Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh tremuratu dak nui exagerat i ceva normal(sa zicem asa). Mai vechi scuteru...ulei mineral(care am obs ca face sa tremure motoru la mine)...Dak ai vazut ca si la masini care deja is mai vechi mai tremura...

Dak e un tremurat mai exagerat, sau stiu eu...at e ceva neregula, dar nush ce...

Si pentru ca e frig afara il face sa tremure mai pronuntat...Eu le numesc vibratii,

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tremura de frig ma,asteapta sa se incalzeasca sau pune o patura pe el :cheers:

 

da ai minte frate nu gluma ... ce fric ma la ora 1 dupa masa ... cu motoru rulat pe drum lung vreo 5 km inainte de faza asta ma ? gandeste-te umpik mai la partea mecanica ... nu umana a problemei pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu ma ajuta cnv si pe mn sa imi dau seama care poate fi cauza tremuratului?:| va rog ... :huh: ca nu mai pot folosi jucaria chiar acu cand vine caldura:( PLSSSS HELPPPPP

Stai ma linistit, ti-a patinat ambreiajul si acum la turatii joase nu cupleaza bine :huh: Isi revine dupa ceva km facuti la viteza mica.

 

 

Bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh tremuratu dak nui exagerat i ceva normal(sa zicem asa). Mai vechi scuteru...ulei mineral(care am obs ca face sa tremure motoru la mine)...Dak ai vazut ca si la masini care deja is mai vechi mai tremura...

Dak e un tremurat mai exagerat, sau stiu eu...at e ceva neregula, dar nush ce...

Si pentru ca e frig afara il face sa tremure mai pronuntat...Eu le numesc vibratii,

 

e vorba ca nare demaraj ... scoate enorm de mult fum fata de 0 inainte sa dus cam rau ... o sa fac un film sa vedeti

 

--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 23:41 -------------

Stai ma linistit, ti-a patinat ambreiajul si acum la turatii joase nu cupleaza bine :huh: Isi revine dupa ceva km facuti la viteza mica.

Bafta! :cheers:

 

sper vlade sa ai dreptate ... sper ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai invatate minte si nu mai fa burnout-uri...Ai prea multe cauciucuri si n-ai ce face cu ele? Scuterul atata te va tine dupa cum ai grija de el... :huh: Dak o ti tot in burnout-uri dupa vreo 1000, 2 de km o sa bagi bani seriosi in piese pe el! Scuterele sunt fiabile dak ai grije de ele...dak nu ai grija de ele te plangi mereu pe forum ca nuti mere una, ba ca-ti pica alta...etc.

Nu o lua in parere de rau dar o data ce forjezi motoru, il forjezi fiind canstient ca dupaia tre sa ii schimbi una alta! Nu ca tragi de el 2 zile la rand si dupaia vi si intrebi foarte mirat ca de ce nu iti merge scuteru ca numa 3 zile te-ai folosit de el :cheers:

 

<small>--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 00:25 -------------</small><br/>A si ai tot intrebat ca dak iti pui motor de 80cc, daca restul pieselor vor rezista. Dak il fortezi in 1 ora cade toate de pe el...motoru de 80cc cere multe piese mult mai rezistente decat stock!

