Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am un scarabeo 2t .imi spune si mie cineva de ce se aprinde becul de ulei doar cand franez.cand merge in sarcina sau relanti e ok,iar cand franez in mers, incepe si palpaie. mentionez ca ulei este destul. am doar 2000 km. este scurt sau a luat-o razna senzorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu...in primul rand 2000km e foarte mult pentru un rezervor de ulei, el se consuma la 1000 si ceva. In al doilea rand e o chestie fizica numita inertie. Cand mergi in sarcina/relanti lichidul isi pastreaza nivelul deoarece nu actioneaza nici o forta asupra lui. Atunci cand franezi se creeaza forta de inertie, lichidul tinde sa o ia in fata si pe partea din fata a recipientului de ulei se mareste nivelul acestuia, in partea cealalta scazand. Apoi se creeaza un balans si loveste senzorul. Ca la o sticla de apa. Inca mai ai ulei, cand o sa ai putin mai putin si in panta o sa se observe(o sa palpaie) si cand dai peste o groapa, la orice miscare brusca sau de inclinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...sun nou pe aici!!!!....am si eu o rugaminte...am o Honda..scuter de 49cm3.....60 in bord....nu e el sport sau tuning..e aja..mai de ,,piatza``...dar are un consum enorm.....aj vrea..nijte sfaturi...ce sa fac sa scad consumul.Am..fost odata..mam dat cu el...dar nu jtiam k aerul e strans detot..si....ca benzina e deschisa..si...mia consumat 5l / 60 km....enorm.........iar dupa c am facut cuiu pontor la mijlok..si...am deschis 1tura jumate..aerul........a mais cazut...dar consumul tot e mare.......e limitat 45....!!

Multumesc:*...astept raspuns rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa carburatorul si vezi ce marime are jiglorul ala mare...trebuie sa fie sub 70 sau pe undeva pe-acolo. Apoi poate sa consume de la forja. Trage, are compresie, sau e mort? Ca daca trebuie segmentat de-aia consuma asa mult. Daca e in rodaj tot asa, consuma mult.

 

Inclin sa cred ca jiglorul e mare. Regleaza-l corect intai... Da-i aer pana sta turat la maxim si scoate relantiul pana cand se opreste motorul(si apoi da-l un sfert inapoi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...sun nou pe aici!!!!....am si eu o rugaminte...am o Honda..scuter de 49cm3.....60 in bord....nu e el sport sau tuning..e aja..mai de ,,piatza``...dar are un consum enorm.....aj vrea..nijte sfaturi...ce sa fac sa scad consumul.Am..fost odata..mam dat cu el...dar nu jtiam k aerul e strans detot..si....ca benzina e deschisa..si...mia consumat 5l / 60 km....enorm.........iar dupa c am facut cuiu pontor la mijlok..si...am deschis 1tura jumate..aerul........a mais cazut...dar consumul tot e mare.......e limitat 45....!!

Multumesc:*...astept raspuns rapid

 

 

ai cumva honda zoomer/rukus?

http://www.honda-bikes.ro/interior.php?cat...hl1=Motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ... am un scuter chinezesc de 3 saptamani --- 450 km parcursi ... Uneori , in mers , pur si simplu motorul incepe sa se opreasca .. Deci nu brusc .. vreo 4 secunde nu mai trage cand accelerez .. si dupaia se opreste... Daca cumva stiti sau vii s-a intamplat si voua ... Aaa si o alta chestie la cele 3 saptamani si 450 km e tare lenesa ... Pleaca greu de pe loc si mai mult de 45 km/h nu trage ... e posibil sa nu ii fii facut eu rodaju cum trebuie ... ce-i drept am cam turat-o si am cam fortato ... In cazul asta trebuiesc schimbati segmentii si pistonul asa am inteles .... Sfatuiti-ma ce sa fac pls :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e rodat are 7600 km.....la carburator..am reglat aja:am ridikato pe cricu acela mare...am facut relantiu..la cald....k sa nu se mai invarta roata de pe spate..iar...aerul..lam strans de tot si lam desfacut 1 tura jumate!...mmotorul trage.....recunosc..intrun timp..iam dat in blana......da..tata a mers usor..cu..el si a mai scazut consumul....iam dat in blana si la deal....!!!!si ce sa vad la jigleor???

