Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

poate nu vad peste o luna pe youtube titlu: Ducati 1199 Panigale, low/higt side on Mulholland

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nenea merge tot filmuletul, intre 40 si 65 mph.Practic mimeaza mersul tare. O sa faca low side din prostie sau viteza excesiv de mica, ca alt motiv...

 

Daca tot o ardem McN, incalzim intai maraciuca si dup'aia punem Gopro-ul in funcsion. Cine vrea un "Onboard" deosebit, sa-l urmareasca pe red sef McN, mr Child,cum ii da bice pe Isle of man.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea merge tot filmuletul, intre 40 si 65 mph.Practic mimeaza mersul tare. O sa faca low side din prostie sau viteza excesiv de mica, ca alt motiv...

 

Daca tot o ardem McN, incalzim intai maraciuca si dup'aia punem Gopro-ul in funcsion. Cine vrea un "Onboard" deosebit, sa-l urmareasca pe red sef McN, mr Child,cum ii da bice pe Isle of man.

se vede si in filmulet cum omu e instabil pe motocicleta si are o pozitie ciudata pe ea. pare ca se chinuie rau tare. o fi incepator, sau unu care vrea impresii cum ai zis tu. MCN.

 

banuiesc ca de asta vorbesti

 

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede si in filmulet cum omu e instabil pe motocicleta si are o pozitie ciudata pe ea. pare ca se chinuie rau tare. o fi incepator, sau unu care vrea impresii cum ai zis tu. MCN.

 

 

Nu e bre' incepator... da-l reaqu ca are numai clipuri pe Mulholland, si are un R1, dar are clipuri in care merge pe mai multe motoare. Inclusiv Desmosedici RR :wink:

 

Aici e canalul lui de youtube... vedeti ca mai are vreo cateva clipuri cu Panigale (inclusiv prin trafic): http://www.youtube.com/user/Adeysworld/videos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tarziu, tarziu te-ai trezit. au fost si dispute pe tema asta.

 

Se aud zvonuri despre un "baby Panigale" în viitor, de vreo 900cc și 155cp...

mai exact stiu ca se zvonea pt 2013 sau 2014 un Ducati Panigale 899 sau 799 ceva de genu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa enorma campanie de publicitate ce a urmat lansarii lui Panigale,cu tot hype-ul ce a urmat,cu video-uri promotionale pe circuit,cu sloganuri publicitare gen "Panigale 1199 - Checkmate",etc,etc (lucru ce i-a ajutat enorm pe cei de la Ducati pt ca au vandut din cate am inteles motocicletele pe un an inainte),a aparut in sfarsit si primul test full comparativ.

Deci cine poate trece peste publicitatea agresiva,dar si peste look-ul acestei motociclete (care este intr-adevar magnific),iata realitatea "the cold facts" : motorcycle.com's extensive full test,cu track test,street,dyno,ce mai,tot tacamul.Panigale 1199 vs BMW S 1000 RR vs Aprilia RSV4 R.

Povestea pe larg aici : 2012 European Literbike Shootout : http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-european-literbike-shootout-video-91295.html

Concluzia? (desi puteti citi testul pt ca e foarte bine scris,cu video,etc,etc).Concluzia e in felul urmator : Dyno : Aprilia-157whp,Ducati-162whp (departe rau de cei 195 de cai teoretici la motor),BMW-172whp (desi majoritatea celor testate au peste 180whp ajungand chiar pana la 193).Pe circuit BMW-ul bate ca de obicei tot (desi testerii au spus ca Ducati are un sasiu mai agil),dar ce e mai rau e ca le bate si pe strada datorita puterii venite de jos si confortului mult mai mare,Ducati-ului parand sa-i lipseasca puterea de jos,lucru ciudat pt un V2.

Deci toti fanaticii Ducati,care spuneau ca o sa dea de pamant cu concurenta si noul motor Superquadro,si electronica,si etc,si etc,ar cam face bine sa "reevalueze".Iata ca de fapt concurenta le cam da cu firma in cap celor de la Ducati,si o motocicleta veche de 3 ani (S 1000 RR) e total superioara la toate capitolele si mult mai ieftina.Si am impresia ca si CBR-ul va fi tot asa.

