kiko Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Mersi. Asta am sa fac 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Scooterul meu a ajuns la 6000km si vreau sa ii fac o curatare generala. 1. Ca sa curat carburatorul, cum trebuie sa pocedez? il dau jos si il bag in solutie de curatat sau mai demontez ceva pe la el ? jiglerele pe unde le gasesc ca sa le dau jos sa le curat? 2. Unde gasesc sa cumpar oil flush ? 3. Mi se pare ca mi sau cam inmuiat telescoapele. Unde as putea sa le duc sa mi le reumple ? scule am detoate, se poate schimba uleiul in telescoape de mine? ce cantitate trebuie sa pun ? Inafara de schimbat uleiul din motor, schimbat filtrul de aer, schimbat bujia, schimbat uleiu din motor si verificat placutele de frana si sabotii, la ce ar trebui sa ma mai uit ? ? ? Unde gasesc sa iau niste furtune de benzina? ale mele sau cam crapat de la frig si ma gandesc sa le schimb. hai noroc! ca sa curenti carburatoru` ..il dai jos ..scoti toate jigleoarele(vezi sa nu fie infundate..iei o sarma fff subtire lita si o bagi in gaurica de la jigleor ) ..apoi iei un compresor sau pompa si dai in toate gaurile din carburator ...ai grija sa nu dereglezi plutitorul` .. apoi pune`l in carbusol vreo 5 10 min ...cele 2 jigleoare le gasesti sub carburator ..ai 2 suruburi sau mai multe,depinde de carburator ..le desfaci si scoti cu grija capacu`. Despre telescoapte nuj sa pot sa reumpli ..dak gasesti pe cineva care stie sau daca se poate,imi spui si mie p forum! MS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Pai atunci unde pot sa schimb arcurile ? ca sau lasat rau de tot ! --- Mesaj completat în 28 Jan 2008 22:33 ------------- hai noroc! ca sa curenti carburatoru` ..il dai jos ..scoti toate jigleoarele(vezi sa nu fie infundate..iei o sarma fff subtire lita si o bagi in gaurica de la jigleor ) ..apoi iei un compresor sau pompa si dai in toate gaurile din carburator ...ai grija sa nu dereglezi plutitorul` .. apoi pune`l in carbusol vreo 5 10 min ...cele 2 jigleoare le gasesti sub carburator ..ai 2 suruburi sau mai multe,depinde de carburator ..le desfaci si scoti cu grija capacu`. Despre telescoapte nuj sa pot sa reumpli ..dak gasesti pe cineva care stie sau daca se poate,imi spui si mie p forum! MS. Mersi asa am sa fac, dar nu ar trebui sa scot si plutitorul? nu il topeste decarbuxolul ? ca e din plastic mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 salut .... imi spuneti si mie toate posibilitatile ( daca le stiti) pe unde isi trage aer fals un motor .... stiu ca asta se intampla din carb ..dar totusi mai poate fii din alta cauza... si daca e sa fie din carb ..cum se poate remedia ??? in afara de "gadilatul" suburilor aer/benzina multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 salut .... imi spuneti si mie toate posibilitatile ( daca le stiti) pe unde isi trage aer fals un motor .... stiu ca asta se intampla din carb ..dar totusi mai poate fii din alta cauza... si daca e sa fie din carb ..cum se poate remedia ??? in afara de "gadilatul" suburilor aer/benzina multumesc Iti spun io o posibilitate din propria experienta ... La Aprilia Amico trebuia sa merg cu socu tras , deci tragea aer "fals" Am fost cu el la un "mester" si mi-a zis ca cica ar fi de la semeringuri Nu l-am luat in seama si "mi-am bagat nasu' " in el Am pus banda daia de se foloseste pe la instalatiile de apa ( se vede in figura unde ) Eu unu asa am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Am si eu un set de intrebari la care vreau raspuns.... 1) Daca o sa segmentez motorul trebuie sa i fac rodaj mult (500km)? Sau i destul si 100 km. Si in ce regim trebuie sa rulez cu el in timpul rodajului? 