Sari la conținut

Probleme la Gsx-r '97


srad1
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,am cumparat recent un suzuki gsxr 600 srad din 1997, mergand cu el 200km nu a avut nici o problema.

Acum, porneste foarte usor cand e rece, iar cand se incalzeste,daca i-l opresc nu mai porneste de loc, mai exact se invarte foarte greu,aproape deloc. Am verificat electromotorul care nu are nici o problema, bateria este noua, am verificat daca incarca si e totul ok.

Ce parere aveti? Ce am de facut? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,am cumparat recent un suzuki gsxr 600 srad din 1997, mergand cu el 200km nu a avut nici o problema.

Acum, porneste foarte usor cand e rece, iar cand se incalzeste,daca i-l opresc nu mai porneste de loc, mai exact se invarte foarte greu,aproape deloc. Am verificat electromotorul care nu are nici o problema, bateria este noua, am verificat daca incarca si e totul ok.

Ce parere aveti? Ce am de facut? Multumesc.

salut! EXACT aceasi problema avea un prieten tot la un gsx-r de 600 srad din 1998.dupa ce am verificat tot ce se putea la electrica , nu am gasit nici o problema. la un moment dat nu mai stia ce sa ii faca.i-am desfacut carburatoarele, pus alte bujii, filtru de aer...tot la fel. rece pornea foarte usor la cald parca nu mai avea curent si invartea extrem de greu apoi se oprea si nu mai invartea deloc.dupa ceva vreme ajungem la pompa de benzina din rezervor. era plina de mizerie si de ramasite de vopsea :eek: cine i-a vopsit rezervorul a demontat si busonul si a intrat multa vopsea in rezervor. dupa ce l-am spalat bine de tot rezervorul si pompa parca era alt motor.tragea ca niciodata si pornea fff usor si la cald si la rece.

sper sa te ajute cu ceva patania mea. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa verifici si garniturile care fac legatura dintre carburatoare si blocul motor... in caz ca sunt fisurate la caldura trage aer fals. parerea mea sa te uiti si acolo.

 

Succes.

 

hai cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi tuturor.

 

Unele sfaturi imi dau de gandit,dar altele nu sunt plauzibile, mai exact, motorul nu ar trebuie sa se invarta greu din cauza bujiilor. O sa incerc varianta cu acea curatare a pompei de benzina din rezervor.

In momentul in care porneste, motorul se tureaza la maximum.

Sistemul de incarcare m-i l-a verificat un electrician, cu aparat de masura.

 

O sa revin cu informatii dupa curatarea pompei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi tuturor.

 

Unele sfaturi imi dau de gandit,dar altele nu sunt plauzibile, mai exact, motorul nu ar trebuie sa se invarta greu din cauza bujiilor. O sa incerc varianta cu acea curatare a pompei de benzina din rezervor.

In momentul in care porneste, motorul se tureaza la maximum.

Sistemul de incarcare m-i l-a verificat un electrician, cu aparat de masura.

 

O sa revin cu informatii dupa curatarea pompei.

Asta inseamna ca ai presiune de benzina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi tuturor.

 

Unele sfaturi imi dau de gandit,dar altele nu sunt plauzibile, mai exact, motorul nu ar trebuie sa se invarta greu din cauza bujiilor. O sa incerc varianta cu acea curatare a pompei de benzina din rezervor.

In momentul in care porneste, motorul se tureaza la maximum.

Sistemul de incarcare m-i l-a verificat un electrician, cu aparat de masura.

 

O sa revin cu informatii dupa curatarea pompei.

Si ce valori a gasit nenea electricianu la incarcare?

Mie imi pare o problema electrica, chiar daca bateria e noua.Eu cred ca motoru functioneaza pe curentul din baterie cu incarcare slaba (sub 13).Dupa ce il opresti si il lasi, sa zicem la rece, bateria se reincarca, cat sa-ti porneasca din nou, dupa o perioada de timp.Asa cred eu si doar mi-am dat cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electricianul a verificat incarcarea care este undeva la 13.8 daca nu ma insel, apoi am incercat sa pornim motocicleta cu un robot de pornire, si a facut acelasi lucru, deci nu e problema electrica din moment ce nu a pornit nici cu acel robot.

 

:-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu vad nici o logica sa aiba simptomele astea si sa fie pompa de benzina :scratch: dar la motorul de care am vorbit mai devreme asta a fost rezolvarea.nici prin gand nu mi-a trecut sa fie asta problema. impins porneste? ai incercat? motorul amicului pornea impins dar foarte greu,adica trebuia impins vreo 10 metrii.daca pornea, se tura si putea merge cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu nu am incercat sa i-l pornesc impins, asa este nu e prea logic sa fie din pompa de benzina, dar o sa incerc si varianta asta, maine, astazi nu am avut timp. Voi reveni cu informatii si multumesc pentru sfaturi.

