corado_c Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 pt cei care au fost la intalnirea de duminica de la circ. dupa cum bine cred ca ati auzit am o problema la motor, scoate un sunet tare nasol si stresant. de la poate sa fie? role, curea, filtrul de aer murdar sau ce are? btw eu eram cu vespa albastra in cazul in care nu isi da lumea seama, desi ma indoiesc, dupa sunetul pe care cu greu il poti trece cu "vederea" p.s. sorry ca nu am putut sa stau mai mult la intalnire. mi ar fi placut sa pot sa mai zabovesc si eventual sa socializez mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 am si io o intrebare in legatura cu un moped daca e pus p cric si e pornit iar roata din spate se invarte e problema cu ambreaju? --- Mesaj completat în 03 Mar 2008 18:38 -------------care din voi are moped (poate kiar garelli vip)? --- Mesaj completat în 03 Mar 2008 18:42 -------------stitzi careva care e numaru maxim d cm cubi pt un motor in 2 timpi (cumva 49 sau se poate si mai mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 daca iei de la marius zici cota originala pentru motor minareli de 49 mm si gata dap de la el fac comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Cum iau si eu legatura cu Marius ? Ca vreau si eu niste piese pt furia rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Cum iau si eu legatura cu Marius ? Ca vreau si eu niste piese pt furia rosie marius_motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 (editat) marius_motors Id-ul de contact pentru piese si alte chestii e gym_motors ... .... Si pe site la contact scrie clar cum poti lua legatura cu el...Si am scris si la Cum Cumpar, cum poti lua legatura cu el...Asa greu e sa rasfoiti site-ul??? http://www.piese-scutere.ro ... Editat Martie 4, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Id-ul de contact pentru piese si alte chestii e gym_motors ... .... Si pe site la contact scrie clar cum poti lua legatura cu el...Si am scris si la Cum Cumpar, cum poti lua legatura cu el...Asa greu e sa rasfoiti site-ul??? http://www.piese-scutere.ro ... Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 am si eu o problema Am un Suzuki Address si nu mai porneste am set nou in el piston nou si nu vrea sa porneasca ce pot sa ii fac sau recomandati un service in mures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Id-ul de contact pentru piese si alte chestii e gym_motors ... .... Si pe site la contact scrie clar cum poti lua legatura cu el...Si am scris si la Cum Cumpar, cum poti lua legatura cu el...Asa greu e sa rasfoiti site-ul??? http://www.piese-scutere.ro ... off: nu prea intra pe gym_motors defapt eu nu l`am vazut niciodata pe gym_motors on: am reusit sa scot pistonu in gura mamii lui...ma duc cu el la primu magazin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 salut.am o problema cu un aerox din 2000. dupa perioada de iarna in care a stationat,nu mai porneste.oare de ce?am schimbat bujia,da scanteie,dar parca nu da destula benzina,adica un pic se uda bujia dar pare a fi mai mult ulei si putina benzina.sa imi fi inghetat ceva apa din benzina in carburator?nu m-as apuca sa il desfac si pe ala. momentan am desfacut toate carenele sa il curat un pic si sa verific ghidonul,roti,etc... carburatorul cum sa il reglez?am 2 suruburi,unul de la aer si celalalt nu stiu. mentionez ca am dell'orto phbn de 12. mai am probleme cu kickstarter'ul, adica pedala nu se mai ridica dupa ce il pornesc cu ajutorul pedalei,nu de la buton. multumesc mult! astept cateva raspunsuri .acuma stau cu scuterul desfacut.. hai ca va dau o bere Multumesc mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 intotdeauna ai fost un tocilar .....VREAU SI YO TUROMETRU !!! salut.cum conectezi turometrul la motor?eu am un aerox din 2000 si nu am turometru de serie.vreau sa imi cumpar un bord cu turometru si vreau sa stiu daca o sa pot sa il montez,inainte sa il cumpar.am motor minarelli , carburator dell'orto. va multumesc mult.vreau sa imi reglez si eu un pic carburatorul..ma poate ajuta cineva?da unul ce stie sigur,ca daca ma iau dupa fiecare post din de aici.. multumesc. o seara buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 salut.am o problema cu un aerox din 2000. dupa perioada de iarna in care a stationat,nu mai porneste.oare de ce?am schimbat bujia,da scanteie,dar parca nu da destula benzina,adica un pic se uda bujia dar pare a fi mai mult ulei si