2)De unde imi dau seama dak tre segmentat sau nu. Motorul merge inca bine. Porneste brici la prima pedala indiferent de vreme. Insa dupa ce se incalzeste e mult mai moale fata de cum era in vara.tre segmentat sau nu? 3)Am vazut ca s-a discutat ceva despre suspensii. Am observat si eu ca la suspensiile fata in partea de sus e uleipe langa gura aia de la piston...si se prelinge asa f putin in jos...Am sters cu o carpa si la 2 saptamani aproximativ am vazut ca face la fel. Asa a facut de cand l-am cumparat. Ce trebuie sa le fac sespensiilor? Ce sa schimb la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Am vazut ca s-a discutat ceva despre suspensii. Am observat si eu ca la suspensiile fata in partea de sus e uleipe langa gura aia de la piston...si se prelinge asa f putin in jos...Am sters cu o carpa si la 2 saptamani aproximativ am vazut ca face la fel. Asa a facut de cand l-am cumparat. Ce trebuie sa le fac sespensiilor? Ce sa schimb la ele? Semeringurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 la 1) rodaju cam 300 km...minim...daca vrei sa nu regreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Ince regim de mers? 30 km la ora? primi cati km...zimi asa un program sa zicem asa...vreau sa fac rodaju ca la carte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 60 km/h maxim si fara pasager,macar 300 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Il segmentezi doar daca iti scoate fum mai mult decat de obicei si creste consumul! Pentru rodaj: 30 km/h primii 50 de km, 40 km/h pana la 100 de km si apoi pana la 300 de km 50 maxim 60! La suspensii schimbi semeringurile si schimbi uleiul de furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Ms brick23 & VladuL. De raspunsurile astea aveam nevoie! La simtome e exact cum ai zis scoate mai mult fum si consumul a crescut in ultimul timp cu 0,5%-1%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cotoi_86 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Pe acolo trebuie sa curga ulei ??? Mie mi sa facut ala de la ulei rosu in bord ca tre sal schimb uleiu si o sa o fac maine cand imi aduce tata ulei ,dar dupa ce am mers cu el vreo 5 min azi mam uitat era asha un strop un pic lam sters mam mai plimbat cu el 10 min sa vad dak mai curge si tot asha ,lam intrebat p un tovaras si mia zis ca curge din cauza ca sunt furtunele prinse cu cleme dalea tampite care nu tin ??? Normal trebe sa curga sau sa bulit cv ??? Cred ca se prelinge de sus de acolo de unde iese furtunasu din carburator...MS.Asfalt uscat. Da este normal asa am si eu. prima oara ce crezi ca am facut? nu imi pornea scuterul intr-o dimineata din cauza ca era f frig afara cam -10 grade. iar eu am crezut ca s-o fi intamplat ceva, m-am uita pe la motor pe la carburator si am vazut un furtunas alb care venea de la carburator si ducea in jos langa roata. Si am vazut si acel furtun negru acel cu clema care zici tu? I-ar eu am crezut ca este de fapt cazut de acolo si am bagat acel furutnas in cel negru cu clema si chiar-l il buliseram de tot. De fatpt acela este pt o aerisire si este ceva normal sa curga ceva pe akolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Ms brick23 & VladuL. De raspunsurile astea aveam nevoie! La simtome e exact cum ai zis scoate mai mult fum si consumul a crescut in ultimul timp cu 0,5%-1%. Bine acum daca zici ca-ti porneste la prima pedala nu e neaparat de la segmenti. Afara e frig si e normal sa fie putin mai mare consumul. Insa daca si la pedala dai foarte usor, adica ai compresie mica, e clar. Doar inainte de a-i schimba, parerea mea sa verifici cu un compresiometru. Stiu ca la motorul tau ar trebui sa ai 11,5:1 . Daca e mai mica de 10-9 e clar ca trebuie segmenti noi! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Il segmentezi doar daca iti scoate fum mai mult decat de obicei si creste consumul! Pentru rodaj: 30 km/h primii 50 de km, 40 km/h pana la 100 de km si apoi pana la 300 de km 50 maxim 60! La suspensii schimbi semeringurile si schimbi uleiul de furca. Eh...eu nu stiam faza cu 30-40-60.