Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cateva probleme cu noua mea achizitie... o Gilera DNA de 180cc...

1. vasul de expansiune e fisurat si imi trebuie unul nou pentru ca nu l-am putut lipi....si nu gasesc unul nou...

2. capacul de la semnalizarea stanga fatza (fumuriu) ...e spart si am nevoie de altul (sau alta semnalizare cu totul)

3. astazi mi-a murit vitezometrul !!!!!...ramane la 0...cred ca e un contact de vina, sau nu stiu ce sa zic pentru ca la un viraj dreapta a mai miscat putzin si a arata 3km/ora

VA ROG SA DATI UN REPLY CAT MAI REPEDE CA MAINE AM PROGRAMARE LA RAR!!!!!!!!!! :crack: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bune sunt scuterele astea italiene SH cu 40 000 de km! Scuze, dar nu puteam sa ma abtin, prea sunt multi!

VEzi tensiunea de la baterie sau de la generator, poate e prea slaba.

tensiunea de la baterie ii buna ..

cand pun contactu se aprinde bordu dar nu arata toate cifrele si cea ce trebuie..adica benzina si kilometrii reali ai scuterului.

cand ii aprins bordu arata doar primele 3 cifre de km scuterului si ceasu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM O PROBLEMA MARE !

 

1.cum schimb arculetele de la ambreaj ?

2. am pus toba sport ...merge greu 45 dar daca prind o vale mica si ia 50 se tureaza calumea si ia 75...deci motoru nu are turatii deloc.de pe loc daca il turez o ia si dupa 4-5 secunde se tureaza la maxim (lafel ca de la 50 la 75) ce ii fac ??

acum am scuteru desfacut in fata casei si miam bagat nasu la ambreaj frana spate acolo si nu stiu sa desfac cercu ala mare , sa'l separ de partea c cureaua

ASTEPT RASPUNS REPEDE MERSI !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva probleme cu noua mea achizitie... o Gilera DNA de 180cc...

1. vasul de expansiune e fisurat si imi trebuie unul nou pentru ca nu l-am putut lipi....si nu gasesc unul nou...

2. capacul de la semnalizarea stanga fatza (fumuriu) ...e spart si am nevoie de altul (sau alta semnalizare cu totul)

3. astazi mi-a murit vitezometrul !!!!!...ramane la 0...cred ca e un contact de vina, sau nu stiu ce sa zic pentru ca la un viraj dreapta a mai miscat putzin si a arata 3km/ora

VA ROG SA DATI UN REPLY CAT MAI REPEDE CA MAINE AM PROGRAMARE LA RAR!!!!!!!!!! :crack: :lol: :lol:

 

VA ROG MUUUULT sa imi dati un raspuns macar in legatura cu vitezometrul...RAR-ul l-am facut fara probleme, dar tot trebuie sa-mi pun la punct motoru'

VA ROOOOOG!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc eu sa-ti raspund:

1. ca sa lipesti vasul de expansiune poti incerca solutie de lipit de la EPOXY. Eu am lipit carena si a mers perfect. Gasesti in Praktiker.

2. cauta pe piese-scutere.ro sau alte site-uri de acest gen

3. ai verificat contactele la el? Ar mai fi posibilitatea sa se fi rupt cablul de acceleratie si atunci trebuie sa-l schimbi.

Sa ma contrazic/completeze cine stie mai multe.

Bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ohoo..mersi mult !!!

 

si cu turatia ma ajuta careva?

Daca ai pus toba sport, trebuie sa reglezi carburatoru astfel incat sa alimenteze motorul pentru evacuarea de acuma.

 

VA ROG MUUUULT sa imi dati un raspuns macar in legatura cu vitezometrul...RAR-ul l-am facut fara probleme, dar tot trebuie sa-mi pun la punct motoru'

VA ROOOOOG!!!!!

llg_90 .

Adauga-ma, caci poate te pot ajuta eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.

Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă:

După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia...

 

Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei.

 

Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau debitul? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok.

AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..?

Mulțumesc.

post-38033-1212008607_thumb.jpg

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.

Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă:

După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia...

 

Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei.

 

Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau ceva? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok.

AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..?

Mulțumesc.

acela e surubul care regleaza aerul...il reglezi si tu pe simtite...pana cand merge motorul cum vrei tu :crack: 

nu e o regula 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi că este posibil ca problema apărută să fie din cauza acelui Âşurubel? În speță, să fie prea bogat amestecul Âşi să-mi înnegrească bujia iar din cauza asta să nu mai pornească a doua zi?

Eu l-am strâns spre maxim, nu cu forță, aÂşa, uÂşor, la mână.

Deasemena, nu Âştiu ce să fac cu garnitura, Âşaiba Âşi arcul care culisează pe el.

Cred că o să influențeze Âşi consumul, nu?

E complicat de reglat sau o să mă chinui câteva săptămâni până nimeresc poziția? E rău că nu-l pot porni decât dacă am acces la bujie Âşi sunt nevoit să țin scuterul dezmembrat ca să pot cu'răța bujia în fiecare zi.

