Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

tu ai o boala pe motor asta si pe pret, de care nu ai sa poti scapa. iar ca argument vii zi zici ca ai mers pe un Ducati 900SS si o compari cu nush ce.

 

pretul la motoare nu il fac eu incat sa favorizez o marca. intelege asta ca pretul e facut de piata....is multi factori ce favorizeaza pretul.

eu nu mi-am luat motor pt performanta, adica sa imi iua varful de gama,pt ca nu fac circuit incat sa am nevoie de performanta la motor. mi-am luat un motor incat sa fiu capabi de al controla, mi-am luat motoru asta in urma unui pariu cu mine insumi, dar in ultimul rand mi l-am luat din placere si datorita faptului ca sunt mai pretentios si nu-mi place sa am aceiasi femeie ca si vecinu.(e o chestie de gust care poate ca nu o intelegi) pt ca de cand l-am vazut mi-a cazut cu tronc asa cum mi-a cazut si 848/1098 care urmeaza sa mi-l iau. in schimb inaintea achizitiei m-am orientat si asupra la ceea ce ofera. incearca sa te iei si de pretul la VTR SP1/2 sunt motoare din aceiasi perioada, care se tin la pret. mai exact tot cam de la 3500euro incepe si aia. si tot asa e o motocicleta care nu o vezi zilnic la vecinu, nu o vezi la gigi care face naveta, nu o vezi la titi care o da pe o roata intre 2 semafoare, si nici la vasile care o arde la terasa cu o carpa in mana, imitand spalatul.

pt tine vad ca pretul motorului se reflecta in caii putere. uite ca la altii nu conteaza asta. (incearca sa intelegi sau sa vezi pretul la motoare ca Buell, MV Agusta, Harley Davidson, si multe altele care n ofera performanta in raport cu pretul. dar totusi au cumparatori.

m-am luat de accidentele tale pt ca sunt ciudate, datorita faptului ca ai reusit performanta sa distrugi 2 motoare "aceiasi marca aceiasi culoare" poate nu ai fost de vina tu, eu dau vina pe marcajul ce desparte sensurile de mers, si pe OZN-uri. ciudat, nu? si eu am avut accident din cauza mai multor factori, dar in cel mai important factor am fost eu. a doua oara mi-a intrat mintile in cap incat sa nu fac aceiasi gafa. (pana acum nu am facuto si sper sa nu o fac) dar nu in ultimul rand m-am luat de tine legat de ele ca ai inceput sa ma ataci pe acel topic unde incercam sa scot din ceata un incepator ce era confuz in alegerea dintre 2 motoare. (intradevar am favorizat monsterul pt ca e mult mai docil/agil pt incepator/oras) dar tu ai reusit sa te iei si de cazatura mea de pe pista din ce tin minte. acolo sau de acolo si de atunci ai inceput sa ataci pe unde scriam, cu orice iti venea la gura degete

ti-am mai atras atentia de multe ori sa incetezi cu insultele si jignirile, apoi te-am ignorat, la un momentdat te calmasei si iti "promisesem" ca o sa iti dau motoru sa mergi, pt ati face o parere despre el si sa nu il mai asociezi cu 900SS, dar incepusei iar si iar si iar.

 

daca mai ai nelamuriri sau neintelegeri, te astept pe privat. nu vreau sa ma mai balacesc pe topicul asta unde se discuta cu calm(sa discutat pana sa incepi iar) despre motoare, ceea ce as vrea sa faci si tu daca ai placerea de a discuta aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

916 arata ca un kur cu roata aia spate de gheu. 996 si 998 no comment. Unele dintre cele mai frumoase. Parerea mea e ca cel mai frumos Ducati e 1198. Papagale e scurtat de coada si are botul pocit. Nici nu se compara cu 1198.

