schumy89 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 nasol...daca erai mai aproape de calarasi veneam eu cu un adevarat mecanic pe scutere...srry stii cum ii,mie imi trebuie ceva idei,sfaturi,ca nu mi greu sa desfac carburatorul sa ii mai opresc un pic din benzina,dar nu cred ca are rost la vreo 3 ore de lucru pentru nimik. daca erau mecanici buni prin zona intrebam la ei,dar asa singurele raspunsuri primite de mecanicii de pe aici : schimba carburatorul(cu unul de 17.5) , sau rolele(pune mai usoare,de sprint) , sau pune saiba la curea la loc(cica asa o sa plece mai repede). ... o alta intrebare.un prieten are u sr din 2002 si nu ii mai incarca bateria.din cate stiu eu posibil sa se fi dus releul de incarcare.dar unde l'as putea gasi?adica sa fie cel din fata din masca?gasesc de cumparat pe aici?cam la ce pret si de unde? multumesc mult. paste fericit pt toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 stii cum ii,mie imi trebuie ceva idei,sfaturi,ca nu mi greu sa desfac carburatorul sa ii mai opresc un pic din benzina,dar nu cred ca are rost la vreo 3 ore de lucru pentru nimik.daca erau mecanici buni prin zona intrebam la ei,dar asa singurele raspunsuri primite de mecanicii de pe aici : schimba carburatorul(cu unul de 17.5) , sau rolele(pune mai usoare,de sprint) , sau pune saiba la curea la loc(cica asa o sa plece mai repede). ... o alta intrebare.un prieten are u sr din 2002 si nu ii mai incarca bateria.din cate stiu eu posibil sa se fi dus releul de incarcare.dar unde l'as putea gasi?adica sa fie cel din fata din masca?gasesc de cumparat pe aici?cam la ce pret si de unde? multumesc mult. paste fericit pt toti! poti incerca sa ii reglezi nivelul de benzina, sa il dai la un nivel mai mic, poate si relantiul desi nu cred sau verifica rolele din variator...si eu am patit la fel dar eu mergeam cu 10 kmh cand plecam nu cu 35 si erau rolele blocate.ar fi bine daca te`ai putea interesa de vreun mecanic priceput prin orasele alaturate si daca ai avea cu ce sa il duci pana acolo..chiar daca e contra-cost dar macar sa il faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 poti incerca sa ii reglezi nivelul de benzina, sa il dai la un nivel mai mic, poate si relantiul desi nu cred sau verifica rolele din variator...si eu am patit la fel dar eu mergeam cu 10 kmh cand plecam nu cu 35 si erau rolele blocate.ar fi bine daca te`ai putea interesa de vreun mecanic priceput prin orasele alaturate si daca ai avea cu ce sa il duci pana acolo..chiar daca e contra-cost dar macar sa il faci... de mers imi merge,merge 90,dar tre sa am grija cum merg,de aia nu stiu ce ar putea avea,ca dupa ce se tureaza ceva mai tare apoi pleaca si pleaca bine,dar in ture mici ma omoara..avantaje si dezavantaje cand schimbi toba..mai ales singur si fara sfaturi,o sa incerc sa mai combin ceva prin carburator,daca nu imi cumpar unu si gata,numa sper ca macar sa se rezolve cu un carb nou. merci mult zicku. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 de mers imi merge,merge 90,dar tre sa am grija cum merg,de aia nu stiu ce ar putea avea,ca dupa ce se tureaza ceva mai tare apoi pleaca si pleaca bine,dar in ture mici ma omoara..avantaje si dezavantaje cand schimbi toba..mai ales singur si fara sfaturi,o sa incerc sa mai combin ceva prin carburator,daca nu imi cumpar unu si gata,numa sper ca macar sa se rezolve cu un carb nou. merci mult zicku. totusi inainte de asta fa bine si uita`te la curea...sa nu fie slaba sau ceva.n`ai pt ce aa si pt prietenul tau uite aici un site care l`am vazut pe forum darycom.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 stie cineva unde este limitarea la rs50 an 2007?