hemi Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Azi am desfacut carburatorul sa il curat si sa schimb cablul de acceleratie,si inainte sa pun filtrul de aer am pornit-o,cand acceleram scuipa benzina pe la filtrul de aer.Stiti cumva de ce?Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Azi am desfacut carburatorul sa il curat si sa schimb cablul de acceleratie,si inainte sa pun filtrul de aer am pornit-o,cand acceleram scuipa benzina pe la filtrul de aer.Stiti cumva de ce?Ms pai nici eu nu prea stiu exact dece,dar stiu ca,,,,,cam toate fac asa...poate trage prea mult aer,nu stiu zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) si la mine scuipa benzina cand am scos filtru de aer. este normal..nu este nici o problema. Ar fi indicat sa nu mergi fara filtru d aer...nu iti va filtra nimic si apoi ti se va cala motoru`. Editat Ianuarie 22, 2009 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) ok.ms nu am umblat cu el asa,numai am vrut sa vad de ce am benzina pe filtrul de aer(filtru de aer sport). aveti careva plasticul acela de sus de pe carburator,unde este si intrarea la cablul de acceleratie?pentru un carburator de aprilia sr(dellorto phbn 12) Editat Ianuarie 22, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 il dai jos de pe carb,si il "legi" la o baterie,si vezi daca misca ceva,daca nu inseamna ca e ars;) bafta Am soc automat! Imi spui pls cum arata socul? Mai am o problema la scuter cand stau cu el la relantiu si semnalizez si trag frana mi se opreste semnalizarea, si in mers la 20-30km/h la fel, ce ar putea fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 http://www.piese-scutere.ro/piese/CAMERA%20FOTO%20385.jpg asta e socu. electronic. pai nici eu nu prea stiu exact dece,dar stiu ca,,,,,cam toate fac asa...poate trage prea mult aer,nu stiu zic si eu esti sigur ca nu se arde daca il bag direct la baterie?...nu stiu intreb si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geoopsy Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Mai am o problema la scuter cand stau cu el la relantiu si semnalizez si trag frana mi se opreste semnalizarea, si in mers la 20-30km/h la fel, ce ar putea fii? ...este efectul bateriei descarcate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 ...este efectul bateriei descarcate... Nu e de la baterie, bateria e fb, era releul de la semnalizare l-am facut azi i-am dat 2 cu surubelnita; acum merge;) Am cumparat alt soc,dar deageaba tot nu sta:(,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 ce draq poate sa aiba la transmisie? imi caraie...peste 55km/h. si la vale...merge infranat si caraie ca draq..parca atinge ceva. Pe cric..nu se aude nimic iar in sarcina caraie....ira pe la 65kmh merge in suturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? La un motor monocilindric in 4t(saracia mea de scuter) care supapa trebuie sa aibe jocul mai mare?Cea de admisie sau cea de evacuare? Normal trebuie 0.05 admisie si 0.08 evacuare, cea de evacuare e mai mare, nu prea mare ca iti iesa fum si nu se inchide bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Daca pun pe un scuter XOR 50cc un carb de 17.5 castig ceva ?? are toba sport si variator mallossi. Sau se poate sa nu mearga bine cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Normal trebuie 0.05 admisie si 0.08 evacuare, cea de evacuare e mai mare, nu prea mare ca iti iesa fum si nu se inchide bine. La zipu` meu 4T(vezi in profil) am facut la admisie 0.10 si evacuare 0.15. Imi scoate mult fum..din cauza ca am evacuarea prea mare? si nu prea trage motoru`. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 amandoua sunt prea mari! 0.8 e maximu. eu asa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) mersi. o sa le reglez cum o spus laur. mai astept pareri despre reglarea supapelor. Editat Ianuarie 26, 2009 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Eu asa stiu ca se regleaza la chinezarii, asa am eu, cred ca la toate scuterele 4T e la fel. Dar daca ai motorul mai uzat, segmenti cam dusi, am auzit ca mai trebuie putin mai mare jocul, alfel nu mai porneste. Nici cum ai tu 0.10 si 0.15 e prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Eu asa stiu ca se regleaza la chinezarii, asa am eu, cred ca la toate scuterele 4T e la fel. Dar daca ai motorul mai uzat, segmenti cam dusi, am auzit ca mai trebuie putin mai mare jocul, alfel nu mai porneste. Nici cum ai tu 0.10 si 0.15 e prea mare. eu pana acum atat am avut si imi mergea bine pana in vara trecuta cand am curatat filtru de aer si cand am pornit nu a mai vrut sa traga si scotea fum mult. la chinezaria ta..nu sa intamplat sa ti se stranga supapa de admisie? eu am patit de 2 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 eu pana acum atat am avut si imi mergea bine pana in vara trecuta cand am curatat filtru de aer si cand am pornit nu a mai vrut sa traga si scotea fum mult.la chinezaria ta..nu sa intamplat sa ti se stranga supapa de admisie? eu am patit de 2 ori. Da cand era nou dupa 1000 km dupa rodaj, era putin stransa. Si am reglat acum cand am pus set de 80cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Intr-o carte de mecanica scrie clar ca admisia trebuie sa aibe jocul mai mare,nu retin procentajul pt ca numai am cartea la indemana.De exemplu 0.25(pe lera) admisie si 0.20(pe lera) evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salut.Un prieten are o problema la scuter...nu mai are putere(nu mai trage)si suna ceva(ca si un lant...nu stiu cum as putea explica in cuvinte,insa suna destul de tare).Ce parere aveti,problema poate fi de la piston sau la transmisie(variator,ceva)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Cred ca e de la variator sa nu fie role sparte sau alceva tot de la transmisie, daca era pistonul sau segmenti nu mai pornea se bloca motorul. Sa desfaca cat mai are timp sa nu mearga asa, cine stie ce se poate intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Salut.Un prieten are o problema la scuter...nu mai are putere(nu mai trage)si suna ceva(ca si un lant...nu stiu cum as putea explica in cuvinte,insa suna destul de tare).Ce parere aveti,problema poate fi de la piston sau la transmisie(variator,ceva)? suna "a lant" si in timpul mersului? sau doar la relanti? 2t sau 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladsr Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 salutare, mi-am cumparat un kit d 70 cmc ptr motorasul meu in 2T , am carb din fabrik d 17,5 si ma gandeam k ar trebui sa imi schimb jiglorul tinand cont si de faptul k imi pun filtru sport...acu din cate stiu joglorul e de 54...ce marime ar fi bn sa imi pun ? sau sa il las asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 suna "a lant" si in timpul mersului? sau doar la relanti? 2t sau 4t? Exact.Suna a lant.Este in 2t.La relanti suna destul de incet,nesemnificativ,insa cand accelereaza suna tare.Stii care ar putea fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.