Gogule Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) » Post actualizat in 02 Jun 2016 08:31La finalul lunii o sa o am in garaj. Editat Iunie 2, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 100E second ? Sau un aftermarket sau inlocuitor? Ca original stiam ca e in jur de 500E. 100E nou. De fapt trebuie schimbat doar un rulment - ala cedeaza. E subdimensionat pentru motorul ala. De fapt, rulmentul ala e acelasi (daca tin eu bine minte) ca si pentru Pegaso, si pt BMW F650, KTM LC4.. se potriveste de la mai multe modele. Evdident, cel de Aprilia e cel mai scump, desi e acelasi rahat... Nu am detinut asa mobra, dar din ce am inteles e o problema de incarcare ce duce la asta. Asa am inteles si eu, ca din cauza incarcarii se duce ala - atata timp cat ai o baterie calumea care invarte calumea, nu ai probleme, Plus ca ala nu crapa peste noapte... » Post actualizat in 02 Jun 2016 08:55 » Post actualizat in 02 Jun 2016 08:31 La finalul lunii o sa o am in garaj. NIIIIIICE Dai si tu detalii (pret, an, kilometri, de unde, de la cine... etc etc etc )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) 21000 de km, 2 propr in italia. Ai PM! Editat Iunie 2, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Sunt la un pas sa iau mobra asta: http://olx.ro/oferta/aprilia-rsv-mille-factory-1000-cc-ID6mQ7e.html#24f130530c Din ce am sapat eu pe net a fost luata de aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--aprilia-rsv%20mille%201000-din-2004-608697.html Stie cineva ceva de ea? Din poze ii lipsesc aparatoarele de carbon de langa faruri, de fapt sunt inlocuite cu cele de pe non Factory si lipsesc stickerele de pe lateral cu Factory. Clar a trecut prin ceva la viata ei, ceea ce nu m-ar deranja avand in vedere pretul. Totusi imi e frica de vreun defect mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Parca mai intrebase cineva de ea la un moment dat (vezi cateva pagini mai spate) si a fost sfatuit sa caute altceva Motorul ala e destul de rezistent, si motocicleta in sine e facuta bine dar nu stii pe mana cui a fost. Sincer, eu nu as lua asa ceva. De banii aia ai putea sa iti iei un RSV Mille in mintile lui din Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Eu am mai intrebat cu ceva pagini in urma de ce sunt preturile asa mici si a mai intrebat cineva de una din Tg Jiu. De asta nu am gasit nimic. Pe principiul "Geaca de piele am, un pic de bataie stiu, pot sa merg la Bucuresti" cel mai probabil saptamana asta dau o fuga cu banii in buzunar sa o vad. Verific bascula sa nu fie crapata, pun un voltmetru pe baterie sa vad daca am in jur de 14V cu ea pornita, verific sa fie dreapta sa nu aiba suduri dubioase la cadru in masura in care se vede + restul de verificari de rutina. Omul mi-a zis ca neutrul e mai greu de gasit, buba clasica si usor de rezolvat din ce am gasit eu pe forumul strain de aprilia si ca nu ii merge vitezometrul si nu ii mai arata cati km are. Vitezometrul daca sunt norocos scap cu o curatire iar odometrul din pacate nu prea are rezolvare, e buba clasica la modelul 2004, deci nu voi sti cati km are. Nu ca as fi avut incredere daca era vreo cifra afisata. Ma pricep la mesterit asa ca daca e sa o iau am o lista intreaga de lucruri de facut pe la ea, atasez mai jos un link care e cam tot ce ai nevoie in materie de bube la RSV: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?182209-trouble-shooting-and-maintenance P.S. Daca se ofera vreun posesor/cunoscator sa mearga cu mine la vizionare accept cu cea mai mare placere, ba chiar fac cinste si cu un plin (de stomac sau rezervor ) » Post actualizat in 07 Jun 2016 19:10Si.... m-am dus cu trenul si m-am intors calare Nu pare sa ascunda nimic. E cam totul pe fata. O motocicleta neingrijita, dar la pretul corect. Multe bube mici de rezolvat incet...incet 250km cat am mers cu ea