danny_vlad Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Slave. ce Fazer, FZ1, FZ6 ? Am un amic care cauta unul, daca ai pus un anunt cu el, imi poti da un P.M. cu link-ul sa il transmit! Asta daca nu vand Fazerul intre timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Hint: da click pe poza cu motoreta din semnatura lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) Am vorbit la United, maine ma duc sa dau comanda pentru saracia aia de jiclor (sau ce naiba e) ca sa vedem daca se imbunatateste treaba cu gasitul N(eutrului) - 11 Euro + transport de urgenta. Cred ca o sa o bag si la o diagnoza, sa vedem daca e totul in regula pe acolo. Am gasit asa ceva pe ebay... ma cam bate gandul http://www.ebay.co.uk/itm/ABM-Superbike-Handlebars-Modification-Kit-for-APRILIA-RSV-1000-Mille-FZ-type-/262432650425?hash=item3d1a3474b9:m:m68BDVr6J0J2zEbLp-r70vg Sau sa astept un Tuono la dezmembrari si sa iau de pe el tot ce trebuie (jug, ghidon, prinderi.. etc)?? Editat Iunie 9, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) sunt curios daca exista vreun rsv mille care gaseste neutrul din prima Editat Iunie 9, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 ) M-am tot uitat pe linkul ala postat de dan.c. (merci man, dau o bere cu prima ocazie) si vad ca toata lumea zice ca schimbarea e radicala... in bine. Vedem Nu e o operatiune costisitoare si merita incercat. Legat de ghidon inalt, am mai gasit si optiunea asta, care nu pare asa tiganie ca ABM-ul ala http://bellissimoto-2.myshopify.com/products/gilles-tooling-vb-variobar-adjustable-clipons-for-the-aprilia-rsv-mille-r# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Scumpa rau inaltarea asta de ghidon. Stiu sigur ca la modelul tau merg clip-onuri de Falco. Uite aici un link la repezeala: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?87600-Just-did-a-Falco-clip-on-conversion Falco parca am mai vazut la dezmembrat. Sa dai 300+ dolari pe niste "coarne" e aroganta Astept cu nerabdare parerea dupa schimbul jiclorului. Eu nu m-am prins ce are cel original. O avea gaura mai mica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Da, fix asta... gaura mai mica. La RSV4 cica s-au pus direct cu gaura mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Am bibilit un pic la ea duminica. I-am aerisit ambreiajul si franele. Si-a revenit frana spate, tine acum. Am dat ambele carene laterale jos, nu e nimic suspect pe sub ele, totul in ordine, fara improvizatii, mufele nu sunt topite (inca ). Le-am dat cu putin WD asa preventiv. Carenele nu au lipituri, dar banuiesc ca nu sunt cele originale deoarece le lipseste stickerul cu ERE Factory. Senzorul de viteza nu prezinta nici o ruptura la cablu, trebuie sa urmaresc cablul sa vad unde duce. Cel mai probabil va trebui schimbat. Etrierii fata/spate i-am desfacut, mai are placute iar pistonasele sunt in parametri, culiseaza cu mana. Antigelul e de un albastru curat, nu cred ca o sa il schimb curand. Am cumparat ulei, filtru ulei, cel de aer astept sa am timp sa il desfac sa il verific, simeringuri furca si ulei furca. Sunt in cautare de o cheie cu pini pt a desface amortizoarele fata. Am dat si comanda de suruburile de carene ce imi lipseau (cam 150lei cateva suruburi pe ebay) si de jiglorul minune care ar imbunatati neutrul. Urmatoarele investii majore vor fi in cauciucuri si evacuare. Editat Iunie 15, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Bravos! Vineri ma duc si eu la United pentru diagnoza, sa-mi ridic si jiclorul ala si sa vedem ce si cum. Decat sa o vopsesti, daca nu-ti plac cum arata carenele, mai bine pandesti pe ebay cate o carena OEM si ti le iei pe bucati. Momentan si eu am carenele originale, nu au lipituri, dar burta are julituri pe ambele parti. Nu stiu ce sa fac, sa o repar si sa o vopsesc sau sa pandesc ebayul si sa iau alta. Oricum, e destul de voluminoasa si transportul va costa ceva-ceva... ce ma enerveaza la ea e ca si la dus si la venit, la ce trafic e prin capitala, mai mult de a 2-a nu am unde naiba sa ii dau! Rar reusesc sa schimb si a 3-a! Efectiv cativa km ii merg numai printre masini, tiptil-tiptil.... Editat Iunie 15, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Are sticker-e intricate pe ea? Dacă nu, cred că poți s-o revopsești profi cu vreo 100€.Pe lângă costul transportului, cred că șansele s-o găsești intactă la SH sunt relativ mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Stickerele sunt intacte. Nu ma plâng de aspect si nu îmi displace nici culoarea. Partea estetica peste vreun an așa o sa o iau in calcul. Carenele sunt in stare chiar buna, nu am de ce sa iau altele. Am o poza cu o combinație de culoare care îmi place, dar, cum ziceam mai e pana acolo: » Post actualizat in 15 Jun 2016 15:33 Ce ma enervează e ca as vrea sa ii ridic schimbătorul un pic sa am loc ca lumea sa bag gheata sub ea, dar nu mai am unde ca lovește in cadru. Editat Iunie 15, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Eu îi ziceam jupânului de mai sus, cu burta La a ta nu are rost să faci nimic pe partea estetică, este întreagă. Poate eventual să încerci să-i polișezi bascula: din poze mi se