kiko Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Unde gasesc in bucuresti niste role 16x13 de 5 grame? Eventual si un atelier cu o cheie cu percutie ca sa le monteze? La scuter-centre au si piese? Cheie cu percutzie ? La ce te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Cheie cu percutzie ? La ce te referi? Cheie pneumatica, ca la vulcanizari. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Exista si chei electrice cu percutie, insa la noi nu prea se gasesc. Adica nu numai roteste piulita, o mai si loveste. Fara ea trebuie sa improvizez ceva sa blochez fulia, si asta e mai greu/riscant. In plus, cheia asta strange cu un moment mai mare. Chei electrice cu percutie nu prea se mai folosesc, cel putin la noi, din simplul motiv ca nu sunt cost-efective. Consuma foarte mult curent si nici nu au momentul asa de mare ca cele pneumatice. Trust me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Cum se verifica compresia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Bine acum daca zici ca-ti porneste la prima pedala nu e neaparat de la segmenti. Afara e frig si e normal sa fie putin mai mare consumul. Insa daca si la pedala dai foarte usor, adica ai compresie mica, e clar. Doar inainte de a-i schimba, parerea mea sa verifici cu un compresiometru. Stiu ca la motorul tau ar trebui sa ai 11,5:1 . Daca e mai mica de 10-9 e clar ca trebuie segmenti noi! Bafta! si eu dau ffffff usor la pedala....dar de unde gasesc eu segmenti sa cumpar si de care sa cumpar ca am inteles ca sunt pe marimi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 si eu dau ffffff usor la pedala....dar de unde gasesc eu segmenti sa cumpar si de care sa cumpar ca am inteles ca sunt pe marimi.. Te duci cu pistonul si cilindrul in brate la un magazin de piese moto! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Servus! Am un scuter Malaguti F15, care pana astazi functioana foarte bine! Astazi l-am dus la spalat si am completat in acelasi timp si uleiul! Am consatat ulterior ca becul rosu de la bord ramane apris, atat in stare de functionare a scuterului cat si daca este pus numai contactul, fara ca motorul sa fie pornit! Daca ma puteti ajuta cu ceva sugestii...! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Servus! Am un scuter Malaguti F15, care pana astazi functioana foarte bine! Astazi l-am dus la spalat si am completat in acelasi timp si uleiul! Am consatat ulterior ca becul rosu de la bord ramane apris, atat in stare de functionare a scuterului cat si daca este pus numai contactul, fara ca motorul sa fie pornit! Daca ma puteti ajuta cu ceva sugestii...! Multumesc! vezi poate ii stricat indicatoru` de ulei..scoate`l si vezi rezultatul cu unul nou problema ar putea fi si de la instalatia electrica ..sau poate ai pus invers firele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 vezi poate ii stricat indicatoru` de ulei..scoate`l si vezi rezultatul cu unul nou problema ar putea fi si de la instalatia electrica ..sau poate ai pus invers firele.. nu am umblat niciodata la el! ma gandesc doars sa nu fi sarit ceva sau sa fie din cauza ca l-am spalat la spalatorie auto! cu presiune...! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 spalatoriile cu presiune is proaste pt scutere si si pentru motoare deoarece apa cu acel jed de presiune ajunge unde nu poate ajunge nici pe cea mai groaznica ploaie....probabil o fi facut vreun scurt....lasa-l sa se usuce si pobabil isi va reveni...cred ca o intrat apa la bord.....mie mi-a intrat si o saptamana mi-au fost aburite ceasurile de kilometraj si de benzina, plus indicatorii de ulei semnalizari, faza lunga si becul de la cititorul de cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Vezi ca o ramas senzorul blocat sau uitate dak nu cumva tio curs uleiul din rezervorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 recomandati`mi si mie un service, nu`mi merge semalizarea la scooter, daca stiti da`ti mi un PM merci --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 01:05 -------------am uitat sa precizez, in bucuresti pe langa unirii-rahova preferabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 cum se cheama site`ul ala aparut relativ recent..scuter-center.ro? sau cv de genu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaDuCu_CostEL Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 cum se cheama site`ul ala aparut relativ recent..scuter-center.ro? sau cv de genu.. http://www.piese-scutere.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 sal.. Imi spune si mie cineva de ce imi arunca benzina cu ulei in filtru de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 asa arunca...sa nu curga prin fitru ca atunci e grav...dar daca e asa putin umed nu-i nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 multumesc mult pentru raspunsuri! e foarte posibil sa imi ramana becul aprins din cauza unui scurt aparut in urma jetului de apa! stie cineva unde se poate vopsi un scuter, dar la o vopsitorie, undeva, unde sa nu ma puna sa aduc carenele in portbagaj! sa duc scuterul si sa se ocupe ei!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 mai cam la toate vopsitoriile ar trebui sa il poti duce si sa se ocupe de carene...dar is si unii care pot stramba din nas....sau daca ti-l iau in service o sa ti-l tina o vreme....+ ca ei unt specialisti in masini si pe alea stiu sa le monteze si demonteze.....nush poa la scuter te trez ca nu ti-l monteaza bine.... mai bn il desfaci tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 nici eu nu cred ca m-as pricepe! raman la parerea ca fiecare trebuie sa faca ce stie mai bine! de aceea vreau sa il duc undeva unde sa se ocupe de el de la inceput pana la sfarsit si apoi sa il iau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 faza e ..cand storc buretele curge ff mult ulei ..cand l`am mirosit ...mirosea a benzina si consuma cam mult .. 5,6l/100km si mai mult de 65 nu merge.Demaraj foarte bun urca orice deal cu 2 pe el cu 50km/h ..iar daca urc cu jumate de acceleratie un deal si apoi ii dau in blana se tureaza si acu urca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 si tot timpu se intampla asta sau numa acum ai desfacut prima data si ai facut aceasta observatie? ca daca numa acum ai observat prima data asta s-ar putea sa fie din cauza ca poate ai inclinat vreodata scuteru in partea cu carburatoru si at s-a scurs in filtru cv benzina si ulei, eu asa am patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Salut tuturor.Am o Gilera DNA stock si nu stiu de cat sa-i pun rolele.Cate grame imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 si tot timpu se intampla asta sau numa acum ai desfacut prima data si ai facut aceasta observatie? ca daca numa acum ai observat prima data asta s-ar putea sa fie din cauza ca poate ai inclinat vreodata scuteru in partea cu carburatoru si at s-a scurs in filtru cv benzina si ulei, eu asa am patit aha.Nu poate sa fie d la segmenti ? Ca imi cam consuma ff mult 5,6l/100km am piaggio vespa et2 50cc --- Mesaj completat în 05 Feb 2008 08:50 ------------- Salut tuturor.Am o Gilera DNA stock si nu stiu de cat sa-i pun rolele.Cate grame imi recomandati? 4grame.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Salutare... Am si eu o problema cu un Piaggio Zip 100 4T. Mi se tot uda bujia. Am fost la cineva priceput cat de cat..si mia zis ca e de la pomba de benzina, ca imi baga benzina in ulei . Am schimbat uleiul, bujia si pompa de benzina si a functionat bine,pentru o zi numai . Stie cineva care ar putea fi problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.