Sari la conținut

Postări Recomandate

S-a rupt cablul de accelerație Âşi l-ai înlocuit, bun până aici. Cu ocazia aceasta ai înlocuit Âşi filtrul de aer, dar de ce? Era copt, era rupt, se îmbâcsise aÂşa rău încât nu mergea cu'rățat? Dacă nu era copt sau rupt puteai să-l cureți cu apă Âşi săpun, îl lăsai la uscat Âşi apoi îl puneai la loc. Merge ca nou după operațiunea asta. În fine. Ai schimbat Âşi rolele. Păi, dacă ai pus role mai grele atunci e normal să aibă viteză maximă mai mare dar pierzi demaraj. Adică pleacă de pe loc bătrâneÂşte, uÂşor-uÂşor dar până la urmă începe să-Âşi ia viteză Âşi chiar atinge o viteză maximă mai mare. Dacă schimbi rolele Âşi pui mai grele, pleacă mai puturos de pe loc! Văzând că nu mai are demaraj te-ai apucat să umbli pe la carburator - nu a fost o idee tocmai inspirată, problema era de la role, umblând la carburator nu puteai decât să dereglezi amestecul. Problemele care au apărut ulterior, aceea că nu se mai turează bine la 40-45km/h, că udă filtrul ,sunt din cauză că nu este amestec bun, deci ai dereglat carburatorul. Trebuie să reglezi din nou amestecul la carburator, caută pe forum cum se reglează amestecul.

 

Dacă vrei să aibă demaraj la fel ca înainte, pune-i role identice. N-o să mai atingi să zicem 70km/h, o să prinzi doar 60km/h dar cel puțin o să plece normal. Când le schimbi, strânge piulița bine sau mergi la cineva s-o strângă cu cheie cu percuție. Unii recomandă să-i pui lipici pe filet când o strângi.

 

Încă un amănunt, dacă pui rolele vechi înapoi vezi că au Âşi ele un sens de rotație. Uită-te bine la ele când le aÂşezi în locaÂş, să nu le pui invers.

 

Le-am schimbat (filtru,rolele erau uzate fatetate)pentru ca am facut comanda si am comandat si buretele de fitru.L afza cu miscatul rolelor de la loc nu m-am gandit iar in ce priveste reglajul mai mult ca sigur ai dreptate.Osa dau un search sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o nelamurire/problema la scuterul meu gopop zip, cand il pornesc la inceput se aude un scartait incet dar cand e pe cric-ul mare nu se aude cand il cobor incepe sa se auda, il aplec intr-o parte spre dreapta (partea tobei) nu se mai adude daca il aplec spre stanga se aude si cand e drept. Atinge ceva e cureaua devina e ceva normal ca inainte nu se auzea, e de rau ? Si cand merg cu el cam scartie cand e drumul mai rau, dar e alfel de scartait cred ca e de la cric.

Vream sa stiu daca e ceva rau sau nu, are numai 1850 km.

 

Ca sa fii sigur ca nu e de la cric,cand dai jos scuterul tine cricul cu mana fix,daca nu se mai aude inseamna ca nu e de la el.Scartaitul asta poate fi si de la bendix,poate atinge in roata dintata de la variator.Am 2 prieteni cu chinezarii si la ei am vazut aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Salut....Mi-am cumparat un Gilera Runner din 2004 sau 2005 nu stiu ca nu am talonu la el si cand merg cu el se aude un zgomot ciudat in cutie acolo unde ii cureaua si nush ce ar putea fii.....Alta problema ii ca nu merge numa 80 si cotu de la carburator ii cam crepat oare ala o fii de vina ca merge scooteru numa 80??...Va rog ajutatiima

Editat de Alexandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Salut....Mi-am cumparat un Gilera Runner din 2004 sau 2005 nu stiu ca nu am talonu la el si cand merg cu el se aude un zgomot ciudat in cutie acolo unde ii cureaua si nush ce ar putea fii.....Alta problema ii ca nu merge numa 80 si cotu de la carburator ii cam crepat oare ala o fii de vina ca merge scooteru numa 80??...Va rog ajutatiima

 

daca zici ca ii crapat atunci schimba-l :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fii sigur ca nu e de la cric,cand dai jos scuterul tine cricul cu mana fix,daca nu se mai aude inseamna ca nu e de la el.Scartaitul asta poate fi si de la bendix,poate atinge in roata dintata de la variator.Am 2 prieteni cu chinezarii si la ei am vazut aceeasi problema.

