mony Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Mai exact la rece inseamna de fapt la temperatura de 20 de grade. Unele se regleaza la 25 de grade. In niciun caz la temperatura de afara de maxim 5-10 grade ca nu iti iese toleranta corect. Du motorul undeva la cald si fa-i acolo reglajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Mai exact la rece inseamna de fapt la temperatura de 20 de grade. Unele se regleaza la 25 de grade. In niciun caz la temperatura de afara de maxim 5-10 grade ca nu iti iese toleranta corect. Du motorul undeva la cald si fa-i acolo reglajele. Un micron la o diferenta de 8 grade nu cred ca e mult. NU e mai putin de 12 grade afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) In primul rand va salut, sunt nou pe aici. Bun ce vreau eu sa stiu de la cineva care are o HONDA CB 500 daca stie de ce dupa cateva zile de stat ,mai exact 2 saptamani nepornita imi porneste destul de greu dau la electromotor destul , ce poate sa aiba sau are vreo chestie de care nu stiu eu, mentionez ca am achizitionato de curand si nu cunosc modelul , are soc mecanic il trag la pornirea de dimineata ca am la firma un TRANSALP din 2007 care are si el soc si am opservat ca si ala dupa cateva saptamani porneste greori, deci daca stie cineva poate trebuie sa fac vreo manevra de eu stiu ce ca sa porneasca mai bine la rece, eu mam gandit la prima chestie sa schimb bujiile si mai vad pe urma, orice sugestie este bine venita.? De exemplu eu am gasit furtunele de vacuum imbatranite(nu fisurate sau altceva), cand il strangeai in mana inflorea pe interior, crapaturile fiind pe lungul furtunului. Daca-l puneai sa tina vid, pauza. O problema la soc, e mizeria foarte fina depusa pe "slow jet", un fel de pistonas mic, care inchide aerul sa ai amestec bogat de benzina, cand actionezi socul. Vine in carburator. Degeaba ai bujii bune si filtru curat, ca o ia greu. Cand era pusa la punct pornea la sfert si la -25 de grade(am incercat de curiozitate), motorul tinut in garaj neincalzit. Editat Noiembrie 4, 2011 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Noiembrie 8, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2011 Deci cum spune-am la inceput ca imi porneste greu la lasare a mai multor zile, Duminica am fost la un prieten care se pricepe sa masoare incarcarea bateriei ca se pare ca am si problema asta si am descoperit ca aveam bujiile cam nasoale, si mia pus prietenul 2 bujii de la Honda lui de 1100cm care lea schimbat si el din plictiseala dar bujiile sunt super ok ,ele sunt cu alt cod decat codul pentru cb500 dar la filet sunt la fel si scanteia o da pe mijloc foate fix si acum se pare ca porneste fara greata deci am eliminat se pare problema asat dar acum ma lupt cu incarcarea, si masurat cu aparatul de masura se pare ca am releul busit ,mai exact din cele 3 diode una este bulita ca mia aratat prietenul cum trebuie sa functioneze si incarca, am pus releul lui de la Honda lui si se pare ca incarca la mine cu releul lui dar cu al meu nu ,deci trebuie sa fac ros de unul si am si gasit la cineva din Barlad care vinde releie si altele si aducep pe comanda cu 280ron cu radiator pe el de aluminiu, bun am eliminat cu incarcarea ce mai am acum este cred un reglaj de carburatoare ca la mers turat si ai dau drumul aceleratiei imi da ca niste rateuri si credeti-ma seara cand am mers un prieten imi spune ca scoate flacari pe teava si chiar scoate ca am toba fara filtre , deci cred ca CEZAR din ca-te am citit pe aici are service, deci domnule Cezar trebuie sa vin pe la tine sa fac un reglaj de carburatoare ca mia spus prietenl meu ca este ceva nereglat la carburatoare, acum fratilor din ce mai descopar mai impartasesc sa putem rezolva anumite probleme. In rest motorul rupe osu ,merge de rupe dar ma enerveaza chestia asta cu incarcare ,si se pare ca toti care au Honda au aceasta sau vor avea aceasta problema cu regulatorul de tensiune, ce a facut si prietenul cu Honda de 1100 ia mutat pozitia releului sub sea si ia pus un radiator cu un culer de procesor de la un calculator si in felul asta il raceste foarte bine si de atunci nu a mai schimbat releul + un manometru de verificare in mod real a tensiuni de incarcare si atunci stii cum stai cu incarcarea ,eu zic ca este o inventie utila si buna pana la urma. Daca mai aveti si alte idei este bine impartasite pe aici ca in felul asta sa eliminam unele probleme, apropo exista vreo adunare a posesorilor de Honde CB 500 si de alte modele moto Honda in anumite zile si ca zona ca nu mam uitat sincer sa caut locatiile unde se aduna lumea.