black_prince Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 O problema am si eu : Nu am mai pornit scuterul de mult si amu nu mai porneste deloc.Am pus la bateria de la masina am incercat de multe ori si tot degeaba.Parca stiam ca trebuia ceva de genu sa dau capacu jos de la pedala sa invart cu bormasina sau ce sa fac ? :-S :-S.E un scuter in 4T schimbai benzina cu una proastpata care miroase a benzina nu a altceva... dai bujia jos curat-o................. si mai incearca............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Asta am incercat si eu , Are vreo 3 luni de cand nu l-am mai pornit (deci dc sa schimb benzina?)..totusi cum se face faza aia cu bormasina :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Asta am incercat si eu , Are vreo 3 luni de cand nu l-am mai pornit (deci dc sa schimb benzina?)..totusi cum se face faza aia cu bormasina :-? in timp benzina isi pierde cifra octanica. nu arde la fel de bine .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 nu stiam de asta ..cu benzina .. Si daca nu merge cand schimb benzina ... ce sa fac ,asta e intrebare mea : Cu bormasina cum era :-" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 nu stiam de asta ..cu benzina .. Si daca nu merge cand schimb benzina ... ce sa fac ,asta e intrebare mea : Cu bormasina cum era :-" dai bujia jos si ii bagi o injectie de benzina acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) Prima data am auzit de asta ,deci maine asta o sa incerc ..nu sa intampla nimica nu ? mc pt sfat Cat sa injectez? Editat Noiembrie 30, 2008 de tmrcosti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Prima data am auzit de asta ,deci maine asta o sa incerc ..nu sa intampla nimica nu ? mc pt sfatCat sa injectez? nu are nimic un capacel de benzina eu zic ca ii destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Am incercat cu benzina la bujie . Bag benzina acolo porneste 5 secunde se opreste, bag iara benzina tot asa 5 secunde si se opreste ? Mai ai vreo sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 curata carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Sau baga mai multa sa tina 15s. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Am incercat cu benzina la bujie . Bag benzina acolo porneste 5 secunde se opreste, bag iara benzina tot asa 5 secunde si se opreste ? Mai ai vreo sugestie? Asa o sa faca pana isi trage benzina ,pt ca cum a stat mult timp s-a evaporat benzina din carburator si din conducte.Mai incearca asa de cateva ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 poti sa mai incerci ceva:Pui degetu la carburatoru,si asa ar trebui so ia.....in timp ce dai la automat,astupi cu ceva.....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) Ce anume sa fac la carburator cum si unde sa pun degetu ca nu am inteles (carburatoru e curatat) @hemi: daca fac asa de multe ori nu se intampla nimic ? Nu ma pricep eu la mecanica,dar creca ma enervez si desfac motoru ca poate prin si eu ceva :-" poate il si segmentez Editat Decembrie 1, 2008 de tmrcosti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 @hemi: daca fac asa de multe ori nu se intampla nimic ? nu are nimic incearca totusi cu injectia de mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Asta o sa fac , incercasem de 3-4 ori si dupa aia imi era frica sa nu se innece:) :-" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) Asta o sa fac , incercasem de 3-4 ori si dupa aia imi era frica sa nu se innece:) :-" Sigur nu are nimic. Si eu asa am facut la al meu cand a stat mult timp,dar la al meu mergea mai usor (cam de 2-3 ori am pus benzina in capul pistonului)pentru ca e in 2 timpi...e un motor mai simplu decat ala in 4 timpi.Daca nu merge nici cum asa,atunci incearca sa schimbi bujia,sau curatal pe aia pe care o ai cu o perie de sarma.Cand scoti bujia si e uda,dar nu porneste atunci pune degetul,sau o carpa acolo unde e gaura acea de la bujie(dar nu o baga inauntru ,numai tinel pe gaura si dai cateva pedale,sau la automat un pic )si o sa scuipe benzina daca e innecata.Eu la al meu asa faceam,nu cunosc motoarele in 4 timpi,dar sper ca o sa fie folositor ce ti-am scris. Editat Decembrie 1, 2008 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Asta