 

Am descoperit cam de unde vine scartiitul, daca trag de plasticul ala care acopera volanta numai scarie, trebuie sa tin de el tras in sus parca, cred ca sa slabit ceva pe acolo ca suruburile nu par a fi slabite, si cand e rece atinge cand se incalzeste nu prea, nu prea am timp dar o sa imi fac odata sa ma uit mai atent sa desfac ceva de pe acolo.

Si problema cu pornirea de la buton, merge mai bine decand am marit relante-ul, ce treaba are relante-ul cu bateria :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am si eu o problema (mai degraba ghinion), am cazut cu iubita mea Vespa si mi s-a rupt cheia in butuc.

Cei de la Scuter-Center.ro sunt in concediu si nu stiu la cine sa apelez.

Cunoasteti un alt service sau pe cineva care se pricepe sa ma ajute?

 

Va multumesc anticipat!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti cheia incet ,bagi 2 sarme,si o scoti cu grija,trebuie sa iasa,si apoi te duci la un centru de multiplicat chei,iti recomand in Cora si o sa iti faca o cheie noua.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti cheia incet ,bagi 2 sarme,si o scoti cu grija,trebuie sa iasa,si apoi te duci la un centru de multiplicat chei,iti recomand in Cora si o sa iti faca o cheie noua.

 

Daca e asa simplu cu 2 sarme, cum spui tu, si merge iti dau o bere :lol: Am inca vreo 2 chei de rezerva, dar numai sa scot cheia din butuc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am si eu o problema (mai degraba ghinion), am cazut cu iubita mea Vespa si mi s-a rupt cheia in butuc.

Cei de la Scuter-Center.ro sunt in concediu si nu stiu la cine sa apelez.

Cunoasteti un alt service sau pe cineva care se pricepe sa ma ajute?

 

Va multumesc anticipat!

Asfalt uscat!

 

Daca s-a rupt de sus de langa plastic merge scoasa cu o penseta cu varf,daca s-a rupt de la mijloc o sa fii ghinonist ca mine si o sa trebuiasaca sa ajungi la un meserias,care mie mi-a luat 70 ron sa imi scoata cheia si sa imi faca alta.

Editat de ctlnext
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-a rupt de sus de langa plastic merge scoasa cu o penseta cu varf,daca s-a rupt de la mijloc o sa fii ghinonist ca mine si o sa trebuiasaca sa ajungi la un meserias,care mie mi-a luat 70 ron sa imi scoata cheia si sa imi faca alta.

 

Deci ea s-a rupt chiar de la cotor (maner), m-am enervat si am inceput sa scobesc tot butucul. Acum e praf si am gasit butuc nou la 100 ron dar inca sunt in cautare de un pret mai bun. Aveti idee unde mai pot gasi piese Piaggio, exceptand Paneuro - Titulescu si motomania.ro

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ea s-a rupt chiar de la cotor (maner), m-am enervat si am inceput sa scobesc tot butucul. Acum e praf si am gasit butuc nou la 100 ron dar inca sunt in cautare de un pret mai bun. Aveti idee unde mai pot gasi piese Piaggio, exceptand Paneuro - Titulescu si motomania.ro

 

Multumesc!

 

Se putea scoate foarte usor daca a fost rupta de langa plastic dar daca nu ai rabdare:).Pretul butucului cam pe la 100 ron se invarte si ca magazin de piese undeva pe Iuliu Maniu langa valea cascadelor,nu mai stiu exact daca au piese de piagio dar am retinut ca au preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT!!! am o rugaminte mare!!! Cunoaste cineva ce limitatoare sunt montate pe scooter REVATTO (chinezesc cele comercializate in CORA) ? si daca da ceva detali despre indepartarea lor. MULTUMESC MULT anticipat!

BAFTA TUTUROR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT!!! am o rugaminte mare!!! Cunoaste cineva ce limitatoare sunt montate pe scooter REVATTO (chinezesc cele comercializate in CORA) ? si daca da ceva detali despre indepartarea lor. MULTUMESC MULT anticipat!

