GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce ambielaj maa..e doar rulmentul gata..nu te mai da cu el..dulal service sau dak stii schimbai.. 2 ore de lucru .. Depinde cat a mers cu el asa, cati km are ambielajul ala, el a zis de o vreme se aude urat...Nu are rost sa schimbi numai rulmentii si in 500-1000 km sa cada ambielaju'.In sevice o sa-ti spuna mai exact.Sper sa iesi cat mai ieftin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 mi s-a rupt cheia de la scuter... ce pot sa fac? (in afara sa schimb butucele cu altele noi) cheie de rezerva nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Poate gasesti un lipici bun cat de cat si te duci la astea care fac chei, poate reuseste sa o copieze Am dat o ideie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) daca nu imi inchide plutitorul bine e posibil sa curge intruna benzina si sa imi ajunga in filtru de aer? blocand admisia de aer si oprind motorul? am reglat nivelul de benzina din carburator pe mai putin dar dupa o vreme iar ajunge benzina in filtru :| Editat Iunie 7, 2009 de Zurby2fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 daca nu imi inchide plutitorul bine e posibil sa curge intruna benzina si sa imi ajunga in filtru de aer? blocand admisia de aer si oprind motorul?am reglat nivelul de benzina din carburator pe mai putin dar dupa o vreme iar ajunge benzina in filtru :| incearca sa faci nivelul de benzina din carburator mai mic putin si daca tot asa face cel mai sigur nu iti inchide plutitorul (cuiul potou ala care are un varf de cauciuc) si deci trebuie sa il schimbi, incearca totusi sa cureti carburatorul ianinte sa il montezi ca poate o fi intrat mizerie pe acolo pe la cuiul pontou si din cauza asta nu mai inchide. bafta..... mi s-a rupt cheia de la scuter... ce pot sa fac? (in afara sa schimb butucele cu altele noi) cheie de rezerva nu am cheia se poate copia la cei care fac chei in cazul in care nu e cu cip, nu e nevoie sa o lipesti tio poate face asa........bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 mersi pentru raspunsul prompt. ma duc sa mesteresc acum. si apropo voiam sa scriu " curga" nu "curge" . am scris asa din graba deci nu sariti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 mi s-a rupt cheia de la scuter... ce pot sa fac? (in afara sa schimb butucele cu altele noi) cheie de rezerva nu am Dute cu ea asa la un atelier specializat.Iti face o copie(o prinde in aparatul ala f usor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 interbare: vreau sa imi reglez carburatorul dellorto si am 2 surubele . unu pe partea aerului si unul de benzina. daca desurubez cel de benzina primeste mai mult sau mai putin? in sensul acelor este mai mult sau mai putin? cum e ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 daca desurubezi primeste mai putin..dar benzina nu se regleaza in totalitate din surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce sa ma fac? am montat carburatorul la loc , am bagat benzina si am asteptat sa se scurga in el. Dau la pedala si tot imi uda bujia. am dat mai putina benzina din carburator si tot o uda. Am incercat cu mai multe bujii si le uda pe toate. Nu porneste nici cum! Ce ma fac? De la muzicuta nu e..ca e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu1 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Buna ziua,am si eu o problema cu demarorul.se aude ca se invarte dar nu cupleaza.Am o Gillera runner model 2008.L-am curatat cu benzina,o perioada a mers dupa care iar se invarte in gol.Multumesc daca are cineva o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ce sa ma fac? am montat carburatorul la loc , am bagat benzina si am asteptat sa se scurga in el.Dau la pedala si tot imi uda bujia. am dat mai putina benzina din carburator si tot o uda. Am incercat cu mai multe bujii si le uda pe toate. Nu porneste nici cum! Ce ma fac? De la muzicuta nu e..ca e buna punei niste benzina cu seringa in cap la piston poate asa reusesti sa il pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cred ca nu are destul aer :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Servicescooter Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Reparatii scootere Satu Mare 0751813153!