Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulțumesc pentru răspunsurile anterioare.

Azi a fost mai răcoare afară. M-am plimbat cu scuterul prin oraÂş cam 130km Âşi n-a făcut nici un fel de probleme. Am mers cu viteză moderată (pe anumite porțiuni am avut Âşi pasager). Cred că problema mea apărea de la supraîncălzire.

 

@einstein, ai dreptate, nu am burete la admisia aerului pentru răcire. Mă refeream la buretele mic de lângă motor, în partea din față a motorului, fixat la un orificiu al "carcasei" de plastic care înveleÂşte motorul. Bănuiesc că e fixat la evacuarea aerului dar nu Âştiu sigur, am umblat cu mai mult timp în urmă la el. Oricum, e un burețel mic cu suprafața aproximativ 9 cm pătrați (cât o monedă). Nu e un filtru propriu zis, e mai mult de decor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

Marca/Model: Kymco Grand Dink 250, 2001.

Tipul problemei: Electrica

Descrierea problemei: O baterie nou-incarcata ma tine aproximativ 6 porniri si motorul moare in mers daca stau cu farul aprins la turatii sub 4000 rpm.

Am schimbat bateria, am schimbat toate sigurantele si am schimbat releul de incarcare. Am masurat tensiunea la borne si la relanti imi da 9 V si la peste 6000 rpm (in conditiile in care 7000 e turatia maxima) imi da 12-13 V. Am mai observat ca dupa o tura de 5-10 minute se incalzeste putin siguranta de incarcare (e o siguranta de 30A).

 

Astept sugestii, idei, orice. N-as vrea sa cred ca trebuie schimbat rotor & stator pentru ca le-am gasit la incredibilul pret de 250 Euro...

Am manual de service si Wiring Diagram daca va intereseaza. Din pacate sunt PDF-uri si nu ma lasa sa le atasez in post. Daca le doreste cineva astept PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat tensiunea la borne si la relanti imi da 9 V si la peste 6000 rpm (in conditiile in care 7000 e turatia maxima) imi da 12-13 V.

Trebuie sa scoata intre 14 si 15 V, nici mai mult, nici mai putin. Aici este problema ta.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

Marca/Model: Kymco Grand Dink 250, 2001.

Tipul problemei: Electrica

Descrierea problemei: O baterie nou-incarcata ma tine aproximativ 6 porniri si motorul moare in mers daca stau cu farul aprins la turatii sub 4000 rpm.

Am schimbat bateria, am schimbat toate sigurantele si am schimbat releul de incarcare. Am masurat tensiunea la borne si la relanti imi da 9 V si la peste 6000 rpm (in conditiile in care 7000 e turatia maxima) imi da 12-13 V. Am mai observat ca dupa o tura de 5-10 minute se incalzeste putin siguranta de incarcare (e o siguranta de 30A).

 

Astept sugestii, idei, orice. N-as vrea sa cred ca trebuie schimbat rotor & stator pentru ca le-am gasit la incredibilul pret de 250 Euro...

Am manual de service si Wiring Diagram daca va intereseaza. Din pacate sunt PDF-uri si nu ma lasa sa le atasez in post. Daca le doreste cineva astept PM.

sa nu ai pe undeva un scurtcircuit "partial" care iti descarca bateria...pe de alta parte eu am avut o experienta cu releul de incarcare,un papuc nu facea bine contact si nu incarca bateria...

pentru a detecta un scurtcircuit "partial" scoti bateria,pui un ohm-metru pe firele ramase in aer,bagi cheia in contact,scoti din comutatoare lumini de pozitie,faruri,semnalizari etc...(sa nu ai consumatori pe circuit) , pui contactul pe pornit...ohm-metrul nu trebuie sa iti indice rezistenta mica (de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi),cu cat mai mare cu atat mai bine....

sau mai poti avea un contact imperfect de exemplu la bornele bateriei,la papucii de punere la masa pe sasiu etc...un contact imperfect unde "trebuie" si nu iti va incarca bateria....

