ionel_ Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 daca schimb rolele si pun role de 6 sau 7g fata de cele originale (10 g), se va simti la demaraj sau la "top speed" ? ca nu gasesc nicaieri role de 10 grame si dimensiunea necesara. RMS sunt bune ? iti ofera un mic demaraj si la top speed..cam acelasi. RMS sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salut.Am si eu o rugaminte.Acum cateva luni mi s-a calat motorul si am gasit sa imi iau un set de 80 cmc undeva la 190 de euro.Nu mai imi raman bani si de mecanic deci o sa il montez singur,deoarece,in mare stiu despre ce este vorba.Am un typhoon din 94 de in 2 timpi racire aer deci nu ar trebui sa fie complicat.Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont si daca se poate pasii pe care trebuie sa ii urmez in demontarea-montarea noului motor.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) De ce kit de 80 ? Un kit de 50 normal ce are? Adica.. nu are rost , banuiesc ca scuterul tau are si o anumita uzura , are 15 ani totusi.. si daca o sa pui kit mai puternic , mai rau faci ! Ai grija ! Bafta ! Editat Februarie 9, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut.Am si eu o rugaminte.Acum cateva luni mi s-a calat motorul si am gasit sa imi iau un set de 80 cmc undeva la 190 de euro.Nu mai imi raman bani si de mecanic deci o sa il montez singur,deoarece,in mare stiu despre ce este vorba.Am un typhoon din 94 de in 2 timpi racire aer deci nu ar trebui sa fie complicat.Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont si daca se poate pasii pe care trebuie sa ii urmez in demontarea-montarea noului motor.Multumesc ...spala sau curata bine motorul inainte de demontare , -nu bate cu ciocanul daca nu e nevoie foloseste o presa chiar si improvizata, -toate garniturile tre schimbate cele unde ai demontat ceva -uita-te bine la piston in ce pozitie se afla niturile pt segmenti ca sa stii cum al pui pe celalalt -nu demonta ceva daca nu e necesar -marcheaza sau semneaza cu ceva piesele inainte de demontare ca sa stii ordinea sau locul unde si cum tre pozitionate si multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 nu mai da scantei aeroxu. bobina e buna, fisa la fel. e din cdi?? unde gasesc cdi pt el? dar nu pe site-uri straine ca n-am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 nu mai da scantei aeroxu. bobina e buna, fisa la fel. e din cdi?? unde gasesc cdi pt el? dar nu pe site-uri straine ca n-am timp. vezi daca vine curent din motor. Daca vine curentul inseamna ca sa ars CDI, daca nu vine inseamna ca sa ars statorul sau cititoru`. www.piese-scutere.ro sau www.scuter-centre.ro Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 pai are 4 fire care ies din motor. am incercat sa masor si pe o singura combinatie de 2 fire dadea putin curent. M-am gandit si eu la cititor dar nu stiu cum sa il incerc, are 2 fire . cand invart motorul trebuie sa dea ceva curent pe firele alea de la cititor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 pai are 4 fire care ies din motor. am incercat sa masor si pe o singura combinatie de 2 fire dadea putin curent. M-am gandit si eu la cititor dar nu stiu cum sa il incerc, are 2 fire . cand invart motorul trebuie sa dea ceva curent pe firele alea de la cititor?? Incearca sa pui unul de la alt aerox si daca da scanteie inseamna ca e stricat cdi`u tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 da, ar fi fost super daca mai era vreunul prin apropiere.. dar nu e niciunul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 daca iti da curent din motor inseamna ca statoru` este bun. CDI este problema la tine. Imprumuta de la cineva si vezi daca ai scanteie. Cauta un MBK yamaha prin oras la tine si verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Multumesc ... insa .. are cineva vre-un manual de reparatie pentru gilera typhoon din 94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 cititorul ala de la aprindere nu trebuie sa dea si el niste impulsuri cand invart motorul>??