pare că este pătată de la mizeriile de soluții care se folosesc la spălătorii. » Post actualizat in 15 Jun 2016 15:43Ce ma enervează e ca as vrea sa ii ridic schimbătorul un pic sa am loc ca lumea sa bag gheata sub ea, dar nu mai am unde ca lovește in cadru. În poză pare să fie aproape la același nivel cu scărița. Ești sigur că vrei să-l dai mai sus? Editat Iunie 15, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Are sticker-e intricate pe ea? Dacă nu, cred că poți s-o revopsești profi cu vreo 100€. Pe lângă costul transportului, cred că șansele s-o găsești intactă la SH sunt relativ mici. E burta alba, de la Mille R, deci nu prea are legatura cu ce am eu ca si coloristica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 În poză pare să fie aproape la același nivel cu scărița. Ești sigur că vrei să-l dai mai sus? E mai jos. Daca as putea sa il ridic cu 1-2 cm mai sus ar fi ideal. Momentan nu pot sa bag tot varful sub schimbator, schimb cu talpa, care e cu 0,5 cm mai iesita in afara ghetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Deci da... treaba aia cu schimbatul de jiglor e pe bune. Gasesc N-ul mult mai usor si parca schimbatul vitezelor nu mai e asa brutal... Deci merita facuta investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 O veste minunata atunci, ca si jiglorasul meu e pe drum. Tocmai am achizitionat o pereche de tobe Delkevic de carbon de pe ebay. Le-am trimis la un prieten in Anglia ca englezul nu a vrut sa trimita la noi, dar in maxim o luna le am. Las mai jos 2 clipuri de pe net cu ele... pana voi pune clipul meu Din pacate sunt doar tobele, fara tevile de legatura dar nu cred ca o sa fie o mare problema sa gasesc pe cineva sa imi faca 2 tevi. Catre ce sa ma orientez? Inox? Otel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Fratiuer cata mai deranju face tubulatura aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Ma scoate din minti cricul ala lateral (( Mi-e sa n-o gasesc pe jos daca se sprijina vreun tampit de ea sau se inmoaie putin asfaltul de la caldura - motocicleta sta prea inclinata. Am citit ca baietii pun cric de CBR 1000RR pe Mille. Sau de GSXR1000 K2. Altii am vazut ca pur si simplu au lungit cricul cu vreo 2-3 cm. IAr altii au put cric de VTR FIrestorm. As incerca aceasta ultima varianta, cu cricul de VTR - tin minte ca a mea statea mult prea dreapta )) O alta chestie naspa e inaltmiea seii - e cam inalta motocicleta pt mine, n-ajung jos cum trebuie iar manevrele pe loc sunt destul de tensionate, daca-mi aluneca un pic piciorul sunt jos cu ea. Vreau sa o mai cobor putin. Pe ebay am gasit asta http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV-1000-Mille-SP-Lowering-Link-Links-Kit-Adjustable-1998-1999-2000-New-/172065385658?hash=item280fe56cba:g:HFkAAOSwpRRWmt8s Este suficient sau trebuie sa cumpar si asa ceva http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV1000-Mille-Tuono-30mm-Jack-Up-Kit-Dog-Bone-Suspension-Linkages-/190535277644?hash=item2c5cc99c4c:m:mTI1XGVAbXy2-rmD_FwUgBg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Eu zic să te obișnuiești și s-o lași așa Nu știu ce înălțime ai, dar RSV-ul tău are șaua la 810 sau 825mm. Eu am 1.70 și șaua la 845mm. Pe loc și la manevre este penibil, dar m-am obișuit să descalec des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Tot 1.70 am si eu. Dar is mai... voluptos VTR-ul avea saua la 810 si era ok, ma intelegeam perfect cu ea. Asta are saua la 830 si e cam deranj. Vad ca astia pt Mille din 2001 dau saua la 810. Ai si tu dreptate cu descalecatul des, ar cam trebui sa ma obisnuiesc si eu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Am citit si eu despre cricul minune, s-au pus tot felul de variante, dar parca cel de CBR1000 (2004-2007 parca) era cel mai ok. Nu mai stiu daca se potrivea comutatorul sau il luau cu tot cu comutator si se potrivea la mufe, dar toti ziceau ca se schimba fara nici un fel de modiciari. Cat despre coborarea ei poate ai putea sa te joci un pic la amortizor. Nu prea ma pricep, dar parca e un reglaj care ii permite amortizorului sa se afunde mai mult cand esti tu pe ea. Adica, daca ii masori inaltimea fara sa te pui pe ea ramane aceeasi, dar odata ce te asezi pe ea se lasa ceva mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Asta îi va afecta inevitabil geometria Depinde de fiecare dacă este dispus să facă un sacrificiu pe partea de comportament pentru a ajunge mai bine cu labele pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Si daca o lasa si din furca tot la fel compenseaza? Adica din acelasi reglaj (pre-load parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Nu ai să mai nimerești același sag, iar asta va afecta comportamentul suspensiei. Mie Sorin (Mașinuță) - care se pricepe la măsurat și la calculat unghiuri de suspensii (rake, trail, etc.) mi-a spus că motocicleta (mea, dar cred că se aplică la orice RSV) are comportamentul ideal cu setările cu care vine din fabrică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Bine de stiut, dupa ce ii schimb uleiul si semeringurile urma sa o setez ca in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.