Sari la conținut

Postări Recomandate

cu tobele sport mare scandal...deja m'am saturat de ea.

carburatorul era reglat la 2.5 de la inchis la deschis,din fabrica, pt toba originala. cu toba sport a trebuit sa deschid la maxim,adica cat sa nu imi sara si se inneaca la turatii mici. am pus un polini con filtru sport de ala cu sita si burete subtire,se simte ceva mai bine la viteze mari,dar faza cu innecatul aprox tot la fel.

acuma am cumparat role arrow si curea(in 12000 km nu s'a rupt,da a ajuns sa aiba latimea de 1,22cm). Oare rezolv cva doar cu rolele?deja m'am gandit serios de un carburator de 17.5 si nu ar fi o problema,dar oare aia sa fie rezolvarea problemei?daca da,il si cumpar..

 

am inteles ca ar putea avea si alte probleme(gen ambreiaj spate)? oricum ar putea cineva sa imi explice de ce se aduna prea multa benzina in cuva din carburator si nu o mai arde,in felul ala ne mai turandu'se? daca stau cu el la relanti merge normal,apoi se tureaza un pic pana arde benzina,apoi iar normal...sau dk merg tare imi arde tot.sa fie lipsa aerului?asa am patit si cand aveam filtru normal si doar 2.5 ture de la inchis la deschis,nu se tura nici pe cric...

 

idei?

nu o arde pt ca nu`i reglat benzina,aeru(nici eu nu stiu )

scuteru meu tot asha merge...cand ii dau blana se tureaza oleaca si dupa aia isi da drumu!!

cand ii rece are demaraj bun si ajunge pana la 60km/h in 100metrii cand ii incalzit deabia pana la 48 50 urca acu!!Setu` ii gata nu? are 18882 km (neumblat la el)

sa explice cineva ce sunt cu cele 2 suruburi de pe carburator...ala din mijloc(cu arc la unele carburatoare) si ala de langa filtru de aer(pe gaura de admisie a aerului).Cum trebuie reglate?

Am auzit multe variante dar tot nu is multumit!!

Sa explice cineva..vreau sa`l reglez inca odata(poate so dereglat de la 18882km ..din cauza benzinei,uzura la motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu o arde pt ca nu`i reglat benzina,aeru(nici eu nu stiu )

scuteru meu tot asha merge...cand ii dau blana se tureaza oleaca si dupa aia isi da drumu!!

cand ii rece are demaraj bun si ajunge pana la 60km/h in 100metrii cand ii incalzit deabia pana la 48 50 urca acu!!Setu` ii gata nu? are 18882 km (neumblat la el)

sa explice cineva ce sunt cu cele 2 suruburi de pe carburator...ala din mijloc(cu arc la unele carburatoare) si ala de langa filtru de aer(pe gaura de admisie a aerului).Cum trebuie reglate?

Am auzit multe variante dar tot nu is multumit!!

Sa explice cineva..vreau sa`l reglez inca odata(poate so dereglat de la 18882km ..din cauza benzinei,uzura la motor)

la un motor de serie,surubul acela cu arc se numeste throttle stop screw, se regleaza la 2.5 ture de la inchis la deschis, si de acolo un pic inainte inapoi....

celalalt surub,de langa filtrul de aer, este surubul de relanti, ala il reglezi in asa fel incat sa stea la relanti scuterul. trebuie intai incalzit motorul si trebuie sa tii cont de faptul ca dureaza aprox 10 sec sa se regleze relanti'ul dupa ce rotesti tu...

la 18882 ar cam trebui schimbati macar segmentii. ce compresie ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de mult se simte o toba ? ca al meu nu prea are vana ...si cand am si pasager e chinu de pe lume...

 

O toba face toti banii. Nu imi pare rau ca am dat 120 de euro pe toba pe care mi-am luat-o pentru scuter [ Gianelli Reverse ].

Performante : De la 70-75 care ii prindea stock scuteru meu... m-a dus undeva pe la 90 km/h :lol:

 

Bafta ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi desfac scuterul,scot filtrul de aer(este din burete) si surpriza!!Filtrul imbacsit si murdar de ulei&benzina...cine stie cat e de vechi,scuterul are 16000 km.Am scos si bujia,care era plina de ulei,capatul era mai departat decat trebuie(vreo 0.6 mm din cate stiu eu trebuie).Luni imi iau bujie si filtru nou.Ce spuneti,o sa mi se mai depuna ulei&benzina pe filtru apoi?Sau o sa mearga la fel ca si ceasul scuterul :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un motor de serie,surubul acela cu arc se numeste throttle stop screw, se regleaza la 2.5 ture de la inchis la deschis, si de acolo un pic inainte inapoi....

celalalt surub,de langa filtrul de aer, este surubul de relanti, ala il reglezi in asa fel incat sa stea la relanti scuterul. trebuie intai incalzit motorul si trebuie sa tii cont de faptul ca dureaza aprox 10 sec sa se regleze relanti'ul dupa ce rotesti tu...

