VladuL Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 hai ma ...sa`mi raspunda si mie cineva Masoara compresia! Verifica starea curelei. din ce as putea sa confectionez garnitura de la variator sa nu imi mai sara ulei de transmisie Garnitura de la grup! Variatorul nu are garnitura de ulei, a se citi simering! Daca nu gasesti sa cumperi, nu stiu din ce ai putea s-o confectionezi... De obicei simeringurile se fac din cauciuc Eu cu scuterul meu am probleme la indicatorul de benzina, nu stiu care e cauza da nu indica corect nivelul de benzina, o fi plutitorul de vina sau contactele, nnu stiu. Daca cineva poate sa ma ajute ar fi frumos. Desfa sonda si vezi daca se misca liber sau se agata. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 Imi spune si mie cineva cum se curata un injector de jet force? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 Imi spune si mie cineva cum se curata un injector de jet force? Cu aditiv de curatare injectoare pus in benzina? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Merci vladul...era pentru un prieten m-a rugat sa-i aflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Masoara compresia! Verifica starea curelei. motoru are compresie buna..se simte cand dau la pedala si porneshte la prima pedala... Cureaua am schimbat cu una noua..oleaca mai lata si se tura mult cand vroiam so iau de pe loc si viteza maxima 50 60... Cu,cureaua veche merge destul de bine pana in 68 singur si aplecat...la deal cam greu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdi492T Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Problema la Piaggio Vespa 2timpi an 1999. Am scos acum o saptamana limitatorul de pe toba..un limitator care se afla PE toba, NU IN toba. Acceleratie si viteza! Inainte: Pleca foarte bine de pe loc si continua constant pana la 55, apoi mai incet pana la 70 Dupa delimitare: Pleaca si mai bine de pe loc, dar o tine asa pana la 30-35, apoi merge destul de greu pana la 50, apoi se tureaza treptat si merge foarte tare pana la 70, apoi se intinde pana la max 75... Cand sunt in trafic, si am 30kmh, trag la max de acceleratie si se tureaza FOARTE putin, vreo 4-5 secunde nu creste viteza, apoi accelereaza usor.. Acuma nu stiu ce are..mecanicul mi-a zis prin telefon ca ar trebui sa il duc sa il verifice, dar totusi un prieten avea aceeasi problema, si cureaua era cam intinsa...poate fi aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Problema la Piaggio Vespa 2timpi an 1999. Am scos acum o saptamana limitatorul de pe toba..un limitator care se afla PE toba, NU IN toba. Acceleratie si viteza! Inainte: Pleca foarte bine de pe loc si continua constant pana la 55, apoi mai incet pana la 70 Dupa delimitare: Pleaca si mai bine de pe loc, dar o tine asa pana la 30-35, apoi merge destul de greu pana la 50, apoi se tureaza treptat si merge foarte tare pana la 70, apoi se intinde pana la max 75... Cand sunt in trafic, si am 30kmh, trag la max de acceleratie si se tureaza FOARTE putin, vreo 4-5 secunde nu creste viteza, apoi accelereaza usor.. Acuma nu stiu ce are..mecanicul mi-a zis prin telefon ca ar trebui sa il duc sa il verifice, dar totusi un prieten avea aceeasi problema, si cureaua era cam intinsa...poate fi aceasta problema? poate ai carburatoru dereglat...cam asha ceva imi facea si mie la ovetto mbk Vespa mea merge ff bine si are 18000 si ceva de km facuti...dar papa cam mult! 5.6/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 salut!am si eu o probleme cu un malaguti f15 LC il pornesc si cand accelerez nu pleaca de pe loc doar impins si merge incet de tot....am inteles ca e variatoru dar nu stiu care dintre ele FATA/SPATE daca puteti va rog sa ma ajutati sa nu dau banii pe amandoua Multumesc mult:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 salut!am si eu o probleme cu un malaguti f15 LC il pornesc si cand accelerez nu pleaca de pe loc doar impins si merge incet de tot....am inteles ca e variatoru dar nu stiu care dintre ele FATA/SPATE daca puteti va rog sa ma ajutati sa nu dau banii pe amandoua Multumesc mult:d variatoru e cel din fata si ambreiajul cel din spate...virifica`le poate is blocate... Si s`ar putea sa fie setu daca nu o ia de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 20, 2008 Share Postat Aprilie 20, 2008 are cineva o curea pt malaguti centro?k a mea s`a rupt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 motoru are compresie buna..se simte cand dau la pedala si porneshte la prima pedala...Cureaua am schimbat cu una noua..oleaca mai lata si se tura mult cand vroiam so iau de pe loc si viteza maxima 50 60... Cu,cureaua veche merge destul de bine pana in 68 singur si aplecat...la deal cam greu ... mai e cineva interesat de problema mea? acum