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 da..ce sa zic,usor pentru voi de zis,ca aveti mecanici.la mine in oras mecanicul iti spune"pai incercam sa reglam si vedem ce are".asta in cazurile bune.pentru necunoscuti : "lasa'l aici ca ma uit cand am timp" si dupa ce schimba tot ce are omu bun si el defect,ii spune ca nu se poate sau de astea..daca ar fi vreun mecanic bun nu l'as duce?da asta e...multumesc pt sfat..si e greu,chiar aproape imposibil. Ia mai citeste o data postul meu sa vezi cui e adresat si sari dup-aia; sau vrei sa-ti desenez quote-ul ? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgy Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Adevarat a inviat!2.daca nu porneshte electric is dushi segmentii..schimba segmentii,pistonu si cilindru daca e cazu` la pedala pornshte oleak cam greu nuh?(adica dai mai multe pedale) l-am dus in service acum 2 luni sa-mi schimbe un capac de la motor era crapat si curgea ulei dar mergea bine mergea bine cand l-am lasat acolo; avea aprox. 7000 km la bord. eu mai aveam un motor bun (3000 km) de la un scuter care a facut accident si a zis tipu ca mai bine il pune pe ala de 3000 nu inainte de al verifica (pistoane ,segmenti.....) decat sa-i mai schimbe capacu; cand l-am luat aceleasi simptome ca azi dar tipu a zis ca mai trebuie umblat cu el sa-si mai dea drumu ca asa e daca a umblat in motor si l-a reglat (un fel de rodaj; oare o fi adevarat? )acum o luna l-am dus la service-ul de la Budapesta_ Unirii; aia de acolo au zis ca motoru toarce merge rotund dar nu i-au dat de cap . chiar nu stiu ce sai mai fac . o fi electricu nu-i mai de scateie dar pt asta trebe sa cumpar cdi, relee ,partea de apridere si dupa aia poate vad ca nu o ia nici asa ;si dau o galagie de bani si n-am facut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 stie cineva ce problema poate sa fie ca nu imi indica deloc temperatura la un rs50 model 2007, merge tot la bordul electronic numai liniutele alea de la temperatura nu exista sa nu fie oare sonda montata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Du-te ma la service daca tot nu reusesti sa-l faci! Ce e asa greu? Bafta! las fi dus in service daca era in zona unde stau... Oare poate da de capat un electrician priceput la masini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) stie cineva ce problema poate sa fie ca nu imi indica deloc temperatura la un rs50 model 2007, merge tot la bordul electronic numai liniutele alea de la temperatura nu exista sa nu fie oare sonda montata? posibil sa iti fi iesit firul de la termostat,la aprilia mai vechi si in general la motoarele minarelli firul acela se afla pe undeva pe langa bujie. daca nu ii iesit poate s'a rupt sau s-a topit pe langa ceva(cu toate ca nu cred ca l-au montat rau), ai putea incerca cu un aparat de masura firul. ..................................................................................................... salut.l-am pus p tata sa intrebe pe un mecanic de la aprilia(foarte priceput,dar ii cam rezervat in a da sfaturi,vrea doar sa repare el) din italy. mi'a zis ca ar putea fi cuiu ce deschide benzina,ca ii da prea mult si de aceea la ture mari o arde,dar la turatii mici face asa .. posibil?oricum oare cum as putea regla cuiul ala in carburator?imi explica careva?am carb. dellorto phbn 12 .ms mult Editat Aprilie 29, 2008 de schumy89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 la contacte m-am uitat, firele sunt in ordine, probleme par a fi cu chestia asta: ce e, cum se repara, cat costa si cu ce poate fi inlocuita eventual? revenind la acelasi releu, am vreo 2 stricate, am desfacut unul cu simptome asemantoare si se pare ca raman contactele lipite. Intre timp am incercat si cu unul de dacie, atat mecanic, cat si electronic, se aprinde semnalizarea, dar ramane asa. Cum as putea rezolva problema?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robifcb Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Salut ! Sunt nou pe aici , am un piaggio liberty 1999 cumparat sh si as vrea sa-l bag in service putin pt o verificare Imi puteti recomanda vreun service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 SALUT. SI EU SUNT NOU P AICI SI AS VREA SA SHTIU DACA ESTE CINEVA DIN BACAU CARE CUNOSTE UN SERVICE.am un malaguti fifty de 50 cmc.si mar interesa in special limitatorul. asfalt uscat!