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum a plecat de la cei care teoretic asigura garantia pt scuterele Leike (cele comercializate de magazinele Cora). Extrem de DEZAMAGIT !!! Prima revizie, cea de 300 de km a costat 150 ron !!! Schimb ulei motor+cutie, curatat filtru de aer, (de)reglat carburator. Si oricum ei nu asigura nici o piesa gratis, nici macar in termenul de garantie. Stau si ma intreb acum ce inteleg ei prin garantie...ce-ti asigura ? Din nou se confirma ca magaria este etalon pt Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius45jml s-a umblat la carburator pt ca asa scria in cartea de service, la prima revizie curatat si reglat carburator. In afara de alte operatiuni total anormale la 300 de km. Uleiul a costat 33.00 ron iar manopera 44.00 ron. Toata revizia a costat 150 ron, aici incluzand si taxele pt schimb ulei. Problema mare este ca cei de la scuter centre sunt niste AGEAMII !!! Nu sunt absolut deloc profi !!! De scuterul prietenului meu s-a ocupat un pusti care lucra acolo de doua zile si care mirosea puternic a alcool !!! Motivatia pt betie a fost ca astazi a luat examenul pt permis. Amicul a revenit de doua ori dupa prima vizita, pt ca imediat dupa fiecare plecare apareau diverse nereguli. Ultima data "perfectionistii" de la scuter centre au reusit performanta sa o "sara de la punct" prin faptul ca au strans prea tare culbutorul sau un culbutor. Acest lucru a fost descoperit dupa ce a plecat de acolo si a ramas in oras in pana cu scuterul. A fost nevoit sa mearga la niste baieti cu adevarat profesionisti, pe o strada undeva intre Mihai Bravu, Dimitrov si Mosilor. Nu a mai pornit neam, si desi i-a sunat pe baietii "profii" de la scuter centre acestia au zis ca nu au ce face, sa-si gaseasca transport si sa-l duca inapoi. Pe banii lui !!! Oameni buni, pt ca ageamii de acolo se ocupa si de alte marci in afara de chinezarii, AVETI MARE GRIJA !!!! Nu stiu cum o fii patronul, dar prima impresie m-a ingrozit. Oricum pt tratamentul de astazi si pt ca ei practic nu asigura nimic normal prin aceasta garantie, amicul meu a renuntat la a-si mai sacrifica chineza la aceasta firma. Sincer si eu ma gandesc serios daca e cazul sa-mi stric scuterul la diletantii astia, si sa mai si platesc pt asta. Deci baieti, MARE grija la SCUTER CENTRE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!mi'am schimbat si eu rasnitza mi'am luat alta mai buna zic eu am un malaguti f15 racire pe apa.am mers si eu cu el fain frumos am bagat benzina proasta de la o benzinarie la fel de proasta si am ajuns cu el la destinatie l'am lasat orpit in jur de o ora si dupa care am constatat ca nu mai vrea sa porneasca la pedala ca baterie neam pt buton:)am dat vreo 10 pedale nu a vrut.m'am gandit ca l'am inecat am curatzat bujia si apoi pedala iar,am incarcat bateria si tot nu vrea.am dat pedala fara bujie si imi scuipa apa pe la bujie care ar fi problema???banuiesc ca am apa in benzina dar am scos benzina proasta si am bagat efix 95 fara plumb.maine am sa curat carburatoru si filtru de aer.credeti ca ar putea fi altceva inafara de apa in carburator sau infundat carburatoru?????este posibil cumva ca apa de pe instalatia de racire sa ajunga la piston???(eu sincer nu cred) luminatima si pe mine va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci problema am avut-o si eu tot din cauza benzinii proaste...Si ce am facut? am scos benzina aia proasta din rezervor cu un furtun si am bagat benzina calumea...si nici mie nu a vrut sa porneasca. Dar am scos bujia, oam curatat, am lasat scuteru vreo 15 min asa fara bujie sa se evapore benzina aia de acolo, dupa care am pus bujia la loc si pana la urma a pornit. Nu a fost nevoie sa curat nici un carburator(e doar apa nu si mizerii). Si la ce sa mai cureti filtru de aer?? El nu prea a fost deranjat de benzina proasta.

 

Varianta cu intrarea apei din instalatia de racire in cilindru cade.

Vezi ca in scuter sa ai antigel...nu numai apa ca la frig posibil sa iti crape pompa de apa/sau blocu motor. E cineva pe forum la care recent i s-a creptat setul nou cumparat(de 70cc) din cauza ca i-a inchetat apa in instalatie!!!

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare baieti! stiti undeva unde pot sa imi vopsesc jantele? (vopsit electromagnetic)

si o alta intrebare, se poate pune xenon pe un sr? am mai citit undeva pe forum ca exista set de xenon pt motoare. Tine sistemul electric?

 

mersi si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate vopsire in camp electrostatic, dar costa cam mult. Daca sti sa dai jantele jos, iei un spay, lac si grund, niste smirghel si le faci in fata blocului. Ale mele sunt gata vopsite in nuanta scuterului. In plus, spune unde esti,sa nu te trimit in celalalt capat de tara.

 

:huh: corect, electrostatic m-am grabit. sunt din bucuresti. Am inteles ca daca le vopsesc eu exista o posibilitate sa sara vopseaua/lac. Plus ca nu am codul de la vopsea. Vrau galbenul si rosul de pe scooter (vezi avatar). E mai bine sa le faca un specialist (asa am decine sa ma iau daca nu imi place :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci problema am avut-o si eu tot din cauza benzinii proaste...Si ce am facut? am scos benzina aia proasta din rezervor cu un furtun si am bagat benzina calumea...si nici mie nu a vrut sa porneasca. Dar am scos bujia, oam curatat, am lasat scuteru vreo 15 min asa fara bujie sa se evapore benzina aia de acolo, dupa care am pus bujia la loc si pana la urma a pornit. Nu a fost nevoie sa curat nici un carburator(e doar apa nu si mizerii). Si la ce sa mai cureti filtru de aer?? El nu prea a fost deranjat de benzina proasta.