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Care puteti sa imi spuneti si mie ce furtune trebuie sa bag in gaurile alea doua din partea care intra in motor de se vede in poza? E dellorto 21, are 2 tevi laterale cred ca sunt pt apa, una pentru benzina. banuiesc ca o gaura e pt furtunu de ulei si o gaura e pentru al doilea furtun de la benzina care duce la pompa de vaacum, ca la aerox am 2 furtune ce vin de la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 haide-ti ma nu stie nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spit Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) SALUT! aseara m-am bagat la un service personal pe scuteru meu (generic xor 4s). schimb ulei motor ok. schimb ulei transmisie ok. am desfacut shi capacu de la transmisie,da am tras ca bou de capac shi a ieshit kick startu ( juma de roata aia dintzata) de la locu ei! acu ce naiba sa fac? am pus kick startu asha la loc de vrajeala, da nu mai merge. oricum, nu-l folosesc. rotizta aia zimtzata are un arc shi arcu ala a sarit. nu mai tzine contra. sa ma chinui sa pun totul la loc sau sa-l scot? daca scot de tot kick startu( scuter 4s) are ceva? dereglez ceva cumva? am scos uleiu de transmisie shi am pus un tub de asha ceva! e bine sau nu? are 125ml,a intrat tot-tot,nu a dat nimic pe afara Editat Iunie 13, 2009 de spit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 SALUT! aseara m-am bagat la un service personal pe scuteru meu (generic xor 4s). schimb ulei motor ok. schimb ulei transmisie ok. am desfacut shi capacu de la transmisie,da am tras ca bou de capac shi a ieshit kick startu ( juma de roata aia dintzata) de la locu ei! acu ce naiba sa fac? am pus kick startu asha la loc de vrajeala, da nu mai merge. oricum, nu-l folosesc. rotizta aia zimtzata are un arc shi arcu ala a sarit. nu mai tzine contra. sa ma chinui sa pun totul la loc sau sa-l scot? daca scot de tot kick startu( scuter 4s) are ceva? dereglez ceva cumva? am scos uleiu de transmisie shi am pus un tub de asha ceva! e bine sau nu? are 125ml,a intrat tot-tot,nu a dat nimic pe afara din cate vad eu ala e tratament nu uleiul propriuzis, poate sa meraga , da poate nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 am o nelamurire...vreau sa mi pun un set de 70 cc pe un malaguti f 12 AC(racit cu aer)..daca ii schimb motorul trebuie sa schimb si ambielajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 am o nelamurire...vreau sa mi pun un set de 70 cc pe un malaguti f 12 AC(racit cu aer)..daca ii schimb motorul trebuie sa schimb si ambielajul? daca ambileajul e in stare buna, nu, dar daca e stricat tre sa-l schimbi si pe ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 daca ambileajul e in stare buna, nu, dar daca e stricat tre sa-l schimbi si pe ala.... i as pune set de 70 sau 80..dar ma tem ca o sa consume foarte mult...o sa ma mai gandesc...daca ii pun set de 80 si nu mai schimb nimic(toba,ambreiaj,variator)...tot ar trebui sa fuge mai mult fata de motorul de 49..nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 i as pune set de 70 sau 80..dar ma tem ca o sa consume foarte mult...o sa ma mai gandesc...daca ii pun set de 80 si nu mai schimb nimic(toba,ambreiaj,variator)...tot ar trebui sa fuge mai mult fata de motorul de 49..nu? nu e chiar asa cum crezi tu ca ar trebui sa fie, consumul al reglezi din carburator ai mai ridici cuiul o liniuta (e necesar )sau schimbi carburatorul cu unul pt cubajul cilindrului care al pui si da o sa-ti consume putin mai mult dar nu exagerat...si cu fuga tot la fel e ,daca schimbi capacitatea cilindrica nu e neaparat sa si fuga mai repede ca si inainte tre sa-i schimbi si variatorul altfel o sa ai numai o diferenta de putere ,o sa cari mai mult la aceeiasi viteza ca si inainte ,deci daca tea-i gandit sa-i schimbi cilindrul de 49 cu unul 70cc sau 80cc e necesar sa ai schimbi si sistemul de distiributie a cuplului la roata (variator, ambreiaj,curea, role) sau schimbi tot motorul cu tot sistemul intreg cu unul mai mare si atunci o sa fii multumit si eviti si bataile de cap cu atatea socoteli.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 intrebare de 3 puncte daca pun filtru sport , in cutie , nu conic ..afecteaza cu ceva conduita motorului sau merge lafel si schimba daor sunetul? mai tre ceva reglaje pe urma? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) am rezolvat...trebuie filtru conic pentru sunet...merita investitia de ~800 mi pt sunet ? ps. am toba leo vince , si suna foarte puternic...dar pe inalte Editat Iunie 15, 2009 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.