Jump to content

Lupul Gri

Super Membru
  • Content Count

    630
  • Joined

  • Last visited

About Lupul Gri

  • Rank
    Animal

Contact Methods

  • Yahoo
    ghostlabel

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    F650 Dakar
  • Numar Moto
    LUP
  • Club
    Joia Moto

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Pegaso, G650, F650

Recent Profile Visitors

805 profile views
  1. Salutare, dacă este cineva p-aici care a inmatriculat recent vreo motocicleta adusa din Anglia, poate ma poate ajuta cu niste informatii recente. Am gasit post-ul asta dar lipsesc cateva detalii: 1. ce acte trebuie pentru alua un numar rosu ca sa nu merg cu ea pe platforma la RAR? 2. contractul de vanzare-cumparare din Anglia e ceva tip sau se face o hartie de mana in care scrie ca Jon vinde motocicleta? merge si o factura?
  2. bai tata, multe mizerii am citit pe forumul asta da asta e una de top. Uitati-va fratilor la pozele astea http://www.ziarulargesenilor.ro/update-imagini-de-la-fata-locului-deputatul-radu-vasilica-implicat-in-accident-in-putin-timp-va-fi-trimis-catre-un-spital-din-capitala/ Unde e PSD-ul in poze? E un motociclist ranit acolo, n-are girofar si nici sacose cu PSD. E un motociclist ca majoritatea celor care scriu p-aici. Cazut. L-ai ajuta? Daca ti-ar spune ca-i din psd ai pleca si l-ai lasa acolo? Bai inainte sa puneti etichete nu uitati sa fiti oameni fratilor. Un om ranit e un om care a
  3. am luat una anu trecut, am lasat-o peste iarna pe moto si primavara n-a mai mers, da 10 volti dupa ce o scot de la incarcat. au 6 luni garantie, acum n-as mai cumpara. Yuasa m-a tinut 4 ani, Varta 3, Volton 6 luni, in aceleasi conditii, toate acelasi model de baterie
  4. Bai baieti, acolo e o intersectie dirijata in care e permisa depasirea, se vede linia discontinua. Scuteru vine pe contrasens si se poate spune ca depasea. Vita di masina face stanga fara sa se asigure si fara sa semnalizeze. Mai departe stabileste politia a cui e vina, dar singura vina a scuteristului e lipsa de experienta, in intersectii nu depasesti indiferent daca ai dreptu sau nu, animale care-si aduc brusc aminte sa vireze sunt multe si peste tot... parerea mea
  5. Am avut modelul asta, cu pinionul sudat Asa am cumparat-o, a fost sudata de proprietarul anterior care se imprastiase (de doua ori se pare) din cauza sigurantei cu pricina, noroc ca n-a trebuit sa-i schimb pinionul cat am avut-o
  6. Lupul Gri

    căștile AFX

    am si eu tot FX39; este zgomotoasa dar mai buna decat o casca enduro, se poate purta cu ochelari enduro (viziera lasa loc pe laterale, de-aia e si mai zgomotoasa decat altele). Daca vrei o casca enduro care sa aibe si viziera, e o alegere buna si ieftina. Se poate scoate viziera pentru a fi full enduro sau se poate scoate cozorocul pentru drum (inutil pentru ca nu e vreo diferenta notabila cu sau fara el). Ca si constructie e in medie, am vazut casti si mai proaste, ca si securitate este avizatata ECE. Dupa parerea mea, face banii
  7. http://www.eventus-mobili.ro/inchirieri/Dozator-bere-Draught.html Si eu ma gandisem la chestia asta, da-mi feed-back cum e
  8. Felicitari pentru alegere! Nevasta-mea are un transalp xl600v 95 si tocmai am convins-o sa-si ia F650, nu-l vrei?
  9. sugestia mea ar fi sa te opresti la motociclete bine vandute in romania, pe segmentul asta de enduro-touring, deoarece sunt dese dezmembrari pe piata plus piese noi la preturi ok. Astea ar fi bmw f650, aprilia pegaso 650 sau transalp 600. Transalpul e bicilindru, doua carburatoare deci mai multe probleme (o sa ma injure transalpistii ) nici un avantaj ca putere, cuplu sau vibratii fata de monocilindre (ma refer strict la xl600). Pegaso si funduro sunt usor de reparat, piese din dezmembrari sunt pe toate drumurile si piese noi la reprezentanta sau diversi distribuitori. Ele seamana, dar cu toa
  10. intr-adevar a fost o colaborare aprilia - bmw, totusi funduro si pegaso seamana dar nu rasar. Motorul rotax de pe aprilia are alte specificatii, alta compresie, alt cuplu si daca nu ma insel si cativa cai in plus fata de cel de pe bmw. Sunt monocilindre produse de rotax dar diferite. La fel si sasiurile, piesele aprilia nu se potrivesc pe bmw si cred ca si cutiile de viteza sunt diferite dar nu sunt sigur. Intr-adevar, nu sunt enduro ca au undeva la 180 de kg fara lichide dar urcat niste forestiere usoare sunt foarte ok, cu diferentele despre care am scris ,mai sus
  11. in primul rand bmw n-a copiat aprilia intrucat modelul funduro a aparut in 94, cu 3 ani inainte de pegaso. In al doilea rand, ambele folosesc motoare produse de Rotax, care-i doar producator de motoare, iar specificatiile lor difera foarte mult precum si comportamentul celor doua motociclete. Am avut atat funduro cat si pegaso, funduro a fost mai bun pe offroad datorita curiei de viteze mai bine adaptate, la aprilia ai niste turatii pierdute intre a I a si aIIa, precum si aIIa si aIIIa, sunt viteze pe enduro la care nu gasesti un loc in cutia de viteze ca sa mearga lin, fara sa schimbi des. I
  12. Am construit toamna asta o baracuta 4x2 m low cost pentru motociclete si scule si a iesit cam asa: - 4 buc patrati de 10x10 a cate 3m (lungimea se ajusteaza pentru panta) pentru stalpii de sustinere - ar fi trebuit 6 - inca 4 buc patrati 10x10 pentru grinzi - aprox 10-12 patrati a cate 3 m 8x8 pentru capriori, sustineri si contravantuiri - jumate de metru cub de scandura pentru acoperis - vreo 8 foi de tabla ondulata (se poate folosi si poliester ondulat sau membrana bituminoasa, in functie de cat e de ieftin sau usor de procurat). La acoperis ar mai fi trebuit folie anticondens si si
  13. iti scriu ca prpprietar de Dakar si mare fan de 690, cu care am si avut placerea sa merg Ele sunt din start foarte diferite, asa ca cel mai simplu e sa decizi exact pentru ce-ti trebuie. Dakarul este pregatit mai bine de sosea si drumuri forestiere, ai vibratii minime pentru un monocilindru si poti sta in sa sute de km (daca te tine), se comporta foarte bine incarcat cu bagaje si pasager. KTM-ul in schimb are niste avantaje extraordinare: vreo 50 de kg mai putin (conteaza enorm la endureala) si cativa cai in plus. Plus un cuplu mult mai bun, daca te dai jos de pe 690 si te urci pe Daka
×
×
  • Create New...