chelone Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 (editat) fratzilor am si eu o imensa problema...am un malaguti f15 LC si ERA in rodaj i'am dat in gura si apoi nu a mai pornit am verificat bujia si era uda cu apa....am mai postat problema mea aici dar acuma s'a agravat am bagat bujia si mi sa rupt o bucata din ceramica de la bujie si sa blocat pistonu ce e de facut????un mecanic mi'a zis ca trebe set motor nou ca e calat motoru....este posibil ca ca nu mai imi mearga pompa de ulei????ulei am avut in tank cand am incercat sa il pornesc eu as exclude faza cu calatu.precizez ca motoru nu era pornit cand mi s'a rupt bucata de ceramica incercam sa il pornesc dar nu vroia deloc.alta optiune ar fi sa fi crapat motoru ca o fost cata frig zilele astea dar eu i'am bagat antigel.daca puteti sa imi dati un sfat nu stiu ce sa fac si nu vreau sa dau banii pe setu motor si sa nu fie ala.mai precizez ca motoru e blocat acuma nu mai merge pedala si nu l'am fortzat.ms mult Editat Februarie 24, 2008 de chelone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 fratzilor am si eu o imensa problema...am un malaguti f15 LC si ERA in rodaj i'am dat in gura si apoi nu a mai pornit am verificat bujia si era uda cu apa....am mai postat problema mea aici dar acuma s'a agravat am bagat bujia si mi sa rupt o bucata din ceramica de la bujie si sa blocat pistonu ce e de facut????un mecanic mi'a zis ca trebe set motor nou ca e calat motoru....este posibil ca ca nu mai imi mearga pompa de ulei????ulei am avut in tank cand am incercat sa il pornesc eu as exclude faza cu calatu.precizez ca motoru nu era pornit cand mi s'a rupt bucata de ceramica incercam sa il pornesc dar nu vroia deloc.alta optiune ar fi sa fi crapat motoru ca o fost cata frig zilele astea dar eu i'am bagat antigel.daca puteti sa imi dati un sfat nu stiu ce sa fac si nu vreau sa dau banii pe setu motor si sa nu fie ala.mai precizez ca motoru e blocat acuma nu mai merge pedala si nu l'am fortzat.ms mult s-ar putea sa fie pompa de ulei,daca vrei imi spui,am una acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 sal....am si eu o problema cu un ovetto mbk.Numi mai merge cum mergea.Parca merge infranat.Urca cam greu acu si merge in shuturi,se tureaza de la 5km/h pana la 25km/h apoi merge park la relanti. Am verificat bujia,filtru de aer curatat,carburatoru` curatat,toba desfundata,rolele schimbate,motoru porneshte la prima pedala si are compresie:se simte cum dau la pedala! Poate sa fie ambreiajul sau cureaua de transmisie? Asta din poze este ambreiaj` spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 fratzilor am si eu o imensa problema...am un malaguti f15 LC si ERA in rodaj i'am dat in gura si apoi nu a mai pornit am verificat bujia si era uda cu apa....am mai postat problema mea aici dar acuma s'a agravat am bagat bujia si mi sa rupt o bucata din ceramica de la bujie si sa blocat pistonu ce e de facut????un mecanic mi'a zis ca trebe set motor nou ca e calat motoru....este posibil ca ca nu mai imi mearga pompa de ulei????ulei am avut in tank cand am incercat sa il pornesc eu as exclude faza cu calatu.precizez ca motoru nu era pornit cand mi s'a rupt bucata de ceramica incercam sa il pornesc dar nu vroia deloc.alta optiune ar fi sa fi crapat motoru ca o fost cata frig zilele astea dar eu i'am bagat antigel.daca puteti sa imi dati un sfat nu stiu ce sa fac si nu vreau sa dau banii pe setu motor si sa nu fie ala.mai precizez ca motoru e blocat acuma nu mai merge pedala si nu l'am fortzat.ms mult Mai chelone, ai cam facut-o de oaie...dak ai pornit motoru cu bucata de ceramica acolo in cilindru...posibil sa fi stricat si cilindru. Dute la un mecanic, si vezi sa iti pui bani de o parte ca o sa te coste dak s-a dus si cilindru... ro_3x eu am patit exact la fel.Se tura pana la 20 km/h dupa care merea numa subturat si navea putere...e de la curea. Ambreiaju pare ca mai are saboti(proasta calitatea pozelor). Si si dak era dus, at