la 18882 ar cam trebui schimbati macar segmentii. ce compresie ai?

nu stiu ce compresie am ..dar cand dau la pedala se simte...si porneste la prima pedala!la automat o ia foparte ushor..numa ating butonu si oleaca de acceleratie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi desfac scuterul,scot filtrul de aer(este din burete) si surpriza!!Filtrul imbacsit si murdar de ulei&benzina...cine stie cat e de vechi,scuterul are 16000 km.Am scos si bujia,care era plina de ulei,capatul era mai departat decat trebuie(vreo 0.6 mm din cate stiu eu trebuie).Luni imi iau bujie si filtru nou.Ce spuneti,o sa mi se mai depuna ulei&benzina pe filtru apoi?Sau o sa mearga la fel ca si ceasul scuterul :lol: :lol:

0.7 - 0.8 mm este distanta la bujie

 

se poate face ceva daca am scuterul limitat electronic??? X(X(X(X

da,si eu am avut limitare electronica...vezi ca am publicat o schema pe aici de aprindere care se face usor de un electronist...te costa f putin piesele vreo 20 ron max...topicul se numea ceva de genul "delimitare motowell magnet city"

daca nu poti cumpara o aprindere noua nelimitata dar te costa mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0.7 - 0.8 mm este distanta la bujie

 

 

da,si eu am avut limitare electronica...vezi ca am publicat o schema pe aici de aprindere care se face usor de un electronist...te costa f putin piesele vreo 20 ron max...topicul se numea ceva de genul "delimitare motowell magnet city"

daca nu poti cumpara o aprindere noua nelimitata dar te costa mai mult

 

 

ce bujie ai la scuter?? ma refer la dimensiuni ... e din aia groasa si pitica ?:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,si eu am avut limitare electronica...vezi ca am publicat o schema pe aici de aprindere care se face usor de un electronist...te costa f putin piesele vreo 20 ron max...topicul se numea ceva de genul "delimitare motowell magnet city"

daca nu poti cumpara o aprindere noua nelimitata dar te costa mai mult

schema asta nu?

 

nu o poti modifica ca sa functioneze si pentru 4T?

sau cine stie sa o modifice pt 4T sa o posteze...

post-32903-1210447523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bujie ai la scuter?? ma refer la dimensiuni ... e din aia groasa si pitica ?:lol:

 

http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...-1139-528-2031/ uite un link,exact bujie dinasta am!Dar intrebarea era daca o sa imi mai bage ulei&benzina in filtrul de aer,sau doar peste mii de kilometri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

De unde imi pot lua si eu un cablu de acceleratie pt un scuter yamaha ..model 3nt

Si care sti pe cineva din Bucuresti (Salajan) care se pricepe la scuetre ca ma am cateva probleme cu el.

Asfalt usca tuturor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bujie ai la scuter?? ma refer la dimensiuni ... e din aia groasa si pitica ?:lol:

 

eu am dimensiunea normala,cum este la Dacie de exemplu...

 

schema asta nu?

 

nu o poti modifica ca sa functioneze si pentru 4T?

sau cine stie sa o modifice pt 4T sa o posteze...

 

merge si pt 4t..problema mare este identificarea firelor care vin la aprindere si montarea lor corect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar intrebarea era daca o sa imi mai bage ulei&benzina in filtrul de aer,sau doar peste mii de kilometri :lol:

filtrele de aer sunt concepute in asa fel. adica de prima data cand il cumperi ii imbacsit in ulei(retine mai bine particulele).nu trebuia schimbat,era de ajuns sa il speli bine cu un detergent de vase,apoi il inmoi in ulei. eu folosesc ulei 2t ce pun si in scuter. se recomanda sa mai cureti din cand in cand buretele,se aduna mult praf la noi...

plin de benzina : poate fi din mai multe motive,unul ar i ca nu iti inchide bine muzicuta. In filtrul de aer se aduna mai multe gaze,chiar si benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ceva daca merg fara baterie?ca pe cea veche nu o mai am d aseara si azi nu e deschis la nici un magazin...

vezi sa izolezi bornele...sa nu se lipeasca ca ai putea face scurt circuit..

 

eu am dimensiunea normala,cum este la Dacie de exemplu...

 

 

 

merge si pt 4t..problema mare este identificarea firelor care vin la aprindere si montarea lor corect...

off topic:da`mi id tau de mess sa vb! ti`l las pe a meu pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...-1139-528-2031/ uite un link,exact bujie dinasta am!Dar intrebarea era daca o sa imi mai bage ulei&benzina in filtrul de aer,sau doar peste mii de kilometri :lol:

imi trebuie cu filet lung...am cumparat azi 4 bujii brisk cu gat lung...si merge destul de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi trebuie cu filet lung...am cumparat azi 4 bujii brisk cu gat lung...si merge destul de bine

ce cod are?o vinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ceva daca merg fara baterie?ca pe cea veche nu o mai am d aseara si azi nu e deschis la nici un magazin...

Ai mari sanse sa arzi releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...