu - daca nu vrei sa-l finisezi, o folie care sa acopere OSB-ul te poate ajuta 2-3 ani dar nu tine o vesnicie Calculele de pret le faci usor Ar fi important sa-i faci si fundatie, eu nu i-am facut, am bagat stalpii la 60 cm si am batut niste piatra in gauri, pe langa stalpi. Inainte sa termin sustinerea si contravantuirile s-a cam inclinat de la o ploaie puternica, acum e stabil. Ma astept sa putrezeasca lemnul peste cativa ani, oricum. O varianta mult mai buna ar fi cu fundatie de beton (cred ca un 40-60 cm e suficient, din care minim 20 in pamant) si stalpi de rectangular. Nu e necesar sa torni si placa, dar e util daca te apuci de reparat mobra. Preferabil ar fi sa ai si un aparat de sudura in cazul asta sa sudezi prinderile pentru lemn (de la acoperis) in caz contrar poti merge pe suruburi. Acoperisul ramane la fel (scandura, folie si tabla) peretii OSB + polistiren.
  13. iti scriu ca prpprietar de Dakar si mare fan de 690, cu care am si avut placerea sa merg Ele sunt din start foarte diferite, asa ca cel mai simplu e sa decizi exact pentru ce-ti trebuie. Dakarul este pregatit mai bine de sosea si drumuri forestiere, ai vibratii minime pentru un monocilindru si poti sta in sa sute de km (daca te tine), se comporta foarte bine incarcat cu bagaje si pasager. KTM-ul in schimb are niste avantaje extraordinare: vreo 50 de kg mai putin (conteaza enorm la endureala) si cativa cai in plus. Plus un cuplu mult mai bun, daca te dai jos de pe 690 si te urci pe Dakar te miri cat de lesinat e BMW-ul. Insa vibreaza intr-un mod fantastic, daca reusesti sa stai 100 de km in sa te dai jos cu parkinson. In nici un caz nu e de drum lung, desi pe variantele mai noi am auzit ca au imbunatatit acest aspect - asa ca ma refer strict pe la anul 2001 - 2003. Incomod si pentru pasager, cel putin varianta stock. Probleme de fiabilitate mai mari la KTM decat la BMW dar compenseaza cu dealeri de piese mai buni si mai rapizi Ah, si parerea mea e ca suspensia stock pe 690 e superioara pe enduro. Asadar daca mergi mai mult pe sosea Dakar, daca mergi mai mult si mai hard pe enduro (munti, poteci) 690. Parerea mea LE: am mers pe 640 nu 690, poate pe 690 nu faci parkinson in suta de km dar merita sa verifici atent aspectul cu vibratiile
×
×
  • Create New...