db10zar Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 cand ii gasesti buba sa ne comunici si noua... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 clar!!!.. sau uzat segmentii ......... o intrebare! cum ai observat chestia asta ca nu mai trage si nu mai fuge,?.... dintro data sau de o vreme tot mai tare! ? oricum desfa motoru' si segmenteaza-l! Deci sa-ti explic cum sta treaba:acum 2 luni mi-a sarit o siguranta d la piston ji a facut praf cilindrul si pistonul,pe care apoi le-am schimbat .Segmentii insa nu i-am schimbat ptr k mecanicul a zis k ink mai merg(ceea ce nu se pare).Nah dupa ce am schimbat pistonul si cilindrul a mers bine ~1luna,avea demaraj klumea,insa treptat a inceput sa-i scada puterea si sa fuga mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza (mentionez k am role noi,8gr) Asphalt uscat!! deci asa am patit si ieu. cand ii dadeam blana si era motoru cald facea urat (ca si cum ar muri, ceea ce a si facut de cateva ori in mijlocu intersectiei). de la inceput am exclus ideea cu uzura segmentilor deoarece cand am cumparat scuteru tragea de rupea pamantu (derapaje de 3-4 metri) si figurile astea a inceput sa le faca dupa 100 de km. asa ca am inceput sa citesc manualu scuterului. acol scria ca tre ajustat relanti-ul o data la 500 de km. deci...am micsorat relanti-ul si am umblat putin la aer (am strans surubu) si iarasi merge ca inainte. ce sa zic, incearca si tu ca nu ai nik de pierdut . duamne ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 deci asa am patit si ieu. cand ii dadeam blana si era motoru cald facea urat (ca si cum ar muri, ceea ce a si facut de cateva ori in mijlocu intersectiei). de la inceput am exclus ideea cu uzura segmentilor deoarece cand am cumparat scuteru tragea de rupea pamantu (derapaje de 3-4 metri) si figurile astea a inceput sa le faca dupa 100 de km. asa ca am inceput sa citesc manualu scuterului. acol scria ca tre ajustat relanti-ul o data la 500 de km. deci...am micsorat relanti-ul si am umblat putin la aer (am strans surubu) si iarasi merge ca inainte. ce sa zic, incearca si tu ca nu ai nik de pierdut . duamne ajuta ! Oks,mersi de sfat,o sa incerk maine sa-i mai reglez carbu',sa-l mai curat oleak,sa vad poate o sa mearga mai bene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar --- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:49 ------------- AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar nu sunt frane pe disc si astea care nu sunt pe disc au si ele lichid de fana --- Mesaj completat în 14 Aug 2007 15:40 ------------- AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar <small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:49 -------------</small><br/> nu sunt frane pe disc si astea care nu sunt pe disc au si ele lichid de fana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladone-Aprilia Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Ce ulei imi recomandati sa pun la Aprilia SR 50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 am si yo o problema mi-am pierdut cheile de la garaj casa si motor cea de la motor cum pot sa o fac nu am avut numai o cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 AM un Suzuki sepia si am o problema nu imi prind franele cum pot sa le reglez sunt stranse de la surub dar tot in zadar <small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:49 -------------</small><br/> nu sunt frane pe disc si astea care nu sunt pe disc au si ele lichid de fana <small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 15:40 -------------</small><br/> Daca nu sunt pe disc nu au lichid de frana, sunt pe tambur actionate prin cablu.Daca le ai stranse(nu merge manetea stransa pana la capat ) si totusi nu tine inseamna ca trebuie sa schimbi tamburii.Daca pti sa strangi la maxim maneta poate iti trebuie cabluri mai scurte(m-as mira). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgy Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 (editat) salut! sunt si eu nou pe aici si as avea si eu o intrebare; am un scuter jia jue si de ceva timp de cand au fost ploile acelea nasoale trebuie sa merg cu faza lunga daca nu, nu se misca de pe loc si se tureaza cu gafuri. imi spune si mie ciceva ce se intampla? va rog. aaaa si inca ceva ; nu mai porneste la cheie si cand ii dau la picior porneste cu greu ; deci in concluzie faza lunga imi domineaza scuterul fara ea aprinsa nu plec la plimbare : multumesc anticipat <small>--- Mesaj completat în 15 Aug 2007 22:56 -------------</small><br/> am si yo o problema mi-am pierdut cheile de la garaj casa si motor cea de la motor cum pot sa o fac nu am avut numai o cheie ideea cea mai buna