Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Si.... m-am dus cu trenul si m-am intors calare :D

attachicon.gif13389157_1295355277145374_1010838517_o.jpg

 

Nu pare sa ascunda nimic. E cam totul pe fata. O motocicleta neingrijita, dar la pretul corect. Multe bube mici de rezolvat incet...incet

250km cat am mers cu ea a mers ceas.

 

Felicitări. Să ai grijă de ea și la cât mai mulți km împreună :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si.... m-am dus cu trenul si m-am intors calare :D

attachicon.gif13389157_1295355277145374_1010838517_o.jpg

 

Nu pare sa ascunda nimic. E cam totul pe fata. O motocicleta neingrijita, dar la pretul corect. Multe bube mici de rezolvat incet...incet

250km cat am mers cu ea a mers ceas.

Sa o stapanesti sanatos! Arata decent, sigur o vei face sa arate bine, ca si FZ-ul ala. Din ce se vede in mare, arata ca o motocicleta tinuta pe afara, dar cu o curatire calumea, eventual o duci la cineva care se ocupa de detailing, rezolvi 95% din inconvenientul asta. Asta plus micutele bube si vei avea o mobra f ok. Exact asa am patit si eu cand am luat-o, tinuta afara, un pic cam murdara, prafuita, nici gentile textile nu le dadea jos de pe ea, mai un cablu de ambreiaj, mai o revizie completa cu toate lichidele si filtrele schimbate si asta a fost :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Momentan am ajuns la fundul sacului. :D Fac un efort sa ii fac RARul si sa o inscriu.

Pana la urmatorul salariu o sterg de praf, atat!

Asta daca nu vand Fazerul intre timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit la United, maine ma duc sa dau comanda pentru saracia aia de jiclor (sau ce naiba e) ca sa vedem daca se imbunatateste treaba cu gasitul N(eutrului) - 11 Euro + transport de urgenta. Cred ca o sa o bag si la o diagnoza, sa vedem daca e totul in regula pe acolo.

 

Am gasit asa ceva pe ebay... ma cam bate gandul

http://www.ebay.co.uk/itm/ABM-Superbike-Handlebars-Modification-Kit-for-APRILIA-RSV-1000-Mille-FZ-type-/262432650425?hash=item3d1a3474b9:m:m68BDVr6J0J2zEbLp-r70vg

 

Sau sa astept un Tuono la dezmembrari si sa iau de pe el tot ce trebuie (jug, ghidon, prinderi.. etc)??

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios daca exista vreun rsv mille care gaseste neutrul din prima :)

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

M-am tot uitat pe linkul ala postat de dan.c. (merci man, dau o bere cu prima ocazie) si vad ca toata lumea zice ca schimbarea e radicala... in bine. Vedem :) Nu e o operatiune costisitoare si merita incercat.

 

Legat de ghidon inalt, am mai gasit si optiunea asta, care nu pare asa tiganie ca ABM-ul ala

http://bellissimoto-2.myshopify.com/products/gilles-tooling-vb-variobar-adjustable-clipons-for-the-aprilia-rsv-mille-r#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scumpa rau inaltarea asta de ghidon. Stiu sigur ca la modelul tau merg clip-onuri de Falco.

Uite aici un link la repezeala:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?87600-Just-did-a-Falco-clip-on-conversion

Falco parca am mai vazut la dezmembrat. Sa dai 300+ dolari pe niste "coarne" e aroganta :D

 

Astept cu nerabdare parerea dupa schimbul jiclorului. Eu nu m-am prins ce are cel original. O avea gaura mai mica?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-33933-0-47554300-1466001871_thumb.jpgpost-33933-0-07166200-1466001876_thumb.jpgpost-33933-0-52516100-1466001883_thumb.jpgpost-33933-0-37890800-1466001897_thumb.jpgpost-33933-0-53462600-1466001901_thumb.jpg

Am bibilit un pic la ea duminica. I-am aerisit ambreiajul si franele. Si-a revenit frana spate, tine acum. Am dat ambele carene laterale jos, nu e nimic suspect pe sub ele, totul in ordine, fara improvizatii, mufele nu sunt topite (inca :D ). Le-am dat cu putin WD asa preventiv. Carenele nu au lipituri, dar banuiesc ca nu sunt cele originale deoarece le lipseste stickerul cu ERE Factory.

post-33933-0-74103000-1466001888_thumb.jpgpost-33933-0-99874100-1466001892_thumb.jpg

Senzorul de viteza nu prezinta nici o ruptura la cablu, trebuie sa urmaresc cablul sa vad unde duce. Cel mai probabil va trebui schimbat.

Etrierii fata/spate i-am desfacut, mai are placute iar pistonasele sunt in parametri, culiseaza cu mana.

Antigelul e de un albastru curat, nu cred ca o sa il schimb curand.

Am cumparat ulei, filtru ulei, cel de aer astept sa am timp sa il desfac sa il verific, simeringuri furca si ulei furca. Sunt in cautare de o cheie cu pini pt a desface amortizoarele fata.

Am dat si comanda de suruburile de carene ce imi lipseau (cam 150lei cateva suruburi pe ebay) :D si de jiglorul minune care ar imbunatati neutrul.