statorul (partea de 12 v a statorului) se poate masura ohm-metric sau in timpul functionarii motorului ...ohm-metric - il scoti din circuitul releului de incarcare,dupa ce identifici firele care vin de la el...trebuie sa fie 2 fire..daca pui un ohm-metru pe aceste 2 fire de la stator trebuie sa iti arate rezistenta mica (0-1 ohm)..cu cat este mai mare rezistenta cu atat mai rau (curentul debitat mai mic)

in timpul funct motorului - statorul se scoate din circuitul releului de incarcare si se masoara tensiunea debitata cu ajutorul unui voltmetru de alternativ..astfel,fara sarcina,la relanti,trebuie sa iti arate vreo 17-20 V ca (aproximativ,depinde de la scuter la scuter)

Editat de dezkreator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu nou pe aici ,am un scuter atala si am o problema cu el:il pornesc si vreau sa plec cu el dar nu pleaca se ingatuie si dupa ce stau asa cu el il acelerez si se incalzeste merge foarte bine ,cnv mi-a zis ca este de la carburator am cumparat carburatorul dar la fel face ,altcv ca nu este buna bujia am luat alta bujie dar la fel face .poate sa imi dea cnv un sfat cv ,eu zic ca poate este de la bobina de inductie .a mai patit cnv asa ?multumesc anticipat si poate ma ajutati si pe mn

Nu ma ajuta si pe mn nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma ajuta si pe mn nimeni?

 

Filtrul de aer lai verificat ? :D Ai burete in cutia filtrului ? :lol: incearca si treaba asta daca nu ai incercat-o pana acum, sa nu fie iesit cotul de la filtru de aer din carburator, reglari de carburator, debit prea mare.... sunt multe, poate se gaseste unul sa te ajute mai bine :laugh: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super problema :kiss: Cer ajutor de la specialisti ! In urma cu 2 saptamani mi-am cumparat un MBK FIzz 50 Limited Edition ! L-am luat in graba fara sa ma uit pe la motor pe la instalatie pe la furca. Am mers cu el totul bine si frumos , numai ca ma mancat in fund si m-am dus la tara . Avand in vedere ca este un scooter sport si are praguri si garda la sol mica. Cand am venit de la tara am dat in 2 gropi cu vreo 60 km/h si de atunci furca de pe fata nu mai culiseaza la socuri. Se poate face ceva adica sa umplu din nou amortizoarele cu ulei hidraulic

sa indrept furca ? Are si o bataie de atunci cand fac curbele imi agata in carena aripa si cuciucul . Ma invatat cineva sa prind furca cu o sufa si sa leg scooteru de un copac si sa zmungesc de 2 ori inapoi scooteru . Un sfat ceva pt mine? Multumesc cu respect Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu ai pe undeva un scurtcircuit "partial" care iti descarca bateria...pe de alta parte eu am avut o experienta cu releul de incarcare,un papuc nu facea bine contact si nu incarca bateria...

pentru a detecta un scurtcircuit "partial" scoti bateria,pui un ohm-metru pe firele ramase in aer,bagi cheia in contact,scoti din comutatoare lumini de pozitie,faruri,semnalizari etc...(sa nu ai consumatori pe circuit) , pui contactul pe pornit...ohm-metrul nu trebuie sa iti indice rezistenta mica (de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi),cu cat mai mare cu atat mai bine....

sau mai poti avea un contact imperfect de exemplu la bornele bateriei,la papucii de punere la masa pe sasiu etc...un contact imperfect unde "trebuie" si nu iti va incarca bateria....