fuge doar 55 si 60 aplecat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 as vrea sa schimb Rolele si Variatorul la un Suzuki Address/Sepia cam la ce pret ar iesi si ca sa mearga mai tare ce trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 ca sa mearga mai tare ..un kit de 70cc,carburator mai mare,toba sport...si dupa aia mai vezi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 are cineva o curea pt malaguti centro?k a mea s`a rupt! Am eu una... ID: llg_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Unde gasesc sa-mi cumpar si eu furca ptr un Zip ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 am o problema .. mi-am pus role variator(bilele alea) de 6.4 g si scuterul are un demaraj foarte bun dar nu prind decat 50km/h.inainte aveam niste role de vreo 10-12 g, demaraj nu prea avea da prindea 70 km/h.care ar fi problema de nu merge macar cu aceeasi viteza desi din cate stiu eu ar fi trebuit sa mearga mai tare decat inainte???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 fratilor care stie cat costa si de unde pot face rost de un calculator de injectie pentru gilera runner de 50 cmc ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 aceeasi honda sa50, pe langa semnalizare, nu merge stopul cand pun frana, merge doar cand aprind lumina, si binenteles nu merge pornirea electrica ... probleme pot fi tot de la releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 cureaua unde trebuie sa fie mai stransa la variator sau la motor?ca mi`am luat una si trebuie sa o pun acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 aceeasi honda sa50, pe langa semnalizare, nu merge stopul cand pun frana, merge doar cand aprind lumina, si binenteles nu merge pornirea electrica ... probleme pot fi tot de la releu? vezi poate ii ars becu`..asha am patit si eu ...am schimbat becu si nu mai merge ...nush ce naiba ...am stat 1 h langa el si n`am gasit cauza ...daca gasesti tu ..imi zici si mie.. daca becu ii ars nu merge nici pornirea electrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) vezi poate ii ars becu`..asha am patit si eu ...am schimbat becu si nu mai merge ...nush ce naiba ...am stat 1 h langa el si n`am gasit cauza ...daca gasesti tu ..imi zici si mie..daca becu ii ars nu merge nici pornirea electrica... becul nu stiu cat de ars poate fi din moment ce el se aprinde odata cu luminile ... desi mi s-a spus ca si asta ar putea fi o problema, becul avand 2 faze, nu merge decat una Editat Aprilie 24, 2008 de Un_vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 aceeasi honda sa50, pe langa semnalizare, nu merge stopul cand pun frana, merge doar cand aprind lumina, si binenteles nu merge pornirea electrica ... probleme pot fi tot de la releu? Am aceeasi problema ca a ta.. la scuterul meu .. cand apesi frana.. are un contact acolo.. care se apasa.. si duce curent la bec. Maine.. daca imi aduc iti fac o poza sa vezi despre ce e vba.. La mine kktu ala de contact... nu mai merge.. La nici o frana nu mai merge ? ca.. eu l-am luat de pe cel de fata si l-am pus la cel de pe spate ca mai mult franez cu spatele decat cu fata... Iti arat maine.. despre ce e vba.. sa imi aduc aminte si de ajuns Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Am aceeasi problema ca a ta.. la scuterul meu .. cand apesi frana.. are un contact acolo.. care se apasa.. si duce curent la bec.Maine.. daca imi aduc iti fac o poza sa vezi despre ce e vba.. La mine kktu ala de contact... nu mai merge.. La nici o frana nu mai merge ? ca.. eu l-am luat de pe cel de fata si l-am pus la cel de pe spate ca mai mult franez cu spatele decat cu fata... Iti arat maine.. despre ce e vba.. sa imi aduc aminte si de ajuns Bafta ! la gilera ii simplu de rezolvat problema asta....eu trebuia sa apas tare ca sa mi se aprinda becu...lam desfacut si are acolo o chestie rotunda care are filet, am destrans chestia aia si acuma numa umpic trebuie sa apas si se aprinde becu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 nui treaba ca-i gilera.. sau chinez.. sau cei el... tot astai... nu-ma ca difera.. contactu ala.. acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 (editat) am o problema .. mi-am pus role variator(bilele alea) de 6.4 g si scuterul are un demaraj foarte bun dar nu prind decat 50km/h.inainte aveam niste role de vreo 10-12 g, demaraj nu prea avea da prindea 70 km/h.care ar fi problema de nu merge macar cu aceeasi viteza desi din cate stiu eu ar fi trebuit sa mearga mai tare decat inainte???? cu cat ai role mai grele cu atat cureaua va urca mai sus pe variator si vei avea viteza mai mare, in schimb vei pierde demaraj (e valabila si viceversa) Editat Aprilie 25, 2008 de tiptil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.