Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

 

 

 

Evident, daca ar fi sa ma intrebi , asa ca o parere personala, imi place mult mai mult cum arata un NR750 de la Honda (modelu' ala vechi, V4) decat S1000RR... si asta e doar un exemplu...

 

 

NR750 cred ca e cel mai radical motor construit vreodata...si are printre cele mai frumoase si mai complicate motoare care au intrat intr-o productie de serie V4 ...x2

...pentru cine nu este familiar cu NR750 ...

post-17059-0-04723500-1338541446_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

NR 750 e un extraterestru. Ăla e practic motor V8... Pe o motoretă!

mda, un B8 cu pistoanee lipite intre ele.

 

 

adrian poate justifica pretul mare al acestei motorete? ca nu e Ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucată de istorie motocicleta asta. Destul de trist totuși că ți-ar fi cam frică să mergi cu ea... Mai ales la vârsta pe care o are. E de vitrină deja.

În această ordine de idei deci, dacă aș avea genul ăsta de €€ și ar trebui să aleg, cred că mai repede mi-aș lua așa ceva. Care se pipi și pe Panigale și pe tot.

biggrinbounce2.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba crazy & Servant.... eu cred ca mai justificat e pretu lui atunci , ce reprezenta el tehnic ATUNCI fata de ce reprezinta S1000RR sau 1199 sau RSV4 azi, sincer.....

 

 

Eu pot sa-mi dau cu parerea umila, ca om de rand, ca nu mi se pare (MIE) justificat sa dau 4000 pe un 916 sau 5-6 mii pe un SP2 ....

 

Nu zic ca ele nu valoreaza atat....este doar parerea mea... si nu e raportata neparat la ce-mi permit, ci asa privesc eu.....plm

 

 

pana acum nu mi-am permis sa ma adresez nimanui pe acest forum cu "ba" ...si nici nu cred ca am sa o fac... inca...

faza tare este ca nimeni de cand a lansat honda modelul asta in 92 nu a mai incercat asa ceva

ei au fost primii si singurii care au realizat treaba asta iar singura diferenta fata de atunci si acum o reprezinta electronica de pe motocicletele pe care le-ai enumerat...

nu vad deocamdata un bmw pe strada cu pistoane ovale , cu cate 2 biele pe piston sau carneaj full carbon ...vad doar un bmw echipat cu o mostruozitate de motor in ceea ce priveste caii putere, un design care lasa de dorit si nu stiu cate modele rechemate pentru nush ce probleme la motor...

 

 

 

nici mie nu mi se par justificate preturile pe care le-ai enumerat mai sus....ar trebui sa fie mai mari si iti garantez ca sunt mai mari de atat...modelele alea au realizat ceva in scurta lor durata de viata pe cand s1000rr inca se mai chinuie....( :) imi vine sa rad cand imi aduc aminte de ultima cursa de la donington in SBK ) ....

 

 

iar spre sfarsitul interventiei mele pe topicul asta...nu sunt lamurit intr-o privinta... nici nu zici ca nu valoreaza atat dar nici nu ti se pare justificat pretul modelelor respective.... ceva e la mijloc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum nu te-am jignit cu niimc,da' acu iti zic sincer direct ca te comporti ca o P.I.Z.D.A.

OK? E bine asa?

 

Daca tu ca motociclist, ca barbat, ca om, imi reprosezi ca m-am adresat cu "ba". care era un simplu apelativ, atunci mi-e clar.......iti doresc o viata plina de politeturi de k.kt si amabilitati ieftine ...

 

Iar vis a vis de parerea mea daca valoreaza sau nu alea, ti am explicat destul de clar mai sus. Chiar nu ma asteptam sa ai nevoie de edificari suplimentare...

 

Da' poti sa-mi spui de ce Honda nu mai fabrica nici un V-twin sport?

 

Ca fan al motoarelor V2 mi se pare destul de trist ca nici SV ul nu se mai fabrica (din cate stiu,sau poate ma insel). Cel putin ala de 650 e inlocuit de hidosenia aia de Gladius (mie personal nu mi place).