 

Astazi am dat jos si pompa de benzina, nu are absolut nici o mizerie... Deci am eliminat si varianta asta.

 

Alte pareri? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu nu am incercat sa i-l pornesc impins, asa este nu e prea logic sa fie din pompa de benzina, dar o sa incerc si varianta asta, maine, astazi nu am avut timp. Voi reveni cu informatii si multumesc pentru sfaturi.

 

Astazi am dat jos si pompa de benzina, nu are absolut nici o mizerie... Deci am eliminat si varianta asta.

 

Alte pareri? Multumesc

man problema se poate rezolva simplu dar trebuie sa le iei pe rand

in primul rand verifica incarcarea si bateria sa fie ok<faza cu cablurile de curent poate sa fie foarte inselatoare daca acestea sunt de proasta calitate>

daca totul este ok atunci demonteaza starterclauch-ul si vezi daca are saibele puse corect<vezi manualul de rep>

o proba rapida poti face asfel; incalzesti motorul bine , il opresti, slabesti starterul si dai la automat<cu el slab ar trebuii sa porneasca usor>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, te rog nu mai fa nimic la motocicleta o sa strici mai mult, cauta un mecanic aproape de tine care sa te ajute.

Kelu se referea la suruburile de la starterclutch, ar trebuii sa fie o garnitura acolo care are si rol de distantier multi nu mai pun aceasta ganitura pentru ca se rupe la desfacere si de aici acest tip de problema.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un gsxr 600 din 98 cu aceeasi problema,la mine pare sa fie releul de incarcare,dupa ce a fost verificata instalatia electrica.Oricum,asa aveam si eu impresia,ca tine de temperatura motorului insa problema pare sa fie una electrica,bateria se descarca in timp ce mergi...normal ca ajungi si la o temperatura mai mare a motorului,apoi cand o opresti si vrei sa-i dai cheie parca nu mai are vlaga bateria si nu mai porneste.Si eu asociam temperatura motorului cu pornitul,insa mai intai pornea pe la 90 de grade si apoi nu mai pornea nici la 80,defapt era vorba de timpul asteptat in care bateria isi recapata vlaga. Sper ca ai inteles ceva.... :rolleyes:. Ideea e ca eu inca nu am schimbat releul de incarcare si nu iti pot spune ca am rezolvat-o,sunt in cautarea piesei momentan,caci noua e destul de scumpa si de reparat nu se repara. Incearca sa iti verifici si tu releul asta si vezi daca e ok. Oricum,daca imi pun releul o sa te anunt daca de acolo era,sau daca o rezolvi altfel spune-mi si mie.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele garnituri exista, deci problema nu este de aici...

 

 

Mergi cu ea la un service moto, sa nu pui electromotoru invers, chiar daca asta ar fi imposibil.Dupa cum vad eu, cred ca la cat de priceput esti, ai reusi sa-l pui.

Daca esti "baiatu cu cheia de 13" si esti cioata in ale mecanicii si electricii, mergi sa-ti ia banii un mecanic mai priceput, pe bune, nu te mai baga sa strici mai mult.

Sfaturile is bine venite pt cei care mai au cat de cat notiuni in ale reparatiilor, tu cu parere de rau, nu ai nici una.

 

Inceraca numai sa te tragi cu ea, nu te mai baga si la reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu nu am nevoie de carcotasi, eu am cerut sfaturi, pur si simplu.

Oameni au incercat sa te sfatuiasca asa cum au crezut de cuvinta,nu trebuie sa te superi pe ei, tu esti singurul care decide ce face cu motocicleta.

Mai verifica inca odata conexiunile de la releul de incarcare cu firele ce vin de la alternator.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar pe nimeni,dar aici suntem in spatele unui Username... nu ne cunoastem... asa ca nu vreau sa ne subestimam...

 

Incerc sa va explic ca nu e o problema electrica,atat timp cat eu incerc sa pornesc motorul cu acel robot de pornire, deci undeva se fura curent,sau ceva tinde sa se blocheze,nu stiu cum sa explic fenomenul....

 

Este posibil ca electromotorul cand se incalzeste sa fure curent? mai exact sa se dilate rotorul si sa atinga de stator?

Poate fi de aici problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu nu am nevoie de carcotasi, eu am cerut sfaturi, pur si simplu.

Si eu tot sincer am fost, cauta un mecanic, un electrician priceput.

Oricum, topicul e deschis de alt baiat, vad eu ca tu esti cel care o repara sau mi se pare?

 

Ai primit o groaza de sfaturi care nu le-ai luat in considerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...