Sari la conținut

Postări Recomandate

De unde iau niste role de variator si cat costa?

M-am gandit la unele de 4.5 grame. Ce dimensiuni trebuie sa aiba?

motomania, aia de langa united motors( sos pipera)

CPM, langa tineretului (www.scuter-centre.ro)

in vitan, la standul sb6 parca.

Pret: pana in 50 ron cred.

 

 

Bafta! :cheers:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. De ce este nevoie de pistol pneumatic? Sa desfac variatorul? Eu am reusit si fara.

2. einstein, unde ai vazut la 30 ron? Eu o sa-mi incerc norocul la tinetretului, pt ca stau relativ in zona. Multumesc VladuL

3. Citisem pe undeva ca rolele standard de pe scuterul meu sunt de 6.7 grame. Este ok sa pun de 4.5 grame?

4. Scuterul meu s-a "blocat" la 60 km/h in linie dreapta si 70 km/h prin pasajul Unirii. Este posibil sa mai aiba vreo limitare? Oare sa mai incerc inc-o data sa scot al 6-lea fir de la CDI, sau atat poate el?

 

Apropo, ieri m-am bagat putin in el si am reglat amestecul carburant + relantiul. Poate este efect placebo sau poate ca n-am mai mers cu el de vineri (in rest cu masina :D), dar mi se pare ca se infige mai bine. Amestecul: 2.5 ture de surub :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce 0.6 litri ma ??? ca intra 1 litru si la 3-4-5000 km merge ..... moaa cand va aud parca aveti scutere de curse super modificate cu nitro in ele si se duce repede uleiul ..... abia prindeti 8k rpm`uri si gata se degradeaza uleiul de la mega miscare .... asta ar insemna ca si la motoare ar trebuii schimbat uleiul la 1000km ca aia au 16k rpm iti dai seama ...

 

la 5000 km sa il schimbi tu de fiecare data si sa iti las si un nr de tel poate te va interesa un set nou:)))))))))))))))))))))))))ce idei aveti!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clodius, e grav daca ai reusit sa desfaci variatorul fara, insemna ca nu era prea bine strans. Pune detalii, ca vreau si eu! (da, pt asta trebuia pistolul).

Era un site romanesc de piese scutere unde ziceau ca sunt 30 de ron rolele. Imi scapa linkul acum ,e prin targoviste parca. Pe chinese scooter club de 4,5 g recomanda.

Vladul parca zicea ca Vclickurile au limitare de turatie din CDI, deci ai nevoie de unul nelimitat, cum e e al meu. Altfel poti sa scoti si sa bagi la fire pana obosesti.

pe piese-scutere.ro :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clodius, e grav daca ai reusit sa desfaci variatorul fara, insemna ca nu era prea bine strans. Pune detalii, ca vreau si eu! (da, pt asta trebuia pistolul).

Era un site romanesc de piese scutere unde ziceau ca sunt 30 de ron rolele. Imi scapa linkul acum ,e prin targoviste parca. Pe chinese scooter club de 4,5 g recomanda.

Vladul parca zicea ca Vclickurile au limitare de turatie din CDI, deci ai nevoie de unul nelimitat, cum e e al meu. Altfel poti sa scoti si sa bagi la fire pana obosesti.

Nu e nimic grav ca a reusit sa desfaca fara pistol, si eu am reusit(ce-i drept am indoit 2 chei). La scuterul meu schimb rolele din variator la semafor(adica imediat) si nu am patit sa mi se slabeasca piulita. Clodius, pune-l pe cricul central si dai blana. Daca se tureaza de zici ca pocneste nu e limitata aprinderea, daca se opreste la o turatie cu ~jumate de acceleratie, e clar ca trebuie altul nelimitat.

 

 

Bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la http://www.piese-scutere.ro/

Sa stii ca nu s-a descfacut atat de usor. M-am chinuit ceva. Am mai povestit parca. Am blocat rotita aceea zimtata cu o cheie fixa (m-a ajutat un vecin) si apoi am folosit o tubulara in capatul unei chei care avea bratul destul de lung (30-40 cm).

 

VladuL, se tureaza normal... pana la maxim.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la http://www.piese-scutere.ro/

Sa stii ca nu s-a descfacut atat de usor. M-am chinuit ceva. Am mai povestit parca. Am blocat rotita aceea zimtata cu o cheie fixa (m-a ajutat un vecin) si apoi am folosit o tubulara in capatul unei chei care avea bratul destul de lung (30-40 cm).

Recomandare: atat la desfacere cat si la strangerea piulitelor de la variator, ambreiaj si volanta, blocati cu o cheie/levier/surubelnita/presa etc. si cu o cheie mai lunga sa desfaceti/stangeti piulita prin socuri, adica puneti cheia pe piulita si dati cu ciocanul in coada cheii. La soc se desface cel mai rapid/strange cel mai bine.

