hemi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) I-mi dati va rog cateva idei cum as putea sa desfac la un aprilia sr. suruburile de la cutiuta in care este lichidul de frana pentru ca sunt intepenite,si aluneca surubelnita in surub,am pus si ulei,si nici asa nu mergea.ms Editat Noiembrie 11, 2008 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
malakayking Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Stie cineva de ce mi s-a desfacut de 2 ori in 3000km.. piulita de la chestia asta ?parca aia trebuia sa se autostranga, nu sa se desfaca.... pune inainte de piulita o saiba grover shi fac pariu ca nu se va mai desface.....shi incearca sa blochezi cumva centriguga cand o strangi cu un patent ceva....bafta.... ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 I-mi dati va rog cateva idei cum as putea sa desfac la un aprilia sr. suruburile de la cutiuta in care este lichidul de frana pentru ca sunt intepenite,si aluneca surubelnita in surub,am pus si ulei,si nici asa nu mergea.ms Incearca sa dai cu un spray din ala acid care dizolva rugina si alte depuneri. Salut am un malaguti f12 lc si i-am cumparat o muzicuta sport RMS dar nu am idee exact cum se monteaza,stiu ca vine in locul celei stock dar vad ca ce-a stock are si o iesire care face legatura cu,carburatorul.Ce fac?; las asa intrarea aia in carburator dupa ce pun muzicuta sport sau o obturez cu cva...?ms Nu ma ajuta nimeni cu un sfat :-w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 pune inainte de piulita o saiba grover shi fac pariu ca nu se va mai desface.....shi incearca sa blochezi cumva centriguga cand o strangi cu un patent ceva....bafta.... ASFALT USCAT alooo....ii din 2006 postu probabil si-a rezolvat demult problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) alooo....ii din 2006 postu probabil si-a rezolvat demult problema ... Toti va bagati in seama pe aici dar nimeni nu-mi raspunde la postul anterior. Editat Noiembrie 11, 2008 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Nu ma ajuta nimeni cu un sfat :-w ce iesire?? te referi la galeria de admisie cea in care intra carburatorul ( de obicei ii din cauciuc sau aluminiu) ???????????? daca da muzicuta ii piesa diferita de aia ........... gatlejul ala de cauciuc il lasi shi schimbi doar muzicuta....... DAR vezi sa se etanseze perfect ca altfel o sa traga aer fals ....... si nu o sa ai mearga sau o sa mearga f prost.......... sper k ai inteles sau sper k am inteles io bine ce ai vrut tu sa zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 ce iesire?? te referi la galeria de admisie cea in care intra carburatorul ( de obicei ii din cauciuc sau aluminiu) ???????????? daca da muzicuta ii piesa diferita de aia ........... gatlejul ala de cauciuc il lasi shi schimbi doar muzicuta....... DAR vezi sa se etanseze perfect ca altfel o sa traga aer fals ....... si nu o sa ai mearga sau o sa mearga f prost.......... sper k ai inteles sau sper k am inteles io bine ce ai vrut tu sa zici Ce am marcat in poza cu rosu e locul ala de legatura intre admisie si carburator.Acolo nu stiu eu ce sa fac dupa ce pun admisia sport:las intrarea aia in carburator libera sau o infund cu cva sau:-/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox4you90 Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 (editat) I-mi dati va rog cateva idei cum as putea sa desfac la un aprilia sr. suruburile de la cutiuta in care este lichidul de frana pentru ca sunt intepenite,si aluneca surubelnita in surub,am pus si ulei,si nici asa nu mergea.ms iei o dalta mai mica si cu ciocanul si ii dai cateva socuri ,eu asa am procedat ,cand scoti surubul cu panza de bonfaer ii faci canal ca sa mearga cu surubenita normala Editat Noiembrie 12, 2008 de fox4you90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Cum ti-ai dat tu seama ca la viteze mari nu merge? da tu esti chear idiot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Lasa ba.. bine ca is eu idiot si tu in mers dai de ghidon in stanga si in dreapta si nu cazi.. Avoortatulle mai termina :-J abia tzi in mana ghidonul asa ca taci draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 ba mai vazut tu pe mine ? MA CUNOSTI ce gtm comentezi atata? nu vezi ce prost e ? el zice ca isi da seama in mers ca el da de ghidon in mers face stanga dreapta de ghidon in mers.. lasa-ne frate nu vezi