Alex_sxx Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Am o Honda SH150i si pana ieri nu aveam probleme cu ea, dar aseara am desfacut furca de fata cu ghidon cu tot, iar cand am montat-o am strans tot, am pus toate piulitele, toate saibele, tot ce era inainte am pus la loc, iar dupa ce am plecat abia cand am apasat frana(de fata) am observat ca ghidonul se duce in fata si se aude o pocnitura, nu mi s-a auzit inainte.Stie cineva ce as putea sa ii fac?I s-a mai intamplat cuiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Am o Honda SH150i si pana ieri nu aveam probleme cu ea, dar aseara am desfacut furca de fata cu ghidon cu tot, iar cand am montat-o am strans tot, am pus toate piulitele, toate saibele, tot ce era inainte am pus la loc, iar dupa ce am plecat abia cand am apasat frana(de fata) am observat ca ghidonul se duce in fata si se aude o pocnitura, nu mi s-a auzit inainte.Stie cineva ce as putea sa ii fac?I s-a mai intamplat cuiva? Cred ca nai strans furca bine si are joc vezi sa nuti fi picat din bilutele alea de le pui acolo la furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_sxx Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 O sa desfac carenele maine si o sa o strang sa vad daca face tot asa.Cand zici de bilute te referi la bilutele de la coronite nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 O sa desfac carenele maine si o sa o strang sa vad daca face tot asa.Cand zici de bilute te referi la bilutele de la coronite nu? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am si eu mici probleme cu partea electrica acuma dupa ce am desfacut carenele fata pt vopsire...si le-am montat. Cand e scuterul oprit e mort din punct de vedere electric...nu exclud faptul ca probabil bateria m-a lasat...(era si timpul )... Cu motorul pornit are curent. Insa semnalizarile nu merg bine. daca dau sa semnalizeze se aprinde si stau aprinse... si palpaie doar din cand in cand...si palpaitul difera si de nr de turatii9RELANTI/TURAT)...clanxonul inainte mergea bine cu motorul pornit si de era la relanti...acuma cand e la relanti doar caraie si cand turez deabia se aude clanxonu...Sa fie ceva scurtcircuit pe instalatie??Caci releul de la semnalizari nu cred ca s-a bulit. Pt ca si clanxonu face figuri...farurile merg. Si nici butonul de starter nu merge... Oare ce sa aiba? --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 22:49 -------------Oare se poate intelege din ce am scris? Caci le-am cam turuit acolo dar nu imi place sa explic foarte detaliat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 si la mine la fel face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Am si eu mici probleme cu partea electrica acuma dupa ce am desfacut carenele fata pt vopsire...si le-am montat. Cand e scuterul oprit e mort din punct de vedere electric...nu exclud faptul ca probabil bateria m-a lasat...(era si timpul )... Cu motorul pornit are curent. Insa semnalizarile nu merg bine. daca dau sa semnalizeze se aprinde si stau aprinse... si palpaie doar din cand in cand...si palpaitul difera si de nr de turatii9RELANTI/TURAT)...clanxonul inainte mergea bine cu motorul pornit si de era la relanti...acuma cand e la relanti doar caraie si cand turez deabia se aude clanxonu...Sa fie ceva scurtcircuit pe instalatie??Caci releul de la semnalizari nu cred ca s-a bulit. Pt ca si clanxonu face figuri...farurile merg. Si nici butonul de starter nu merge... Oare ce sa aiba? <small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 22:49 -------------</small><br/>Oare se poate intelege din ce am scris? Caci le-am cam turuit acolo dar nu imi place sa explic foarte detaliat... Schimba bateria, asa am patiti si eu la f12, la relantai se aprindeau semnalele si stateau aprinse, dupa ce turam incepeau sa clipeasca, am schimbat bateria cu una noua si mergea perfect. (zic mergea pt ca acum nu mai am scooteru ala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 e bun da la mine dejaba turez ca tot asa face...adik chiar nu palpaie deloc cand e turat...iar cand e la relanti palpaie din cand in cand...si clanxonu la fel la relaniti mere cumva asa caraing...da la ture abia se aude...dak bateria era gata totusi cand turez scuteru trebuiau sa mearga toate normal nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 si la mine la fel face Numa voua va face si mie --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 23:52 ------------- e bun da la mine dejaba turez ca tot asa face...adik chiar nu palpaie deloc cand e turat...iar cand e la relanti palpaie din cand in cand...si clanxonu la fel la relaniti mere cumva asa