 

Urmatoarele investii majore vor fi in cauciucuri si evacuare.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos!

 

Vineri ma duc si eu la United pentru diagnoza, sa-mi ridic si jiclorul ala si sa vedem ce si cum.

 

Decat sa o vopsesti, daca nu-ti plac cum arata carenele, mai bine pandesti pe ebay cate o carena OEM si ti le iei pe bucati. Momentan si eu am carenele originale, nu au lipituri, dar burta are julituri pe ambele parti. Nu stiu ce sa fac, sa o repar si sa o vopsesc sau sa pandesc ebayul si sa iau alta. Oricum, e destul de voluminoasa si transportul va costa ceva-ceva...

 

ce ma enerveaza la ea e ca si la dus si la venit, la ce trafic e prin capitala, mai mult de a 2-a nu am unde naiba sa ii dau! :( Rar reusesc sa schimb si a 3-a! Efectiv cativa km ii merg numai printre masini, tiptil-tiptil....

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stickerele sunt intacte. Nu ma plâng de aspect si nu îmi displace nici culoarea. Partea estetica peste vreun an așa o sa o iau in calcul. Carenele sunt in stare chiar buna, nu am de ce sa iau altele. Am o poza cu o combinație de culoare care îmi place, dar, cum ziceam mai e pana acolo:post-33933-0-80920700-1466004583_thumb.jpeg

» Post actualizat in 15 Jun 2016 15:33

Ce ma enervează e ca as vrea sa ii ridic schimbătorul un pic sa am loc ca lumea sa bag gheata sub ea, dar nu mai am unde ca lovește in cadru.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu îi ziceam jupânului de mai sus, cu burta :)

La a ta nu are rost să faci nimic pe partea estetică, este întreagă. Poate eventual să încerci să-i polișezi bascula: din poze mi se pare că este pătată de la mizeriile de soluții care se folosesc la spălătorii.


» Post actualizat in 15 Jun 2016 15:43

Ce ma enervează e ca as vrea sa ii ridic schimbătorul un pic sa am loc ca lumea sa bag gheata sub ea, dar nu mai am unde ca lovește in cadru.


În poză pare să fie aproape la același nivel cu scărița. Ești sigur că vrei să-l dai mai sus?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are sticker-e intricate pe ea? Dacă nu, cred că poți s-o revopsești profi cu vreo 100€.

 

Pe lângă costul transportului, cred că șansele s-o găsești intactă la SH sunt relativ mici.

E burta alba, de la Mille R, deci nu prea are legatura cu ce am eu ca si coloristica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În poză pare să fie aproape la același nivel cu scărița. Ești sigur că vrei să-l dai mai sus?

 

E mai jos. Daca as putea sa il ridic cu 1-2 cm mai sus ar fi ideal. Momentan nu pot sa bag tot varful sub schimbator, schimb cu talpa, care e cu 0,5 cm mai iesita in afara ghetelor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci da... treaba aia cu schimbatul de jiglor e pe bune. Gasesc N-ul mult mai usor si parca schimbatul vitezelor nu mai e asa brutal... Deci merita facuta investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste minunata atunci, ca si jiglorasul :D meu e pe drum.

 

Tocmai am achizitionat o pereche de tobe Delkevic de carbon de pe ebay. Le-am trimis la un prieten in Anglia ca englezul nu a vrut sa trimita la noi, dar in maxim o luna le am.

Las mai jos 2 clipuri de pe net cu ele... pana voi pune clipul meu :D

 

 

Din pacate sunt doar tobele, fara tevile de legatura dar nu cred ca o sa fie o mare problema sa gasesc pe cineva sa imi faca 2 tevi. Catre ce sa ma orientez? Inox? Otel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scoate din minti cricul ala lateral :((( Mi-e sa n-o gasesc pe jos daca se sprijina vreun tampit de ea sau se inmoaie putin asfaltul de la caldura - motocicleta sta prea inclinata. Am citit ca baietii pun cric de CBR 1000RR pe Mille. Sau de GSXR1000 K2. Altii am vazut ca pur si simplu au lungit cricul cu vreo 2-3 cm. IAr altii au put cric de VTR FIrestorm. As incerca aceasta ultima varianta, cu cricul de VTR - tin minte ca a mea statea mult prea dreapta :)))

 

O alta chestie naspa e inaltmiea seii - e cam inalta motocicleta pt mine, n-ajung jos cum trebuie iar manevrele pe loc sunt destul de tensionate, daca-mi aluneca un pic piciorul sunt jos cu ea. Vreau sa o mai cobor putin.

Pe ebay am gasit asta

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV-1000-Mille-SP-Lowering-Link-Links-Kit-Adjustable-1998-1999-2000-New-/172065385658?hash=item280fe56cba:g:HFkAAOSwpRRWmt8s

Este suficient sau trebuie sa cumpar si asa ceva

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV1000-Mille-Tuono-30mm-Jack-Up-Kit-Dog-Bone-Suspension-Linkages-/190535277644?hash=item2c5cc99c4c:m:mTI1XGVAbXy2-rmD_FwUgBg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...