 

am si eu o problema ... am un scuter chinezesc de 3 saptamani --- 450 km parcursi ... Uneori , in mers , pur si simplu motorul incepe sa se opreasca .. Deci nu brusc .. vreo 4 secunde nu mai trage cand accelerez .. si dupaia se opreste... Daca cumva stiti sau vii s-a intamplat si voua ... Aaa si o alta chestie la cele 3 saptamani si 450 km e tare lenesa ... Pleaca greu de pe loc si mai mult de 45 km/h nu trage ... e posibil sa nu ii fii facut eu rodaju cum trebuie ... ce-i drept am cam turat-o si am cam fortato ... In cazul asta trebuiesc schimbati segmentii si pistonul asa am inteles .... Sfatuiti-ma ce sa fac pls :kali:

Carburatorul tau poate fi infundat...am un prieten kre a patit aja....curata rezervorul,filru de benzina nou....filtru de aer nou si cu8rata bine bine carburatorull!!!...dupaceeea o sa fie OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa`mi refac instalatia de semnalizare pt scuter pt ca nu gasesc buba la cel original.Cum trebuie legate firele ?

Azi m`am jucat vreo 3 ore si am facut doar o parte(Dreapta) cealalta nu`mi iese.

Are poate cineva o schema pt asa ceva?

 

 

Va rog frumos..ajutati`ma!!Luna viitoare trebe sa merg sa fac asigurare si vreau sa am totu in regula!!

ma ajuta si pe mine cineva cu o schema pentru semnalizare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si trebuie sa ghicim ce scuter ai? De ce nu-ti completezi profilul? :kali:

Cereti ajutor, dar mai niciodata nu oferiti informatiile complete.

ma scuzi...

Ovetto MBK ii scuteru.

 

 

Completez acum profilu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai repet odata in speranta ca primesc mai mult de un raspuns

 

 

 

am si eu o problema ... am un scuter chinezesc de 3 saptamani --- 450 km parcursi ... Uneori , in mers , pur si simplu motorul incepe sa se opreasca .. Deci nu brusc .. vreo 4 secunde nu mai trage cand accelerez .. si dupaia se opreste... Daca cumva stiti sau vii s-a intamplat si voua ... Aaa si o alta chestie la cele 3 saptamani si 450 km e tare lenesa ... Pleaca greu de pe loc si mai mult de 45 km/h nu trage ... e posibil sa nu ii fii facut eu rodaju cum trebuie ... ce-i drept am cam turat-o si am cam fortato ... In cazul asta trebuiesc schimbati segmentii si pistonul asa am inteles .... Sfatuiti-ma ce sa fac pls /// Cei de la garantie spun ca nu stiu ce are :kali: Nici nu am fost uimit ma asteptam l;a un astfel de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand nu trebuia sa iti iei scuter chinezesc.

Verifica carburatorul sa nu fie infundat sau poate trage aer fals pe undeva!

 

Motoru porneste la prima pedala sau o ia cam greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand nu trebuia sa iti iei scuter chinezesc.

Verifica carburatorul sa nu fie infundat sau poate trage aer fals pe undeva!

 

Motoru porneste la prima pedala sau o ia cam greu?

