serj_20 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 stie cineva codu de la simeringu de la pompa de apa minarelli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Se schimba si pompa de apa,nu doar semeringul.Axul de la pompa sigur e ruginit si nu are rost sa schimbi numai semeringul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am schimbat 3 pompe de apa, m-am saturat sa tot dau banii pe pompele din comert, sunt foarte slabe, am cumparat marca RMS, ultima data am schimbat doar simeringul si a tinut cca 3 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 ma ajuta si pe mine cnv in legatura cu ultimu post de la acest topic: /index.php?...70&start=70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 am schimbat 3 pompe de apa, m-am saturat sa tot dau banii pe pompele din comert, sunt foarte slabe, am cumparat marca RMS, ultima data am schimbat doar simeringul si a tinut cca 3 luni Sa stii ca trebuie sa bagi apa demineralizara(nu apa de la robinet) in amestec cu antigel,in procent de 50/50 Eu am schimbat acu 2ani pompa si de atunci nu a mai curs nici o picatura de apa de la pompa,daca bagi doar apa chioara si fara antigel e normal sa schimbi dupa 3 luni pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 imi cer scuze in primu rand ca nam mai raspuns 6la mersul in gol e perfect ,in mers se inneaca , nu fuge prea tare 7surubul de aer e inchis de tot (asa merge cel mai bine ) 8 am montat pe el filtru sport 9 ca sa nu se mai innece eu am gasit o cale >sa`i obturez la jumate gura de carburator cu o carpa(improvizatie) ,pana acum am avut o tablita ) 10 gasesc murdat de benzina ,combustibil la admisie ,garniturile is noi ,probabil pe undeva sa traga aer fals 11 DOAR PE PARTEA LA ADMISIE GASESC BENZINA DATA PE AFARA ,CHIULOASA NU E MURDARA DELOC imi consuma in jur de 6% la o viteza de maxim 80km/h(mai tare fuge doar pe vale ) .tare tind sa cred ca ii admisia de vina. de ce i-ai pus filtru aer sport,sa traga mai mult aer,daca i-ai inchis aerul de la carb? esti primul om din lume care obturezi carbul cu o carpa.... e si normal sa fie admisia de vina,fara aer cum naiba sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 aha, ms pentru informatie, o sa schimb pompa dupa care o sa bag ceea ce mi-ai spus, si apa demineralizata unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 aha, ms pentru informatie, o sa schimb pompa dupa care o sa bag ceea ce mi-ai spus, si apa demineralizata unde gasesc? La orice magazin cu piese auto sau hypermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Apa distilata nu apa demineralizata, poate ceri apa demineralizata la magazin, nu te mai lua dupa toti.... Si este si antigel gata preparat, se gaseste la bidon de 1 litru. Eu din asta puneam si nu am avut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 de ce i-ai pus filtru aer sport,sa traga mai mult aer,daca i-ai inchis aerul de la carb? esti primul om din lume care obturezi carbul cu o carpa.... e si normal sa fie admisia de vina,fara aer cum naiba sa mearga... sry nu mai e valabil anuntul am vandut scuterul , pana la urma lam rezoilvat cu un jiglor mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Apa distilata nu apa demineralizata, poate ceri apa demineralizata la magazin, nu te mai lua dupa toti.... Si este si antigel gata preparat, se gaseste la bidon de 1 litru. Eu din asta puneam si nu am avut nici o problema. Sa inteleg ca tu nu stii ce e aia apa demineralizata?....sau folosesti apa distilata de nooj'da' grade? Oricum e mai scump antigelul preparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Eu nu am auzit deocamdata de apa demineralizata sau nu am fost atent, eu stiam de apa distilata, in fine cum zici tu Eu dadeam pe antigel preparat 5-6 lei, dc sa fie scump, intra 1L la scutere, si nu il schimbi prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 maine o sa schimb pompa si o sa cumpar si antigel, ieri cand am mai mesterit cate ceva pe la scuter am descoperit ca roata de pe spate era desfacuta , nu stiam eu dc nu mai aveam stabilitate pe curbe, tot verificam presiunea in anvelope Mesaj completat am uitat sa intreb... voua va arunca benzina pe la filtrul de aer, eu trebuie sa curat filtrul tot la cca 300 de km pt ca se umple de benzina si se depune si praful si mizeria carb: phbn12 filtrul cel stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unudoitrei Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sal. Am un piaggio nrg mc2 lc si problema e urmatoarea:imi curge lichid de racire printr-o gaurica aflata in spatele blocului motor. nu curge in valuri ca sa zic asa ci mai degraba se preling cativa picuri prin gaurica aia. Mi-a zis un amic scuterist ca pe acolo e posibil sa curga lichidul de racire in cazul in care pun prea mult in rezervorul lichidului de racire(un fel supraplin) Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 trebuie sa curga printr-un furtun care vine de la vasul de expansiune. sa nu curga chiar pe la cilindru,sa se fi dus garniturile de la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicithekid Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 am o yamaha x max din dec 2007 din Italia,are cip si nu am cheie.cum pot sa rezolv problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex24_bv Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 cine stie un meserias bun in Brasov, nu foarte scump, sa se ocupe un pic si de trotineta mea? problema: motor innecat, si cand reusesc sa-l pornesc cu greu, deabia trece de 2000 ture la acceleratie, se aude parca ar fi la relantiu si imi scapa benzina pe furtunul din "fundul" carburatorului :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 stie cineva un service autorizat pentru o revizie ? in Bucuresti - Militari !!! Sa fie autorizat sa nu pierd garantia ... help me Mesaj completat ????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:| din pacate,raspunsul este DA. segmentii....motoarele mici de 50cc crapa repede, nu te mira... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 am o yamaha x max din dec 2007 din Italia,are cip si nu am cheie.cum pot sa rezolv problema? Sa intelegem ca ai ,,imprumutat'' scuterul fara cheie? Mesaj completat am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:| Verifica compresia ca sa fii sigur ca trebuie sa desfaci motorul si din alt motiv nu iti porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 da.am verificat cu degetu..compresie mai deloc.deci asta este cauza.am sa cumpar eu noi si piston si tot.mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expertxyz Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut, Ma ajuta/lamureste cineva, va rog ? Am un Peugeot Zenith 2T. Daca este rece ii sta relantiul, insa...daca se incalzeste nu mai sta (!!) si chiar se si opreste. I-am curatat, rezervorul, i-am schimbat carburatorul (care era ancrasat(apa in benzina)) cu unul echivalent italienesc.... Ce sa aiva ? Poate fi CDI-ul sau tot carburatorul (care repet este nou, nu ai ce curata) sau shocul electric sau....ce ? In rest fuge de rupe, chiar are un "demaraj de necontrolat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 trebuie reglat carbul. baga aer mai mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expertxyz Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 trebuie reglat carbul. baga aer mai mult.... Adica, sa traga aer fals pe undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.