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MR. VreauDaNuPot Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salut am un malaguti f12de 50 saptamana trecuta mergea bine,acu de 3-4 zile cand vreau sa accelerez tare(sa-i dau in gura) se inceaca motoru,asa dintr-o data accelereaza pana la un punct si apoi se opreste accelerarea si parca se infraneaza singur,si mai face si un zgomot nasol mentionez ca in ultimele 2 saptamani am bagat benzina 95 de la peco de langa muzeu (ala din bifurcatie) l-am spalat cu furtunu cu apa si de vreo 3-4 ori am mers 2 oameni pe el SET MOTOR BAGAT DE 3 LUNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salutam un malaguti f12de 50 saptamana trecuta mergea bine,acu de 3-4 zile cand vreau sa accelerez tare(sa-i dau in gura) se inceaca motoru,asa dintr-o data accelereaza pana la un punct si apoi se opreste accelerarea si parca se infraneaza singur,si mai face si un zgomot nasol mentionez ca in ultimele 2 saptamani am bagat benzina 95 de la peco de langa muzeu (ala din bifurcatie) l-am spalat cu furtunu cu apa si de vreo 3-4 ori am mers 2 oameni pe el SET MOTOR BAGAT DE 3 LUNI i-ai facut rodaju macar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salutam un malaguti f12de 50 saptamana trecuta mergea bine,acu de 3-4 zile cand vreau sa accelerez tare(sa-i dau in gura) se inceaca motoru,asa dintr-o data accelereaza pana la un punct si apoi se opreste accelerarea si parca se infraneaza singur,si mai face si un zgomot nasol mentionez ca in ultimele 2 saptamani am bagat benzina 95 de la peco de langa muzeu (ala din bifurcatie) l-am spalat cu furtunu cu apa si de vreo 3-4 ori am mers 2 oameni pe el SET MOTOR BAGAT DE 3 LUNI uita`te cu atentie la cotul filtrului de aer sa nu fie iesit din carburator. daca e in regula desfunda carburatorul. daca mai face figuri curata/schimba bujia. daca tot mai face figuri da`i foc )...ba mah, segmenteaza`l . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Auzi cand ii dai in gura, iti dai drumu? Frate eu nu inteleg ce-i cu exprimarea asta pe voi...crezi ca nu stim ce inseamna a accelera tare sau vrei sa subliniezi faptul ca tu esti jmecher si ii dai si mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 o problema la malagauti f12. cand iau mainile de pe coarne ma trage intr`o parte.S`ar putea sa fie indoit? sau sa fi dus bilele? Se poate indoi la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 ce sa fac sa imi mearga indicatoru la apa? curent vine in bord....care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ce sa fac sa imi mearga indicatoru la apa? curent vine in bord....care ar putea fi problema? Verifica firul la senzorul de apa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 o problema la malagauti f12.cand iau mainile de pe coarne ma trage intr`o parte.S`ar putea sa fie indoit? sau sa fi dus bilele? Se poate indoi la loc? Suspensiile pe fata is in stare buna?? Nu scapa nici una ulei?? Caci se mai intampla de astea si daca o suspensie e mai moale decat cealalta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Verifica firul la senzorul de apa. Bafta! si unde ii acel fir? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 si unde ii acel fir? Pe senzor, pe cilindru, mai precis pe chiulasa, verifica daca nu s-a intrerupt firul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Pe senzor, pe cilindru, mai precis pe chiulasa, verifica daca nu s-a intrerupt firul. ok o sa il verific ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 cum lipesc carena daca este sparta cu ce adeziv sau ce unealta e nevoie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.