Sari la conținut

SUZUKI Burgman AN400


raethoxy
 Share

Postări Recomandate

va salut.

 

in aceasta vara am cumparat un Suzuki Burgman AN400, an de fabricatie 2006, inmatriculat 2007, 5.500km reali.

fostul (unicul) proprietar l-a achizitionat din germania de nou.

 

am o problema cu el: PLEACA FOARTE GREU DE PE LOC... parca nu are putere!

 

am facut o comparatie cu Burgman-ul unui amic de-al meu, adus din italia, acelasi model, acelasi an, dar cu 35.000km!

am ramas dezamagit... a plecat de langa mine ca o racheta...

 

exista posibilitatea sa fie limitat MECANIC/ ELECTRONIC pentru germania? un mecanic de la suzuki italia mi-a confirmat aceasta teorie: nimeni insa nu stie cum sa elimin aceasta limitare si sa ma bucur de puterea lui...

 

exista vreo persoana capabila sa ma ajute/ indrume in aceasta situatie?

 

va multumesc anticipat.

 

p.s. atasez cateva imagini... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica rolele de variator... ce greutate au si daca sunt uzate

in plus poti verifica tipul arcului de la roata din spate (nu stiu cum se numeste)

 

ca sa intelegi mai multe urmareste principiul de functionare al variatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

mecanicul a verificat rolele. sunt ok... ca si noi.

nu sunt probleme la ele!

 

pentru orice eventualitate vreau sa comand un set "J Costa"

 

 

nu cred insa ca probleme vine de la variator... fie mecanic... fie CDI...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe injectie sau carburatie? eu unul tind sa cred ca acolo e problema, una din cele doua componente ale amestecului aer-benzina in exces sau deficit creeaza o ardere defectuoasa si diminueaza din puterea motorului, cele doua trebuie sa fie in proportie de 17/1, in gol se tureaza bine? raspunde prompt la acceleratie? pune-l pe cric pornit si trage brusc de acceleratie la maxim, motorul nu tre sa se opreasca si daca se opreste acolo tre verificat, reglat daca e nevoie dar de un specialist nu acasa.

Rodajul, zici ca scuterul e nou, adica nefolosit ca nou e de vreo 6 ani, cum a facut fostul propietar rodajul? compresia ? cum sta trebuie sa ai 10,3/1.

 

Parerea mea care sper sa ramana doar o parere ca altfel ai de bagat in el ceva banuti e ca primul propietar nu a respectat normele de rodaj date de fabricantul scuterului, si o fi bagat omu surubelnita in el sa mai salveze ceva, daca a vazut ca nu se poate l-a vandut, apropo's cat ai dat pe el?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe injectie sau carburatie? eu unul tind sa cred ca acolo e problema, una din cele doua componente ale amestecului aer-benzina in exces sau deficit creeaza o ardere defectuoasa si diminueaza din puterea motorului, cele doua trebuie sa fie in proportie de 17/1, in gol se tureaza bine? raspunde prompt la acceleratie? pune-l pe cric pornit si trage brusc de acceleratie la maxim, motorul nu tre sa se opreasca si daca se opreste acolo tre verificat, reglat daca e nevoie dar de un specialist nu acasa.

Rodajul, zici ca scuterul e nou, adica nefolosit ca nou e de vreo 6 ani, cum a facut fostul propietar rodajul? compresia ? cum sta trebuie sa ai 10,3/1.

 

Parerea mea care sper sa ramana doar o parere ca altfel ai de bagat in el ceva banuti e ca primul propietar nu a respectat normele de rodaj date de fabricantul scuterului, si o fi bagat omu surubelnita in el sa mai salveze ceva, daca a vazut ca nu se poate l-a vandut, apropo's cat ai dat pe el?.

AFR 17.1 scuza-ma,de unde ai aflat informatia asta?

Curea care patineaza

Ambreiaj care patineaza

Role uzate,ax variator gripat

Ambreiaj care patineaza,

Carburatie.

Frane blocate

Trebue sa definesti prima data de unde vine problema :

Se tureza motorul si nu se deplaseaza:ambreiaj,variator,curea

Nu se tureaza:carburatie, aprindere, componente interne motor.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Info e trecuta in manualul pentru licee industriale si de matematica-fizica cu profilurile de mecanica si matematica-mecanica, clasa a-xi-a si scoli profesionale.

Sub titulu Motoare cu combustie interna...e trecut la semnatura in format pdf.

 

va salut.

am o problema cu el: PLEACA FOARTE GREU DE PE LOC... parca nu are putere!

Ar fi ok sa dezvolti putin subiectul cu plecarea greoaie de pe loc ca sa stim ce sfaturi sa-ti dam, ca asa putem bate apa in piua cateva zeci de pagini (care mai de care cu presupuneri 'pe langa', de ex a mea) si nu ajungem la nici un rezultat...cateva poze, eventual si un filmulet de cateva secunde ar fi de mare ajutor pt noi dar si pt tine.

bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog frumos sa-mi arati si mie un motor de motocicleta/scuter care merge cu un AFR 17,1! Sunt tare curios cum o sa mearga cu un amestec asa de sarac,asta daca reusesti sa-l pornesti.....am uitat,noroc cu shocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...