putina benzina.sa imi fi inghetat ceva apa din benzina in carburator?nu m-as apuca sa il desfac si pe ala. momentan am desfacut toate carenele sa il curat un pic si sa verific ghidonul,roti,etc... carburatorul cum sa il reglez?am 2 suruburi,unul de la aer si celalalt nu stiu. mentionez ca am dell'orto phbn de 12. mai am probleme cu kickstarter'ul, adica pedala nu se mai ridica dupa ce il pornesc cu ajutorul pedalei,nu de la buton. multumesc mult! astept cateva raspunsuri .acuma stau cu scuterul desfacut.. hai ca va dau o bere Multumesc mult . Punei niste benzina in capul pistonului incazesti bujia si ii dai la pedala.......pedala nu mai urca cai frig afara si se misca greu de la unsoarea aia cei acolo la melcul ala cand o sa fie cald afara sa vezi ca o sa se ridice doar asa imi face si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Nu ai nimic... exact asa face si al meu cand il scot de la iernat si exact asa scot si eu bujia, plina mai mult de ulei decat de benzina. Scoate bujia, da cateva pedale fara ea sa se aeriseasca camera de ardere, arde bujia la aragaz 5 min pune un sfert/o jumatate de siringa de benzina in capul pistonului pune bujia la loc (de preferat sa fie inca calda) si dai. Trebuie sa o ia. Eu asa fac. Tine-ne la curent k rezultatele. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 salut.cum conectezi turometrul la motor?eu am un aerox din 2000 si nu am turometru de serie.vreau sa imi cumpar un bord cu turometru si vreau sa stiu daca o sa pot sa il montez,inainte sa il cumpar.am motor minarelli , carburator dell'orto. va multumesc mult.vreau sa imi reglez si eu un pic carburatorul..ma poate ajuta cineva?da unul ce stie sigur,ca daca ma iau dupa fiecare post din de aici.. multumesc. o seara buna ! probabil mi-ai adresat mie intrebarea asa ca ma bag in seama.... pt turometru eu iau semnal de la bobina care comanda scanteia la aprindere...la un motor in 2 timpi (cazul meu) primesc un impuls pt fiecare rotatie a axului motor...la un motor in 4 timpi se primeste un impuls la 2 rotatii a axului motor (se complica putin treaba)...bobina in cauza (pick-up coil) ofera un semnal de cca 5 Vpp (5 volti varf la varf) la turatia de 1800 rpm (masurat cu un osciloscop)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 probabil mi-ai adresat mie intrebarea asa ca ma bag in seama.... pt turometru eu iau semnal de la bobina care comanda scanteia la aprindere...la un motor in 2 timpi (cazul meu) primesc un impuls pt fiecare rotatie a axului motor...la un motor in 4 timpi se primeste un impuls la 2 rotatii a axului motor (se complica putin treaba)...bobina in cauza (pick-up coil) ofera un semnal de cca 5 Vpp (5 volti varf la varf) la turatia de 1800 rpm (masurat cu un osciloscop)... si cum iei semnal?si eu am motor in 2 timpi.bobina este in capatul fisei,nu?nu prea ma pricep cu mecanica(adica sunt mai la inceput..) deci teoretic o sa functioneze daca imi iau bord cu turometru.nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Nu ai nimic... exact asa face si al meu cand il scot de la iernat si exact asa scot si eu bujia, plina mai mult de ulei decat de benzina. Scoate bujia, da cateva pedale fara ea sa se aeriseasca camera de ardere, arde bujia la aragaz 5 min pune un sfert/o jumatate de siringa de benzina in capul pistonului pune bujia la loc (de preferat sa fie inca calda) si dai. Trebuie sa o ia. Eu asa fac. Tine-ne la curent k rezultatele. Numai bine ! ok.maine o sa incerc.sper sa reusesc. multumesc.mai sa imi reglez carburatorul,dar asta doar dupa ce porneste. o alta intrebare.pot sa imi pun turometru daca nu am?vreau sa cumpar bord cu turometru.unde se leaga? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Nu ai nimic... exact asa face si al meu cand il scot de la iernat si exact asa scot si eu bujia, plina mai mult de ulei decat de benzina. Scoate bujia, da cateva pedale fara ea sa se aeriseasca camera de ardere, arde bujia la aragaz 5 min pune un sfert/o jumatate de siringa de benzina in capul pistonului pune bujia la loc (de preferat sa fie inca calda) si dai. Trebuie sa o ia. Eu asa fac. Tine-ne la curent k rezultatele. Numai bine ! am vespa et2 50cc ..si o pornit la prima pedala cand erau afara -20(in nord din Siret is)iar celalalt scuter(a lui fratemiu)la 6 7 pedala o luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_DODO Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 saluare ...imi trebuie