Sari la conținut

Postări Recomandate

e bine sa pui putina vaselina pe role inainte sa le montezi. eu asa fac, ma ajuta si prin faptul ca le tzine pe loc pana il montez. Va lungi durata de viata a rolelor, ele sunt supuse sub presiune si frecare, deaia se tocesc, daca pui un pic de vaselina, aluneca mai usor si se tocesc mai greu.

Editat de TheIceman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e bine sa pui putina vaselina pe role inainte sa le montezi. eu asa fac, ma ajuta si prin faptul ca le tzine pe loc pana il montez. Va lungi durata de viata a rolelor, ele sunt supuse sub presiune si frecare, deaia se tocesc, daca pui un pic de vaselina, aluneca mai usor si se tocesc mai greu.

Eu n-am mai auzit chestia asta,si am desfacut un scuter aproape nou,care venise de la fabrica,si nu avea vaselina pe role.

Oricum,daca tu zici nu se intampla nimic,e bine.

Decat sa nu pui prea multa sa sara la curea.

Nu prea are ce sa se intample...

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....mai baieti acolo nu se pune vaselina normala se pune ceva asemanator cu vaselina are o culoare alba ca si alifia si se topeste mai greu tocmai sa nu iasa de acolo cand se incalzeste motorul ,mai cautati si voi pe la reprezentantele mari de scutere si o sa gasiti ce cautati,nu stiu cum se numeste produsul dar sigur nu se pune vaselina :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un Malaguti F12 si imi da ceva batai de cap.Nu vrea sa porneasca de fel la pedala(ca baterie nema).I-am schimbat rulmentii de la ambelaj de curand,muzicutele alea,niste maruntisuri...asta eu am facut ca un amator ce sunt.Daca ii dau in capul pistonului porneste 20secunde(cata benzina are)...si carburatorul este ok,deci alimenteaza'cat de bine nu stiu dar bujia este stropita'am decuplat si pompa de ulei ca s-a fisurat(ii bag ulei in benzina).

Ca scoate fum si merge tare greu si nu are viata in el dupa ce se incalzeste nu ma prea deranjeaza asa de tare in momentul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un Malaguti F12 si imi da ceva batai de cap.Nu vrea sa porneasca de fel la pedala(ca baterie nema).I-am schimbat rulmentii de la ambelaj de curand,muzicutele alea,niste maruntisuri...asta eu am facut ca un amator ce sunt.Daca ii dau in capul pistonului porneste 20secunde(cata benzina are)...si carburatorul este ok,deci alimenteaza'cat de bine nu stiu dar bujia este stropita'am decuplat si pompa de ulei ca s-a fisurat(ii bag ulei in benzina).

Ca scoate fum si merge tare greu si nu are viata in el dupa ce se incalzeste nu ma prea deranjeaza asa de tare in momentul de fata.

Cum naiba sa fie ok carburatoru in moment ce zici ca porneste doar cand ii dau benzina in capu pistonului?

Curata carburatorul si vezi jiglerul principal(ala mare cu gaura si santulet pt surubelnita) sa nu fie infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un Malaguti F12 si imi da ceva batai de cap.Nu vrea sa porneasca de fel la pedala(ca baterie nema).I-am schimbat rulmentii de la ambelaj de curand,muzicutele alea,niste maruntisuri...asta eu am facut ca un amator ce sunt.Daca ii dau in capul pistonului porneste 20secunde(cata benzina are)...si carburatorul este ok,deci alimenteaza'cat de bine nu stiu dar bujia este stropita'am decuplat si pompa de ulei ca s-a fisurat(ii bag ulei in benzina).

Ca scoate fum si merge tare greu si nu are viata in el dupa ce se incalzeste nu ma prea deranjeaza asa de tare in momentul de fata.

verifica pompa de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot pompa de benzina se numeste ma :blink: ,numai ca este actionata prin vacuum,are o membrana care este trasa in jos de aer,si benzina curge,simplu nu ?

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema si nu imi dau seama de la ce ar putea fi .....am o aprilia rs si in mers cand schimb vitezele se mai blocheaza cutia ,cand o pornesc aceeasi problema ,este pe liber si in momentul cand bag in viteza cu abreajul tras bineneteles moare instant motorul..dar daca o turez si schimb se simte ca si cum ar scapa ceva si nu se mai opreste...cutia am verificat`o si nu are nimic este struna si ambreajul arata bine si el...de la ce poate sa fie...help...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema si nu imi dau seama de la ce ar putea fi .....am o aprilia rs si in mers cand schimb vitezele se mai blocheaza cutia ,cand o pornesc aceeasi problema ,este pe liber si in momentul cand bag in viteza cu abreajul tras bineneteles moare instant motorul..dar daca o turez si schimb se simte ca si cum ar scapa ceva si nu se mai opreste...cutia am verificat`o si nu are nimic este struna si ambreajul arata bine si el...de la ce poate sa fie...help...