 

pai cururile ne plac,nu?

post-10515-0-17702400-1338320131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

916 arata ca un kur cu roata aia spate de gheu. 996 si 998 no comment. Unele dintre cele mai frumoase. Parerea mea e ca cel mai frumos Ducati e 1198. Papagale e scurtat de coada si are botul pocit. Nici nu se compara cu 1198.

848-1098/1198 a design sunt aceleasi poate mici diferente sesizabile de cunoscatori.

roata aia de gheu care intradevar nu are un design chiar asa de uau, a fost pe 748/916 chiar si pe 996. din ce stiu prin 2001 au scos roata in 5spite. care a fost pe 748R 916SPS 996R S, SPS.

 

pai cururile ne plac,nu?

asta nu e bun?

post-59565-0-65564200-1338320586_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scapa de roata aia si ai o mobra draguta.

ma nu stiu. parca ti-am mai zis. is multe variante care mi se invart in calacatoru meu. una e sa o vand pe asta si sa pun diferenta pt 848/1098, alta e sa o tin si pe asta ca am investit niste bani frumosi in ea si nu cred ca mi-as lua in Romania pretul cerut pe ea, si sa-mi iau 848 sau o alta varianta e sa o tin pe asta si sa o mai finisez odata (roti in 5spite, ambreiaj antihopping, si inca cateva pe ea) doar ca nu mi se poate indeparta pata de pe creier, ce e pusa pe 848. asa ca.....ramane de vazut sezonu urmator cu ce ies la interval.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ai facut sa rad ma cu argumentele astea. nu o sa-ti mai dau explicatii ca nu are rost. te las asa confuz. si da am cazut si tu nu stii. si da am zis ca nu am cazut. dar am zis ca nu cu motoru asta

 

 

Bud. 1198 e diferit de 1199 dar nu as crede ca nu stii tu asta. sunt diferite. an fost la smaeb si l-am vazut. e frumos nu ai ce sa ii zici. e scurta rau tare, din tot fierul de pe ea iese cate un firisor. mna e ca unu in coma ce e conectat la aparate. are peste tot senzori. in materie de tehnologie se pare ca ar fi prima. dar nu se stie cat pt ca se avanseaza cu gadgeturile. codita intradevar e scurta iar suportu ala de numar nu mi-a placut nici mie asa tare. dar se poate schimba. citeam undeva ca s-au inspirat din nush ce. Moto GP parca. chestia de aerodinamica si design.

multora din noi nu ne place...ledaraie.... LCD....senzori....3 nivele de distributie a puterii(care ajuta mult) alea alea... dar asta e asa zisul viitor. asta se cauta azta se poarta. cai multi la kg putine. dar e frumoasa.

 

sper sa o pot testa peste o luna la misano., si o sa vin cu pareri despre ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca este diferit insa toti ne asteptam dupa checkmate sa puna cizma pe gatul europencelor (ca japonezii oricum ii dadeau mucu') si sa se declare invingator. Cand colo, ce sa vezi? Cu (mult) mai putin bani iti iei un 1198 care es si mai frumoasa, are cam aceleasi cifre si ... am mentionat ca e mult mai frumoasa? Eu personal nu vad mare diferenta intre Papagale si Fireblade,estetic vorbind. Si cand e vorba de Ducati si stil, asta e o mare jignire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice janta ce merge cu guma de 190 e misto. Rar am vazut una care chiar sa ma faca sa ma uit in alta parte. K1200S vine exact cu janta asta :

 

post-22521-0-60524400-1338363638_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca este diferit insa toti ne asteptam dupa checkmate sa puna cizma pe gatul europencelor (ca japonezii oricum ii dadeau mucu') si sa se declare invingator. Cand colo, ce sa vezi? Cu (mult) mai putin bani iti iei un 1198 care es si mai frumoasa, are cam aceleasi cifre si ... am mentionat ca e mult mai frumoasa? Eu personal nu vad mare diferenta intre Papagale si Fireblade,estetic vorbind. Si cand e vorba de Ducati si stil, asta e o mare jignire.