 

AtaÂşez Âşi o poză reală a carburatorului unde am încercuit eu Âşurubul cu pricina.

post-38033-1212012339_thumb.jpg

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi că este posibil ca problema apărută să fie din cauza acelui Âşurubel? În speță, să fie prea bogat amestecul Âşi să-mi înnegrească bujia iar din cauza asta să nu mai pornească a doua zi?

Eu l-am strâns spre maxim, nu cu forță, aÂşa, uÂşor, la mână.

Deasemena, nu Âştiu ce să fac cu garnitura, Âşaiba Âşi arcul care culisează pe el.

Cred că o să influențeze Âşi consumul, nu?

E complicat de reglat sau o să mă chinui câteva săptămâni până nimeresc poziția? E rău că nu-l pot porni decât dacă am acces la bujie Âşi sunt nevoit să țin scuterul dezmembrat ca să pot cu'răța bujia în fiecare zi.

 

AtaÂşez Âşi o poză reală a carburatorului unde am încercuit eu Âşurubul cu pricina.

de obicei ar trebui sa stea pe la jumate...nu spre capat..desurubeaza-l  cu o surubelnita cate putin si fa cate o tura cu scuterul de fiecare data...pana merge si porneste bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc eu sa-ti raspund:

1. ca sa lipesti vasul de expansiune poti incerca solutie de lipit de la EPOXY. Eu am lipit carena si a mers perfect. Gasesti in Praktiker.

2. cauta pe piese-scutere.ro sau alte site-uri de acest gen

3. ai verificat contactele la el? Ar mai fi posibilitatea sa se fi rupt cablul de acceleratie si atunci trebuie sa-l schimbi.

Sa ma contrazic/completeze cine stie mai multe.

Bafta si asfalt uscat

 

mersi mult..din pacate vasul de expansiune nu se poate lipi...am incercat la mecanic dar de la presiune si temperatura ridicata nu tine lipitura

contactele le verific cu prima ocazie

pe site-uri am gasit unul care aduce din Italia dar te sa astept o luna jumate' :)

mersi

 

 

Daca ai pus toba sport, trebuie sa reglezi carburatoru astfel incat sa alimenteze motorul pentru evacuarea de acuma.

 

 

llg_90 .

Adauga-ma, caci poate te pot ajuta eu!

 

unde sa te adaug? la friends? am facut deja asta...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult..din pacate vasul de expansiune nu se poate lipi...am incercat la mecanic dar de la presiune si temperatura ridicata nu tine lipitura

Epoxy metal este ceea ce-ti recomandam eu. N-o sa ai probleme cu el pt ca rezista la socuri dure si la temperaturi. Du-te pana in magazin si citeste specificatiile lui.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ori e conectorul din spatele bordului, adica vreun contact prost, ori ai nevoie de alt bord.

o sa verific contactele..

mersi mult!

 

Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.

Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă:

După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia...

 

Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei.

 

Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau debitul? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok.

AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..?

Mulțumesc.

scuteru este in 4T? atunci verifica`i supapele...sar putea sa fie dereglate..asa am patit eu..supapa de evacuare era stransa la maxim! am reglato cu lera..si merge ca nou acum! porneste numa cand ating butonu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detalii despre pb. apărută după ce am c'urățat carburatorul (nu porneÂşte dacă-l las mai mult timp).

 

1. Am slăbit 2,5 ture Âşurubul pt. aer. Am încălzit motorul Âşi apoi am încercat să miÂşc de Âşurubul respectiv pentru a obține cea mai mare turație aÂşa cum a sugerat einstein1984. Din păcate, chiar dacă-l strângeam sau dacă-l slăbeam nu se observa nicio schimbare, motorul "torcea" la fel. Am încercat să miÂşc de Âşurub la ralanti să văd dacă se întâmplă ceva - nu s-a întâmplat, turația rămânea constantă oricât de atent încercam să ascult. Am Âşi rugat pe cineva să țină o accelerație constantă Âşi am miÂşcat de Âşurub +-1 tură. Nu se întâmpla nimic. În fine, înainte era strâns la maxim, acum l-am lăsat slăbit 2,5 ture. Sper că va funcționa. Azi a pornit bine, m-am plimbat cu el puțin. Să vedem dacă mai porneÂşte mâine.

Mă îngrijorează bujia. După ce o plimbare de o oră am scos-o Âşi era neagră, afumată. ÂŞtiu că trebuie să fie maro. TotuÂşi, nu Âştiu dacă ar trebui să fie maro după 1-2 ore de folosire a scuterului sau se face maro după câteva zile de plimbat cu el, când arderile devin semnificative? Bujie neagră, din câte Âştiu indică un amestec prea bogat. TotuÂşi, am slăbit 2,5 ture Âşurubul acela, ar fi trebuit să aibe aer zic eu

* bujie neagră e de rău sau deocamdată s-o las aÂşa?

* există Âşi alte metode de reglaj a Âşurubului?

 

 

2. ro_3x, este în 4 timpi însă problema a apărut după ce am umblat la carburator. Este puțin probabil să fie din cauza supapei cred eu. Voi verifica Âşi supapa dacă nu reuÂşesc să rezolv ceva de la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ai benzina pe bujie iti scuipa prea multa cred, sau nu o arde poate trebuie saschimbi bujia

si a mea se inegreacu mazga si am schimbat'o .numai face nici o probmela m'am mirat cand am scos'o si era curata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...