yoyo_man Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) e complicat ca nu prea ma pricep? Editat Iunie 12, 2008 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 il poti ''spala'' cu benzina, iei o periuta si il cureti bine prin toate orificiile, dupa ce il dai jos dar sa ai grija sa il pui la loc exact cum a fost cu toate cablurile..oricum cel mai indicat e sa te duci la cineva care se pricepe mai bine ca sa nu ii faci ceva si mai rau. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 e complicat ca nu prea ma pricep? ai mbk?motor minarelli, carb dellorto.. nu ii greu de il dat jos,da tre sa ai grija sa pui furtunele la loc,cel de la apa,cel de la ulei. Daca esti un pic atent pot sa il faci tu. De curatat,cel mai bine ii sa il lasi in solutie (carburor sau cum baiu se numeste.) gasesti in auto'moto , apoi suflat cu aer pe toate orificiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) merci de ajutor. am sa incerc sa vad daca il pot duce la cineva care se pricepe, sau il aduc pe ala la scuter. nu m-as baga sa il stric mai rau si asa sunt suparat ca nu merge, era modul meu de relaxare dupa mersul zilnic cu "conserva". Editat Iunie 13, 2008 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 merci de ajutor. am sa incerc sa vad daca il pot duce la cineva care se pricepe, sau il aduc pe ala la scuter. nu m-as baga sa il stric mai rau si asa sunt suparat ca nu merge, era modul meu de relaxare dupa mersul zilnic cu "conserva". Daca ai pe cine om de incredere sau un mecanic bun,da .. si tot sa stai pe langa el si sa ai tu grija,ca nu se stie. Daca nu, mai bine te apuci tu. In orice caz,succes. Stiu cum ii sa nu mearga..si stiu cum ii sa nu gasesti un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 la peugeot v-click stie cineva unde este releul de semnalizare? sau ce pot sa ii fac k nu mai licare semnalizarile....imi raman aprinse si atat...ms moolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 la peugeot v-click stie cineva unde este releul de semnalizare? sau ce pot sa ii fac k nu mai licare semnalizarile....imi raman aprinse si atat...ms moolt dai jos carena din fata si acolo este o chestie rotunda neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 la peugeot v-click stie cineva unde este releul de semnalizare? sau ce pot sa ii fac k nu mai licare semnalizarile....imi raman aprinse si atat...ms moolt Prima data verifica siguranta...si daca aia e buna atunci poate fi releul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Crezi ca te descurci cu poza asta? Editat Iunie 13, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wntzzz Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Salut , As avea si eu o mare mica problema...am bagat in scuter un ulei..de Dacie : ( nu am avut ce baga...eram pe undeva la tara..) si dupa cateva zile a inceput sa numai traga scuteru...mai mult de 30 nu lua.... I-am schimbat uleiul cu un repsol 2t fully synt , si buja i-am pus buje iridium power , toate bune si frumoase... Acuma..pleaca mai greu....si cand ajunge la 30..se ineca ..si trebuie sa trag soclu sa pot trece de viteaza de 30 km/h , si dupaia se duce la vreo 60... Pana sa bag uleiul de dacie ..se ducea in 70 cu 2...si 90 singur cu mine... Ce are putea avea ?? Isi revine in 200 - 300 km ? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 cred ca da.....ms moolt......azi o sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menonfire83 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 salut amsi eu o problema ieri cand am ajuns akasa cuscuteru a inceput sa curga ceva in gen bezina amestecata cu vaselina de pelanga variator lam desfacut si semeringu de la ulei era tot franjuri cand le schimbi trebui sa schimbi si rulmentii sau doar ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Salut , As avea si eu o mare mica problema...am bagat in scuter un ulei..de Dacie : ( nu am avut ce baga...eram pe undeva la tara..) si dupa cateva zile a inceput sa numai traga scuteru...mai mult de 30 nu lua.... I-am schimbat uleiul cu un repsol 2t fully synt , si buja i-am pus buje iridium power , toate bune si frumoase... Acuma..pleaca mai greu....si cand ajunge la 30..se ineca ..si trebuie sa trag soclu sa pot