megamotoreta Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 are cutie de viteze orice scuter...e jos la roata, unde este axul rotii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dydy Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 am si eu o intrebare : stie cineva unde as putea sa repar ceva la un scuter malaguti , legat de rulmentul spate ? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 am si eu o intrebare : stie cineva unde as putea sa repar ceva la un scuter malaguti , legat de rulmentul spate ? multumesc anticipat 1.Dinspre Unirii spre Tineretului , dupa ce treci intersectia cu restaurantul Budapesta , pe partea dreapta dupa un semafor intermediar este o spalatorie si dupa ea o curte cu 2 service-uri , unul de moto , de incredere ; 2. Magazinul de piese moto din Cotroceni are si un service , dupa terminarea b-dului TVladimirescu . intreaba-i , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doxtor Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Salut Am un Piaggio NRG de 2010 e pe carburator cu racire pe aer si frana spate pe tambur doresc sa i pun instalatie xenon faza scurta si nu merge nuj ce poate sa aiba cand il pornesc licare xenonu si nu il aprinde am bateria pe el Varta de 12A stiti ce i pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 salutari. am nevoie de un sfat. nu porneste scuterul. e in 4 T. piaggio. Dupa ce nu l-am pornit toata iarna ... am incercat acuma. filtrul de aer l-am curatat. bujia am curatat-o. ALtceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 benzina are? uda bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 aa da... am uitat de benzina . Normal ca are ). daca uda bujia nu stiu. cum verific asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 aa da... am uitat de benzina . Normal ca are ). daca uda bujia nu stiu. cum verific asta? de preferat dupa o perioada de cateva luni in care nu ai pornit scuterul e sa schimbi benzina care a stat in acest timp in rezervor cu una proaspata , bujia pusa la flacara de la aragaz vreo 5 minute dupa care curatata cu o perie de sarma ,si....pedale ,spor la treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 de preferat dupa o perioada de cateva luni in care nu ai pornit scuterul e sa schimbi benzina care a stat in acest timp in rezervor cu una proaspata , bujia pusa la flacara de la aragaz vreo 5 minute dupa care curatata cu o perie de sarma ,si....pedale ,spor la treaba . scuterul are benzina proaspata de la pompa. Am facut cum ai zis cu bujia. tot nu porneste. Stopurile, semnalizarile functioneaza. La buton nu porneste ca e cam slaba bateria. Iar la pedala cand dau, nu se intampla nimic. am desfacut pompa de benzina, am verificat furtunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Tre sa ai bateria incarcata bine si de preferat e sa nu dai la automat, la peda. Asa mai patesc si eu cu burgmanul daca nu are bateria incarcata suficient ,invarte motorul anemic si nu porneste. Carburatorul l-ai golit de benzina veche ? spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Daca a stat mult timp se "usuca" carburatorul.Dai de 10-15 ori la pedala pe OFF sa-i vina beorzina si dupa dai pe ON si ar trebui sa o ia.Asta daca nu l-ai innecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Daca a stat mult timp se "usuca" carburatorul.Dai de 10-15 ori la pedala pe OFF sa-i vina beorzina si dupa dai pe ON si ar trebui sa o ia.Asta daca nu l-ai innecat. am dat... nu porneste. carburatorul, cum il golesc de benzina veche? am scos furtunul care vine la carburator, de la pompa, si am dat la pedala. Banuiesc ca ar trebui sa vina benzina pe furtun cand dau la pedala. La mine nu vine. am desfacut galeria de admisie. e uscata,la fel si peretii carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 sa nu ai vreun furtun de alimentare fisurat,intra aer si nu face vacuum. la cateva pedale trebuie sa intre benzina in carb.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Eu de regula dupa o anumita perioada de timp in care nu folosesc scuterul fac in felul urmator,dureaza putin timp dar sant sigur ca o sa porneasca, scot carburatorul al demontez al spal cu benzina si-l pun la loc ,in felul asta eviti sa tot dai la automat sau la peda in repetate randuri fara sa porneasca. Vezi ca in partea de jos a carburatorului (mai bine zis a paharelului)tre sa ai un surubel mic care daca al slabesti tre sa curga benzina spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) salut. cum pot sa repar fisa de la bujie ... am tras de ea si s-a desfacut cablul litat care intra in fisa. sau in lulea cum se zice cica. se poate repara? si ... cu scuterul ... am curatat carburatorul... cand dau la pedala porneste greu si cand porneste sta pornit vreo 2 secunde ..daca accelerez, se opreste. am verificat furtunele de fisuri, nu am gasit nimic in neregula. Pompa de benzina e curata. Editat Martie 12, 2011 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 ce sa mai repari...de fapt eu am reparat una si merge si-n prezent, tot asa se topise,am pus o tabla....asta pt ca alta fisa noua nu m-a tinut decat 50km,s-a topit aproape chinezaria. asa ca tot NGK ramane baza, cu sapte petice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 are cineva o poza in detaliu cu pozitia de montare a unui arc pentru cricul central la un mbk booster? mi s-a rupt arcul respectiv si am incercat sa improvizez pana maine dar nu imi dau seama nicicum cum era prins...si am impresia ca nici cu arcul nou in mana nu o sa fiu mai inventiv...cred ca cel care s-a rupt era improvizat de fostul proprietar deoarece era pus cam ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Hai ca intreb si eu ceva De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Hai ca intreb si eu ceva De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor? io zic..bujia. Verifica. am patit fix asa la masina.tot primele 2 min.dupa aceea mergea rotund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Hai ca intreb si eu ceva De ce imi da rateuri cand e motorul rece....sau in primele 2 min.....am un scuter de 250 4t motorizare yamaha.E de vina carbul sau reglajul supapelor? nici una nici alta. lasa-l cateva minute sa se incalzeasca,nu-l mai chinui. eu unul nici nu ma ating de acceleratie, il las sa-si faca treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 nici una nici alta. lasa-l cateva minute sa se incalzeasca,nu-l mai chinui. eu unul nici nu ma ating de acceleratie, il las sa-si faca treaba... Intodeauna cand il pornesc il las cateva minute sa se incalzeasca motorul.....da rateuri in primul minut dupa ce plec si nu e normal.Chiar daca as pleca fara sa astept sa intre motorul in temperatura nu e normal sa dea rateuri sambata vreific bujia sa vad ce culoare are si codul bujiei.iar in doua saptamani incerc sa fac un reglaj la carbelitor....da la asta nu ma pricep...o sa intreb cum se regleaza carbul la asta de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 .....pana nu s-a incalzit nu vroia nici cu slujbe,Ce a avut? salut...shocul e de vina ...nu mai inchide asa de repede si tre sa astepti putin mai mult in tot acest timp ai surplus de benzina la admisie si de aia nu suporta sa-l accelerezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doxtor Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salut am o problema aparatu dintr-o data la un piaggio nrg care este pe carburator si racire aer este din 2010 nu am contact original la el ..... am pus contactul sa pornesc si sa aprins bordul..... si cand sa apas butonul sa stins bordul......si nici de pornit nu mai merge decat la pedala nu mai merg semnalizari claxon si nici pornire la automat decat la pedala si atunci functioneaza doar farurile si stopul pe spate in rest nimic ...... este ceva electric cred..... stiti ce sa i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker.Metall Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salutare! Un amic are un scuter Leader (First Bike) si are urmatoarea problema:a schimbat chiulasa si nu mai porneste.Scanteie are,da rateuri.Zice ca a umblat si la pinionul cu lant si crede ca acolo e buba.Trebuie reglat ceva? Ce sa-i spun sa faca? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 pinionul cu lant e distributia. a decalat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.