statorul (partea de 12 v a statorului) se poate masura ohm-metric sau in timpul functionarii motorului ...ohm-metric - il scoti din circuitul releului de incarcare,dupa ce identifici firele care vin de la el...trebuie sa fie 2 fire..daca pui un ohm-metru pe aceste 2 fire de la stator trebuie sa iti arate rezistenta mica (0-1 ohm)..cu cat este mai mare rezistenta cu atat mai rau (curentul debitat mai mic)

in timpul funct motorului - statorul se scoate din circuitul releului de incarcare si se masoara tensiunea debitata cu ajutorul unui voltmetru de alternativ..astfel,fara sarcina,la relanti,trebuie sa iti arate vreo 17-20 V ca (aproximativ,depinde de la scuter la scuter)

 

hello again. l-am prostit sa-mi dea 12 volti pe relanti, insa nu stiu daca da si 10 amperi (ca n-am ampermetru). intr-adevar era o problema de contact, mai exact la masa. bine ca n-am mai dat banii si pe rotor si stator, ca alternatorul merge bine, la fel si releul de incarcare (pe care am dat 250 de lei). o sa fac rost si de un ampermetru sa vad cati amperi imi da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello again. l-am prostit sa-mi dea 12 volti pe relanti, insa nu stiu daca da si 10 amperi (ca n-am ampermetru). intr-adevar era o problema de contact, mai exact la masa. bine ca n-am mai dat banii si pe rotor si stator, ca alternatorul merge bine, la fel si releul de incarcare (pe care am dat 250 de lei). o sa fac rost si de un ampermetru sa vad cati amperi imi da.

 

felicitari...amperii aia oricum nu ti da la relanti,trebuie sa masori cu motorul pornit,faza lunga pornita si cu motorul ambalat ...cu cat ambalezi mai mult motorul cu atat curentul debitat de alternator va fi mai mare....

 

p.s. - iti trebuie un ampermetru de curent alternativ daca vrei sa masori curentul dat de alternator...si chiar si acesta iti va da ceva erori din cauza frecventei ridicate a curentului (si a tensiunii) debitate de alternator...ampermetrele obisnuite de C.A. au garantate valorile afisate pentru curent cu o frecventa maxima de cca 100 Hz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari...amperii aia oricum nu ti da la relanti,trebuie sa masori cu motorul pornit,faza lunga pornita si cu motorul ambalat ...cu cat ambalezi mai mult motorul cu atat curentul debitat de alternator va fi mai mare....

 

p.s. - iti trebuie un ampermetru de curent alternativ daca vrei sa masori curentul dat de alternator...si chiar si acesta iti va da ceva erori din cauza frecventei ridicate a curentului (si a tensiunii) debitate de alternator...ampermetrele obisnuite de C.A. au garantate valorile afisate pentru curent cu o frecventa maxima de cca 100 Hz...

dezkreator..am si eu o problema la partea electrica la piaggio zip 4T 50cc de un 1 an si nu am rezolvat nici pana acum.Mai mult sta in garaj.

Nu se mai aprind farurile,semnalizarile,claxonul si nu incarca bateria...toate astea cu motoru pornit fara baterie

Cu baterie merge doar semnalizarea si claxonu.

 

Are doar un releu in fata(Ducati Energia) langa claxon pe care l`am schimbat cu unul nou si tot nu merge.

 

Poate sa fie instalatie de vina,nu face contact bun cu masa,poate sa fie releu de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma ajuta cineva cu furca? Sa fie dus uleiul din ea?

Nu pot dormi pana luni cand o voi desface :kiss:(

Este posibil ca simeringurile sa fi fost afectate si astfel sa fi pierdut ulei. Daca desfaci furca este recomandat ca acestea sa fie schimbate. Oricum nu face asta singur acasa, mergi la un service.