 

1199 e mai user-friendly în toate aspectele, de la ambreiajul în baie de ulei la poziție și exploatarea motorului. Exact asta reiese și din teste, motor mai liniar cu top-end power, comenzi mai soft, poziție mai ergonomică, în total contrast cu ceea ce se spunea despre 1098/1198: motor brutal, poziție incomodă, overkill pe stradă, etc. Plus că e mai ușoară și mai puternică...

 

... Totuși, și eu aș alege 1098/1198 în ceea ce privește design-ul și stilul "hardcore".

 

smile.gif

 

Recapitulam : 1198 > 1199 .

 

În aceeași logică, 180 > 190 mwink.gif

 

190 arată mai bine, dar de când am pus 180 se apleacă mai bine pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

uite ca totusi unii sunt atat de incapabili si orgoliosi, incat nu accepta sau nu vad lucrul asta.

 

 

eehh...eu deja m-am obisnuit cu cei din genul ce i-ai enumerat...si nu o sa accepte treaba asta niciodata pentru ca refuza categoric...dar asta nu-i o problema si nu o sa ne impiedice sa credem ca un 916, 996, 998 inca poate sa dea clasa la design la multe din motocicletele de ultima generatie (gen S 1000 RR...care e urata in draci...)

ca veni vorba de ducati 999...cred ca singurul lucru care mi-a placut a fost bascula normala pe care au folosit-o si mi-ar fi placut sa o vad din nou si pe Panigale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevaru' e ca esti un calit si un obisnuit... in numele cui vorbesti, nu te supara, de tot folosesti 'pluralul' asta..? in numele tau si al oierului?

 

Cine esti tu sa spui ca S 1000 RR e urata in draci sau ca 916/996 dau clasa la design?

 

In cel mai fericit caz poti mentiona ca asta e perceptia si parerea ta proprie si personala.

 

Estetica unei motociclete e ceva pur subiectiv.... nu va mai dati cu parerea de parca parerea voastra e universal valabila...

 

 

in numele meu si al celor care inca mai apreciaza designul unei motociclete si nu monstruozitatile de motor ce le echipeaza ....sa nu uitam ca CBR 1000 rr batea pana acum cativa ani in urma aproape tot ce prindea in teste comparative cu un motor inferior ca putere fata de concurenta...nu sta totul in caii maximi pe care-i livreaza un motor ci felul in care o face ...asta castiga acele secunde sau zecimi de secunde pe circuit...

 

 

...si voi trece cu vederea de data asta iesirea ta de mai devreme...

...parca imi aduc aminte ca esti din iasi...ceea ce ma pune pe ganduri la a merge sau nu la intrunirea de acolo , doar pentru a evita oameni ca tine...sau cine stie poate imi voi face curaj sa vin doar sa vad asa un exemplar de strasnic in fata ochilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Estetica unei motociclete e ceva pur subiectiv.... nu va mai dati cu parerea de parca parerea voastra e universal valabila...

 

 

estetica , pentru informatia si cultura ta generala este foarte importanta in vanzarea oricarui produs, mai ales a unei motociclete , ca tot vorbim despre ele

de asta departamentele de design se dau peste cap in cadrul unei companii , pentru ca estetica pe care tu o numesti subiectiva in cele din urma vinde motocicleta respectiva, lasand la o parte cifrele pe care multi dintre noi doar viseaza sa le atinga, pe cand de o forma frumoasa se poate bucura toata lumea...bineinteles , cei ce stiu sa aprecieze o forma frumoasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, lasă-l pe băiatul ăla. Poate dacă nu-l mai băgăm în seamă se simte și se retrage singur.

 

smile.gif

:polite: :goodposting: :agree:

 

sincer asa imi creste inima cand opresc intre japoneze si incep sa aud: mama, ducati, ce belea arata, ce misto is tobele cum vin farurile aste, pozitia cum e pe ea, cum e scobit rezervoru, ce sunet are. apoi incep intrebari: ce motor are? (raspund; pe benzina) cati cai? de ce suna asa? e a ta? cum te impacicu ea? e scumpa? se gasesc piese?