trece de viteaza de 30 km/h , si dupaia se duce la vreo 60... Pana sa bag uleiul de dacie ..se ducea in 70 cu 2...si 90 singur cu mine... Ce are putea avea ?? Isi revine in 200 - 300 km ? Multumesc anticipat ! Ai putea sa cureti carburatorul,injectorul.daca zici ca tre sa tragi socul,tre sa fie din carb. . . Eu am mai curatat carburator cu de ala de pus in benzina(dar am vazut scris pe cateva ca nu se foloseste la 2 t) dar se pune cam la 5-7ml la un plin si se curata. sau il dai jos si il cureti tu. Teoretic nu ar avea ce avea uleiul de dacie, daca ii pentru 2timpi, doar ca poate erau impuritati in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 nu m-am descurcat ...l-am desfacut dar nu im dau seama.......uitati 2 poze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJRainManFast Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Astazi sa intamplat sa mi se aprinda becul de revizie! E primul scooter pe care il am in 4 timpi si cu motor mai mare de 50cc! Stau cam prost cu bugetul si cu cunostiintele despre piese and shit! Daca tot ii fac revizia as vrea sa ii fac una generala...adica sa schimb toate lichidele si filtrele! La inceput am vrut sa bag ulei de masina...motorul fiind in 4timpi am zis ca e ok...dar am vazut pe net ca exista ulei special pentru scootere in 4 timpi.....deci as cam vrea din ala! Stau cam prost cu bani...iar service de scootere nu stiu la mine in oras! As dori sa imi spuneti si mie aproximativ cam cat ar costa uleiul(nu vreau top performance...dar nici cel mai prost...oricum sintetic neaparat) filtru de aer, de benzina daca are (e model pe carburator) lichid de frana..si de care ar trebui sa folosesc, si cureaua ..cu toate ca nu as dori sa o schimb acum. Mentionez ca am cautat si pe net piese...la care am gasit numai uleiul.....as vrea sa vad si ce imi recomdati..tinand cont ca eu sunt nou in lumea asta ! Scooterul este un Honda Foresight FES250 de 250cc din 1998! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Teoretic nu ar avea ce avea uleiul de dacie, daca ii pentru 2timpi, doar ca poate erau impuritati in el. ai vazut tu ulei de Dacie in 2T ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 are un prieten de`al meu o problema la pornire buton. Cand apas butonu..electromotoru invarte dar nu declanseaza celalalt(nu stiu cum se numeste..ala care invarte motoru) s`ar putea sa fie chestia aia care invarte motoru adica variatoru? sau electromotoru(carbunii)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) DJRainManFast, revizia de obicei consta in inlocuirea uleiului de motor si a celui de transmisie, a bujiei si verificarea curelei. Aceasta din urma se inlocuieste decat daca prezinta urme de uzura sau este in vre-un fel afectata. Toate aceste operatiuni poti sa le faci si singur acasa. Nu este mare filozofie, doar sa defaci cateva suruburi. Uite un link video cu inlocuirea uleiului de transmisie si a celui de motor. Uleiul auto este la fel de bun precum cel special pt scuter atata timp cat respecta specificatiile motorului tau (a se citi vascozitate - eu am folosit 10w40). Pt uleiul de transmisie iti trebuie 80w90. In ceea ce priveste cantitatea, nu ma pot pronunta pt ca la tine difera. Cauta cartea/manualul de service pt aceste informatii.Bafta Editat Iunie 14, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJRainManFast Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 are un prieten de`al meu o problema la pornire buton.Cand apas butonu..electromotoru invarte dar nu declanseaza celalalt(nu stiu cum se numeste..ala care invarte motoru) s`ar putea sa fie chestia aia care invarte motoru adica variatoru? sau electromotoru(carbunii)? ma ajuta si pe mine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 ai vazut tu ulei de Dacie in 2T ? nu am vazut,dar ma gandeam k s'a referit la uleiurile alea facute in romania,stii?de alea la 7,5ron pe L si de astea..pt tot felu de drujbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Stie cineva de ce mi s-a desfacut de 2 ori in 3000km.. piulita de la chestia asta ?parca aia trebuia sa se autostranga, nu sa se desfaca.... Ieri mi s-a spart si mie exact piesa respectiva, poate in prealabil a fost strinsa prea tare. Deci atentie mare cum stringeti. Acuma sa vad unde gasesc piesa espectiva. Trebuie sa-l repar musai ca folosesc mult in oras scuterul. O vreme acum o sa merg cu kawa in oras, desigur e intr-un fel mai placut sa te plimbi cu ce-ti place dar mi-e mila sa-l port prin aglomeratia din centru la ora de virf. ...pina gasesc piesa nu am alta optiune. Cu ocazia asta schimb si cureaua. Sint curios cit costa piesele. Ca de apelat la service-ul lor n-o sa mai apelez in veci. Ca m-il aduc acasa la iarna!