ady4 Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Si mie imi scoate ulei ars pe toba... din cate am inteles eu poate sa fie din 3 cauze: 1.nu-i convine uleiul (eu am Castrol 2T semi-sint o sa incerc si full-sintetic sa vad dak ii place ) 2. Unele tobe contin pt amortizarea sunetului un material (vata de sticla dupa cate am inteles) iar acesta se imbiba k ulei... ajunge la saturatie si scuipa afara 3.pompa de ulei k un debit mai mare decat obisnuit. Dar dak nu iti scoate fum incat sa fie deranjant nu se intampla nimic rau... pana la urma mai mult ulei=o ungere mai buna. Iar la filtru de aer... s'ar putea k buretele acela din interior sa fie in prealabil imbibat k o solutie sau chiar ulei pt a filtra mai bine (filtru umed). La toba.... nu e nici un amestec benzina-ulei nears, nici n'ar avea cum doar trece prin motor, e doar ulei ars care se prelinge. Daca motorul merge bine... nu cred k ai motive de ingrijorare. Numai bine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Ms mult ady4... Am de vanzare cateva piese second-hand pt aprilia Sr50 Lc modelu pe carburatie... -Ambielaj in stare perfecta rulat aproximativ 7000 km,dau si rulment la el in stare perfecta...pret 80 Ron(Nou este intre 250 si 400 Ron) -Role pollini de 4 gr. in stare buna rulate in jur de 5000km.pret 15 ron(nou este intre 45 si 65 ron) -role RMS de 5,5 gr. aproape noi rulate 100km pret 15ron(noi sunt 30 ron) -curea folosita f putin...in jur de 1000km...pret 30 ron(noua este in jur de 60 70 ron) -ambreiaj in stare perfecta rulat cam 4000km. pret 60 ron...(nou este in jur de 120-180 ron) -aripa spate aia de deasupra rotii.pret 35 ron... Idu de contact este llg_90@yahoo.com... nr de telefon 0747509659 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 problema cu frana disc pe fata o am si eu...roata fata este putin franata,daca misc roata fata incet se si aude cum freaca placutele de frana pe disc...nivelul de lichid frana este ok,scuterul are 700 km...nu a fost franat excesiv pe fata...scuterul a fost luat de nou...daca ar fi uzate placutele de frana nu ar trebui sa imi scada nivelul lichidului de frana???voi ce ziceti?la frana fata nu exista vreun reglaj ceva care sa departeze placutele de frana de disc?mi s-ar parea normal sa existe... salut ai ca tu ai scuter in genu yiben la motor ia zi-mi ce limitare au astea dar sa se cunoasca ceva nu 3 km:))in plus??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 salut ai ca tu ai scuter in genu yiben la motor ia zi-mi ce limitare au astea dar sa se cunoasca ceva nu 3 km:))in plus??? nush,nu cunosc scuterul Yiben...eu la scuter am avut o singura limitare,din cdi...am facut o cdi (home made) schema am publicato aici pe forum...si scuteru a sarit de la 50km\h la 80 km\h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 salutare! ..imi poate spune cineva ce vace (faptic si tehnic) un variator malossi??....care ii sunt avantajele si dezavantajele??...eu am un piaggio x9 500...merita sa-i schimb variatorul? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Variatoarele sport in general, care la descriere promit multe sunt de fapt variatoare mai MARI. Astfel raportu' se schimba si scuterul isi modifica performantele. Dezavantaje nu vad care ar fi, nu cred ca se pune problema de fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Variatoarele sport in general, care la descriere promit multe sunt de fapt variatoare mai MARI. Astfel raportu' se schimba si scuterul isi modifica performantele. Dezavantaje nu vad care ar fi, nu cred ca se pune problema de fiabilitate... merci...da` cum isi modifica performantele?...ce castig?...pierd ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 merci...da` cum isi modifica performantele?...ce castig?...pierd ceva? castigi la viteza...se micsoreaza raportul de transmisie dintre axul motor si transmisia secundara (la