caraing...da la ture abia se aude...dak bateria era gata totusi cand turez scuteru trebuiau sa mearga toate normal nu? Auzi cand pui contactu se misca ceva pe acolo pe bord ?? ca la mine ii curent in baterie da nuj unde il intrerupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) Nush nu m-am uitat...dar in timp ce dal i oprit nu misca deloc contact/semnalizari/electromotor...m-as minuna sa miste ceva la bord. ........... Ce naiba la tati face figuri... ca doar nui nustiu ce complicatie instalatia... Editat Martie 6, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 sa nu fie siguranta de la baterie atunci,sau releul de incarcare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Am si eu mici probleme cu partea electrica acuma dupa ce am desfacut carenele fata pt vopsire...si le-am montat. Cand e scuterul oprit e mort din punct de vedere electric...nu exclud faptul ca probabil bateria m-a lasat...(era si timpul )... Cu motorul pornit are curent. Insa semnalizarile nu merg bine. daca dau sa semnalizeze se aprinde si stau aprinse... si palpaie doar din cand in cand...si palpaitul difera si de nr de turatii9RELANTI/TURAT)...clanxonul inainte mergea bine cu motorul pornit si de era la relanti...acuma cand e la relanti doar caraie si cand turez deabia se aude clanxonu...Sa fie ceva scurtcircuit pe instalatie??Caci releul de la semnalizari nu cred ca s-a bulit. Pt ca si clanxonu face figuri...farurile merg. Si nici butonul de starter nu merge... Oare ce sa aiba? <small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 22:49 -------------</small><br/>Oare se poate intelege din ce am scris? Caci le-am cam turuit acolo dar nu imi place sa explic foarte detaliat... e arsa siguranta . , bateria cat de slaba ar fi ea se incarca in mers si nu simti diferenta , vezi ca e chiar langa baterie siguranta , si gasesti sa o schimbi la orce magazin dinasta de piese , si dacia si etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Am si eu mici probleme cu partea electrica acuma dupa ce am desfacut carenele fata pt vopsire...si le-am montat. Cand e scuterul oprit e mort din punct de vedere electric...nu exclud faptul ca probabil bateria m-a lasat...(era si timpul )... Cu motorul pornit are curent. Insa semnalizarile nu merg bine. daca dau sa semnalizeze se aprinde si stau aprinse... si palpaie doar din cand in cand...si palpaitul difera si de nr de turatii9RELANTI/TURAT)...clanxonul inainte mergea bine cu motorul pornit si de era la relanti...acuma cand e la relanti doar caraie si cand turez deabia se aude clanxonu...Sa fie ceva scurtcircuit pe instalatie??Caci releul de la semnalizari nu cred ca s-a bulit. Pt ca si clanxonu face figuri...farurile merg. Si nici butonul de starter nu merge... Oare ce sa aiba? <small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 22:49 -------------</small><br/>Oare se poate intelege din ce am scris? Caci le-am cam turuit acolo dar nu imi place sa explic foarte detaliat... e arsa siguranta . , bateria cat de slaba ar fi ea se incarca in mers si nu simti diferenta , vezi ca e chiar langa baterie siguranta , si gasesti sa o schimbi la orce magazin dinasta de piese , si dacia si etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 e arsa siguranta . , bateria cat de slaba ar fi ea se incarca in mers si nu simti diferenta , vezi ca e chiar langa baterie siguranta , si gasesti sa o schimbi la orce magazin dinasta de piese , si dacia si etc. La mine nui siguranta am taiat si am pus pe direct am zis cai acolo plm intrerupt da nici de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 La mine nui siguranta am taiat si am pus pe direct am zis cai acolo plm intrerupt da nici de acolo Bai, esti nebun? Cum sa pui pe direct In caz ca se face supratensiune risti sa-ti ia foc scuterul Pune siguranta ca e mai ieftina decat sa refaci toata instalatia! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Don'Juan: Creca bateria este. Daca este terminata de tot, nu se mai incarca deloc si posibil d'aia sa-ti faca figurile alea... ca e ca si cum nu ai avea-o, iar instalatia electrica primeste curent doar cand motorul este pornit, si atunci in functie de turatie. Din ce ai zis tu, face exact ca alea cu pedale care n-au baterie deloc: Claxonul la relantiu abia caraie, iar semnalizarea clipoceste mai rar/des in functie de turatia motorului. Ai putea sa incerci cu o baterie de masina daca nu ai alta de scuter sa vezi daca mai face asa, dar eu cred ca nu o sa mai ai probleme cu alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) Da. Siguranta era de vina...am inlocuit-o cu una de 7,5A...era de 5 