BAFTA TUTUROR

 

prima limitare pe care poti sa o scoti foarte usor este la variator(cum il desfaci exact sub curea ai o saiba de plastic pe care trebuie sa o scoti),mai poti avea limitare in cdi care trebuie schimbat cu totul,in carburator si mai era la toba(e ca si cum ai avea 2 evacuari din toba) dar cred ca cele chinezesti nu au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se putea scoate foarte usor daca a fost rupta de langa plastic dar daca nu ai rabdare:).Pretul butucului cam pe la 100 ron se invarte si ca magazin de piese undeva pe Iuliu Maniu langa valea cascadelor,nu mai stiu exact daca au piese de piagio dar am retinut ca au preturi bune.

 

Pai tocmai, ca nu e rupta de-acolo, ci de la al doilea dinte de la maner.

Imi poti spune mai exact pe unde este magazinul de pe Iuliu Maniu?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai, ca nu e rupta de-acolo, ci de la al doilea dinte de la maner.

Imi poti spune mai exact pe unde este magazinul de pe Iuliu Maniu?

Multumesc!

 

Cum mergi dinspre CORA militari pe Iuliu Maniu spre Valea Cascadelor,pe dreapta cam pe la 40 de metri de Valea cascadelor este o banzinarie Agip sau ceva de genul asta.Vis a vis de benzinarie se afla magazinul,nu ai cum sa nu il vezi are reclama mare deasupra si au si cateva scutere pe trotuar.Daca ai timp poti trece pe la mine cu butucul sa vad ce i-ai facut si daca nu putem sa o rezolvam te indrum spre un meserias care poate sa ti-l faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica sa strans??

ce vrei sa spui?? explica umpic............:D

pai nu mai aveam deloc compresie.Am verificat supapele si ce`a de admisie nu se mai deschidea(adica sa aiba jocu ala cu pistonu sus cand face compresie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima limitare pe care poti sa o scoti foarte usor este la variator(cum il desfaci exact sub curea ai o saiba de plastic pe care trebuie sa o scoti),mai poti avea limitare in cdi care trebuie schimbat cu totul,in carburator si mai era la toba(e ca si cum ai avea 2 evacuari din toba) dar cred ca cele chinezesti nu au

 

 

 

am verificat la variator si nu are saiba cu pricina. Daca poti sa-mi dai detalii despre celalalte limitatoare raman recunoscator. Ms frumos!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu mai aveam deloc compresie.Am verificat supapele si ce`a de admisie nu se mai deschidea(adica sa aiba jocu ala cu pistonu sus cand face compresie).

 

 

vrei sa zici ca nu mai ii loc intre "bratu ala ce apasa supapa shi capatul pe care apasa"??? distanta de acolo regleazo cu o lera la dist care este precizata in manual...............

 

asta dac am inteles io bine ce ai vrut sa zici.......... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima limitare pe care poti sa o scoti foarte usor este la variator(cum il desfaci exact sub curea ai o saiba de plastic pe care trebuie sa o scoti),mai poti avea limitare in cdi care trebuie schimbat cu totul,in carburator si mai era la toba(e ca si cum ai avea 2 evacuari din toba) dar cred ca cele chinezesti nu au

 

 

 

am verificat la variator si nu are saiba cu pricina. Daca poti sa-mi dai detalii despre celalalte limitatoare raman recunoscator. Ms frumos!!!!

 

In mare e de la cdi.poti sa mai incerci sa cauti pe forum si cu siguranta vei gasi si alte raspunsuri si rezolvari.da-i ca,cuvant de cautare delimitare si o sa iti gasesasca o gramada.am gasit si eu ceva pe aici /index.php?...p;hl=delimitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare e de la cdi.poti sa mai incerci sa cauti pe forum si cu siguranta vei gasi si alte raspunsuri si rezolvari.da-i ca,cuvant de cautare delimitare si o sa iti gasesasca o gramada.am gasit si eu ceva pe aici /index.php?...p;hl=delimitare.

 

 

Am urmat sfaturile de pe link, am reusit sa indepartez limitarea de la carburator (era un surub opritor care nu te lasa sa turezi motorul) si acum daca inainte cu greu il duceam in 45, il duc in 60 - 65. Dar nu gasesc limitatorul de la CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...