se invartea in gol...nu prindea astfl incat sa marga motoru subturat. eventual schimbale amandoua(dak dispui de iepuroi(euro) ca nu strica, Numa bine! Cius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 fratilor am desfacut motoru si era pus cu garnituri facute cu pasta si nu era stransa chiuloasa cine stie ce.....pistonu e in stre perfecta la fel si cilindru nu e spart......dilema mea e ca nu stiu pe unde a ajuns apa in piston posibil de la garniturile proaste????posibil sa fie spart blocu motor faza e ca apa a ajuns pana al ambielaj probabil pistonu a impinso ma gandesc eu......cum verific daca e spart blocu motor??????ca si asta ar fi o optiune astept sfaturi P.S. am incercat sa pornesc motoru dar s'a blocat si nu am fortzat si bucata de ceramica era prinsa intre chiuloasa si psiton pistonu fiind bot in bot cu chiuloasa...astept raspuns de la voi maine comand garniturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Zilele astea vreau sa ma bag sa schimb segmentii cu un tovaras ..de ce as trebui sa tin cont??? astept indrumari sfaturi.... plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 si eu sunt in acelasi stadiu pai ce sa ti cont...cu mila la suruburi ca daca omori filetul s-a dus si pune incet segmentii pe piston sa nu se rupa (daca nu ai cleste special) si ca tot veni vorba de segmenti si pistoane: sa-mi schimb rulmentul de vine intre boltul de la piston si ambielaj? E 20 lei unu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) si eu sunt in acelasi stadiu pai ce sa ti cont...cu mila la suruburi ca daca omori filetul s-a dus si pune incet segmentii pe piston sa nu se rupa (daca nu ai cleste special) si ca tot veni vorba de segmenti si pistoane: sa-mi schimb rulmentul de vine intre boltul de la piston si ambielaj? E 20 lei unu... bun bun..de tinut minte cu mila la suruburi..ma intrebam..ce ar trebui sa desfac pentru prima oara..de unde sa incep.. as mai avea de adaugat ca nu cred ca are rost sa`mi ziceti " bah mai bine nuti baga botu aiurea ca nu te pricepi ca nu stiu ce..." adevaru ca nu am mai schimbat in viata mea segmenti..si in plus nu o fac singur..si totul din greseli se invata....la urma urmei daca ar fi sa nu mai stiu sa`l fac la loc o sa chem un specialist.. Pace Editat Februarie 26, 2008 de gadjodilo17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 ah si de tinut minte ar fi cum vine pistonul...care e susul si care e josul eu nu m-am uitat bine ca am vazut ca scria minareli pe el jos ca sus nu puteam sa vad pai de nicaieri...da toba jos in primul rand apoi firul de la senzorul de caldura si furtunele cu apa vezi cum desfaci sigurantele de la piston, sa nu-ti sara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 ah si de tinut minte ar fi cum vine pistonul...care e susul si care e josul eu nu m-am uitat bine ca am vazut ca scria minareli pe el jos ca sus nu puteam sa vad pai de nicaieri...da toba jos in primul rand apoi firul de la senzorul de caldura si furtunele cu apa vezi cum desfaci sigurantele de la piston, sa nu-ti sara bun bun de tinut cont.. si de unde stiu de kre segmenti se potrivesc? ma duc cu pistonul la magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Probleme... Cumpar urgent pana de ambielaj minarelli 50cc original! Sau eventual cu avans marit! Atasez poze sa stiti la ce ma refer. Ce caut Eventual tuning Astept raspunsuri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 pai sa incep cu inceputu': 1:Rolly la rulmentu ala ii zice cochilie,denumirea mecaniceasca,da,este foarte bine sa o schimbi cu una noua ca poate capata joc si pentru 20 ron nu se merita sa nu o inlocuiesti,nu afecteaza la performantele motorului daca se strica dar va avea un sunet nasol rau....ca si cum ai avea un ciocan in loc de piston. 