esti sigur ca ambreajul decupleaza de tot ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, ajutati-ma! M-am bagat eu azi sa schimb segmentii ...toate bune si frumoase pana cand sa strang prezoanele....doar ca le-am cam strans de tot :scratch: (nus prea mandru de asta ) . Am rupt un prezon .A mai ramas afara din carter cam de infiletat o piulitza .Am incercat sa bat cu o dalta in sensu de desfacere ..doar ca ii prea moale prezonu si se tocea repede . Ce sa fac ?Cum sa-l scot afara si mai ales sa nu stric filetu din carter ori daca nu ...cum fac alt filet ? plsss help me :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, ajutati-ma! M-am bagat eu azi sa schimb segmentii ...toate bune si frumoase pana cand sa strang prezoanele....doar ca le-am cam strans de tot :scratch: (nus prea mandru de asta ) . Am rupt un prezon .A mai ramas afara din carter cam de infiletat o piulitza .Am incercat sa bat cu o dalta in sensu de desfacere ..doar ca ii prea moale prezonu si se tocea repede . Ce sa fac ?Cum sa-l scot afara si mai ales sa nu stric filetu din carter ori daca nu ...cum fac alt filet ? plsss help me :kiss:

Daca nu-i din aluminiu, incearca sa-i sudezi o bara pe el. Sau incinge-l cu lampa cu gaz si scoate-l cu un cleste de instalatii :kiss:

 

 

Bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu-i din aluminiu, incearca sa-i sudezi o bara pe el. Sau incinge-l cu lampa cu gaz si scoate-l cu un cleste de instalatii :kiss:

 

 

Bafta! :scratch:

 

 

 

 

 

multumesc mult l-am rezolvat azi.Am fost la un mecanic, i-a sudat o piulitza pe bucata de surub ramasa in carter si a iesit imediat. :friends: Multumesc mult :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Yamaha Slider si imi moare motorul daca il turez... Sta la relanti, dar nu se tureaza decat cu socul tras. Aaa... si nu am jigleor de aer... dar pana acuma mergea foarte bine fara, pana am uitat intr-o zi sa las socul, si a inceput sa-mi curga benzina pe la filtru de aer. De atunci nu mai merge decat cu socul tras. O opinie de specalist astept. Si eventual care aveti ceva carburator dezmembrat DELLORTO PHBN12, pentru jogleor de aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema si nu imi dau seama de la ce ar putea fi .....am o aprilia rs si in mers cand schimb vitezele se mai blocheaza cutia ,cand o pornesc aceeasi problema ,este pe liber si in momentul cand bag in viteza cu abreajul tras bineneteles moare instant motorul..dar daca o turez si schimb se simte ca si cum ar scapa ceva si nu se mai opreste...cutia am verificat`o si nu are nimic este struna si ambreajul arata bine si el...de la ce poate sa fie...help...

patesc si eu la fel,nush daca e din ambreaj,dar cu scapatu...mi-e mi-sau spart mai demult cativa dinti la pinionu de la motor,si scapa in mers cand dadeam in ea,am strans lantu cat am considerat eu si a mers,dar faza cu muritu motorului nici eu nu imi dau seama, tata zicea ca e uleiu prea gros si nu cumpleaza ambreaju cum trebuie...

 

Am un Yamaha Slider si imi moare motorul daca il turez... Sta la relanti, dar nu se tureaza decat cu socul tras. Aaa... si nu am jigleor de aer... dar pana acuma mergea foarte bine fara, pana am uitat intr-o zi sa las socul, si a inceput sa-mi curga benzina pe la filtru de aer. De atunci nu mai merge decat cu socul tras. O opinie de specalist astept. Si eventual care aveti ceva carburator dezmembrat DELLORTO PHBN12, pentru jogleor de aer...

verifica filtru de aer,nivelu la cui "nivelu de benzina":-?? si ma e si din aer...muzicuta vezi si u toate aceste chestii care normal,se leaga intre ele :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt posesorul unui piaggio nrg mc3 si doresc sa achizitionez o toba sport daca cumva avetzi sa-mi zicetzi o recomandare un pretz sau daca cumva avetzi careva ceva de vanzare pentru piaggio nrg mc3 anuntati-ma la idu socky_06@yahoo.com

 

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ce jigler ii recomandat la setul de 80 ? ( eu am jigler de 100 si nu prea imi place cum merge motorul la turatie mica)

Salut,pe 70 stiu ca maxim e cam 80...recomand incercat cu 75..in sus,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un aerox 100cc

ion28_ung: si dupa ce se incalzeste mortorul merge ff greu

ion28_ung: si se blcheaza

ion28_ung: se opreste

ion28_ung: i da pedala si merge iarasi set nou ulei are i bag direct in benzina se se incalzeste ff tare mirose a ars

post-41438-1238614966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbeste romaneste? Incearca sa scrii sa intelegem si noi ce vrei.