 

Honda nu mai face VTR (nici F ul nici SP ul, de multi ani)...

 

Aprilia a trecut de la RSV la RSV4 (4 in loc de 2 in V)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

asa ma faci sa rad cateodata...

totusi revenind...nu mi se pare ok sa te adresezi cu "ba" persoanelor pe care nu le cunosti ...nush in ce relatii esti cu crazy devil , dar cel putin noi doi nu ne cunoastem ...si atitudinea asta nu te face cu nimic mai interesant in afirmatiile tale "directe"...

ma faci sa rad cateodata pentru ca pe de o parte imi spui ca ma comport ca o (cuvant urat) si pe cealalta parte ma intrebi daca e bine asa, de parca ti-ar parea rau ca ti s-a parut ca m-ai jignit...

asta nu arata decat faptul ca esti o persoana indecisa , cel putin in afirmatii si cred ca si in celelalte domenii...

 

 

 

honda a incetat sa mai fabrice modelul SP pentru ca deja se fabrica de 6 ani iar procesul de fabricare nu era chiar unul lipsit de costuri asta reflectandu-se si in pretul final al motocicletei care era cu cateva mii bune peste modelele din acelasi segment...dar tu nici nu stii cum a aparut modelul SP de la honda , iar cei care stiu cum si-a facut aparitia SP-ul vor sti raspunsul si la ce a dus la disparitia lui...

 

it`s all about racing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel "it`s all about racing" avea legatura cu raspunsul la aparitia si disparitia VTR-ului SP ...nicidecum cu tangentele mele racing...nu am spus niciodata ca as avea asa ceva...

SP-ul a aparut pentru ca regulamentul permitea asa ceva si anume V-uri de 1000cc iar pentru motoarele in linie pana in 750...ei aveau un V de 1000 pe care il fabricau si anume 1000F-ul care a fost platforma de pornire... si de disparut , tot din cauza regulamentului a disparut pentru ca a permis marirea capacitatii cilindrice la motoarele in linie la 1000 cc...

 

 

It's all about racing? Ce tangenta ai tu cu "RACING" ul in afara de faptu' ca te agati de faptul ca detii un SP2 si ca memorezi tot felu de informatii de pe internet?

 

 

 

tot dai atata vina pe internet , de parca ar fi un lucru rau....daca nu era internetul erau revistele de specialitate si tot memoram ceva

 

 

Daca nu stiu de ce a aparut SP ul de la Honda sunt sigur ca din 3 clickuri de google pot citi pe net tot ce tu deja ai invatat pe de rost pe post de BIBLIE, ca posesor de VTR SP2...

 

 

 

cred ca din cauza asta am deschis topicul Panigale

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer vad foarte rar 1098 si 1198 pe strada deci ma gandesc ca e vb de pista mai mult.

motoreta aia o iei sau o dai pe strada doar de placere, de weekend, sau cand unu nu are ce face si vrea sa se chinuie singur. nu pare o motocicleta de strada sub nicio forma. Paulynos a avut si stie cum e. dar nu poti sa negi ca nu e o motoreta care sa iti placa.

 

o am in plan alaturi de 848(am zis ceva mai in urma) doar ca diferenta e puterea prea multa la 1098 dar are ambreiajul uscat. a 848 e o motoreta mai docila fata de 1098 doar ca are ambreiaj umed. asta ar costa cam 1000euro sa o treci pe uscat. nu sunt sigur dar parca 1098 vine cu ambreiaj antihopping, ceea ce e iarasi un avantaj.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lyNFPL0bC9I

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva din ele vin standard pe toate modelele. pachetul full complet vine pe S din ce stiu. si costa.....destul. nu este un pret specificat incat sa zici ca iei panigale standard si pui astea.

asta din ce stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, deci pana la urma e 1199 ceea ce se astepta de la el sau nu?

 

Buna intrebarea.In sfarsit a pus cineva punctul pe "i"

 

Raspunsul? Si da si nu.

Fanii Ducati iti vor spune ca da pt ca ei sunt super fericiti ca exista un model de varf Ducati care se poate bate de la egal la egal cu superbike-urile actuale,are in sfarsit tehnologie moderna si pe deasupra mai arata si extraordinar.