e sa schimbi contactul sau du-te la unu care face chei . oricum nu dispera la mine e mai grav io dak nu merg cu faza lunga nu se misca nici un metru Editat August 15, 2007 de georgy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) sal, si eu sunt nou pe aici dar sper k vom avea o "relatie" buna pe aici. Am un piaggio typhoon nou-nooutz si am bagat in el 850km. A inceput sa mi se clatine "joystickul" cu care schimb semnalizarea, adica se mai misca si in gol cate un pic. Inainte daca dadeam in dreapta revenea la pozitia lui(pe mijloc), in stanga la fel. :-< ce pot sa fac, fara sa dezmembrez tot ? HELP PLZ Editat August 16, 2007 de k4r4m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Oks,mersi de sfat,o sa incerk maine sa-i mai reglez carbu',sa-l mai curat oleak,sa vad poate o sa mearga mai bene. curatirea carburatorului este necesara !! daca nu il cureti o sa ai in continuare probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Unde gasesc si eu lant pt un Derbi Gpr???Are cineva, sau dca stiti de unde sa cumpar...va rog mull de tot...raspundeti aici sau da-ti PM... Modelul asta mai vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sorin28m Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 sal am si eu un peugeot de 49 ! ajutati-ma cu un sfat ceva pana acum nu de mult pornea dar numai la pedala ! acum sa stricat ceva melc de la pedala si nu-l mai pot porni(la pedala) de ce nu porneste la electrostarter ? benzineste ,scanteieste dar nu porneste ! am verificat bujia-are scanteie am verificat carb-are benzina cand dau la automat uda bujia ! AJUTORRRR CATRECE VARA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgy Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 (editat) sal, si eu sunt nou pe aici dar sper k vom avea o "relatie" buna pe aici. Am un piaggio typhoon nou-nooutz si am bagat in el 850km. A inceput sa mi se clatine "joystickul" cu care schimb semnalizarea, adica se mai misca si in gol cate un pic. Inainte daca dadeam in dreapta revenea la pozitia lui(pe mijloc), in stanga la fel. :-< ce pot sa fac, fara sa dezmembrez tot ? HELP PLZ salut , incearca sa desfaci tot pana dai de semnalizare , vezi daca are vreo lamita sarita sau vreun arculet daca nu schimbi acel joystick. Oricum nu e nevoie ca la mine Editat August 17, 2007 de georgy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza (mentionez k am role noi,8gr) Asphalt uscat!! cand ii gasesti buba sa ne comunici si noua... Asfalt uscat Mda deci pana la urma l-am rezolvat .Mi-a mai reglat bunicul meu carbu',k se pricepe la d'astea(a avut vreo 3 motociclete la tinerete),ji dupe aia m-am gandit sa-i schimb rolele la variator,i-am pus cele mai usoare kre am gasit si surpriza,mere brici!!!Are iarasi demaraj klumea,rupe tot,oricat as merge cu el Asphalt uscat si salutari cu halogenu'!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 sal am si eu un peugeot de 49 ! ajutati-ma cu un sfat ceva pana acum nu de mult pornea dar numai la pedala ! acum sa stricat ceva melc de la pedala si nu-l mai pot porni(la pedala) de ce nu porneste la electrostarter ? benzineste ,scanteieste dar nu porneste ! am verificat bujia-are scanteie am verificat carb-are benzina cand dau la automat uda bujia ! AJUTORRRR CATRECE VARA ! problema e de la baterie: nu are destula intensitate de curent pentru a alimenta electromotru si bujia (la fel e si la mine, cu deosebirea ca bateria desi e noua, e pe gel si nu face fata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) Salut 2 allz!!!Fratilor am un MBK Target si am o problema cu el.Cand e rece,are demaraj klumea,rupe tot,insa daca merg cu el 20 min dupa aia e k o "placinta" ....adik demaraj nashpa,ajunge mult mai greu la viteza max.As vrea sa-mi spuna cnva dak asta se datoreaza faptului ca poate sunt terminati segmentii sau e alta cauza (mentionez k am role noi,8gr) Asphalt uscat!! salut! conteaza foarte mult si regimul de utilizare. daca il tii in forja tot timpul se supraincalzeste si apar astfel de probleme... (poate suna ca un raspuns pe care ar putea sa-l dea orice copil mic, dar asta este adevarul) incearca operatiunile obisnuite de intretinere, poate amestecul care ajunge in motor e prea sarac etc. bafta p.s scz nu am vazut k ai rezolvat problema ( nu stiu cum sa sterg mesajul asa ca am dat edit; nu vreau sa primesc replici gen "nu mai alerga atata dupa posturi etc. daca vroiam asta mai faceam un post), oricum bine ca e totul in regula Editat August 19, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 aceiasi problema si eu.Dupa ce mi-am schimbat variatorul si mi-am pus multivar de la malossi a mers bine.a doua zi am schimbat si toate arcurile de la ambreiaj malossi.Un demaraj de te rastorni cu el dar dupa ce se incalzeste motorul bine trag de acceleratia aia pana la capat si nu se mai tureaza.Dupa vreo 50 si ceva se ambitioneaza iar si se tureaza pana la capat si trage iar de rupe.Precizez ca nu am schimbat si cureaua dar nu stiu ce legatura are caci motorul ar trebui sa se tureze oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