Parerea mea personala despre Panigale?E ca-n zicala aia : "Ce-a zis dracul cand a tuns pisica?-Par putin si galagie multa".

O motocicleta foarte frumoasa si foarte scumpa si atat.Un Ducati,cu alte cuvinte :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am vazut testul pe youtube. intradevar BMW e prima. dar cum a zis si GoodKat sa nu uitam ca e un V4 vs V2. cei 195cai este puterea motorului, iar in general se pierd cam 20% prin cutie. apoi designul sa nu vorbim ca multi se uda cand o vad.

 

pana la urma diferentele alea nu ai sa le simti la mersul stradal, foarte putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa enorma campanie de publicitate (...)

 

Method, mă așteptam la ceva mai obiectiv din partea ta.

 

Când e vorba de stradă, e subiectiv înainte de toate. Nu e una mai bună decât cealaltă. Depinde ce-ți place și ce nu. Doar nu iei tu curbele din apex în apex pe drumurile publice, și nici nu atingi viteza maximă în mod regulat (poate doar pe autostradă, ceea ce la noi e pe cât de trist, pe atât de periculos). În rest, e vorba de preferințe și gust: poate-ți place să ai top-end power, și-ți iei japoneză; poate-ți place să tragă de jos, și-ți iei V-u; dacă îți place sunetul și vibrațiile > V2, iar dacă vrei un motor stabil și liniar > 4L, șamd.

 

Ceea ce e mai puțin subiectiv (deși e intangibil pentru muritorii de rând) este performanța pură, pe pistă. Iar din punctul ăsta de vedere Ducati stă bine: a câștigat anul trecut WSBK cu o motocicletă veche de 5 ani (și un deficit clar de putere fată de BMW, Aprilia, Kawasaki, etc.), și nici anul ăsta nu se ține rău, cu tot cu alea 20kg în plus. Panigale va înlocui 1098R la anul: deocamdată s-a clasat pe podium la prima cursă de Superstock la care a participat, iar pe a 2-a a câștigat-o. În teorie deci, dacă ești bun și ai unde, motocicleta poate multe, deși nu e cea mai puternică.

 

Ducati a făcut marketing cu puterea la arbore, la fel cum fac și japonezii. Iar pe partea asta, trebuie să recunoști că au scos cel mai puternic V2 pus vreodată pe o motocicletă. N-a fost ușor (vezi dezvoltarea motorului Superquadro) dar au reușit. So, credit to them.

În final, dacă vrei sa-ți iei un SBK nou și te iei după review-uri și păreri, e trist. Mergi frumos și faci un test ride cu cele câteva care te atrag, iar la final o alegi pe aia care "îți vorbește" cel mai bine - și nu e neapărat aia care "trage cel mai tare".

 

Cheers!

beer.gif

 

Are motor V4 bre nu V2 (...)

 

RSV-4 are motor V4. Panigale are V2:

 

Engine type: Superquadro L-Twin 4-valve per cylinder, Desmodromic

 

Motorul asta este varianta finala a motorului prototip cu care Ducati a vrut sa intre în MotoGP în 2003 - de unde și inovațiile direct derivate din MotoGP (gen pompa de vid) de pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis ca hartiile de la panigale sunt pt cei fara bideu...

Trebuie subliniat ca este un test cu mobre europene si ca nu au fost testate cele mai scumpe variante(factory si tricoloRe) cu care ar fi pierdut si mai grav datorita pretului exagerat de mare.

