ionutz100cc Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 din ce cauza nu imi merge semnalizarea pe o parte? in fata se aprinde foarte slab becul, iar in spate se aprinde prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Pe fata pune bec de aceeasi putere ca si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Pe fata pune bec de aceeasi putere ca si pe spate. pai sunt la fel becurile. originale. nu le-am schimbat. De la becuri e problema? daca le schimb vor functiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) becurile trebuie sa aiba aceeasi putere (wataj), sau cauta un contact inperfect. Editat Octombrie 3, 2009 de zdriki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3v1l_mast3r Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 sal, am si eu o problema...cdi-ul de la peugeot-ul meu elyseo 100 cmc s-a dus...cum pot rezolva problema...de unde pot cumpara un cdi(de preferat nou,dar nu neaparat) sau de pe ce modele mai potriveste?(am cheie cu chip :| )preturi ceva? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 becurile trebuie sa aiba aceeasi putere (wataj), sau cauta un contact inperfect. rezovata problema. Pe fata, aveam 2 cabluri legate la semnalizare dintre care unul nu era la locul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 O mica problema. Astazi am fost sa pornesc scuterul unui prieten. Scuter care a stat nemiscat cam 3 saptamani. Dau cateva pedale si porneste intr-un final...il las sa se incalzeasca , il turez asa gentil si il opresc. Cand sa dau la pedala din nou..surpriza!!! S-a blocat pedala! Am desfacut carterul si variatorul era blocat. Am scos bujia si capacul acela de pe motor si pistonul era blocat in cilindru.Mentionez ca e vorba de un scuter Piaggio nrg MC1. Cum il pot face sa mearga din nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 kit piston nou. vezi sa nu fie si cilindru zgariat. Daca ii zgariat, set nou. Vezi biela sa nu aibe joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) cat ma costa acest kit piston nou?Nu pot sa-l desfac tot sa lubrifiez pe acolo si sa sper ca va merge ? ) Editat Octombrie 5, 2009 de Zurby2fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 la un chinez in 4 timpi de 50 cu ulei full sintetic cati km pot merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 cat ma costa acest kit piston nou?Nu pot sa-l desfac tot sa lubrifiez pe acolo si sa sper ca va merge ? ) In jur de 50lei(chinezesc). Nu ai ce lubrifica. Creca e rupt vreun segment sau siguranta de la bolt sarita. Numai bine! Mesaj completat la un chinez in 4 timpi de 50 cu ulei full sintetic cati km pot merge? Putin mai mult decat schimbai inainte. Acum nu stiu ca la cat schimbai. Si ca o venit vorba..la cati km se schimba uleiu la un motor in 4t 50cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 in kit piston nou intra si segmentii ? deci practic cu 50 lei l-as putea face sa mearga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) in kit piston nou intra si segmentii ?deci practic cu 50 lei l-as putea face sa mearga? Mai intai desfa motoru ,sau un mecanic sa ti-l desfaca daca nu te pricepi si vezi exact ce iti trebuie.Daca este si cilindru zgariat iti poti cumpara un piston nou si sa rectifici cilindru dupa marimea pistonului,asta in caz ca vrei sa scapi mai ieftin(cilindru nou e destul de scump~2mil+ <depinde de marca> ) .Daca -este zgariat cilindru vei avea nevoie de 1mil(alezatul)+50ron kit piston. -nu este zgariat scapi cu doar 50ron (kit piston,cu sigurante si bolt) Pentru piese incearca www.piese-scutere.ro site din Romania,deci il poti avea mai repede . Stricaciuni cat mai putine! PS:da intra si segmenti! Editat Octombrie 7, 2009 de zomahar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) mai multe detalii pls. 1. NU AVEA DELOC???? cum asa? 2. ce fel de carb de 17 ai. mai exact modelul. 3. ce set motor ai 4. ce jiclor este montata acum? 5. ce ac ai pus acum? A21? 6. cand se inneaca? la mersul in gol sau cand deskizi brusc gazul? imi cer scuze in primu rand ca nam mai raspuns Nu avea acu ala deloc si am pus un alt ac de la un carb de 12 dell orto phn . 2am carb 17.5 dellort phbn 3stage6 sport prot 50cc 4jiclor de 100 5Nu stiu ce ac am pus 6la mersul in gol e perfect ,in mers se inneaca , nu fuge prea tare 7surubul de aer e inchis de tot (asa merge cel mai bine ) 8 am montat pe el filtru sport 9 ca sa nu se mai innece eu am gasit o cale >sa`i obturez la jumate gura de carburator cu o carpa(improvizatie) ,pana acum am avut o tablita ) 10 gasesc murdat de benzina ,combustibil la admisie ,garniturile is noi ,probabil pe undeva sa traga aer fals 11 DOAR PE PARTEA LA ADMISIE GASESC BENZINA DATA PE AFARA ,CHIULOASA NU E MURDARA DELOC HELP ME imi consuma in jur de 6% la o viteza de maxim 80km/h(mai tare fuge doar pe vale ) .tare tind sa cred ca ii admisia de vina. Editat Octombrie 7, 2009 de zomahar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 now that was usefull! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 exact cum am spus si eu mai sus! kit piston: segmenti, piston, sigurante, bolt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 exact cum am spus si eu mai sus!kit piston: segmenti, piston, sigurante, bolt. Hai Ionel nu fi invidios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Hai Ionel nu fi invidios stai calm. Nu sunt. Am zis ca era scris mai sus. poate nu a observat. Zurby... sa ne zici ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 momentan proprietarul scuterului e in spital in stare grava. A avut accident cu un motor mare si isi revine prin ianuarie cred. Cand isi revine il intreb ce sa fac cu scuterul. Stiu ca nu mai vrea sa aiba de a face cu motociclismul. Mi-a spus sa-l vand cand putea vorbi pe spatul de spital(Inainte sa il opereze doctorii...dupa ce l-au operal l-au bagat in coma!!) ...dar s-a intamplat necazul sa se strice scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Imi pare rau pentru respectivul.Condoleante! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 N-a murit mai ) citeste mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva. Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. Bafta! La Suzuki Burgman 400 , nu da scanteie la bujie , deci e terminata bobina de inductie , stie careva daca e compatibila vreo alta bobina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 N-a murit mai ) citeste mai bine. ) Am citit bine frate (Condoleante -Marturie verbala prin care se exprima participarea la durerea unei persoane asupra careia a cazut o nenorocire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva.Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. Bafta! La Suzuki Burgman 400 , nu da scanteie la bujie , deci e terminata bobina de inductie , stie careva daca e compatibila vreo alta bobina ? Prima data uitete ce bobina ai. Eu nu stiu de care ai pt ca nu am avut in mana asa ceva pana acum Vezi ca este un topic un pic mai jos despre Suzuki Burgman 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Prima data uitete ce bobina ai. Eu nu stiu de care ai pt ca nu am avut in mana asa ceva pana acum Vezi ca este un topic un pic mai jos despre Suzuki Burgman 400. merci , am postat si acolo , mai multe locatii , mi multe sanse de rezolvare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.