a mers ceas. Editat Iunie 4, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Si eu gasesc destul de greu neutrul... Ori nu sunt eu obisnuit ori.. .care-i buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Uite aici: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?132309-improved-clutch-action&highlight=clutch%20slave%20seal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Si.... m-am dus cu trenul si m-am intors calare 13389157_1295355277145374_1010838517_o.jpg Nu pare sa ascunda nimic. E cam totul pe fata. O motocicleta neingrijita, dar la pretul corect. Multe bube mici de rezolvat incet...incet 250km cat am mers cu ea a mers ceas. Felicitări. Să ai grijă de ea și la cât mai mulți km împreună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Spor la mesterit! Imi place cand motociclete ca aceasta sunt readuse la viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Si.... m-am dus cu trenul si m-am intors calare 13389157_1295355277145374_1010838517_o.jpg Nu pare sa ascunda nimic. E cam totul pe fata. O motocicleta neingrijita, dar la pretul corect. Multe bube mici de rezolvat incet...incet 250km cat am mers cu ea a mers ceas. Sa o stapanesti sanatos! Arata decent, sigur o vei face sa arate bine, ca si FZ-ul ala. Din ce se vede in mare, arata ca o motocicleta tinuta pe afara, dar cu o curatire calumea, eventual o duci la cineva care se ocupa de detailing, rezolvi 95% din inconvenientul asta. Asta plus micutele bube si vei avea o mobra f ok. Exact asa am patit si eu cand am luat-o, tinuta afara, un pic cam murdara, prafuita, nici gentile textile nu le dadea jos de pe ea, mai un cablu de ambreiaj, mai o revizie completa cu toate lichidele si filtrele schimbate si asta a fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Multumesc! Momentan am ajuns la fundul sacului. Fac un efort sa ii fac RARul si sa o inscriu. Pana la urmatorul salariu o sterg de praf, atat! Asta daca nu vand Fazerul intre timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Spor la dat Fazer-ul cât mai repede, atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_vlad Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Slave. ce Fazer, FZ1, FZ6 ? Am un amic care cauta unul, daca ai pus un anunt cu el, imi poti da un P.M. cu link-ul sa il transmit! Asta daca nu vand Fazerul intre timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Hint: da click pe poza cu motoreta din semnatura lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) Am vorbit la United, maine ma duc sa dau comanda pentru saracia aia de jiclor (sau ce naiba e) ca sa vedem daca se imbunatateste treaba cu gasitul N(eutrului) - 11 Euro + transport de urgenta. Cred ca o sa o bag si la o diagnoza, sa vedem daca e totul in regula pe acolo. Am gasit asa ceva pe ebay... ma cam bate gandul http://www.ebay.co.uk/itm/ABM-Superbike-Handlebars-Modification-Kit-for-APRILIA-RSV-1000-Mille-FZ-type-/262432650425?hash=item3d1a3474b9:m:m68BDVr6J0J2zEbLp-r70vg Sau sa astept un Tuono la dezmembrari si sa iau de pe el tot ce trebuie (jug, ghidon, prinderi.. etc)?? Editat Iunie 9, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) sunt curios daca exista vreun rsv mille care gaseste neutrul din prima Editat Iunie 9, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 ) M-am tot uitat pe linkul ala postat de dan.c. (merci man, dau o bere cu prima ocazie) si vad ca toata lumea zice ca schimbarea e radicala... in bine. Vedem Nu e o operatiune costisitoare si merita incercat. Legat de ghidon inalt, am mai gasit si optiunea asta, care nu pare asa tiganie ca ABM-ul ala http://bellissimoto-2.myshopify.com/products/gilles-tooling-vb-variobar-adjustable-clipons-for-the-aprilia-rsv-mille-r# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Scumpa rau inaltarea asta de ghidon. Stiu sigur ca la modelul tau merg