Desi mai toti ar fi ales aprilia pt manevrabilitatea,filingul,sunetul si frumusetea(comparativ cu bmw-ul) l-a sfarsit a vb pretul si comfortul

 

Urmeaza campioana eur vs jap (s1000rr vs zx10r) ;) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zice nimeni ca Panigale nu e o motocicleta al naibii de frumoasa si de puternica.Da,stiu ca una sunt caii la arbore si alta sunt caii la roata.Si la fel de adevarat e ca e atat de puternica incat nu ai cam niciodata nevoie de toata puterea aia.Dar :

- daca e vorba de puterea de care ai nevoie,tot ce are nevoie un om normal pe drumurile publice e clasa 600.Asta inseamna ca miarele ar trebui sa fie extinct.Asta ar insemna o lume a motociclismului mult mai saraca dupa parerea mea.Nu e vorba "de ce ai nevoie aici",niciodata nu a fost la aceasta clasa.Ca si masina,tot ce ai nevoie pe drumurile publice e un 2.0 tdi sau benzina,dar toti ne uitam dupa V8-uri.De ce?Pt ca sunt al naibii de funny.Despre asta e vorba aici.

- da,195 de cai sunt la motor,stiu,dar iarasi mi se pare un stunt de publicitate,din moment ce ea nici macar nu miroase cei 195 de cai.Asta am vrut sa subliniez.Japonezele arboreaza 180 de cai la motor si au aprox.160 la roata,ceea ce mi se pare ok.BMW-ul are dati 193 de cai la motor si in general face in jur de 180,dar am auzit si de variante de peste 190,ceea ce mi se pare superb.

- cu toate artificiile ingineresti (gen pompa de vid,suspensie reglabila electronic,etc,etc) enumerate in lista respectiva care a fost devorata de catre toata lumea,aceasta moto nu poate bate macar pe circuit o motocicleta veche de 3 ani ca si tehnologie facuta de o companie aproape fara istoric in aceasta clasa,atunci ai o problema.Inseamna ca toate artificiile acelea nu fac nici cat o ceapa degerata.Parerea mea.

- da,stiu,e V2,dar nu e miar,e 1200.Cand faci o moto care e atintita clar spre a concura cu clasa superbike,si are toate datele specifice superbike-urilor,te superi cand o compara cineva cu un superbike?Te superi ca iese prost,asta e problema.Si atunci cand iese prost in asemenea teste,se aduce vorba despre heritage,spirit,sunet,etc.

-"testele comparative nu inseamna nimic,ca doar nu ti-o iei bazat pe un test",la orice alta clasa as fi de acord,ar fi doar ca un punct de reper,la clasa superbike si supersport,inseamna foarte mult,pt ca astea sunt clasele de curse,si aici competitia e totul.

 

@ PzKpfW :

Pai mi se pare ca am fost destul de obiectiv,cum mi se pare ca au fost si baietii aia care au facut testul.

Obiectiv,rece,matematic,comparativ cu regele actual ca sa spun asa al clasei superbike si anume S 1000 RR,Panigale,castiga detasat la capitolul loook,dar pierde la : putere,timpi pe circuit,confort,elasticitate a motorului,mers stradal,pret.Pai si atunci cu ce mai raman??

Nu compara lumea curselor de nivel mondial cu motocicletele stock,nu au nici o treaba una cu alta,am mai avut discutia asta cu cineva pe aici.

Repet pt a nu stiu cata oara,nu sunt un fan al BMW-ului si mai ales al lui S 1000 RR,e o moto care nu imi place (daca as fi "in the market" pt un superbike nou,mi-as lua CBR 1000 RR fara sa clipesc),dar nu ai cum sa nu o admiri dpdv tehnic,obiectiv fiind.

Numai bine.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut rabdare sa citesc toate cele 41 de pagini (cu greu bineinteles) si am ajuns la urmatoarea concluzie si anume :

Exista 3 grupuri aici :

Primul grup : ducatisti,fan ducati,cele mai bune motociclete,cele mai puternice,motor v2 vere,ZaiR,Crazy-Devil,Sinner.

Al doilea grup : Japoneze (si totusi le ar schimba pe BMW 1000RR)

Al treilea grup : BMW 1000RR + oamenii intregi la cap.

Sfat pentru cei care constituie primul grup : ati aruncat cu C A C A T pe japoneze si bmw,dar acum ca problema s-a lamurit,ar trebui sa vi l luati inapoi si sa vi l bagat in gura,exact pe unde v a iesit.

