suzukigsx550es Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Salut. Vreau sa va cer o parere despre mica mea problema. Unul din dintii de la pinion este rupt. Intrucat as vrea sa schimb tot kitul de lant odata nu as schimba acum pinionul daca nu este necesar. Lantul si foaia sunt ok. Nu prea stiu ce implicatii are chestia asta. Daca il las in continuare asa urmeaza la un moment dat sa ma incomodeze in vreun fel? Cel mai probabil a intrat ceva la lant. Aparatoarea de la pinion nu mai este. Asa ca va rog, cine ma poate ajuta cu o astfel de aparatoare sa trimita un PM cu pretul. Cred ca se potriveste de la mai multe motorete. Daca trebuie cote sau ceva trag o fuga pe la garaj si masor (in functie de ce spuneti voi). (Kawasaki kx250f 2008) Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Cumpara chitul de lant obligatoriu(vine complet)...cum sa mai meri cu dinte rupt...e super senzatie sa simti cum ti se imbarliga lantul la 120 la ora! Editat Octombrie 29, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Mai precis, 56 lei la o cautare simpla: http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/59218/article/292805 Si, din cauza acestui pret foarte mic, nu cred ca a stat cineva cu vreun dinte rupt la pinion, ca sa stie ce se poate intampla. Dar, oricum, daca iti sare lantul in varf de munte si nu ai nici o scula la tine sa-l pui inapoi, cred ca o sa regreti ca nu ai cumparat unul nou. Eu am vazut lant sarit din cauza ca omul l-a lasat prea slab.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Indeed, n-am stat cu unul, am stat cu jumatate de pinion dus. Ceea ce se poate intampla dupa ce se rup mai multi dinti e ca incepe lantul sa sara peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Pana la urma solutia e clara ,trebe altul,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Noi sa fim sanatosi. Si de cate ori te-ai intors acasa pe jos? Sau aveai scule la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Cumpara chitul de lant obligatoriu(vine complet)...cum sa mai meri cu dinte rupt...e super senzatie sa simti cum ti se imbarliga lantul la 120 la ora! 120km/h cu un kx250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 N-are cum sa se incurce lantul de la un dinte lipsa. Singura chestie ca n-o sa te tina mult pana incep sa zboare urmatorii dinti (sarcina pe urmatorul dinte fiind mult mai mare) si ai sa ramai in padure fara dinti la pinion. Pune un pinion nou si lasa linistit lantul si foaia daca sunt bune. Nu asculta toate aberatile, de ce sa dai 100 euro cand poti rezolva problema cu 15??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) 120km/h cu un kx250 Pai ce dracu ...mergea hoinaru cu 90... N-are cum sa se incurce lantul de la un dinte lipsa. Singura chestie ca n-o sa te tina mult pana incep sa zboare urmatorii dinti (sarcina pe urmatorul dinte fiind mult mai mare) si ai sa ramai in padure fara dinti la pinion. Pune un pinion nou si lasa linistit lantul si foaia daca sunt bune. Nu asculta toate aberatile, de ce sa dai 100 euro cand poti rezolva problema cu 15??? Sa fim seriosi...aberatii...cunosc caz cu faza de asta,dinte lipsa si pac sarit lant,mobra jos,de aici nu ti mai povestesc,omul acum are tija in picior,nici nu o realizat ce se intampla, tot asa o zis las ca mere si asa,daca tu zici ca e mai important sa ai 100 euro in buzunar...eu zic..niep,nu trebe schimbat tot chitul dar pinionul ala ...e clara treaba! Editat Octombrie 29, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Octombrie 29, 2011 Autor Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Multumesc. S-a votat! Schimb cel putin pinionul, daca nu si lantul ca foaia o am pe aia originala la naftalina. Pana dau comanda sa ii fie de bine asa. La 50 de kile nu il solicit sa-l omor asa ca sper sa se termine cu bine. Editat Octombrie 29, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 29, 2011 Autor Share Postat Decembrie 29, 2011 Imi spune cineva si mie va rog ce ulei sa pun in cutie la KTM? (adica indicativ) Multumesc anticipat. 