 

Varianta cu intrarea apei din instalatia de racire in cilindru cade.

Vezi ca in scuter sa ai antigel...nu numai apa ca la frig posibil sa iti crape pompa de apa/sau blocu motor. E cineva pe forum la care recent i s-a creptat setul nou cumparat(de 70cc) din cauza ca i-a inchetat apa in instalatie!!!

 

 

 

am bagat antigel dar zilele astea nu a fost asa frig incat sa se crape poate nu am bagat antigel destul dar peco de unde am bagat e specialist in bagarea apei in benzina mai am si prioeteni care au patito cu benzina de acolo insa eu nu m'am invatzt minte pana acuma ms mult pt sfaturi am sa incerc ce mi'ai zis tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult de sfat

 

care stie sa-mi dea un sfat cum sa scot limitatorul de viteza la un Kymco Agility 50 ?! Sau sa-mi arate cineva o poza unde se afla limitatorul asta..multzam fain

 

--- Mesaj completat în 22 Feb 2008 13:28 -------------

care stie sa-mi dea un sfat cum sa scot limitatorul de viteza la un Kymco Agility 50 ?! Sau sa-mi arate cineva o poza unde se afla limitatorul asta..multzam fain

 

aa..tot eu..care e cea mai buna benzina fratilor pt scuter? acelasi Kymco..?!? cu plumb, fara?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sml, stai calm ca la vopsirea in camp electrostatic nu ai enspee mii de coduri de culori, ca e vopsea pulbere, fara solvent si nu se amesteca (deci slabe sanse sa pice exact pe nunatele tale).

Cauta pe net codurile de culoare, sau macar un magazin cu paletar de culori, si comanzi vopseaua aia in tub (era un magazin pe la udriste care-ti punea in spray ce nunata vroia muschiuletul tau, de la akzo nobel, dar mai sunt si altele). Daca prepari frumos suprafata (smirghel gros, smirghel fin, degresat, grund, vopsea si lac) o sa tina (nu la fel ca la electrostatic, dar daca te saturi de culoarea aia e ieftin sa o schimbi).

 

 

mersi mult de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul se numeste cluch parca... dak nu ma insel!

Poate nu are nimik...dar a venit inapoi frigul!!! si la mine saptamana trecuta cand era cald ziua(in jur de 13 grade) mergea rotund, dar acuma de saptamana asta de cand s-a lasat frigu iar si a inceput sa ninga parca tremura mai tare dimineata si sta mai turat cam timp de 1 minut...

Clutch = abreiaj

Choke = soc

 

--- Mesaj completat în 22 Feb 2008 16:31 -------------

Am si eu o intrebare baieti! stiti undeva unde pot sa imi vopsesc jantele? (vopsit electromagnetic)

si o alta intrebare, se poate pune xenon pe un sr? am mai citit undeva pe forum ca exista set de xenon pt motoare. Tine sistemul electric?

 

mersi si asfalt uscat!

Becurile cu Xenon HID consuma 35W (maximum legal), deci cat cele mai mic becuri de scuter la 12V. E adevarat ca se gasesc in comert si asa-zise Xenonane de 55W, dar de fapt alea sunt tot de 35W dar au o rezistenta in paralel ca sa nu piuie bordul masinilor care au detector de bec ars..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum trebe reglat cuiu pontou? in care santuletz trebe sa stea cacatu ala(nush cum ii zice).

acuma ii pus la jumate...daca il pun sus ..consuma mai mult?sau mai putin?

iar daca il pun jos..consuma mai mult?sau mai putin?

sunt 5 santuletze pe cui`...

 

am pus un document.ca am copiat imaginia din pdf.downloadati si intrati in document si uitativa despre ce santuletz este vorba!

 

ma scuzati daca nu m`am exprimat bine ..

New_Microsoft_Word_Document.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum trebe reglat cuiu pontou? in care santuletz trebe sa stea cacatu ala(nush cum ii zice).

acuma ii pus la jumate...daca il pun sus ..consuma mai mult?sau mai putin?

iar daca il pun jos..consuma mai mult?sau mai putin?

sunt 5 santuletze pe cui`...

 

am pus un document.ca am copiat imaginia din pdf.downloadati si intrati in document si uitativa despre ce santuletz este vorba!

 

ma scuzati daca nu m`am exprimat bine ..

 

io asa stiu ca daca il pui sus consuma mai putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...