 

Se poate rebobina statorul?

se poate

http://www.google.ro/search?q=rebobinare+s...lient=firefox-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu ai pe undeva un scurtcircuit "partial" care iti descarca bateria...pe de alta parte eu am avut o experienta cu releul de incarcare,un papuc nu facea bine contact si nu incarca bateria...

pentru a detecta un scurtcircuit "partial" scoti bateria,pui un ohm-metru pe firele ramase in aer,bagi cheia in contact,scoti din comutatoare lumini de pozitie,faruri,semnalizari etc...(sa nu ai consumatori pe circuit) , pui contactul pe pornit...ohm-metrul nu trebuie sa iti indice rezistenta mica (de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi),cu cat mai mare cu atat mai bine....

sau mai poti avea un contact imperfect de exemplu la bornele bateriei,la papucii de punere la masa pe sasiu etc...un contact imperfect unde "trebuie" si nu iti va incarca bateria....

statorul (partea de 12 v a statorului) se poate masura ohm-metric sau in timpul functionarii motorului ...ohm-metric - il scoti din circuitul releului de incarcare,dupa ce identifici firele care vin de la el...trebuie sa fie 2 fire..daca pui un ohm-metru pe aceste 2 fire de la stator trebuie sa iti arate rezistenta mica (0-1 ohm)..cu cat este mai mare rezistenta cu atat mai rau (curentul debitat mai mic)

in timpul funct motorului - statorul se scoate din circuitul releului de incarcare si se masoara tensiunea debitata cu ajutorul unui voltmetru de alternativ..astfel,fara sarcina,la relanti,trebuie sa iti arate vreo 17-20 V ca (aproximativ,depinde de la scuter la scuter)

 

citeste inca o data post-ul asta, ro_3x :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema

 

 

azi am curatat toate contactele,cablurile si nimic.Nimic nu merge.

m`am jucat cu soclul care intra in releu principal(semnalizare,lumini.incarcare,curent) il puneam pe o parte si mergea semnalizarea si claxonu.Cand acceleram mai tare(pe la jumate) claxona foarte tare si palpaiau semnalizarile mai tare iar la borne daca atingeam bornele de la baterie iesea scantei foarte mari(fata de alt scuter care ieseau mai putine scantei{chiar si la turatii mai mari} ).

Cred ca atunci cand am pus pe o parte soclul merge pe direct,daca il puneam cum trebuie nu se aprindea nimic si nici claxonu nu mergea.

 

Se poate sa fie de la rotor problema mea?

 

doar un fir dadea curent din cele 5 care intra in releu principal(ala langa claxon).

 

 

pun un PDF sa vedeti si voi magnetoul de pe site`ul ducatienergia

 

PS.Am schimbat CDI si releu ala grii(ma gandeam ca de la el nu imi merge luminile,semnalele,claxonu cu motoru pornit fara baterie)

 

 

 

Ma scuzati de postul lung dar vrea ajutor!!

 

Orice informatie este binevenita.

 

revin cu problema

 

 

azi am curatat toate contactele,cablurile si nimic.Nimic nu merge.

m`am jucat cu soclul care intra in releu principal(semnalizare,lumini.incarcare,curent) il puneam pe o parte si mergea semnalizarea si claxonu.Cand acceleram mai tare(pe la jumate) claxona foarte tare si palpaiau semnalizarile mai tare iar la borne daca atingeam bornele de la baterie iesea scantei foarte mari(fata de alt scuter care ieseau mai putine scantei{chiar si la turatii mai mari} ).

Cred ca atunci cand am pus pe o parte soclul merge pe direct,daca il puneam cum trebuie nu se aprindea nimic si nici claxonu nu mergea.

 

Se poate sa fie de la rotor problema mea?

 

doar un fir dadea curent din cele 5 care intra in releu principal(ala langa claxon).

 

 

pun un PDF sa vedeti si voi magnetoul de pe site`ul ducatienergia

 

PS.Am schimbat CDI si releu ala grii(ma gandeam ca de la el nu imi merge luminile,semnalele,claxonu cu motoru pornit fara baterie)

 

 

 

Ma scuzati de postul lung dar vrea ajutor!!

 

Orice informatie este binevenita.

chiar nici unu ?

 

ajutati`ma ca maine sa stiu ce sa fac...sa duc statoru la rebobinat sau sa`i dau foc!!

impianto_20di_20accensione_20elettronica_20per_20scooters_swees_20system.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...