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Incearca sa pui unul de la alt aerox si daca da scanteie inseamna ca e stricat cdi`u tau. N-ar fi mai simplu sa incerce CDI-ul lui pe alt aerox? Mai putina munca! cititorul ala de la aprindere nu trebuie sa dea si el niste impulsuri cand invart motorul>??? E pe principiul vitezometrului de bicicleta, variatii in campul magnetic, cand se apropie magnetul lateral de senzor, emite un impuls mic electric. Daca nu emite, senzorul e dus. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 N-ar fi mai simplu sa incerce CDI-ul lui pe alt aerox? Mai putina munca! E pe principiul vitezometrului de bicicleta, variatii in campul magnetic, cand se apropie magnetul lateral de senzor, emite un impuls mic electric. Daca nu emite, senzorul e dus. Bafta! Si mai putina munca e sa masori cdi`u.. Incearca si cu alta bujie poate nu e problema de la cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Si mai putina munca e sa masori cdi`u.. Incearca si cu alta bujie poate nu e problema de la cdi. cu alta bujie am incercat, nu merge. si bobina e buna. Cum sa incerc CDI-ul ?? ca nu stiu nici un scuter prin apropiere ca al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 am si eu o intrebare in legatura cu farul la o Aprilia Sr , parca din 2002, se poate schimba becul sau facut ceva sa vada mai bine?am vazut ca are bulb si inca nu l-am desfacut sa vad ce e inuntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Pai in general toate SR au lumina slaba cu exceptia modelelor 2007 2008. Becul se poate schimba dar nu cred ca reusesti sa ai o lumina mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Pai in general toate SR au lumina slaba cu exceptia modelelor 2007 2008.Becul se poate schimba dar nu cred ca reusesti sa ai o lumina mai buna. mersi , am sa incerc sa fac ceva pt o lumina mai buna si daca reusesc va zic si voua. mai am nevoie de un sfat : ziceti-mi ce bujie buna sa bag . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Bujie NGK. BR8HS sau BR7HS sau ce gasesti. Eu folosesc bujie Bosh si nu am avut probleme. O am de 1 an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Eu am pus ce am gasit, prima bujie a fost NKG(cand am pus setu nou de 70cc) apoi Brisk si acum iara un Brisk dala la 5 lei parca.. si merge la fel si cu brisk si cu NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Da ti-ai luat Aeroxul inapoi IceMan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 DA \:crack:/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 mai am o intrebare : cum as putea ridica spatele la o aprilia sr , as putea face un inaltator , sau se gaseste undeva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) "bujie pentru sr" eu am avut brisk dala la 50 de mii cica cu iridium,si rupea! acum in legatura cu problema mea,am cagiva elefant de 125 power valve 2 timpi...si am probleme cu muzicuta,und gasesc o muzicuta sau lamelele? postez niste poze pentru model...daca cunoaste cineva sa lase reply va rog mult!!! Si da,stiu ca multi cunoscu motoreta:)) dar lasa-ti asta deoparte:))) Editat Februarie 25, 2009 de Rareshamico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
life_is_random33 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 "bujie pentru sr" eu am avut brisk dala la 50 de mii cica cu iridium,si rupea! acum in legatura cu problema mea,am cagiva elefant de 125 power valve 2 timpi...si am probleme cu muzicuta,und gasesc o muzicuta sau lamelele? postez niste poze pentru model...daca cunoaste cineva sa lase reply va rog mult!!! Si da,stiu ca multi cunoscu motoreta:)) dar lasa-ti asta deoparte:))) salut .. mi-am luat si eu un kit malossi de 80 pt un typhoon .. si mi-a dat si niste chestii ca din carton cu care ai atasat tu o poza.poti sa imi spui si mie te rog la ce folosesc ? si inca ceva .. eu la motorul vechi aveam bujie cu filet lung ,insa cineva mi-a zis ca la acest motor s-ar putea sa loveasca pistonul in bujie. .. credeti ca ar trebui sa iau si o bujie cu filet scurt.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.