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Hai sa iti mai zic niste simtome. Deci de pornit porneste brici! Asa a pornit intotdeauna. Pedala merge relativ usor (mai usor decat asvara de exemplu) Consumul e ceva mai mare acuma de 1 luna doar...in rest consuma cam 3,5-3,7... O simtoma care oam observat este asta: Cant pornesc la motor rece dupa ce fac incalzirea vreo 2 min ...daca pornesc blana de pe loc si il urc pana la 60-70 daca las aceleratia sa scada pana la 35-40 dak dau iar blana se ineaca, iar dak nu dau chiar blana parca nu are putere sa urce...adik parca ar fi infranat...dar asta pana urca la 55km/h dupa care isi da iar drumu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Hai sa iti mai zic niste simtome. Deci de pornit porneste brici! Asa a pornit intotdeauna. Pedala merge relativ usor (mai usor decat asvara de exemplu) Consumul e ceva mai mare acuma de 1 luna doar...in rest consuma cam 3,5-3,7... O simtoma care oam observat este asta: Cant pornesc la motor rece dupa ce fac incalzirea vreo 2 min ...daca pornesc blana de pe loc si il urc pana la 60-70 daca las aceleratia sa scada pana la 35-40 dak dau iar blana se ineaca, iar dak nu dau chiar blana parca nu are putere sa urce...adik parca ar fi infranat...dar asta pana urca la 55km/h dupa care isi da iar drumu... E destul de normal, cand iei mana din gaz nu se mai alimenteaza, se arde carburantul iar cand ii dai blana intra amestec cam sarac si face ca si cand ar trage aer fals. Si faza cu puterea de acceleratie, e doar de la transmisie, fir-ar CVT-ul de ras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Ce gramaj de role imi recomandatzi ? Am kitt de 70... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 4.0 gr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Bine acum daca zici ca-ti porneste la prima pedala nu e neaparat de la segmenti. Afara e frig si e normal sa fie putin mai mare consumul. Insa daca si la pedala dai foarte usor, adica ai compresie mica, e clar. Doar inainte de a-i schimba, parerea mea sa verifici cu un compresiometru. Stiu ca la motorul tau ar trebui sa ai 11,5:1 . Daca e mai mica de 10-9 e clar ca trebuie segmenti noi! Bafta! Dupa manual este 12.5 plus sau minus 0.5 : 1. La sfarsitul verii aveam 11 ceea din oprinia multora e foarte bine pt. numarul de kilometrii care ii are. Singurul lucru pe care as vrea sa il adaug ar fi sa incalzesti motorul bine inainte de a face testul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Ce gramaj de role imi recomandatzi ? Am kitt de 70... Gramajul rolelor este foarte important ! In primul rand trebuie sa sti ca rolele doar cupleaza transmisia cand motorul a ajuns la turatia unde are cuplu maxim. asta (cuplu max ) depinde de foarte multe variabile (toba, carburator, filtru.... ) si daca ai kit de 70, cel mai bine este sa cauti pe net ce role iti trebuie(cauta modelul kit-ului tau )... bineinteles ca nu o sa gasesti exact configuratia ta (variabilele de care ziceam mai devreme ), dar aproximativ... - daca rolele sunt prea usoare, transmisia cupleaza cand motorul a trecut de cuplu max( => pierzi demaraj); - daca rolele sunt prea grele, transmisia cupleaza cand motorul nu a ajuns inca la cuplu max( => de pe loc porneste greu, dar cum creste turatia, simti ca trage mai tare...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 aha.... am inteles. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Ms si eu In curand o sa i fac un set motor si asa stiu ca il pun la punct . Ms inca o data de raspunsuri...o sa verific compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Unde gasesc in bucuresti niste role 16x13 de 5 grame? Eventual si un atelier cu o cheie cu percutie ca sa le monteze? La scuter-centre au si piese? Da, incearca la scuter-centre, pe langa tineretului Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Ms si eu In curand o sa i fac un set motor si asa stiu ca il pun la punct . Ms inca o data de raspunsuri...o sa verific compresia. Lasa-l sa se incalzeasca cateva minute si incearca sa pleci mai usurel, primele 5 minute nu-l tura prea tare, adica accelerezi mai usor, nu-i dai blana, sa-mi zici rezultatul Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.