Sari la conținut

Postări Recomandate

mai am si eu o problema cu un scooter minelii 125 chinezesc!

abia i-am schimbat setul(camasa segmenti piston garnitura de chiuloasa) si am pus si un carburator nou! problema este ca atunci cand este turat in blana nu stiu din ce cauza se intrerupe 2 secunde merge 5 secunde se intrerupe 2sec ...

 

 

Ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

slut!AM o problema cu mbk-ul meu.Curge ulei de amestec prin crburator -filtru de aer-si se prelinge pe carter.Asta cand este in repaos.

 

Stie cineva destre ce este vorba?

Sau cauza?

lasa-l asa ca nu are nimic (si la mine e la fel)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor!

Am si eu un scarabeo 50 din 97 racit cu aer proaspat cumparat. Problema lui era urmatoarea, nu mergea prea tare ( vreo 50-60km/h ) , am verificat tot, si problema era la variator, lam desfacut si am descoperit ca rolele era foarte tocite (parca erau puse la polizor ), iar din aceasta cauza cureaua nu urca pana sus. As dori sa cumpar role noi, nu mam hotarat asupra gramajului, as dori niste role de viteza, ce gramaj imi sugerati sa pun ? Scuteru e stock, dar in cateva zile ii pun o toba leo vince zx . Originale erau de 6,7 grame ( cred, nu sunt sigur 100% ).

Mesaj completat

In iasi am gasit de vanzare doar role de 6g malossi, ce imi puteti spune in privinta lor? Sa le cumpar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor!

Am si eu un scarabeo 50 din 97 racit cu aer proaspat cumparat. Problema lui era urmatoarea, nu mergea prea tare ( vreo 50-60km/h ) , am verificat tot, si problema era la variator, lam desfacut si am descoperit ca rolele era foarte tocite (parca erau puse la polizor ), iar din aceasta cauza cureaua nu urca pana sus. As dori sa cumpar role noi, nu mam hotarat asupra gramajului, as dori niste role de viteza, ce gramaj imi sugerati sa pun ? Scuteru e stock, dar in cateva zile ii pun o toba leo vince zx . Originale erau de 6,7 grame ( cred, nu sunt sigur 100% ).

Mesaj completat

In iasi am gasit de vanzare doar role de 6g malossi, ce imi puteti spune in privinta lor? Sa le cumpar?

Da.

Dupa ce pui toba leo vince zx, vezi cum merge. Daca vrei demaraj mai bun, pui un gramaj mai mic. 4.5g sau chiar 4g.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de 6 g erau putin uzate asa ca am ajuns la niste role de 5 g top performances. Deabia astept sa fac un test. :wacko:

Miam mai luat un arc pt variator malossi ( este mov), "cica" este mai tare decat cel original si ar fi mai bun pentru role cu un gramaj mai ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detinator de malaguti f15 an 2004, o mica problema la aprindere, scuterul mentionez este full schimbat(tuning), prima pedala pe zi(bujie uscata totul tipla) porneste, sta la relanti totul ok dar la un moment dat incepe sa moara motorul si cand incerc sa il accelerez ii da in buza, cateodata prinde acceleratia si urca in ture dar cand il las iar subturat si il accelerez din nou ii da iar in buza, mentionez ca dupa vreo 3 min moare singur motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detinator de malaguti f15 an 2004, o mica problema la aprindere, scuterul mentionez este full schimbat(tuning), prima pedala pe zi(bujie uscata totul tipla) porneste, sta la relanti totul ok dar la un moment dat incepe sa moara motorul si cand incerc sa il accelerez ii da in buza, cateodata prinde acceleratia si urca in ture dar cand il las iar subturat si il accelerez din nou ii da iar in buza, mentionez ca dupa vreo 3 min moare singur motorul

Ai un carburator prea mare.(ii da prea multa benzina motorului si acesta nu dovedeste sa o arda)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am gasit niste poze pe net cu o toba ca a mea gianelli reverse.Dupa cum vedeti toba are un amortizor de sunet in interior ,asadar nu e chiar goala pe interior.Ce ma sfatuiti sau care e trecut prin asta , sa o tai cu flexu si sa ii tai conu ala , astfel incat sa evacueze mai repede si ..probabil mai galagioasa ? Sau ma mai gandesc sa nu fie o treaba calculata de gianelli si sa ii dau peste cap performantele ori sa nu mai urce in tupost-16649-1253281963_thumb.jpgre . Voi ce parere aveti ?

post-16649-1253282005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit niste poze pe net cu o toba ca a mea gianelli reverse.Dupa cum vedeti toba are un amortizor de sunet in interior ,asadar nu e chiar goala pe interior.Ce ma sfatuiti sau care e trecut prin asta , sa o tai cu flexu si sa ii tai conu ala , astfel incat sa evacueze mai repede si ..probabil mai galagioasa ? Sau ma mai gandesc sa nu fie o treaba calculata de gianelli si sa ii dau peste cap performantele ori sa nu mai urce in ture . Voi ce parere aveti ?

parerea mea e ca poti sa-i scoti sitele alea si o sa ai o evacuare mai rapida si ceva zgomot mai mare,,,

si de urcat in ture o sa urce ceva mai repede fara site :D

motorul o sa se uzeze putin mai repede,sitele alea au rostul lor acolo dar poti sa circuli linistit si fara nu'i bai numa sa nu te dea vecini la politie ca le tulburi somnul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu scuterul. nu porneste. mi-a cazut pompa de benzina, am prins-o la loc , am bagat benzina si am incercat sa pornesc... nu a mers asa ca am bagat benzina in carburator.a mers 10 secunde..si acuma tot nu mai porneste. pe langa asta ... galeria de admisie e fisurata, trage aer fals, dar totusi scuterul mergea inainte. un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pompa de benzina? Poate pompa de vacum.