 

se pare ca unii vor motor cat mai ieftin, consum mic, sa arate bine(in viziunea lor)iar pt asta recomand

11_tun.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, lasă-l pe băiatul ăla. Poate dacă nu-l mai băgăm în seamă se simte și se retrage singur.

 

smile.gif

 

 

m-am obisnuit cu el de pe vremea cand nu reusea sa inteleaga cu ce e mai prejos VTR-ul lui Firestorm fata de VTR-ul SP ...

nici in momentul de fata nu cred ca intelege...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

sincer asa imi creste inima cand opresc intre japoneze si incep sa aud: mama, ducati, ce belea arata, ce misto is tobele cum vin farurile aste, pozitia cum e pe ea, cum e scobit rezervoru, ce sunet are. apoi incep intrebari: ce motor are? (raspund; pe benzina) cati cai? de ce suna asa? e a ta? cum te impacicu ea? e scumpa? se gasesc piese?

 

 

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sincer asa imi creste inima cand opresc intre japoneze si incep sa aud: mama, ducati, ce belea arata, ce misto is tobele cum vin farurile aste, pozitia cum e pe ea, cum e scobit rezervoru, ce sunet are. apoi incep intrebari: ce motor are? (raspund; pe benzina) cati cai? de ce suna asa? e a ta? cum te impacicu ea? e scumpa? se gasesc piese?

 

 

Si unde sunt aia cu japonezele printre care opresti tu? La Caminul Cultural din sat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde sunt aia cu japonezele printre care opresti tu? La Caminul Cultural din sat?

nu, chiar si in iasi, de unde esti tu. :rolleyes: dar nu vrei sa vorbim de 1199? ca parca pt asta era topicul.

 

daca vreti va fac topic separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd: ma refeream la janta aia postata de tine ca-mi place mai mult decat cealalta 'stock' (Care vine pe k1200R). mentionasem doar ca aia stock vine cu guma de 180 iar asta cu guma de 190

Iote ca n-am fost atent nevah la detaliul asta. As fi jurat ca R are aceeasi guma pe spate ca S stock. Bine ca stiu acum sa nu ma fac dreq de cacao.

 

190 arată mai bine, dar de când am pus 180 se apleacă mai bine pe curbe.

Schimba guma :D Ia un S20 de 190.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Poate dau si eu la o intalnire de Ducatisti odata (...)

 

Dacă nu plouă, academia militară de la Eroilor, miercurea începând cu orele 19.

beer.gif

(...)

Schimba guma :D Ia un S20 de 190.

 

Când mi-am luat eu Quali II nu exista S20, erau BT-urile. Tehnologia avansează de la un an la altul, probabil că S20-ul e într-adevăr mai bun decât ce am eu de-acum un an și ceva, dar la fel de probabil este că m-aș înțelege mai bine cu S20 180 decât 190.

67.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu nu stiu de ce nu accepti ca estetica e pur subiectiva si ca nu-i poti impaca pe toti.......Cum multi adora conceptele moderne.......si altii inca suspina melancolici la vechile linii sport ale motoarelor........etc....

 

 

 

 

refuz sa cred ca estetica este pur subiectiva dupa cum sustii tu, din simplul motiv pentru care exista modele de ultima generatie foarte frumoase din punct de vedere estetic ...la fel de bine cum exista modele de generatie veche mai frumoase decat unele modele de ultima generatie...(exemplu gama sport 900 de la ducati)

in nici un caz nu e vorba de suspine melancolice cum insinuezi , pentru ca nu e vorba despre "vechile linii sport" cum le numesti ...te-ai gandit vreodata ca poate de la liniile aleasport ale motoarelor a pornit totul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...