o sa fac , incercasem de 3-4 ori si dupa aia imi era frica sa nu se innece:) :-" uitete la carburator in partea de jos are un surubel de langa care iasa un furtunas mic care nu intra nici unde doar merge in jos deschide surubelul acela si o sa iasa toata benzina veche din carb ........si mai bagai la bujie de cateva ori........... din moment ce se opreste se opreste k nu mai are benzina ...... daca ii bagi din nou benzina in cap la piston o sa porneasca iar cand benzina se termina se opreste.............. deci repeta procesul de cate ori trebuie .......in timp ce motorul porneste tine acceleratia trasa la maxim.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 salut! am un kimco dink de 125 si am niste probleme cum ar fii: segmenti de ungere sunt km si simeringurile de la supape...unde pot gasii? in afara de cei de la Kimco...aia o sa imi ceara...:-j scoate mult fum albastru...deci,unde pot gasii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 nu se merita sa schimbi doar segmentul de ungere ....................pt ce?? in 2 luni sa il desfaci iarasi???????? cumparai alt piston dul la alezat si nu o sa ai treaba cu el is motoare foarte foarte bune Kymco (in special Dink) si semeringi de la supape (nu imi amintesc acu cum se numesc) iai in mana si dute la un magazin de rulmenti/semeringi tre sa gasesti.............. io am avut unu avea 66.000km si mergea ca ceasul nu consuma un gram de ulei si nici un fum nu scotea de mers nu mergea prea tare cam 100 dar ajungea chiar repede la 70-80km/h io am gasit in piata de cumparat setul intreg pt Dink 150 (cilindru+piston+segmenti+bolt si sigurante la 200 Ron) sa iti mai zic o chestie poti sa ii pui set de 150 nu tre sa ii schimbi nimik in afara de: set (bineinteles) si garnitura de chiuluasa ..... cu setul de 150cmc o sa iti mearga cam 130-140km/h , la consum nu o sa se simta de loc aproape la zgomot nici atat ... daca vreodata mi-as lua scuter Dink ar fi alegerea mea (chiar daca nu arata ca Aprilia Leonardo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 nu se merita sa schimbi doar segmentul de ungere ....................pt ce?? in 2 luni sa il desfaci iarasi????????cumparai alt piston dul la alezat si nu o sa ai treaba cu el is motoare foarte foarte bune Kymco (in special Dink) si semeringi de la supape (nu imi amintesc acu cum se numesc) iai in mana si dute la un magazin de rulmenti/semeringi tre sa gasesti.............. io am avut unu avea 66.000km si mergea ca ceasul nu consuma un gram de ulei si nici un fum nu scotea de mers nu mergea prea tare cam 100 dar ajungea chiar repede la 70-80km/h io am gasit in piata de cumparat setul intreg pt Dink 150 (cilindru+piston+segmenti+bolt si sigurante la 200 Ron) sa iti mai zic o chestie poti sa ii pui set de 150 nu tre sa ii schimbi nimik in afara de: set (bineinteles) si garnitura de chiuluasa ..... cu setul de 150cmc o sa iti mearga cam 130-140km/h , la consum nu o sa se simta de loc aproape la zgomot nici atat ... daca vreodata mi-as lua scuter Dink ar fi alegerea mea (chiar daca nu arata ca Aprilia Leonardo ) mersi mult,unde as putea gasi piese mai usor? mi-e frica sa intreb la kimco:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 @tmrcosti: ia contactu, da-i vreo 20-30 de pedale, dupa care ii pui contactu si ar trebui sa porneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 salut la toti! Am si eu un malaguti f12 si in timp ce merg se aude un fluierat in zona curelei,in zona pedalei...ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 iti patineaza cureaua. Ar fi timpu sa o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Schimbo cu una din kevlar de la malossi/polini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) am o problema cu un piaggio typhoon...cand accelerez se aude un zgomot ciudat la transmisie,zici ca se freaca fier pe fier.Se aude tare ...Credeam k e de la rulmenti...am schimbat rulmentii dar tot la fel face...ce ar putea fi?are cineva idee?o fi variatorul?sau ce poate fi?este deranjant zgomotul,m-a oprit si politia din cauza asta... imi puteti da detalii pe id vali_stil...multumesc Editat Decembrie 9, 2008 de vali_tl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.