roata din spate)...astfel,roata va fi invartita mai repede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 (editat) castigi la viteza...se micsoreaza raportul de transmisie dintre axul motor si transmisia secundara (la roata din spate)...astfel,roata va fi invartita mai repede.... Deci mie cu role de 5,5 gr imi merge 113 km/h viteza maxima calculata pe panta in jos... Cu role de 4Gr viteza maxima pe panta in jos este 109km/h In amandoua cazurile pe loc drept imi merge 95km/h... Deci dezkreator sa inteleg ca rolele schimba raportul de transmisie dintre axul motor si transmisia secundara???De ce indiferent de role pe loc drept scuterul meu merge doar 95km/h? Editat Septembrie 26, 2007 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Deci mie cu role de 5,5 gr imi merge 113 km/h viteza maxima calculata pe panta in jos... Cu role de 4Gr viteza maxima pe panta in jos este 109km/h In amandoua cazurile pe loc drept imi merge 95km/h... Deci dezkreator sa inteleg ca rolele schimba raportul de transmisie dintre axul motor si transmisia secundara???De ce indiferent de role pe loc drept scuterul meu merge doar 95km/h? nu,eu spuneam de discurile de la variator,cele care strang cureaua...cureaua este ridicata de role (simplificat vorbind,ca de fapt imping discul 1)in functie de turatia axului motor...daca discurile sunt de diametru mai mare rezulta in final o "roata" de transmisie primara mai mare in diametru...asta era ideea... p.s. in poza...in stanga variatorul,in dreapta ambreiajul si mai departe transmisia secundara etc....in cazul de fata viteza se poate mari marind diametrul discurilor variatorului (presupunand ca rolele au ridicat cureaua la maxim)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Deci mie cu role de 5,5 gr imi merge 113 km/h viteza maxima calculata pe panta in jos... Cu role de 4Gr viteza maxima pe panta in jos este 109km/h In amandoua cazurile pe loc drept imi merge 95km/h... Deci dezkreator sa inteleg ca rolele schimba raportul de transmisie dintre axul motor si transmisia secundara???De ce indiferent de role pe loc drept scuterul meu merge doar 95km/h? In afara de role ai mai modificat ceva la scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 aaa da ambreiaj tunning...cam atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 aaa da ambreiaj tunning...cam atata ce inbunatateste ambreiajul tunning? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Pai nush ce sa zic ...tre sa creasca mai mult in ture ca sa o ia de pe loc... si i mai sprintos(cica ambreiaju tunning are ferodourile mai moi si prind mai bine ...nu patineaza asa usor)nush mare diferentza nam simtit...putin mai nervos la pornirea de pe loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 mie ambreiajul imi cupleaza intre 4000-4200 rpm(dupa turometru digital on-bord)...tu ai posibilitatea sa masori la cat cupleaza ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 aaa nu prea cred ...iar de atasat un turometru i cam complicata treaba... cat despre numarul de ture la care cupleaza nush unde am citit ca normalul de ture la care ar trebuii sa cupleze i undeva intre 3000 si 4000 de ture...apai nush cum sta treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Am si eu o mare belea cu mot omeu in 4timpi......mi se opreste knd scad un pic turatia motorului ...de la ce poate fi???i am curatat jiglere filtre tot ce se putea dar tot asa face ..,,,,dupa ce mi se opreste dak il las 15 min oprit imi porneste fara probleme si mergmaxin 500 m cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Am si eu o mare belea cu mot omeu in 4timpi......mi se opreste knd scad un pic turatia motorului ...de la ce poate fi???i am curatat jiglere filtre tot ce se putea dar tot asa face ..,,,,dupa ce mi se opreste dak il las 15 min oprit imi porneste fara probleme si mergmaxin 500 m cu el Eu cred