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobra Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Salutare la toata lumea Sint foarte nou pe acest forum si mi se par interesante discutiile voastre.Dar sa trecem la subiect.Am un Suzuki AY 50 din 99 racit cu aer si am oarece probleme si neclaritati,poate ma puteti ajuta,ca si pe multi altii care v-au cerut sfatul. Deci cu toate ca de o luna bantui pe net,n-am gasit mare lucru pt delimitarea acestui scuter.L-am cumparat(zic eu ieftin)fara saiba din variator si cu toba Leo Vince TT.Mai mult de 55/h nu binevoieste sa ruleze.Stie cineva ce se mai poate face (delimitare) la acest model? Pe vremuri am avut o Mobra Hoinar si am prins 95/ora cu ea ,stoc,de la mamica ei.Si avea si Mobra niste kile-comparindu-le la greutate. O alta problema este ca dupa ce rulez cu ea(distanta e irelevanta)si vreau s-o iau din loc,uneori ,moare sub mine(am 80 kg),n-o ia din loc,ca sa nu mai vorbesc de aceasta placere cind esti in trafic in rampa ,pe pod.Sa fie arcurile de la ambreiaj care angajeaza prematur(prea moi)?Aceste arcuri sint universale?Care sint mai rigide? Acest fenomen nu se manifesta intotdeauna si asta ma enerveaza,ca nu-i dau de capat.Abia dupa ce-i dau niste reprize scurte, dar hotarite, din maneta de gaze,in timp ce alerg pe linga scuter simt ca o ia si hopa in sa. Rolele stoc de cite grame trebuie sa fie?Am primit cu scuterul o punguta cu tot felul de role si nu-mi dau seama care sint cele bune.Acum in variator sint de 4 grame.Demarajul e ok(cu excetia toanelor explicate mai sus)dar v max e 55. Si va ofer un mic artificiu pt cei ce au probleme cu demontatul variatorului(cel cu rolele): Se ia o bujie stricata.Se sparge tot portelanul si se scoate tot din bujie.Ramine doar partea metalica(hexagonul cu partea filetata-goala la mijloc).Luati un surub de grosime potrivita ca sa intre in bujia vandalizata.(de 6 de 8,vedeti voi, cu lungime de 80-100mm-sau care e mai potrivit situatiei fiecaruia) De capatul cu hexagon al bujie sudati o piulita (aferenta surubului ce trece prin bujia sparta- sau mai bine sudati un hexagon filetata,adica o piulita mai lunga)Asa o veti putea tine mai bine intre degete. Daca aveti vreun surub care tine capacul variatorului si se afla sub bratul kick-starterului,il scoateti inainte. Scoateti bujia si-n locul ei insurubati improvizatia descrisa mai sus.Pe urma insurubati surubul pina ce blocheaza pistonul,sau apasati (dar usor)pedala de pornire pina pistonul se propteste in surub. Acum puteti destringe (sau stringe)piulita variatorului,dar usor,cu simt.(ca altfel va spargeti pistonul) Va multumesc pt timpul acordat si sper sa ma puteti ajuta cu informatii pt a-mi trata scuterul buclucas Va salut cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NREy Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Buna ziua, am si eu o mare problema vreau sa imi pun un kit de 70cc 80cc pe un Generic XOR si nu stiu ce kit imi trebuie nu prea ma pricep.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Mobra, faptul ca ai role de 4g iti afecteaza viteza maxima si mi se par totusi cam usoare. Incearca unele de 5 - 5,5 g pt un echilibru intre demaraj si viteza maxima (putin in defavoarea demarajului). N-am inteles foarte bine problema ta. "Moare sub tine" in sensul ca se opreste motorul, sau ca nu mai vrea sa plece de pe loc? Ca sa raspund la intrebarea ta, arcurile de la ambreiaj sunt de diferite culori, in functie de cat de tari sunt. Cu cat sunt mai tari, cu atat ai demaraj mai bun, se tureaza mai tare, dar afecteaza viteza maxima. Arcurile mai usoare fac ambreiajul sa cupleze la rotatii mai mici, iar acest lucru afecteaza demarajul. Editat Iunie 15, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.