suciucfi Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Carter se numeste sau clingherit -daca e vorda de acelasi material-(depimde ce grosime i-ti trbuie} si crede-ma sunt cam dificil de facut garniturile din acest material Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Daca tot vorbim de garnituri...la toba din ce sa imi confectionez o garnitura(la gatul care se prinde pe scuter)??Sau gasesc de cumparat pe la magazinele de piese auto sau moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Un set de garnituri pt Aprilia SR e 15 ron... Cu toate garniturile(toba, motor...etc).Asa ca nu prea merita confectionat din fiece materiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) sau clingherit -daca e vorda de acelasi material-(depimde ce grosime i-ti trbuie} si crede-ma sunt cam dificil de facut garniturile din acest material Ce clingherit visezi ma ? ;) Noi vorbim de CARTER !! Carterul este aceasta chestie Editat Mai 15, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bpm126 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Unde pot gasi un CDI no limit pt un Kymco Yager 4T. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Stie cineva la aprilia Rs50 am doua fire dezlipite langa frana de mana. Cel de la care am luato a spus ca nu are de aface cu frana. Da merg franele dar ceasu care arata rotatiile nu merge deloc si in fata jos in spate la ceasuri se vede un capacel mai mare asa care atarna de la ce o fi? si o fi de la firele acelea 2 daia nu merge acel ceas?.. Edit: O sa vin si cu poze Editat Mai 15, 2008 de lolo16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 am o problema...dupa ce ma plimb vreo 10 km , radiatoru mi fierbinte. care o fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 nu fi asa sigur...la mine de exemplu nu e fierbinte, nici dupa o ora de rulaj in continuu...adica poti tine mana pe el ceva timp...=> ca nu are 90 grade cum zici tu... acuma nu stiu cum sta treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilulilu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut! Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Si ce ai vrea, sa fie rece? Normal ca e fierbinte daca prin el circula apa la 90 de grade. am fost la o plimbare cu un prieten cu un aerox la vreo 15 km si cand am ajuns la destinatie la aerox ii era radiatoru caldut si la mine nu puteai pune mana pe el....deci ceva nu ii in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 am fost la o plimbare cu un prieten cu un aerox la vreo 15 km si cand am ajuns la destinatie la aerox ii era radiatoru caldut si la mine nu puteai pune mana pe el....deci ceva nu ii in regula cel mai probabil e pompa de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Stie cineva la aprilia Rs50 am doua fire dezlipite langa frana de mana.Cel de la care am luato a spus ca nu are de aface cu frana. Da merg franele dar ceasu care arata rotatiile nu merge deloc si in fata jos in spate la ceasuri se vede un capacel mai mare asa care atarna de la ce o fi? si o fi de la firele acelea 2 daia nu merge acel ceas?.. Edit: O sa vin si cu poze Acele 2 fire, cel mai probabil provin de la contactu care aprinde stopu pe spate cand apesi frana... si nu au nimic de'a face cu turometrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 cel mai probabil e pompa de apa am s-o verific ms pt informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Acele 2 fire, cel mai probabil provin de la contactu care aprinde stopu pe spate cand apesi frana... si nu au nimic de'a face cu turometrul... merge stopu pe spate la orice frana...poate nu o merge turometrul de la capacul acela care atarna prin spate la ceasuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 am o problema la motor. cand merg la turatii mici..bate motoru(sunetu ala).La turatii mari(cand ii dau blana) nu se aude nimic. Ar putea fi setu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 S-ar putea sa fie de la role,sau daca sunt in stare buna e sigur de la coroana de pe boltul de la piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Ce fel de benzina se pune in scutere in 4 timpi? cand se schimba uleiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Fiind primul mesaj, vă spun bine v-am găsit! Deocamdată am trei întrebări, sper ca în viitor să contribui Âşi eu cu răspunsuri, nu doar întrebări. 1. Fostul proprietar a zgâriat carenele. Unde-l pot repara? Nu aÂş vrea să fie revopsit integral pentru că zona afectată este mică. Deasemenea, nu vreau soluții artizanale cu spray-ul sau altele asemenea. Trebuie un loc unde să-l facă un profesionist. Se poate reface? Unde, în BucureÂşti? 2. Scuterul e limitat Âşi nu sunt interesat de viteză mare. L-aÂş delimita doar dacă aÂş micÂşora uzura în timp. Exemplu: dacă parcurg 100km cu viteza 45km/h Âşi motorul turat cât mă lasă limitatorul se uzează mai mult decât dacă aÂş merge aceeaÂşi distanță cu 60km/h? N-aÂş vrea să-l delimitez Âşi să-i dau 80km/h, însă mă gândesc dacă i-ar fi mai bine delimitat Âşi ținut în 50-60 decât aÂşa în 45 Âşi turat? 3. Scuterul are 4500km reali, Âşi, după cum vedeți la profil este vclic, deci nu extraordinar dar nici probleme cu el n-am avut. La câți km să mă gândesc la consumabile, segmentare Âşi toate cele? Până acum nu s-a înlocuit nici un Âşurub, nimic, n-a fost nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 1.Pentru asta v-a trebui sa mergi la un magazin de vopsele...(Ex:Policolor Pantelimon) cu o mostra de vopsea sa iti faca culoare la fel ca cea a scuterului iar apoi poti merge la o vopsitorie oarecare cu vopseaua si te rezolva. 2.Mai bine il delimitezi si mergi cu el incet....poti avea nevoie de cei 35 km/h oricand. 3.Nu am idee....sa raspunda cei cu 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Ce clingherit visezi ma ? ;) Noi vorbim de CARTER !! Carterul este aceasta chestie parca era vorba de garnituri !sau nu? nu i-ti contest cunostintele in domeniu.Intentia mea nu afost sa ma dau cunoscator sau sa par idiot .Oricum nu conteaza nu? Editat Mai 18, 2008 de suciucfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Desigur,nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Am si eu cateva intrebari(am un kymco filly in 4timpi): 1.Nu click-aie semnalizarile ,stau aprinse mereu cand dau st sau dreapta, am inteles ca releu e de vina (mia zis cineva ca releleu ori e pus invers ori e defect ori un bec e mai slab) 2.Cum schimb ulei la scuter in 4 timpi? 3.Ce ziceti e bun scuteru(are numa 6000 in bord facuti)? 4.Cum scot limitatoru ca e la 60 limitat(mi-am dat seama ca e limitat mergand pe sosea la vale daca atingea 60 nu mai accelera ) Si niste poze (poze facute la tara nu l'am imatriculat inca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanu Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 sal.am si eu o aprila sr50 street noua si mie mi se pare ca,consuma cam mult.am facut cu el 350 de km si un plin ma tine cam 100-130 km e normal asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 am 2 zile de cand l-am cumparat Si inca o intrebare cand sta in relanti se opreste adica trebuie sa accelerezi oleaca , are surub la motor ca la dacie oare? adica sa las mai multa benzina cand sta in relanti! ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 da ca am vazut cand l-am disfacut ieri ca avea surub de ala si de asta ma intrebam deci numa asta sa fac nu ? Si inca o intrebare : cum scot limitatoru electric ca e la 60 (zic electric deoarece nu mai accelereaza cand ajunge 60) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.