2:Vladule,ce te-ai face fara mine M-am gandit si la un pret ....m-am hotarat sa cer 200 de euro,dar ca mi-esti prieten iti cer 100 de euro...asta e @ "frate-frate da' branza e pe bani " ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 2:Vladule,ce te-ai face fara mine M-am gandit si la un pret ....m-am hotarat sa cer 200 de euro,dar ca mi-esti prieten iti cer 100 de euro...asta e @ "frate-frate da' branza e pe bani " ... asa a inceput si becali afacerile...mai o branza,mai un bilet la meci,mai o piele de oaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 pai sa incep cu inceputu': 1:Rolly la rulmentu ala ii zice cochilie,denumirea mecaniceasca,da,este foarte bine sa o schimbi cu una noua ca poate capata joc si pentru 20 ron nu se merita sa nu o inlocuiesti,nu afecteaza la performantele motorului daca se strica dar va avea un sunet nasol rau....ca si cum ai avea un ciocan in loc de piston. 2:Vladule,ce te-ai face fara mine M-am gandit si la un pret ....m-am hotarat sa cer 200 de euro,dar ca mi-esti prieten iti cer 100 de euro...asta e @ "frate-frate da' branza e pe bani " ... Pe messenger nu raspundeai asa ca era cam pentru tine mesajul Hai ca te contactez via net sa vedem cu intru in posesia bijuteriei. Dar o dai cam ieftin, eu iti dau 300 de vodka Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Salut, Cred ca am citit pe undeva ca la reglajur aerului la carburator nu prea e bine sa te bagi. Totusi, daca te-ai apucat sa mai schimbi niste jigloare prin carburator se pare ca ar trebui sa umbli si pe la aer. La dacie stiu ca era o regula de tipul: insurubezi la maxim si dai inapoi nu'sh cite ture. Stie cineva cum se regleaza aerul la carburatoarele de pe scuterele cu motoarele in 2T? Vreo regula ?.. o explicatie mai 'tehnica' ... Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Nu prea e o regula,depinde de carburator,de jigler,de scuter,de motor etc....de aceea nu e nici o regula. Dar iti recomand sa infiletezi 80 % , se va cunoaste la motor,iar apoi incepi sa desfiletezi pana ti se pare ca functioneaza corect. Incearca sa testezi si in mers,nu numai pe cric,este posibil ca pe cric sa mearga bine si in mers sa nu traga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 si app de asta...benzina se tine la 2.5 ture din pozitia insurubat sau desurubat? Pentru ca am umblat la carburator si la suruburi, si nu pot sa plec asa din pom. Intai reglez benzina cum trebuie standard si apoi fac cum ai zis tu brick, reglez aerul pana mere bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 si app de asta...benzina se tine la 2.5 ture din pozitia insurubat sau desurubat? Pentru ca am umblat la carburator si la suruburi, si nu pot sa plec asa din pom. Intai reglez benzina cum trebuie standard si apoi fac cum ai zis tu brick, reglez aerul pana mere bine Cum sa reglezi benzina? Cred ca te referi la altceva...In principiu ar tb sa fie 2 suruburi: unul pt aer si unul pt relati. Cam asa sunt carburatoarele japoneze Mikuni puse pe motoarele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Cum sa reglezi benzina? Cred ca te referi la altceva...In principiu ar tb sa fie 2 suruburi: unul pt aer si unul pt relati. Cam asa sunt carburatoarele japoneze Mikuni puse pe motoarele astea. un carb de 2t difera fata de altu 4t? va aud cu surubelu` de la benzina sau bla bla ..dar yo nu am asa ceva... doar 1 surub care il reglezi cat aer sa intre si altu mai jos , sub carb , care este pt golierea carbu` de benzina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Nu prea e o regula,depinde de carburator,de jigler,de scuter,de motor etc....de aceea nu e nici o regula. Dar iti recomand sa infiletezi 80 % , se va cunoaste la motor,iar apoi incepi sa desfiletezi pana ti se pare ca functioneaza corect. Incearca sa testezi si in mers,nu numai pe cric,este posibil ca pe cric sa mearga bine si in mers sa nu traga. dap ... si la me pe cric mergea tare si cand colo cand dai gaz moare motoru ... la mine e inchis la maxim ... sau cat se poate si merge perfect motoru :> --- Mesaj completat în 27 Feb 2008 13:15 ------------- un carb de 2t difera fata de altu 4t? va aud cu surubelu` de la benzina