 

OT: Rodaj ai facut? Carburatorul ai reglat?

daca sa incalzeste tare verifica toba sa nu fie infundata si regleaza carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare scuteristi, am o yamaha neos din "98 si ca oricare am si eu probleme cu ea si anume consuma dupa cum are ea chef, am citit multe tutoriale de reglarea carburatorului si am reglat jiglorul de amestec la 2,5 ture desfacut, iar relantiul e normal, merg cu 50/h si ia 3% dar daca fortez la 55--60/h ia cam rar consumul ajunge la 5%.

Alta problema ar fi viteza dupa cum am scris la 50/h (motorul toarce la viteza asta) e accelerata mai putin de jumate, dar daca mai accelerez urca greu la 55--60/h. Mentionez ca saiba de la variator am scos-o din octombrie de cand am pus set nou de 49,9 (am facut peste 1000 km de atunci) acum nu stiu care e CID-ul de tot vorbiti - e acela de langa baterie cu 4 fire pe el scrie releu guilera (sunt 2 fire rosii groase si inca 2 - unul verde si altul alb-albastru) sau cel din spatele mastii langa ax de urca la coarne

cu 5 fire --2 rosii in aceasi mufa, rosu cu galben,negru, alb. Si mai e langa el o piesa ca o "dioda" cu 2 fire intrare-iesire fir galben si fir negru.

La toba cand accelerez parca se deschide ceva si revine cand e la relanti- zic sa nu umblu la ea ca trebuie s-o tai -altfel nu stiu ce are in ea.

Sfaturi- solutii?

Incerc sa atasez niste poze - poate reusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare scuteristi, am o yamaha neos din "98 si ca oricare am si eu probleme cu ea si anume consuma dupa cum are ea chef, am citit multe tutoriale de reglarea carburatorului si am reglat jiglorul de amestec la 2,5 ture desfacut, iar relantiul e normal, merg cu 50/h si ia 3% dar daca fortez la 55--60/h ia cam rar consumul ajunge la 5%.

Alta problema ar fi viteza dupa cum am scris la 50/h (motorul toarce la viteza asta) e accelerata mai putin de jumate, dar daca mai accelerez urca greu la 55--60/h. Mentionez ca saiba de la variator am scos-o din octombrie de cand am pus set nou de 49,9 (am facut peste 1000 km de atunci) acum nu stiu care e CID-ul de tot vorbiti - e acela de langa baterie cu 4 fire pe el scrie releu guilera (sunt 2 fire rosii groase si inca 2 - unul verde si altul alb-albastru) sau cel din spatele mastii langa ax de urca la coarne

cu 5 fire --2 rosii in aceasi mufa, rosu cu galben,negru, alb. Si mai e langa el o piesa ca o "dioda" cu 2 fire intrare-iesire fir galben si fir negru.

La toba cand accelerez parca se deschide ceva si revine cand e la relanti- zic sa nu umblu la ea ca trebuie s-o tai -altfel nu stiu ce are in ea.

Sfaturi- solutii?

Incerc sa atasez niste poze - poate reusesc.

Bine ai venit si cat mai muli km fara probeme. :unsure:

Si eu am Ovetto MBK, identic ca Neos-ul tau iar diferenta dintre ele este doar de nume.

Ce ai reglat tu acolo, ai reglat aeru care intra in amestec si nu jiglerul, el este alta mancare de peste :blink:

Carburatorul se regleaza in felul urmator:

- se fac cateva ture pentru a incalzi motorul si a-l aduce la temperatura optima de functionare

- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti

- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara

- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.

- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui

- se da un "spritz" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pt 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa spritz motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti.

 

Limitatorul din toba ai scos? Ia vezi daca nu ai o teava sudata pe toba sau un obturator in galerie(dai toba jos sa vezi).

 

Acela de langa baterie este releul de pornire.

CDI si nu CID este acela cu 4 fire de care zici tu, iar ala cu 2 fire sunt firele pentru socul electronic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci men pt ajutor -scuze de confuzie, galeria la toba nu are obturator, poate are in ea limitator,, si inca ceva socul il are mecanic nu electronic, ieri am observat ca daca trec de 50/h se simte o vibratie care dispare daca ajung la 55/h.

Nu mai lamurit cu firul de la cdi care trebuie scos, atasa-i niste poze

post-46722-1238943862_thumb.jpg

post-46722-1238943896_thumb.jpg

post-46722-1238944946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...