clip-onuri de Falco. Uite aici un link la repezeala: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?87600-Just-did-a-Falco-clip-on-conversion Falco parca am mai vazut la dezmembrat. Sa dai 300+ dolari pe niste "coarne" e aroganta Astept cu nerabdare parerea dupa schimbul jiclorului. Eu nu m-am prins ce are cel original. O avea gaura mai mica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Da, fix asta... gaura mai mica. La RSV4 cica s-au pus direct cu gaura mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Am bibilit un pic la ea duminica. I-am aerisit ambreiajul si franele. Si-a revenit frana spate, tine acum. Am dat ambele carene laterale jos, nu e nimic suspect pe sub ele, totul in ordine, fara improvizatii, mufele nu sunt topite (inca ). Le-am dat cu putin WD asa preventiv. Carenele nu au lipituri, dar banuiesc ca nu sunt cele originale deoarece le lipseste stickerul cu ERE Factory. Senzorul de viteza nu prezinta nici o ruptura la cablu, trebuie sa urmaresc cablul sa vad unde duce. Cel mai probabil va trebui schimbat. Etrierii fata/spate i-am desfacut, mai are placute iar pistonasele sunt in parametri, culiseaza cu mana. Antigelul e de un albastru curat, nu cred ca o sa il schimb curand. Am cumparat ulei, filtru ulei, cel de aer astept sa am timp sa il desfac sa il verific, simeringuri furca si ulei furca. Sunt in cautare de o cheie cu pini pt a desface amortizoarele fata. Am dat si comanda de suruburile de carene ce imi lipseau (cam 150lei cateva suruburi pe ebay) si de jiglorul minune care ar imbunatati neutrul. Urmatoarele investii majore vor fi in cauciucuri si evacuare. Editat Iunie 15, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Bravos! Vineri ma duc si eu la United pentru diagnoza, sa-mi ridic si jiclorul ala si sa vedem ce si cum. Decat sa o vopsesti, daca nu-ti plac cum arata carenele, mai bine pandesti pe ebay cate o carena OEM si ti le iei pe bucati. Momentan si eu am carenele originale, nu au lipituri, dar burta are julituri pe ambele parti. Nu stiu ce sa fac, sa o repar si sa o vopsesc sau sa pandesc ebayul si sa iau alta. Oricum, e destul de voluminoasa si transportul va costa ceva-ceva... ce ma enerveaza la ea e ca si la dus si la venit, la ce trafic e prin capitala, mai mult de a 2-a nu am unde naiba sa ii dau! Rar reusesc sa schimb si a 3-a! Efectiv cativa km ii merg numai printre masini, tiptil-tiptil.... Editat Iunie 15, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Are sticker-e intricate pe ea? Dacă nu, cred că poți s-o revopsești profi cu vreo 100€.Pe lângă costul transportului, cred că șansele s-o găsești intactă la SH sunt relativ mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Stickerele sunt intacte. Nu ma plâng de aspect si nu îmi displace nici culoarea. Partea estetica peste vreun an așa o sa o iau in calcul. Carenele sunt in stare chiar buna, nu am de ce sa iau altele. Am o poza cu o combinație de culoare care îmi place, dar, cum ziceam mai e pana acolo: » Post actualizat in 15 Jun 2016 15:33 Ce ma enervează e ca as vrea sa ii ridic schimbătorul un pic sa am loc ca lumea sa bag gheata sub ea, dar nu mai am unde ca lovește in cadru. Editat Iunie 15, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Eu îi ziceam jupânului de mai sus, cu burta La a ta nu are rost să faci nimic pe partea estetică, este întreagă. Poate eventual să încerci să-i polișezi bascula: din poze mi se pare că este pătată de la mizeriile de soluții care se folosesc la spălătorii. » Post actualizat in 15 Jun 2016 15:43Ce ma enervează e ca as vrea sa ii ridic schimbătorul un pic sa am loc ca lumea sa bag gheata sub ea, dar nu mai am unde ca lovește in cadru. În poză pare să fie aproape la același nivel cu scărița. Ești sigur că vrei să-l dai mai sus? Editat Iunie 15, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.