inainte. Bateria merge brici desi i pe scuter de 3 ani...Mai rar asa baterii... Ms Sica, u ai dat raspunsul sigur si corect ... Si multa la toti cei care au raspuns. ............... Dak tot zicea Vladul de aprins scuteru...eu era sa il aprid in urma cu 2 saptamani. Am culcat scuteru pe o parte pe o prelata de musama, ca sa tai cu flexu din cric caci freca pe cauciuc.Si cum rezervorul era jumate, cand l-am culcat a curs prin orificiul ala care i facut sa nu faca presiune vara benzina in rezervor(cred)...si a curs oe prelata. Si simteam tare miros de benzina insa eu tot taiam. Cand am terminat si am ridicat scuteru de jos am vazut ca a curs in jur de un jumate de lictru pe prelata. . Mi-am facut cruce si ma gandeam ca din gresala asta puteam sa il aprind, si chiar sa si explodeze ca in rezervor erau vreo 5 litri. Ca norocu ingeru meu pazitor era de fata...nu umbla la femei in acel moment ... Sa vina caldura...si vacanta : 7 saptamani pana la aia de pasti...si dupaia inca 6 sapt pana la aia de vara. Editat Martie 7, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Pai ce are de aface benzina din rezervor cu cricu... Dak nu culcam scuteru nu aveam cum taia...nu aveam pozitie. Cu supapele nush ce sa zic. Dar am observat o data in peco cand am bagat benzina pana in gatuirea rezervorului, pe undeva a inceput sa curga jos putin pana a scazut benzina din gatuire...eh eu de orificiul acela ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Am si eu mici probleme cu partea electrica acuma dupa ce am desfacut carenele fata pt vopsire...si le-am montat. Cand e scuterul oprit e mort din punct de vedere electric...nu exclud faptul ca probabil bateria m-a lasat...(era si timpul )... Cu motorul pornit are curent. Insa semnalizarile nu merg bine. daca dau sa semnalizeze se aprinde si stau aprinse... si palpaie doar din cand in cand...si palpaitul difera si de nr de turatii9RELANTI/TURAT)...clanxonul inainte mergea bine cu motorul pornit si de era la relanti...acuma cand e la relanti doar caraie si cand turez deabia se aude clanxonu...Sa fie ceva scurtcircuit pe instalatie??Caci releul de la semnalizari nu cred ca s-a bulit. Pt ca si clanxonu face figuri...farurile merg. Si nici butonul de starter nu merge... Oare ce sa aiba? <small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 22:49 -------------</small><br/>Oare se poate intelege din ce am scris? Caci le-am cam turuit acolo dar nu imi place sa explic foarte detaliat... parerea mea...schimba bateria si o sa vezi diferenta.are mai putin curent la relanti pentru ca nu produce destul curent.asteapta si alte pareri,dar mai bine cauta'ti baterie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Bai, esti nebun? Cum sa pui pe direct In caz ca se face supratensiune risti sa-ti ia foc scuterul Pune siguranta ca e mai ieftina decat sa refaci toata instalatia! Bafta! N-ai inteles ce am zis io.. cand am pornit scuteur de iam facut scurt cu bornele alea de la baterie atunci era siguranta.. dupaia am zis ca nu face contact si am dat aia undei siguranta ca am zis cai defecta am legat la bateri si nimic insa nam mai incercat acum dak face scurt fara aia de la siguranta ca doar ma gandeam si io ca fuck toata instalatia daca fac scurt fara siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 SALUT! Imi poate spune cineva daca filtru de aer din imagine mai poate fi folosit sau ar trebui sa-mi iau unul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Care stie unde e surubu de la aer la caruburatorul de la un chinez? Mi-am luat filtru sport si trage prea mult aer si de la 30km/h nu mai fuge ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 canter eu recomand un filtru nou...dar dak stai mai prost cu finantzu acuma...poti sa incerci sa il cureti pe acesta si va mai merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 SALUT! Imi poate spune cineva daca filtru de aer din imagine mai poate fi folosit sau ar trebui sa-mi iau unul nou? Poti sa incerci sa-l speli sa vezi daca mai iese la lumina... desi pare cam imbaxit, dar acum n-ai nimic de pierdut, daca se curata il pui la loc, daca nu il arunci si iti iei altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Eh sa intreb si eu ceva... Daca suspensia spate este foarte moale...se lasa aproape de tot pistonu si sta numa in arc cand ma pun pe scuter...ce e de facut? Se poate face? Sau trebuie sa cumpar alta suspensie... Am vazut ca din pistonul ala curge ulei. Se poate sa schimb doar semeringu si sa-l reumplu cu ulei si gata? Se poate face acasa aceasta treaba? Tre ceva scule speciale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.