ca esti singuru care se cearta pe-aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Ce am marcat in poza cu rosu e locul ala de legatura intre admisie si carburator.Acolo nu stiu eu ce sa fac dupa ce pun admisia sport:las intrarea aia in carburator libera sau o infund cu cva sau:-/ ala e colierul care strange carburatorul ,.......... dak vrei doar sa schimbi muzicuta nu tre sa umbli acolo crc mere shi fara sa mai dai carburatoru jos...... doar desfa alea 4 suruburi care prind galeria de admisie (gatlejul ala de la Carb pana pe motor ) scoti muzicuta o inlocuiesti cu aialalta shi gata ....... sper k am intels ce ai vrut tu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) ala e colierul care strange carburatorul ,.......... dak vrei doar sa schimbi muzicuta nu tre sa umbli acolo crc mere shi fara sa mai dai carburatoru jos...... doar desfa alea 4 suruburi care prind galeria de admisie (gatlejul ala de la Carb pana pe motor ) scoti muzicuta o inlocuiesti cu aialalta shi gata ....... sper k am intels ce ai vrut tu.... Frate ms ca ti-ai da silinta sa dai un raspuns,dar nu's retardat,stiu ca ala e colierul,stiu ca nu trebe sa dau nici un carburator jos eu DOAR INTREB CE DRACU FAC CU INTRAREA AIA IN CARBURATOR,DUPA CE VOI PUNE MUZICUTA SPORT CARE NU AM CUM SA O CONECTEZ SI CU CARBURATORUL.DECI las acea intrare in carburator a vechii admisii libera sau o OBTUREZ CU CEVA DUPA MONTAREA CELEI SPORT DESIGUR.MS. Astept niste raspunsuri concrete si scrise IN LIMBA ROMANA.MS Editat Noiembrie 14, 2008 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 bah sorin dna i fi tu ceva mesia?mai bine tineti gura!in fata calcului toti au **** mare....asa ca nu prea impresionezi pe nimeni....chear nu am chef sa ma cert cu copii ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Frate ms ca ti-ai da silinta sa dai un raspuns,dar nu's retardat,stiu ca ala e colierul,stiu ca nu trebe sa dau nici un carburator jos eu DOAR INTREB CE DRACU FAC CU INTRAREA AIA IN CARBURATOR,DUPA CE VOI PUNE MUZICUTA SPORT CARE NU AM CUM SA O CONECTEZ SI CU CARBURATORUL.DECI las acea intrare in carburator a vechii admisii libera sau o OBTUREZ CU CEVA DUPA MONTAREA CELEI SPORT DESIGUR.MS. Astept niste raspunsuri concrete si scrise IN LIMBA ROMANA.MS oi fi io prost shi nu te inteleg dar nustiu despre ce intrare tot vorbesti...... incercati voi sa il ajutati pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 oi fi io prost shi nu te inteleg dar nustiu despre ce intrare tot vorbesti...... incercati voi sa il ajutati pls. nici eu nu prea inteleg . nu inteleg nici ce zice ca ar trebui sa astupe ... pana la urma doar schimba o piesa cu alta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 nici eu nu prea inteleg . nu inteleg nici ce zice ca ar trebui sa astupe ... pana la urma doar schimba o piesa cu alta ... Ba oameni buni daca ati fi citit cu atentie probabil ati fi inteles.Deci:acolo unde am marcat cu rosu e locul unde admisia stock e in legatura cu carburatorul,admisia sport fiind lamelara automat nu mai are acel gat de legatura cu carburatorul deci la carburator va ramane liber orificiul respectiv iar eu nu stiu ce sa fac,sa-l las asa sau sa-l obturez(=astup,infund)cu ceva.Sper ca acum ati inteles :-w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Ba oameni buni daca ati fi citit cu atentie probabil ati fi inteles.Deci:acolo unde am marcat cu rosu e locul unde admisia stock e in legatura cu carburatorul,admisia sport fiind lamelara automat nu mai are acel gat de legatura cu carburatorul deci la carburator va ramane liber orificiul respectiv iar eu nu stiu ce sa fac,sa-l las asa sau sa-l obturez(=astup,infund)cu ceva.Sper ca acum ati inteles :-w scuze k iti zik dar la cat vad k sti nu te-as sfatui sa te pui singur sa faci operatiunea..........iarta-ma dar asta e adevarul........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 scuze k iti zik dar la cat vad k sti nu te-as sfatui sa te pui singur sa faci operatiunea..........iarta-ma dar asta e adevarul........ adevarul e ca sunteti degeaba,mai bine nu mai spuneti nimic, ca m-am lamurit complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Ba oameni buni daca ati fi citit cu atentie probabil ati fi inteles.Deci:acolo unde am marcat cu rosu e locul unde admisia stock e in legatura cu carburatorul,admisia sport fiind lamelara automat nu mai are acel gat de legatura cu carburatorul deci la carburator va ramane liber orificiul respectiv iar eu nu stiu ce sa fac,sa-l las asa sau sa-l obturez(=astup,infund)cu ceva.Sper ca acum ati inteles :-w Daca astupi la carburator gaura cum face legatura carburatorul cu motorul ? sau ai 2 gauri la carburator sau la motor, asta cred ca nu intelege nimeni, da detali ce ai tu acolo ce fel de carburator ai, cum sa astupi pe unde intra benzina in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Daca astupi la carburator gaura cum face legatura carburatorul cu motorul ? sau ai 2 gauri la carburator sau la motor, asta cred ca nu intelege nimeni, da detali ce ai tu acolo ce fel de carburator ai, cum sa astupi pe unde intra benzina in motor ? Ok man,vad ca esti cat de cat in tema,admisia mea stock cum se vede si in poza face e o conexiune intre motor si carburator,cea sport pe care vreau sa o montez este lamelara deci nu vad cum as putea sa fac ca si aceasta sa fie conectata cu carburatorul,doar cu motorul se poate deoarece vine in locul celei stock.Acum daca asta sport nu mai are legatura cu carburatorul, eu nu stiu ce voi face cu acea intrare ramasa libera in carburator:sa o las asa sau sa o astup cumva cu ceva.(si cateva date,daca conteaza:-??,motorul e minarelli orizontal racit cu lichid si e 2T).Sper ca in sfarsit ati inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 am si eu o problema .. nu i-am mai pus ulei in rezervor .. (nu mi-a functionat becul de ulei) si cred ca mi s-a calat motorul.treaba s-a intampla asa:.. mergeam cu el .. s-a auzit un trosc si s-a oprit incet,adica nu s-a infranat deloc.a doua zi i-am dat jos variatorul si erau sarite de pe locul lor toate rolele,bujia nu mai dadea deloc scanteie,le-am rezolvat,insa tot nu porneste.ce ma sfatuiti ? sa ii schimb tot motorul ? .. daca da ... pe la ce pret ajunge si unde gasesc unul de 75cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Ok man,vad ca esti cat de cat in tema,admisia mea stock cum se vede si in poza face e o conexiune intre motor si carburator,cea sport pe care vreau sa o montez este lamelara deci nu vad cum as putea sa fac ca si aceasta sa fie conectata cu carburatorul,doar cu motorul se poate deoarece vine in locul celei stock.Acum daca asta sport nu mai are legatura cu carburatorul, eu nu stiu ce voi face cu acea intrare ramasa libera in carburator:sa o las asa sau sa o astup cumva cu ceva.(si cateva date,daca conteaza:-??,motorul e minarelli orizontal racit cu lichid si e 2T).Sper ca in sfarsit ati inteles. omule muzicuta ii piesa diferita de gatlejul de la carburator.............. muzicuta doar muzicuta o schimbi shi gata gatlejul il lasi tot ala........... cata minte tre sa ai k sa crezi k motorul iti mai merge daca tu ii astupi alimentarea ........ aku nustiu ca sti k vad k multi mecanici exista pe aci............ pt atata tu ai dat de nestiinta daca te punea cineva sa schimbi setul ce faceai??????????? stinta multa stinta huh ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Ok man,vad ca esti cat de cat in tema,admisia mea stock cum se vede si in poza face e o conexiune intre motor si carburator,cea sport pe care vreau sa o montez este lamelara deci nu vad cum as putea sa fac ca si aceasta sa fie conectata cu carburatorul,doar cu motorul se poate deoarece vine in locul celei stock.Acum daca asta sport nu mai are legatura cu carburatorul, eu nu stiu ce voi face cu acea intrare ramasa libera in carburator:sa o las asa sau sa o astup cumva cu ceva.(si cateva date,daca conteaza:-??,motorul e minarelli orizontal racit cu lichid si e 2T).Sper ca in sfarsit ati inteles. Cat de cat am inteles eu, dar daca astupi intrarea de la carburator adica iesirea cum iti baga benzina in motor, trebuie motorul sa fie legat de carburator e logic, inseamna ca nu se potrivestea cea sport nu e ptr minarelii. Nu ai ce astupa admisea sport cum o fi trebuie sa fie la fel ca cea stok ca alfel nu se potriveste si mai rau caz nu o iti mearga bine, nu stiu ce vrei sa faci, vrei sa faci modificari fizice ? nu prea ai cum daca astupi iesirea de la carburator ce rol mai are carburatorul, el baga benzina ulei si aer amestecat cu rost si baga cat trebuie, fara carburator nu iti merge nimic poate sa fie admisia sport dar are nevoie de carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.