 

Bafta! :cheers:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VladuL, tu cum ai blocat la noi variatorul cu cheie/levier/surubelnita/presa? Unde ai infipt mai pe scurt? :D

ai vazut ca variatorul are pe spate unele santuri, am bagat varful surubelnitei acolo si am facut parghie cu coada in locul unde intra surubul din centrul capacului de la transmisie. Asa ajunge la un punct in care nu se mai poate invarti.

Un alt mod de a desface piulitele la variator sau volanta= calati motorul :cheers:

 

Edit: @Clodius: atunci nu e limitat.

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce zice Vladul...

Poza 1:La desfacerea variatorului

post-19791-1211815038_thumb.jpg

Poza 2:La strangerea variatorului

post-19791-1211815117_thumb.jpg

*Indicatii: Daca cheia este prea subtire si intra sub ambreiaj folositi una mai groasa.

LE:Eu am pus pe cineva sa tina cu patentul strans usor de curea acolo la ambreiaj jos,cand am desfacut si sus cand am strans variatorul.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce zice Vladul...

Poza 1:La desfacerea variatorului

 

Poza 2:La strangerea variatorului

 

*Indicatii: Daca cheia este prea subtire si intra sub ambreiaj folositi una mai groasa.

E buna si cureaua aia la ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help fast!

1. Am desfăcut carburatorul. Nu reuÂşesc să mai pun membrana la loc. Cum să procedez? Dacă încerc s-o introduc în locaÂşul acela al ei sare, nu intră, pare mai mare decât ar trebui însă de acolo a fost scoasă.

Menționez că am scufundat-o în decarbusolv însă pare că e ok Âşi nu cred că asta e problema (deÂşi în primă fază părea că reacționează cu decarbusolvul Âşi se dizolvă, dar nu s-a dizolvat).

2. Abea după ce am desfăcut carburatorul am observat că are ataÂşat un furtun în partea de jos în afara celor 3 cunoscute (admisie aer, admisie benzină, amestec spre motor). Unde trebuie conectat acest furtun?

Sper să răspundă cineva cât mai repede pentru că sunt cu scuterul desfăcut Âşi aÂş vrea să-l refac cât mai repede.

Mulțumesc!

 

Help, help, help!

Sunt cu scuterul înÂşirat în toată curtea Âşi aÂş avea nevoie urgent de un răspuns.

Îmi cer scuze pentru post dublu.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Membrana aceea are o cătare Âşi am observat-o încă de la început. Problema este că membrana are Âşi un cant la extremități unde trebuie să se aÂşeze. Când o pun acolo nu se mai potriveÂşte. Pare că are diametrul mai mare decât lăcaÂşul ei. N-o mai pot monta la loc.

 

În poză probabil membrana e nouă însă a mea s-a mai lăsat în timp (cred că ăsta e fenomenul) Âşi acum dacă încerc s-o introduc în cantul ei se boțeÂşte, nu mai stă acolo. E ca Âşi cum ai vrea să introduci o garnitură mai mare într-un loc mai mic. Se boțeÂşte.

S-o ung cu o soluție ceva?

Decarbusolvul este posibil s-o fi afectat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reuÂşit s-o montez în cele din urmă. Era o chestiune de îndemânare. Eu încercam s-o aÂşez f. bine Âşi să-i introduc marginile în cant forțat, manual. Era suficient s-o aÂşez cu mâna, uÂşor Âşi-Âşi găsea locul singură.

Am asamblat carburatorul însă, cum era de aÂşteptat, nu porneÂşte. Între carburator Âşi motor este un furtun gros prin care circulă amestecul spre motor. Din acest furtun de amestec, chiar înainte de motor, porneÂşte un furtunaÂş. Am tras cu gura aer din acest furtunaÂş ca să creez vid Âşi să vină benzină la intrarea în carburator. Am observat că venea benzină pe furtunul de admisie, deci metoda funcționează. Am dat la automat de 5-6 ori, pauză, apoi iar 5-6 ori automat, am încercat Âşi pedală, iar am "tras" pe furtunaÂşul acela ca să creez vid, iar 5-6 ori la automat.

TotuÂşi, nu porneÂşte.

Nu Âştiu cât de multă benzină trebuie trasă acum, ca să se umple carburatorul Âşi ca să pornească. Mi-e teamă că deja am înecat motorul. Nu Âştiu cum să procedez ca să-l pornesc.

Sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema la scuteru meu de duminica...

am pornit si am plecat sa ma plimb...dupa cativa km ma uit pe bord si vad ca nu imi arata bine bordu electronic.

Nu imi arata bine km reali ai scuterului...benzina si ceasu.

km imi arata ba cu trip ...117005.0 Trip...inainte imi arata bine:17005 km:,

ba doar primele 3 cifre

benzina arata doar cand pun contactu(nu se vede bine) merge în Âşuturi si se stinge dupa aia.

Ce poate sa fie?

 

PS:Sper ca m-ati inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cauza nu-mi mai merge starterul? Alarma functioneaza, dar de pornit scuterul de la buton, nu. Incearca sa invarta motorul, dar degeaba. E vreo siguranta intre releu si baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...