2001 KTM SX 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 In manual scrie de ulei de cutie, 75W140. Totusi, multi recomanda sa pui ulei de motor de 4T, un 10W40 sau mai mult. Mie mi-a recomandat un prieten sa pun direct 10W60, cica o sa simt diferenta pe urcari unde patinez mult abreiajul, asa ca din ala am pus si, deocamdata, sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 30, 2011 Autor Share Postat Decembrie 30, 2011 Multumesc frumos. Ma duc sa cumpar sa il schimb ca sa scot capra la alergat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 In manual scrie de ulei de cutie, 75W140. Totusi, multi recomanda sa pui ulei de motor de 4T, un 10W40 sau mai mult. Mie mi-a recomandat un prieten sa pun direct 10W60, cica o sa simt diferenta pe urcari unde patinez mult abreiajul, asa ca din ala am pus si, deocamdata, sunt multumit. al draq producator, ce stie el ce trebuie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 In manual scrie de ulei de cutie, 75W140. Totusi, multi recomanda sa pui ulei de motor de 4T, un 10W40 sau mai mult. Mie mi-a recomandat un prieten sa pun direct 10W60, cica o sa simt diferenta pe urcari unde patinez mult abreiajul, asa ca din ala am pus si, deocamdata, sunt multumit. Cea mai mare prostie,parerea mea.Nu se pune ulei de motor in loc de ulei de transmisie si invers,numai daca vrei sa faci experimente cu mobra.Au altfel de proprietati si alti parametrii de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Cea mai mare prostie,parerea mea.Nu se pune ulei de motor in loc de ulei de transmisie si invers,numai daca vrei sa faci experimente cu mobra.Au altfel de proprietati si alti parametrii de functionare. Nu e ca la carte, dar de aici pana la cea mai mare prostie... e cale lunga. La tine, ambreiajul si cutia in ce ulei se scalda? Chestia cu "se pune ulei de motor" e sfat dat de catre 3 utilizatori vechi de KTM 2T, plus un mecanic moto. Or fi gresind ei, gresesc si eu, dar am preferat sa merg pe mana "batranilor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Nu e ca la carte, dar de aici pana la cea mai mare prostie... e cale lunga. La tine, ambreiajul si cutia in ce ulei se scalda? Chestia cu "se pune ulei de motor" e sfat dat de catre 3 utilizatori vechi de KTM 2T, plus un mecanic moto. Or fi gresind ei, gresesc si eu, dar am preferat sa merg pe mana "batranilor". Atunci imi cer scuze,dar e o diferenta mare intre ce zice producatorul si ce bagi tu.Consecintele nu o sa le vezi azi,maine, ci peste 1-2ani sau mai repede, depinde cat te dai si in ce regim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Salutari tuturor! Daca tot e vorba de ulei va rog spunetimi si mie ce ulei sa ii bag in cutia de viteze la un YZ 250 2T si la cat timp sa il schimb ?? Multumesc anticipat! NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Prima grija, cand ai cumparat o motocicleta, e sa-i downloadezi manualul de pe net, nu? http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-YZ-250-Service-Manual.html Si acolo scrie clar: Transmission oil: Yamalube 4 (10w-30) or SAE 10w-30 motor oil, 750ml Schimbul: intre 4 si 10 iesiri, depinde cum te dai. Inclin spre 10 iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Da la o zii de cand am luato am si descarcat manualul.....:bounce:numa chestia e ca mam cam incurcat prin el putin ... cel mai mult ma interesa cam la cat timp sa il schimb dar avand in vedere ca eu nu fac ceva foarte hard ,adica numa asa cate o plimbarica doua... tin sa il schimb cam la 8 9 uesiri ca sa fie cat de cat bine .Multumesc mult pt sfaturi NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tr@nc3 Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Buna ! Am achizitionat de curand o Beta RR 50 RK6 din 1999 si as dorii sa stiu daca pot sa-i pun filtru de aer direct pe carburator, fara sa-l mai leg la burduful din cauciuc care merge la carcasa filtru aer, deaorece acel burduf imi este deteriorat si spart ! Deci se poate lega filtru de aer direct la carburator sau e vreo problema ??? Acest filtru doresc sa il leg direct la carburator : http://racing-planet...MM-CARB-CONECT- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tr@nc3 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Buna !!! Stie cineva de unde pot achizitiona un melc kilometraj de BETA RR 50 RK6 din anul 1999 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.