sau bla bla ..dar yo nu am asa ceva... doar 1 surub care il reglezi cat aer sa intre si altu mai jos , sub carb , care este pt golierea carbu` de benzina ... daca motoru difera de ex prin faptu ca cel in 4t are baie de ulei nu t egandeshti ca si carburatorul trebuie sa difere prin cv? imposibil sa nu ai si surub de benzina ... adica cel de relanti ... din cate stiu eu toate carb au 1 surub care se inchide/deschide cu surubelnita in linia cel de aer si un surub cu arc care se inchide/deshide cu mana ... cel putin la mn asa e ... cauta si u mai atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Deci, ca sa nu mai existe nelamuriri, reglajul de la surubul de aer si cel care actioneaza asupra acceleratiei sunt valabile doar pt. mersul in gol. (adica relanti) si nu au nici o legatura cu mersul in sarcina. Pentru mersul in sarcina se regleaza amestecul aer/benzina, iar pentru asta tre' sa desfaci carb-ul. Surubul de aer se regleaza in felul urmator: se porneste motorul, se infileteaza sau desfileteaza pana ce turatia motorului este cat mai mare posibila, apoi dupa ce s-a obtinut acest lucru se regleaza si asa zisul surub de relanti (care actioneaza asupra cablului de acceleratie). Sper ca m-am facut inteles..........declar topic inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 dap ... si la me pe cric mergea tare si cand colo cand dai gaz moare motoru ... la mine e inchis la maxim ... sau cat se poate si merge perfect motoru :> <small>--- Mesaj completat în 27 Feb 2008 13:15 -------------</small><br/> daca motoru difera de ex prin faptu ca cel in 4t are baie de ulei nu t egandeshti ca si carburatorul trebuie sa difere prin cv? imposibil sa nu ai si surub de benzina ... adica cel de relanti ... din cate stiu eu toate carb au 1 surub care se inchide/deschide cu surubelnita in linia cel de aer si un surub cu arc care se inchide/deshide cu mana ... cel putin la mn asa e ... cauta si u mai atent stai ca nu inteleg ,mai nou surubul care controlezi relantiu e "surubu de benzina" sau te`ai incurcat tu ce ai zis acolo , logic ca am surub de relantii lasal pe ala, nu am treaba cu el ,si inca ceva la 2t amestecul de ulei/benzina se face in carb?? sau dupa ce curge benzina din carb prin admisie atunci se amesteca cu uleiul ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 eu asta toamna am reglat surubul de amestec aer...dispunand si de turometru digital am facut in felul urmator - am incalzit motorul vreo 10 min , am ridicat relantiul la cca 2500 rpm , am reglat aerul pina am obtinut turatia cea mai mare citibila pe turometru...atentie,turatia nu creste sau scade instantaneu,dupa ce ai facut reglaj astepti 10 sec sa vezi rezultatul... -motorul trebuie inclazit in prealabil pt ca turatia relanti cand este rece difera de relantiul la cald -am ridicat inainte de reglajul aerului relanti-ul la cca 2500 deoarece este o turatie mai stabila pt motoare in 2 t , nu variaza f mult in jurul valorii , asta ca sa nu te pacaleasca la reglaj -cel mai bine faci reglajul de aer cu un turometru conectat,sa poti citi turatia -dupa ce se face reglajul aduci relanti-ul la valoarea care vrei,de obicei 1800-2000 rpm...cand reglezi relantiul este bine sa aprinzi farul pe faza lunga,deoarece daca reglezi o valoare joasa de relanti cu farul stins vei avea surprize de genu ca opresti la semafor,seara,cu farul aprins si ti se opreste motorul,sau daca pornesti motorul cu pozitii aprinse si farul aprins iti moare motorul... -reglajul optim care l-am gasit la motorul meu fata de reglajul de fabrica a fost de jumate de tura...tradus in turatie,reglajul mi-a crescut turatia motorului cu cca 200-300 rpm la relanti,ceea ce inseamna cam 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 intotdeauna ai fost un tocilar .....VREAU SI YO TUROMETRU !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 tu si asa iti iei motor asa ca la ce iti mai trebuie turometru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.