"Pilotez Ducati " a devenit un cliseu pentru toti cei care dau 4000 de euro pe un motor din 95 la mana a a 17 a si poate de 5 ori tavalit,dar cu toate astea ei se simt speciali.

E ca si cum a i spune ca Alfa Romeo e o masina buna.

Nu va mai bateti cu pumnul in piept pentru motociclete pe care nu vi le permiteti sau pe care n o sa vi le permiteti niciodata in viata voastra.

Multi inca bagati benzina de 50 de lei la pompa si cu chestia asta n-am vrut sa ating doar ducatistii ,ci pe toti.

Editat de valentinsen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut rabdare sa citesc toate cele 41 de pagini (cu greu bineinteles) si am ajuns la urmatoarea concluzie si anume :

Exista 3 grupuri aici :

Primul grup : ducatisti,fan ducati,cele mai bune motociclete,cele mai puternice,motor v2 vere,ZaiR,Crazy-Devil,Sinner.

Al doilea grup : Japoneze (si totusi le ar schimba pe BMW 1000RR)

Al treilea grup : BMW 1000RR + oamenii intregi la cap.

Sfat pentru cei care constituie primul grup : ati aruncat cu C A C A T pe japoneze si bmw,dar acum ca problema s-a lamurit,ar trebui sa vi l luati inapoi si sa vi l bagat in gura,exact pe unde v a iesit.

"Pilotez Ducati " a devenit un cliseu pentru toti cei care dau 4000 de euro pe un motor din 95 la mana a a 17 a si poate de 5 ori tavalit,dar cu toate astea ei se simt speciali.

E ca si cum a i spune ca Alfa Romeo e o masina buna.

Nu va mai bateti cu pumnul in piept pentru motociclete pe care nu vi le permiteti sau pe care n o sa vi le permiteti niciodata in viata voastra.

Multi inca bagati benzina de 50 de lei la pompa si cu chestia asta n-am vrut sa ating doar ducatistii ,ci pe toti.

prin postul tau nu vad decat un "japonezar" pana in maduva, care ataca pe fondul unor frustrari. (parerea mea)si te asociez cu cel din semnatura mea

 

primul grup, daca ma numeai numai pe mine, poate iti dadeam crezare de impresia facuta pt ca as fi cam singurul care e mai activ aici. Zair apare cand si cand, dar nu in calitate de fanboy, iar sinner, nu l-am vazut cam de pe la inceput.

al doilea grup dc nu il numesti. sau ar fi mult prea lunga lista.

al treilea grup.....hai laso moarta cu BMW+ oameni intregi la cap. (sa nu zici ca vrei BMW)

ca pilotez/pilotam Ducati nu ne face diferiti. cel putin pe mine, sau nu ma face sa stau doar pe Ducati(am in plan si un VTR SP1/2 sau 929/954)

ca dai 4000 euro pt un motor cum zici tu din 95 la mana a 17 si poate tavalit de 5ori..... nush ce sa zic, dar nu cumparatorul face pretul, ci piata. (nu a reusit nimeni sa imi explice de ce costa acei 4000euro un motor din 95 fie Ducati fie MV, sau chiar si Honda (cauta VTR SP1/2 si compara anul cu pretul)

vad ca tu pari sa te bati cu pumnu in piep pt motor care nu ti-l permiti sau nu o sa ti-l permiti. (te-am citat)

 

faza cu 50lei benzina,.....pfff aici ai tot respectul. nu mai gasesti pe cineva cu care sa te plimbi. adica cel putin ies cu posesori de motoare mult prea vechi, dar care pun benzina.

 

o faza asemanatoare am patito nu de mult cand am invitat posesor de motor(nu dau marca/pret sa nu fac valuri) unde replica lui a fost. " mai am vreo 2-3litri de benzina in rezervor sa dau o tura de oras diseara, ca mai ies cu ea peste vreo 2-3saptamani.

ca de ex eu o ard in general cu posesori de alte motoare decat Ducati. adica imi place sa ies cu motociclisti, nu cu posesorii unei marci.

