Sari la conținut

Un mic ajutor va rog


suzukigsx550es
 Share

Postări Recomandate

Salut. Vreau sa va cer o parere despre mica mea problema. Unul din dintii de la pinion este rupt. Intrucat as vrea sa schimb tot kitul de lant odata nu as schimba acum pinionul daca nu este necesar. Lantul si foaia sunt ok. Nu prea stiu ce implicatii are chestia asta. Daca il las in continuare asa urmeaza la un moment dat sa ma incomodeze in vreun fel?

 

Cel mai probabil a intrat ceva la lant. Aparatoarea de la pinion nu mai este. Asa ca va rog, cine ma poate ajuta cu o astfel de aparatoare sa trimita un PM cu pretul. Cred ca se potriveste de la mai multe motorete. Daca trebuie cote sau ceva trag o fuga pe la garaj si masor (in functie de ce spuneti voi).

(Kawasaki kx250f 2008)

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara chitul de lant obligatoriu(vine complet)...cum sa mai meri cu dinte rupt...e super senzatie sa simti cum ti se imbarliga lantul la 120 la ora! :blink:

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis, 56 lei la o cautare simpla:

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/59218/article/292805

 

Si, din cauza acestui pret foarte mic, nu cred ca a stat cineva cu vreun dinte rupt la pinion, ca sa stie ce se poate intampla. Dar, oricum, daca iti sare lantul in varf de munte si nu ai nici o scula la tine sa-l pui inapoi, cred ca o sa regreti ca nu ai cumparat unul nou.

Eu am vazut lant sarit din cauza ca omul l-a lasat prea slab....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara chitul de lant obligatoriu(vine complet)...cum sa mai meri cu dinte rupt...e super senzatie sa simti cum ti se imbarliga lantul la 120 la ora! :blink:

120km/h cu un kx250 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are cum sa se incurce lantul de la un dinte lipsa. Singura chestie ca n-o sa te tina mult pana incep sa zboare urmatorii dinti (sarcina pe urmatorul dinte fiind mult mai mare) si ai sa ramai in padure fara dinti la pinion.

Pune un pinion nou si lasa linistit lantul si foaia daca sunt bune.

Nu asculta toate aberatile, de ce sa dai 100 euro cand poti rezolva problema cu 15???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120km/h cu un kx250 :)

Pai ce dracu ...mergea hoinaru cu 90...

 

N-are cum sa se incurce lantul de la un dinte lipsa. Singura chestie ca n-o sa te tina mult pana incep sa zboare urmatorii dinti (sarcina pe urmatorul dinte fiind mult mai mare) si ai sa ramai in padure fara dinti la pinion.

Pune un pinion nou si lasa linistit lantul si foaia daca sunt bune.

Nu asculta toate aberatile, de ce sa dai 100 euro cand poti rezolva problema cu 15???

Sa fim seriosi...aberatii...cunosc caz cu faza de asta,dinte lipsa si pac sarit lant,mobra jos,de aici nu ti mai povestesc,omul acum are tija in picior,nici nu o realizat ce se intampla, tot asa o zis las ca mere si asa,daca tu zici ca e mai important sa ai 100 euro in buzunar...eu zic..niep,nu trebe schimbat tot chitul dar pinionul ala ...e clara treaba!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. S-a votat! Schimb cel putin pinionul, daca nu si lantul ca foaia o am pe aia originala la naftalina. Pana dau comanda sa ii fie de bine asa. La 50 de kile nu il solicit sa-l omor asa ca sper sa se termine cu bine.

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

In manual scrie de ulei de cutie, 75W140. Totusi, multi recomanda sa pui ulei de motor de 4T, un 10W40 sau mai mult. Mie mi-a recomandat un prieten sa pun direct 10W60, cica o sa simt diferenta pe urcari unde patinez mult abreiajul, asa ca din ala am pus si, deocamdata, sunt multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie de ulei de cutie, 75W140. Totusi, multi recomanda sa pui ulei de motor de 4T, un 10W40 sau mai mult. Mie mi-a recomandat un prieten sa pun direct 10W60, cica o sa simt diferenta pe urcari unde patinez mult abreiajul, asa ca din ala am pus si, deocamdata, sunt multumit.

al draq producator, ce stie el ce trebuie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie de ulei de cutie, 75W140. Totusi, multi recomanda sa pui ulei de motor de 4T, un 10W40 sau mai mult. Mie mi-a recomandat un prieten sa pun direct 10W60, cica o sa simt diferenta pe urcari unde patinez mult abreiajul, asa ca din ala am pus si, deocamdata, sunt multumit.

 

Cea mai mare prostie,parerea mea.Nu se pune ulei de motor in loc de ulei de transmisie si invers,numai daca vrei sa faci experimente cu mobra.Au altfel de proprietati si alti parametrii de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare prostie,parerea mea.Nu se pune ulei de motor in loc de ulei de transmisie si invers,numai daca vrei sa faci experimente cu mobra.Au altfel de proprietati si alti parametrii de functionare.

 

Nu e ca la carte, dar de aici pana la cea mai mare prostie... e cale lunga. La tine, ambreiajul si cutia in ce ulei se scalda?

Chestia cu "se pune ulei de motor" e sfat dat de catre 3 utilizatori vechi de KTM 2T, plus un mecanic moto. Or fi gresind ei, gresesc si eu, dar am preferat sa merg pe mana "batranilor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ca la carte, dar de aici pana la cea mai mare prostie... e cale lunga. La tine, ambreiajul si cutia in ce ulei se scalda?

Chestia cu "se pune ulei de motor" e sfat dat de catre 3 utilizatori vechi de KTM 2T, plus un mecanic moto. Or fi gresind ei, gresesc si eu, dar am preferat sa merg pe mana "batranilor".

 

Atunci imi cer scuze,dar e o diferenta mare intre ce zice producatorul si ce bagi tu.Consecintele nu o sa le vezi azi,maine, ci peste 1-2ani sau mai repede, depinde cat te dai si in ce regim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima grija, cand ai cumparat o motocicleta, e sa-i downloadezi manualul de pe net, nu?

http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-YZ-250-Service-Manual.html

 

Si acolo scrie clar: Transmission oil: Yamalube 4 (10w-30) or SAE 10w-30 motor oil, 750ml

Schimbul: intre 4 si 10 iesiri, depinde cum te dai. Inclin spre 10 iesiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la o zii de cand am luato am si descarcat manualul.....:bounce:numa chestia e ca mam cam incurcat prin el putin :scratch: ... cel mai mult ma interesa cam la cat timp sa il schimb dar avand in vedere ca eu nu fac ceva foarte hard ,adica numa asa cate o plimbarica doua... tin sa il schimb cam la 8 9 uesiri ca sa fie cat de cat bine .Multumesc mult pt sfaturi

 

 

NUMAI BINE :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Buna ! Am achizitionat de curand o Beta RR 50 RK6 din 1999 si as dorii sa stiu daca pot sa-i pun filtru de aer direct pe carburator, fara sa-l mai leg la burduful din cauciuc care merge la carcasa filtru aer, deaorece acel burduf imi este deteriorat si spart !


Deci se poate lega filtru de aer direct la carburator sau e vreo problema ??? Acest filtru doresc sa il leg direct la carburator :


http://racing-planet...MM-CARB-CONECT-


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...