o pompa pentru apa la aprilia SR din 1996 cred...ma gasiti pe mess danny_b89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 (editat) si cum iei semnal?si eu am motor in 2 timpi.bobina este in capatul fisei,nu?nu prea ma pricep cu mecanica(adica sunt mai la inceput..) deci teoretic o sa functioneze daca imi iau bord cu turometru.nu? nu...la capatul fisei nu este nici o bobina...este mai greu sa intru in detalii daca nu intelegi principiul de functionare al aprinderii electronice si implicit al motorului...depinde ce tip de bord iti iei tu,sunt unele turometre la care semnalul pt turatie se ia infasurand un conductor in jurul fisei care se prinde de bujie (culege prin inductie asa)...eu iau semnalul de la o bobina care este montata pe suportul pe care este montat alternatorul,bobina asta ia semnal de la o volanta care este sincronizata cu pozitia pistonului etc etc etc....bobina asta comanda un triac care descarca un condensator incarcat cu inalta tensiune intr-un transformator ridicator de tensiune (bobina de inductie cum i se spune popular) astfel incat ajunge la o tensiune suficienta sa descarce electrozii bujiei (cateva zeci de mii de volti)... Editat Martie 4, 2008 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 frate zi`mi si mie ce e asa de complicat sa faci turometru pt 4t ??? deci kilometru ala vechi ti`l cumpar yo , tu doar trebuie sa`l faci sa mearga, zi ce nu intelegi, ce`ti trebuie sa`l faci sa mearga , ca vb cu cineva care stie si pana mea VREAU TUROMETRU !!! plzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 ro_3x problema nu e din cauza frigului, ca acum nu mai e frig, dar deobicei prima pornire dupa iernat e mai dificila pt. ca scuterul stationeaza cateva luni bune, benzina se evapora din carburator, se mai prelinge ulei din carburator si ajunge in camera de ardere, si alte chestii minore cauzate de stationarea prelungita. Al meu porneste si fara sa umblu la nimic, dar trebuie sa dau vreo 50-60 de pedale pana ajunge benzina in carburator. Metoda descrisa de mine in postul anterior dureaza 10 min s-o pun in aplicare si ma scuteste de atatea pedale/uzura kickstarter/uzura picior . Ma bucur k tie iti porneste scuterul asa de repede... dar na' nu suntem toti la fel de norocosi k tine dupa ce le scoatem de la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 ca vb cu cineva care stie si pana mea VREAU TUROMETRU !!! plzzzz pai de ce nu apelezi la ala care stie...si...voila! iti cumperi si montezi turometru...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 pai de ce nu apelezi la ala care stie...si...voila! iti cumperi si montezi turometru...! daca imi facea ala , ma mai rugam de tine sa`mi faci ??? am zis ca pot sa vb cu persoana aia cumn se face ce mai trebuie, si`ti explicam tie bla bla in fine nu`mi mai bat capu` oricum un vrei sa ma ajuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 ro_3x problema nu e din cauza frigului, ca acum nu mai e frig, dar deobicei prima pornire dupa iernat e mai dificila pt. ca scuterul stationeaza cateva luni bune, benzina se evapora din carburator, se mai prelinge ulei din carburator si ajunge in camera de ardere, si alte chestii minore cauzate de stationarea prelungita. Al meu porneste si fara sa umblu la nimic, dar trebuie sa dau vreo 50-60 de pedale pana ajunge benzina in carburator. Metoda descrisa de mine in postul anterior dureaza 10 min s-o pun in aplicare si ma scuteste de atatea pedale/uzura kickstarter/uzura picior . Ma bucur k tie iti porneste scuterul asa de repede... dar na' nu suntem toti la fel de norocosi k tine dupa ce le scoatem de la iernat. eu am cumparat vespa de la un batran din italia(totu` original) batranu` o zis ca nu o mai pornit vespa de 2 ani pt ca si`a luat alta.Am pus benzina si oleak benzina in cap si o pornit la prima pedala.M`am mirat.Nu ma gandeam so ia.Nu am probleme cu pornirea.Dupa iernat adica dupa 1 luna la prima pedala.,fata de celalalt scuter yamaha mbk ovetto care o luat la 6 7 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 si eu am tot o vespa. n am avut probleme dupa oernat decat cu bateria, care e veche si s-a cam descarcat si totusi viespea pornea la prima pedala. am pus bateria la alternator si am rezolvat si asta. oricum cel mai bine e sa ti pornesti scuterul 10min - un sfert de ora pe saptamana macar. eu asha am facut si dupa cum am zis, n am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.