Vezi daca curge benzina cand faci vacum.Scoti furtunu ala mai subtire(care merge la galeria de admisie) si ala gros care intra in carburator...acum trage aer(in tine :D ) de cel subtire si vezi daca curge benzina.

Dupa umple carbu` cu benzina si da`i cateva stritzuri(vezi la carb daca spritzuieste :) )

 

Galeria lipste cu scoch sau bana izoliera fisura. Daca ii crapata tare..lipeste cu picatura si dai cu banda deasupra.

 

Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu.Eu m-am referit la scuterul lui(sa zica el ce scuter are :D ).

pompa de vacuum e la mine . (Piaggio Zip 4T). doar ca am cautat maidemult pompa si nu am gasit sub numele de vacuum ci doar sub numele de pompa de benzina:P

pana la urma o sa improvizez ceva galerie . ca la mine e doar tubul de cauciuc, nu si prinderea la motor. poate gasesc ceva la piese auto ce sa adaptez la scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor!

 

Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult

salut,,,,da-mi ID-ul de mess pe privat si vb mai multe acolo ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor!

 

Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult

 

ziceai ca dupa ce il pornesti bujia ramane afumata si uda. ar fi o posibilitate sa nu fie bujia buna. o fi ea noua dar trebuie sa fie pt modelul tau de scuter. si eu am tot patit ca nu pornea si imi afuma si uda bujia, pana am aflat ca am schimbat bujia cu una nepotrivita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,,,,da-mi ID-ul de mess pe privat si vb mai multe acolo ok?

amc.computerservices

 

Mesaj completat

ziceai ca dupa ce il pornesti bujia ramane afumata si uda. ar fi o posibilitate sa nu fie bujia buna. o fi ea noua dar trebuie sa fie pt modelul tau de scuter. si eu am tot patit ca nu pornea si imi afuma si uda bujia, pana am aflat ca am schimbat bujia cu una nepotrivita.

nu este cazul... e noua bujia si cand am luat-o am cerut special pentru modelul asta de peugeot... multumesc oricum

Editat de Apophis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare are scanteia(la bujie ma refer..nu la fisa)? alba sau albastra?

Daca este alba, in nici un caz nu v`a porni.Nu iti v-a aprinde amestecul(aer/carburant)

Daca este albastra..e ok.Asa trebuie sa fie.. si atunci iti v-a face aprinderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare are scanteia(la bujie ma refer..nu la fisa)? alba sau albastra?

Daca este alba, in nici un caz nu v`a porni.Nu iti v-a aprinde amestecul(aer/carburant)

Daca este albastra..e ok.Asa trebuie sa fie.. si atunci iti v-a face aprinderea.

Albastra e fratioare dar nu porneste :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am pus cinlindru, piston, segmenti noi, injector nou, calculator sh perfect functional de pe acelasi model de peugeot.

poti sa-i pui tu multe si marunte noi daca nu e reglajul optim facut cum tre n-o sa-ti porneasca asa usor dupa cum ai si zis un post mai sus dupa pedale si start la greu iti porneste cateva secunde ,ia gandestete si tu ce ar putea sa fie?

eu zic ca ai avansul la scanteie mult prea mare dacat trebuie ,daca iti da scanteia inainte sa bage injectorul benzina??? daca a trecut de punctul optim de aprindere iti baga degeaba benzina ca o da afara asa cum a bagato ,la asta al tau e un pic mai dificil ca la cele clasice cu admisie pe carburator care daca nu mergea asa cum trebuie mai dadea cate un rateu ceva,,,,tre sa-i faci un reglaj mai fin si sa tii cont de fazele optime de lucru,,,,

poate ma insel cu asta dar e bine totusi sa verifici si chestia asta,,,,bafta :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-i pui tu multe si marunte noi daca nu e reglajul optim facut cum tre n-o sa-ti porneasca asa usor dupa cum ai si zis un post mai sus dupa pedale si start la greu iti porneste cateva secunde ,ia gandestete si tu ce ar putea sa fie?

eu zic ca ai avansul la scanteie mult prea mare dacat trebuie ,daca iti da scanteia inainte sa bage injectorul benzina??? daca a trecut de punctul optim de aprindere iti baga degeaba benzina ca o da afara asa cum a bagato ,la asta al tau e un pic mai dificil ca la cele clasice cu admisie pe carburator care daca nu mergea asa cum trebuie mai dadea cate un rateu ceva,,,,tre sa-i faci un reglaj mai fin si sa tii cont de fazele optime de lucru,,,,

poate ma insel cu asta dar e bine totusi sa verifici si chestia asta,,,,bafta :grinbandit:

Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? :unsure: (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...