ca-i dereglat carburatoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 hmmm sa se fi dereglat singur asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 nu stiu daca de la carb e...din ce spui tu, faza cu turatia poate fi si din variator, motorul in sine, si cel mai probabil, da, din carburator (gandesc eu). Acu ce stiu sigur e ca se poate deregla si singur carburatoru, ai mutat pozitia sa, cine stie, se deregleaza usor Sper sa rezolvi problema, nu prea sunt sigur sa-ti zic, am mai auzit cazuri dar atunci era de la incalzirea motorului, dilatarea segmentilor si ai pistonlui, pierderea compresiei. Vezi incearca sa testezi si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 salut stie cineva cetrebuie sa ii fac sa urce mai mult cureaua de transmisie pe discu ala? ca nu urca pana la capat si pierd viteza astept raspuns , mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Ai mers cu capacu scos? Pai daca nu urca blana, ma rog nici pe muchie sa fie, dar nici la jumate (cum mi se intampla mie), inseamna k e limitat . Desfa variatoru si vezi daca ai vre-o saiba mica pe-acolo sau o saiba mai mare care vine peste role, e din plastic. Daca desfaci, pozezi, ne arati noua poza si iti spunem noi care e, dar sa nu le pui tu la loc fara sa-ti zica ceilalti dupa aici daca aia e limitarea...ca apoi poate ramai fara variator sau ceva (Doamne fereste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 (editat) eu am un suzuki let's 2 si mi sau stricat 2 rulmenti de la ax.lam dus la reparat,dar de cnd lam adus,nu mai depasesc 35km/h iar inainte mergeam (cu limitator) cu 50-55 km/h .am intrebat mecanicul, si a zis k simeringul ce la pus strange putina vreme,dar parerea me e k nu poate sa stranga asa tare incat sa-mi scada mai mult de 50% din putere.a spus doar ca i-a micsorat turatia maxima a motorului unpic ca sa nu mai se strice rulmenti.nu aveti ceva idei ce poate fi??? dak aveti vreo idee mica sau ceva idei cum sa scot limitatorul bagati id de messenger : papy_iceman2, sau :papy_9a , k vreau sa stiu,parerea mea e k nu primeste destula benzina,k dak accelerez la maxim,ii trebuie 2-3 secunde pna sa inceapa sa se accelereze,si nici atunci nu se accelereaza normal.inainte de asta,cnd ajungeam la 55 km/h se pornea limitatorul, si motorul se mai accelera el la turatie mai mare,dar viteza ramanea constanta.acum dak nu accelereaza numai cnd cutia este pusa la liber. papy_iceman2@yahoo.com mersi anticipat Editat Septembrie 28, 2007 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 (editat) a spus doar ca i-a micsorat turatia maxima a motorului unpic ca sa nu mai se strice rulmenti. Pai ma cum sa micsoreze turatia sa nu se mai strice rulmentii...i aberanta treaba asta...pai ce rulmenti tia pus pe el de aia cu 5 lei de la rusi???Sunt rulmenti speciali care ajung pana si la peste 100 Ron (rulmenti C4) si aia is facuti sa aiba o durata de functionare mare la peste 12000 de ture... Deci pt faptul ca tia scazut nr de ture aia sigur influientzeaza cumva performantele scuterului...de aia nu se tureaza nici cum tre...+ ca mai strange si ce ai zis tu...deci scuterul tau de aia merge f prost.Poate de iai pune un motor de drujba ar propulsa mai nervos Dul napoi si zii ca merge ca prastia(el trebuie sa-ti garanteze lucrarea facuta) P.S.Nu mai merge la "cotzo mesteri" ca de la o vreme o sa preferi sai dai foc scuterului decat sa umbli din mecanic in mecanic sa til faca... Editat Septembrie 30, 2007 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclist forumist nevorbaret Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Salut. Am un prieten care are un Rieju Tango cu motor Minareli de 49 cc (5 sau 6 viteze). Stie ca sunt kit-uri pentru motor ca sa-l maresti pana la 70 cc sau 80 cc. Intrebarea e de unde poate sa-l cumpere si la ce bani. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.