Da , porneste din prima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai repet odata in speranta ca primesc mai mult de un raspuns

 

 

 

am si eu o problema ... am un scuter chinezesc de 3 saptamani --- 450 km parcursi ... Uneori , in mers , pur si simplu motorul incepe sa se opreasca .. Deci nu brusc .. vreo 4 secunde nu mai trage cand accelerez .. si dupaia se opreste... Daca cumva stiti sau vii s-a intamplat si voua ... Aaa si o alta chestie la cele 3 saptamani si 450 km e tare lenesa ... Pleaca greu de pe loc si mai mult de 45 km/h nu trage ... e posibil sa nu ii fii facut eu rodaju cum trebuie ... ce-i drept am cam turat-o si am cam fortato ... In cazul asta trebuiesc schimbati segmentii si pistonul asa am inteles .... Sfatuiti-ma ce sa fac pls /// Cei de la garantie spun ca nu stiu ce are :kali: Nici nu am fost uimit ma asteptam l;a un astfel de raspuns

 

Tiam mai zis..i9ncearka..chestia cu carburatorul..desfal curatal....si punel sus...dak tot aja....se intampla..vi simi mai iki...si t mai sfatuiesc eu :kali: .....

 

cu mine...cum ramane?....ma ajutati...??..cum pot scadea consumul...la o honda..aja...de 49cm3..si....aja..mai de ,,Piatza``....va rog...am icnerkat cu cuiu pontor...a mai scazut..e la mishlok..dak o dau mai jos..nu mai trage..si ..merge inecat.....am reglat relantiu.....am ridikto pe crik..am reglatr..pana suna furmos..si...nu mse mai invrtea roata de pe spate...si....aerul...lam strans si lam desfcaut 1 tura jumate...ms...anticipat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai repet odata in speranta ca primesc mai mult de un raspuns

 

 

 

am si eu o problema ... am un scuter chinezesc de 3 saptamani --- 450 km parcursi ... Uneori , in mers , pur si simplu motorul incepe sa se opreasca .. Deci nu brusc .. vreo 4 secunde nu mai trage cand accelerez .. si dupaia se opreste... Daca cumva stiti sau vii s-a intamplat si voua ... Aaa si o alta chestie la cele 3 saptamani si 450 km e tare lenesa ... Pleaca greu de pe loc si mai mult de 45 km/h nu trage ... e posibil sa nu ii fii facut eu rodaju cum trebuie ... ce-i drept am cam turat-o si am cam fortato ... In cazul asta trebuiesc schimbati segmentii si pistonul asa am inteles .... Sfatuiti-ma ce sa fac pls /// Cei de la garantie spun ca nu stiu ce are :kali: Nici nu am fost uimit ma asteptam l;a un astfel de raspuns

Opritu e de la bujie, da-o jos si ia una noua, am patit la fel. In legatura cu viteza vezi sa nu fie limitat, daca nu e limitat stai linistit ca isi mai da drumu, al meu in primi 1500 - 2000 km lua 60km/h maxim, dupaia a inceput sa tot creasca viteza pana a ajuns la 80km/h, acum la 8500 km cu cauciuc mai lat pe spate ia 75km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un scurt pe circuitul demarorului.

Cum a spus Einstein,ori un scurt pe circuitul electromotorului,sau daca nu rezolvi,desfaci electromotorul de pe carter,il desfaci bucati,si ai sa vezi partea aceea "stralucitoare" care freaca pe carbuni,speli tot electromotorul cu benzina,inauntru,si apoi iei un ac,si bagi in acele santuri care despart acei "dinti stralucitori-aurii" si apoi iei o bucatica de smirghel si ii cureti bine,lasi rotorul sa se usuce bine de benzina,si il montezi cu grija la loc,fii atent sa nu pierzi saibele de la capac,si garnitura.

Daca nici asa nu rezolvi,uite-te si la butonul pentru pornire,si verifica cu atentie instalatia,poate fii chiar si releul de pornire.

Poti sa ma intrebi orice despre electromotorul de SR,il stiu pe de rost.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am o Aprilia SR50.Mi se tot arde siguranta daca pornesc la buton,daca pornesc la pedala nu am nici o treaba.Imi puteti spune si mie ce are, va rog?

depinde...siguranta inlocuita are valoarea care trebuie?valoarea se invarte pe undeva intre 10-15 A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...