 

@Method ai si de la mile :ok: doar ca multi sunt atrasi de motoreta la prima vedere. cum se intampla si cu femeile. te indragostesti de una frumoasa. ceea ce la BMW nu poti spune ca are un Look prea atagator, dar atrage prin cifrele din teste. eu nu am putut decat sa o compar cu o insecta mutant. farurile alea mie unu nu-mi plac. cred ca se putea gasi alt design mai frumos. dar poate ca ei au preferat sa nu lucreze acolo si sa se orienteze la motor.

 

totusi asa rea sau slaba cum e ea Panigale, are linia de productie cumparata toata. oare de ce? :blink:

 

aici noi doar vorbim, plictiseala alea alea, pareri, impresii, opiniii. sunt de parere ca virgulele alea din teste nu vom ajunge noi de curand sa le observam.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy-devil :

 

Intru totul de acord cu tine.Si mie mi se pare Panigale foarte frumos si BMW-ul pur si simplu ciudat.Dar toti stim ca designul nu a fost niciodata punctul forte al BMW-ului.Draq,n-am mai vazut masina BMW frumoasa de la Z3 incoace,de motociclete nu mai zic.

Vanzarile sunt explicate pe de o parte de frumusetea lui Panigale,pe de alta parte de "firmele" puse pe ea (Ohlins,Brembo,etc) care dau foarte bine la o anume parte a publicului,si pe de alta parte de campania foarte buna de publicitate.Multi insa nu au inteles ca o campanie de publicitate e foarte mult praf in ochii prostului.

Imi aduc aminte ca pe site-ul Panigale scria in iarna cu litere de-o schioapa "Ducati Panigale 1199 - Checkmate".Prima mea reactie a fost "hopaa,Ducati se antureaza cu baietzii grei sus,la clasa miarelor."Si m-am gandit eu,ma Checkmate la cine?La CBR,la R1,la Kawa,la BMW?De unde,din V2?Bine,bine e de 1200,da tot V2 e.Hmm,grea treaba checkmate-ul asta.

Multi pe aci pe site recitau foarte surescitati fisa tehnica a Ducati-ului,fisa pe care o cam uita acuma si o gasesc destul de neimportanta,unii comparau viteza pistonului de Panigale cu a unuia de F1 :moron:,ba chiar nu stiu care zicea plin de elan ca "Ducati asta nou da mucul la tot".Mda,numa ca la prima strigare bavarezul cel rece si neinteresant il cam umplu de sange pe italian,si am impresia ca vor veni si japonezii si vor sterge si ei metodic cu el pe jos.Deci "Checkmate-ul" se duse pe apa Sambetei.Dar pana la urma nu conteaza,ca lumea a halit vrajeala si a scos banul,si asta e cel mai important pana la urma pt ei.

Parerea mea e ca Ducati merita felicitat,NU pt "cel mai puternic V2" (n-am inteles niciodata faza asta,a scos odata si Suzuki cel mai puternic V2- TL,dar nu prea s-a excitat nimeni din cauza asta,nu inteleg dc s-a surescitat atata lumea la Ducati),ci pt design si pt campania perfecta de publicitate care i-a incantat (vrajit,prostit,depinde cum privesti) pe foarte foarte multi.Ar trebui felicitata Aprilia pt o moto superba si pt ideea (de mare viitor zic eu) de a pune un V4 pe o moto in a carei clasa domina inline4.

Ce nu prea inteleg eu e cum pot unii sa spuna ca un superbike nu se judeca pe marginea testelor si performantelor,pai draq,astea cam numa pe baza astora se judeca dupa parerea mea.Si dupa frumusete e adevarat,dar sa fim seriosi,cifrele nu sunt importante la un superbike? Wake up,people!