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Eu din ultimul post am inteles ca tu nu faci diferenta intre punct si virgula. Si ca sa nu te faci de spanac cand iti etalezi cunostintele dobandite din ultimele probleme tehnice, nu e manometru, e voltmetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Va rugam ... LIZIBILITATE !!!! Nu pot sa citesc ce ai scris acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Deci cum spune-am la inceput ca imi porneste greu la lasare a mai multor zile, Duminica am fost la un prieten care se pricepe sa masoare incarcarea bateriei ca se pare ca am si problema asta si am descoperit ca aveam bujiile cam nasoale, si mia pus prietenul 2 bujii de la Honda lui de 1100cm care lea schimbat si el din plictiseala dar bujiile sunt super ok ,ele sunt cu alt cod decat codul pentru cb500 dar la filet sunt la fel si scanteia o da pe mijloc foate fix si acum se pare ca porneste fara greata deci am eliminat se pare problema asat dar acum ma lupt cu incarcarea, si masurat cu aparatul de masura se pare ca am releul busit ,mai exact din cele 3 diode una este bulita ca mia aratat prietenul cum trebuie sa functioneze si incarca, am pus releul lui de la Honda lui si se pare ca incarca la mine cu releul lui dar cu al meu nu ,deci trebuie sa fac ros de unul si am si gasit la cineva din Barlad care vinde releie si altele si aducep pe comanda cu 280ron cu radiator pe el de aluminiu, bun am eliminat cu incarcarea ce mai am acum este cred un reglaj de carburatoare ca la mers turat si ai dau drumul aceleratiei imi da ca niste rateuri si credeti-ma seara cand am mers un prieten imi spune ca scoate flacari pe teava si chiar scoate ca am toba fara filtre , deci cred ca CEZAR din ca-te am citit pe aici are service, deci domnule Cezar trebuie sa vin pe la tine sa fac un reglaj de carburatoare ca mia spus prietenl meu ca este ceva nereglat la carburatoare, acum fratilor din ce mai descopar mai impartasesc sa putem rezolva anumite probleme. In rest motorul rupe osu ,merge de rupe dar ma enerveaza chestia asta cu incarcare ,si se pare ca toti care au Honda au aceasta sau vor avea aceasta problema cu regulatorul de tensiune, ce a facut si prietenul cu Honda de 1100 ia mutat pozitia releului sub sea si ia pus un radiator cu un culer de procesor de la un calculator si in felul asta il raceste foarte bine si de atunci nu a mai schimbat releul + un manometru de verificare in mod real a tensiuni de incarcare si atunci stii cum stai cu incarcarea ,eu zic ca este o inventie utila si buna pana la urma. Daca mai aveti si alte idei este bine impartasite pe aici ca in felul asta sa eliminam unele probleme, apropo exista vreo adunare a posesorilor de Honde CB 500 si de alte modele moto Honda in anumite zile si ca zona ca nu mam uitat sincer sa caut locatiile unde se aduna lumea.? schimba cu Yamaha !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Deci cum spune-am la inceput ca imi porneste greu la lasare a mai multor zile, Duminica am fost la un prieten care se pricepe sa masoare incarcarea bateriei ca se pare ca am si problema asta si am descoperit ca aveam bujiile cam nasoale, si mia pus prietenul 2 bujii de la Honda lui de 1100cm care lea schimbat si el din plictiseala dar bujiile sunt super ok ,ele sunt cu alt cod decat codul pentru cb500 dar la filet sunt la fel si scanteia o da pe mijloc foate fix si acum se pare ca porneste fara greata deci am eliminat se pare problema asat dar acum ma lupt cu incarcarea, si masurat cu aparatul de masura se pare ca am releul busit ,mai exact din cele 3 diode una este bulita ca mia aratat prietenul cum trebuie sa functioneze si incarca, am pus releul lui de la Honda lui si se pare ca incarca la mine cu releul lui dar cu al meu nu ,deci trebuie sa fac ros de unul si am si gasit la cineva din Barlad care vinde releie si altele si aducep pe comanda cu 280ron cu radiator pe el de aluminiu, bun am eliminat cu incarcarea ce mai am acum este cred un reglaj de carburatoare ca la mers turat si ai dau drumul aceleratiei imi da ca niste rateuri si credeti-ma seara cand am mers un prieten imi spune ca scoate flacari pe teava si chiar scoate ca am toba fara filtre , deci cred ca CEZAR din ca-te am citit pe aici are service, deci domnule Cezar trebuie sa vin pe la tine sa fac un reglaj de carburatoare ca mia spus prietenl meu ca este ceva nereglat la carburatoare, acum fratilor din ce mai descopar mai impartasesc sa putem rezolva anumite probleme. In rest motorul rupe osu ,merge de rupe dar ma enerveaza chestia asta cu incarcare ,si se pare ca toti care au Honda au aceasta sau vor avea aceasta problema cu regulatorul de tensiune, ce a facut si prietenul cu Honda de 1100 ia mutat pozitia releului sub sea si ia pus un radiator cu un culer de procesor de la un calculator si in felul asta il raceste foarte bine si de atunci nu a mai schimbat releul + un manometru de verificare in mod real a tensiuni de incarcare si atunci stii cum stai cu incarcarea ,eu zic ca este o inventie utila si buna pana la urma. Daca mai aveti si alte idei este bine impartasite pe aici ca in felul asta sa eliminam unele probleme, apropo exista vreo adunare a posesorilor de Honde CB 500 si de alte modele moto Honda in anumite zile si ca zona ca nu mam uitat sincer sa caut locatiile unde se aduna lumea.? tu in ce canalizare ai invatat sa scrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 E sofisticat, doar atat , geniu neinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.