Cei care nu sunt fani Ducati si au fost pur si simplu exasperati de toata tevatura care s-a facut in jurul acestei motociclete iti vor spune ca nu pt ca de fapt Panigale e conceputa ca o moto de pista,dar sunt alte motociclete pe piata care au performante mult mai bune pe pista la bani mai putini si pe deasupra mai sunt si user-friendly in mers normal ceea ce Panigale nu prea este.

Personal imi plac anumite brand-uri,dar nu sunt un fan infocat si nu cred ca este vreo firma care sa scoata numa si numa motociclete bune.Toate marcile de varf sunt ok,unele mai bune in anumiti ani,altele mai slabe,etc,nu exista firma absoluta.

Sunt insa de parere ca au existat de-a lungul timpului niste motociclete reprezentative pt clasa superbike care au dat tonul si au schimbat designul si performantele clasei la aparitia lor : Honda CBR 900 RR care a cam inventat clasa,Ducati 916 care a reinventat design-ul,modelul original de R1 care a adus nebunia,GSX-R-ul K5 care a dat tendinta de minimizare,de trecere spre dimensiunile clasei 600 si ne-a invatat ca un superbike poate fi si comod si puternic sus si sa traga de jos si BMW-ul S 1000rr care a dus totul la un alt nivel cu motorul si electronica sa.Panigale nu va fi una dintre ele.

Parerea mea este ca fanii Ducati au fost gratificati cu ceea ce asteptau ei de mult,ceva care sa nu-i faca de ras la capitolul performante (pt ca la capitolul look,Ducati nu s-a facut de ras niciodata,ba dimpotriva),dar aceasta motocicleta nu vine cu nici un "breaktrough",nu va trimite inginerii de la celelalte firme inapoi la planse,ci doar va fi o bijuterie pt impatimitii Ducati si cam atat.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebarea.In sfarsit a pus cineva punctul pe "i"

 

dar aceasta motocicleta nu vine cu nici un "breaktrough",nu va trimite inginerii de la celelalte firme inapoi la planse,ci doar va fi o bijuterie pt impatimitii Ducati si cam atat.

 

 

cateva breaktrough-uri ar fi suspensiile electronice, designul frameless ceea ce a dus la reducerea masei totale a motocicletei fara compromisuri cum a fost cazul gsxr-ului 1000 k5 ...

revolutii in domeniu vor mai fi...vad ca deja firma de suspensii KYB au lansat furca pneumatica pe modelele de enduro KYB PSF si nu cred ca va dura mult pana o vom vedea si pe modelele sport, la fel cum s-a intamplat si cu furca upside down (USD) care la fel si-a facut debutul pe enduro...

 

nu mentionez de suspensia spate laterala pentru ca MT-03 au fost inaintea celor de la Ducati

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Suspensiile electronice" suna foarte pompos,dar sunt de fapt suspensii reglabile electronic,adica un mic moft.In loc sa rasucesti un surub,rasucesti un buton.Sunt vorba aia,ca apa sfintita.Motorul ca si membru de stres a fost introdus demult la moto,si dupa aceea s-a revenit din nou la sasiul normal (intocmai ca echipa de MotoGp de la Ducati,nu?),deci,dupa cum am mai spus,sunt multe artificii tehnice,dar nimic fantastic.

Si pe deasupra e problema de capatai : pui aceste artificii pe motor,dar daca ele nu dau rezultate,atunci unde e logica?E ca si cu crossplane-ul de la R1 : daca CBR-ul e mai bun pe circuit cu un motor conventional,unde e smecheria?Da,aia mi se pare o idee buna,dar parerea mea e ca mai trebuie perfectionata.Probabil ca vor fi pe viitor multe motoare cu crossplane si vor fi remarcabile,dar deocamdata...

Asta e ideea : motocicletele pe care le-am enumerat eu acolo au fost toate la timpul lor "taticii",numarul 1.

Panigale a pierdut aceasta cursa inca de la start si aici zic eu ca e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...