 

Personal sunt mare fan Monster,mi se pare o moto superba,da,nu mere ca Hornetul,dar la acel gen de moto ma intereseaza cum ma face sa ma simt,nu performantele,pt o plimbare de duminica as alege Monsterul cu ochii inchisi.De asemenea,am mers vreo 50-60 km pe un Brutale,ganguream in casca de fiecare data cand lasam acceleratia si incepea sa scoata acele bolboroseli din toba (stock!),daca as avea banii disponibili,maine as cumpara-o,nici nu ma intereseaza cati cai sau ce suspensii are,eu m-am simtit perfect pe motocicleta aia.Imi place foarte mult Triumph-ul desi nu am avut ocazia sa merg pe unul,sunt pentru motocicletele exclusiviste care te incanta cu tot felul de detalii si de comportamente specifice.

Dar la clasa superbike e vorba de performante,performante si iar performante,sbk-urile sunt moto de circuit road-legal,daca le iei performantele devin useless.

 

Da,ai dreptate,noi vorbim vorbe,dar 25-30 de cai im plus sau in minus ii vezi la cea mai mica "harjoneala" cu un alt motor,crede-ma :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu F1 m-a facut iar sa rad. cand se calculau vitezele la piston si aburelile de erau incalciti in virgule. si intradevar 25-30cai ii vezi la cea mai mica harjoneala, dar diferenta intre ele e de vreo 10cai parca, iar ca sa ii simti, trebuie sa ai maini ideintice cu ale unui violonist. recit pe cineva de pe aici. 90%din posesorii de vitezane, nu au folosit macar odata motocicleta, in scopul pt care a fost creata.

 

cei 10 cai ii mai poti scoate si din diferenta de Kg, asta am pai spuso parca acu cateva pagini bune.

183Kg vs 164Kg si un

Power/weight ratio: 1.1890 HP/kg vs 1.0406 HP/kg (Panigale/BMW)

 

in teste intradevar se pare cu totu altceva. ramane de vazut cu timpul ce vor fi. totusi sunt curios ce va veni din Asia. :blink: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am spus eu mai sus...momentan zx10r e miezul dintre japo...si parerea mea e ca merita tot respectul fiind cea mai mica si neimportanta fabrica.(sper sa iasa din groapa cu modelul asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate Method. Fanatici ai unui brand saul altul vor exista tot timpul doar ca Ultrasii Ducati urla mai tare in general.

 

Cat despre Ducati Vaginale parerea mea este ca arhitectura motorului V2 si-a atins limitarile cu ceva timp in urma si doar se incearca lungirea ciorbei cu diverse artificii, de altfel foarte reusite: electronica f multa, marketing agresiv, cresterea de la 1000 la 1200 cmc(cheating indiferent ce zice oricine-nu e ca si cum nu au voie sa scoata si ei un 4 cil fie in linie sau V), bordul ala misto, faruri cu led, pret f piperat atragand asa-zisa aura de exclusivitate si altele asemenea.

 

P.S. Am Ducati si imi place. Categoric NU este cea mai performanta si fiabila motoreta dar ma simt asa bine cu ea ...... :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am spus eu mai sus...momentan zx10r e miezul dintre japo...si parerea mea e ca merita tot respectul fiind cea mai mica si neimportanta fabrica.(sper sa iasa din groapa cu modelul asta)

 

bine spus de aceeasi parere sunt si eu,si zx10ru e sbkul meu preferat :)

 

Eu am zis ca hartiile de la panigale sunt pt cei fara bideu...

Trebuie subliniat ca este un test cu mobre europene si ca nu au fost testate cele mai scumpe variante(factory si tricoloRe) cu care ar fi pierdut si mai grav datorita pretului exagerat de mare.

Desi mai toti ar fi ales aprilia pt manevrabilitatea,filingul,sunetul si frumusetea(comparativ cu bmw-ul) l-a sfarsit a vb pretul si comfortul

 

Urmeaza campioana eur vs jap (s1000rr vs zx10r) ;) :cheers:

 

era o discutie pe youtube la un test intre zx10r vs s1000 rr,si ziceau aia ca la ninja iar trebuii un quick shifter ca sa se bata de la egal la egal cu s 1000 rru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...