junior21 Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) am o problema cu un peugeot ludix trend fabricat 2005 il pornesc merge ce merge si se opreste brusc benzina are,ulei are,bujia face scantei,observ ca de fiecare data cand scot bujia este uda il las ceva timp incerc la pedala si porneste ,la fel merge ce merg si mergea chiar bine si se opreste brusc nu stiu ce sa-i mai fac i-am curatat tot, la filtru ... as dori sa-mi spuna cineva niste cauze care duc la oprrea motorului ca sa stiu ce sa fac Multumesc Editat August 19, 2007 de junior21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dory da' best Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 aceiasi problema si eu.Dupa ce mi-am schimbat variatorul si mi-am pus multivar de la malossi a mers bine.a doua zi am schimbat si toate arcurile de la ambreiaj malossi.Un demaraj de te rastorni cu el dar dupa ce se incalzeste motorul bine trag de acceleratia aia pana la capat si nu se mai tureaza.Dupa vreo 50 si ceva se ambitioneaza iar si se tureaza pana la capat si trage iar de rupe.Precizez ca nu am schimbat si cureaua dar nu stiu ce legatura are caci motorul ar trebui sa se tureze oricum... Ce pot sa spun,incearca si tu sa mai reglezi carburatorul,poate amestecul e prea slab,cum mai spunea cineva pe aici,sau vezi sa nu ai rolele prea grele,la mine asta era una din probleme.Succes!!! --- Mesaj completat în 19 Aug 2007 22:54 ------------- am o problema cu un peugeot ludix trend fabricat 2005 il pornesc merge ce merge si se opreste brusc benzina are,ulei are,bujia face scantei,observ ca de fiecare data cand scot bujia este uda il las ceva timp incerc la pedala si porneste ,la fel merge ce merg si mergea chiar bine si se opreste brusc nu stiu ce sa-i mai fac i-am curatat tot, la filtru ... as dori sa-mi spuna cineva niste cauze care duc la oprrea motorului ca sa stiu ce sa fac Multumesc Cel mai probabil e ca se ineaca,mai ales daca zici ca bujia este uda,asa pateam si yo la scuterul meu.Cauza principala e k ii vine prea multa benzina,trebuie reglat carburatorul,ii dai mai mult aer ji dupe aia reglezi relantiul,de la jiglerele alea 2ua.Dak nu merge asa,trebuie desfacut carbu' si reglat plutitorul,are debitul prea mare.Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 cum dracu' sa=l reglez 'tui mama lui ca al meu are doar un surub pt ralanti si mai are doua chestii pe el la care vin fire electrice...si daca rolele sunt grele dece cand e rece are demaraj de rupe si urca pana la 80 fara nici o problema iar apoi cand se incalzeste pana la 50 zici ca are apa in benzina?tre sa rezolv neaparat ca vrea si baiatu' sa faca uili si nu pot exersa decat pana se incalzeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Unde gasesc si eu lant pt un Derbi Gpr???Are cineva, sau dca stiti de unde sa cumpar...va rog mull de tot...raspundeti aici sau da-ti PM... Modelul asta mai vechi... Kiar nu stie nimeni??? OVK...Bafta cu scuteru si cu wheely'ul...eu m-am dat pe stoppie cu Derbiul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 ms corni...iese si cu al meu un mic stoppie dar nu prea mare pt ca e lung si are roata mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 ms corni...iese si cu al meu un mic stoppie dar nu prea mare pt ca e lung si are roata mica... Si cu al meu la fel frate...k are greutatea pe spate, nu e ca la astea stil motor care au greutatea pe centru...are motorul pe spate si se ridica dar nu mai mult de 20-30de cm...dar wheelie fac amandoua, bine ca scuteru putin ajutat la plecarea de pe loc cu picioarele...Hai norok si bafta inca odata... Apropo...de kit de lant pt Derbi kiar nu stie nimeni??? SCUZE DE OFF-TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Hai Salut! In ultimul timp am intampinat niste mici probleme si as vrea sa ma lamuriti dak puteti. Problema sta astfel. Farurile mele din fatza bat prea in pamant si nu vad noaptea cu ele decat 3 m in fatza dak am urcat scuterul meu cu roata fatza peste o caramida atunci farurile au vazut f bine. Cum pot sa ridic farurile sa vada mai departe.este ceva surub sau o smecherie ?Scuteru este un Aprilia SR50 LC din 2003. Hai salutari cu farurile care nu vad si astept raspuns de la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.