Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Are sticker-e intricate pe ea? Dacă nu, cred că poți s-o revopsești profi cu vreo 100€.

 

Pe lângă costul transportului, cred că șansele s-o găsești intactă la SH sunt relativ mici.

E burta alba, de la Mille R, deci nu prea are legatura cu ce am eu ca si coloristica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În poză pare să fie aproape la același nivel cu scărița. Ești sigur că vrei să-l dai mai sus?

 

E mai jos. Daca as putea sa il ridic cu 1-2 cm mai sus ar fi ideal. Momentan nu pot sa bag tot varful sub schimbator, schimb cu talpa, care e cu 0,5 cm mai iesita in afara ghetelor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci da... treaba aia cu schimbatul de jiglor e pe bune. Gasesc N-ul mult mai usor si parca schimbatul vitezelor nu mai e asa brutal... Deci merita facuta investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste minunata atunci, ca si jiglorasul :D meu e pe drum.

 

Tocmai am achizitionat o pereche de tobe Delkevic de carbon de pe ebay. Le-am trimis la un prieten in Anglia ca englezul nu a vrut sa trimita la noi, dar in maxim o luna le am.

Las mai jos 2 clipuri de pe net cu ele... pana voi pune clipul meu :D

 

 

Din pacate sunt doar tobele, fara tevile de legatura dar nu cred ca o sa fie o mare problema sa gasesc pe cineva sa imi faca 2 tevi. Catre ce sa ma orientez? Inox? Otel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scoate din minti cricul ala lateral :((( Mi-e sa n-o gasesc pe jos daca se sprijina vreun tampit de ea sau se inmoaie putin asfaltul de la caldura - motocicleta sta prea inclinata. Am citit ca baietii pun cric de CBR 1000RR pe Mille. Sau de GSXR1000 K2. Altii am vazut ca pur si simplu au lungit cricul cu vreo 2-3 cm. IAr altii au put cric de VTR FIrestorm. As incerca aceasta ultima varianta, cu cricul de VTR - tin minte ca a mea statea mult prea dreapta :)))

 

O alta chestie naspa e inaltmiea seii - e cam inalta motocicleta pt mine, n-ajung jos cum trebuie iar manevrele pe loc sunt destul de tensionate, daca-mi aluneca un pic piciorul sunt jos cu ea. Vreau sa o mai cobor putin.

Pe ebay am gasit asta

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV-1000-Mille-SP-Lowering-Link-Links-Kit-Adjustable-1998-1999-2000-New-/172065385658?hash=item280fe56cba:g:HFkAAOSwpRRWmt8s

Este suficient sau trebuie sa cumpar si asa ceva

http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RSV1000-Mille-Tuono-30mm-Jack-Up-Kit-Dog-Bone-Suspension-Linkages-/190535277644?hash=item2c5cc99c4c:m:mTI1XGVAbXy2-rmD_FwUgBg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic să te obișnuiești și s-o lași așa :) Nu știu ce înălțime ai, dar RSV-ul tău are șaua la 810 sau 825mm. Eu am 1.70 și șaua la 845mm. Pe loc și la manevre este penibil, dar m-am obișuit să descalec des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot 1.70 am si eu. Dar is mai... voluptos :)

VTR-ul avea saua la 810 si era ok, ma intelegeam perfect cu ea. Asta are saua la 830 si e cam deranj. Vad ca astia pt Mille din 2001 dau saua la 810.

 

Ai si tu dreptate cu descalecatul des, ar cam trebui sa ma obisnuiesc si eu asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu despre cricul minune, s-au pus tot felul de variante, dar parca cel de CBR1000 (2004-2007 parca) era cel mai ok. Nu mai stiu daca se potrivea comutatorul sau il luau cu tot cu comutator si se potrivea la mufe, dar toti ziceau ca se schimba fara nici un fel de modiciari.

 

Cat despre coborarea ei poate ai putea sa te joci un pic la amortizor. Nu prea ma pricep, dar parca e un reglaj care ii permite amortizorului sa se afunde mai mult cand esti tu pe ea. Adica, daca ii masori inaltimea fara sa te pui pe ea ramane aceeasi, dar odata ce te asezi pe ea se lasa ceva mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai să mai nimerești același sag, iar asta va afecta comportamentul suspensiei. Mie Sorin (Mașinuță) - care se pricepe la măsurat și la calculat unghiuri de suspensii (rake, trail, etc.) mi-a spus că motocicleta (mea, dar cred că se aplică la orice RSV) are comportamentul ideal cu setările cu care vine din fabrică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan,cum ai dedus ca aceste setari din fabrica sunt bune si pentru tine ? :)

Ca fapt divers nu exista 2 motociclete identice,nu au reusit astia nici in motogp treaba asta.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu ce alte setari sa ii fac, mi se pare o complicaciune fara margini setatul lor. Am gasit pe net diverse setari in functie de greutatea riderului dar nu prea am incredere.

Astea de fabrica vor fi punctul de plecare. Apoi voi lua un prieten sau doi si o sa incerc sa o setez cu mine pe motocicleta si cu masurarea comprimarii cum am vazut eu in tutoriale :D

Apoi, in mod sigur voi ajunge la cineva priceput prin Bucuresti. Planuiesc sa ii trec ECU pe map2 asa ca sigur ajung la United.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce faci tu de capul tau,treci pe la cineva care chiar se pricepe,sper/cred sa ai o surpriza placuta dupa aceea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scoate din minti cricul ala lateral :((( Mi-e sa n-o gasesc pe jos daca se sprijina vreun tampit de ea sau se inmoaie putin asfaltul de la caldura - motocicleta sta prea inclinata.

Haaaa!

 

La mine e fix invers. Are cricul in asa fel gandit incat motoretul sta aproape vertical cand il pun.

De fiecare data mi'e ca daca trage unu o basina cade pe partea opusa cricului :)

Ce'i drept..pana acum n'a cazut ..dar e foarte frustrant ca sa caut mereu loc perfect drept sau cu o usoara inclinatie pe partea cricului.

 

Se stie ca Aprilia face unele dintre cele mai infricosatoare cricuri :) (cand prea prea / cand foarte foarte)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Metal , asa este si la honda 600 rr 2007 -....,eu cand mai merg cu ale prietenilor si trebuie sa cobor de pe ele ,pun cricul si mereu am impresia ca vin peste mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu ce alte setari sa ii fac, mi se pare o complicaciune fara margini setatul lor. Am gasit pe net diverse setari in functie de greutatea riderului dar nu prea am incredere.

Astea de fabrica vor fi punctul de plecare. Apoi voi lua un prieten sau doi si o sa incerc sa o setez cu mine pe motocicleta si cu masurarea comprimarii cum am vazut eu in tutoriale :D

Apoi, in mod sigur voi ajunge la cineva priceput prin Bucuresti. Planuiesc sa ii trec ECU pe map2 asa ca sigur ajung la United.

la modul ideal, reglarea suspensiei o faci in doua-trei zile, te dai, reglezi, iar te dai, iar reglezi, pana esti multumit. dar trebuie sa ai conditii ca savvezi ce poate, ideal e sa dai ture si in oras si afara pe viraje.

» Post actualizat in 21 Jun 2016 12:06

trage de ea pe curbe, pe denivelari si noteaza-ti: se balanseaza spatele, intra larg in viraj, topaie spatele, si faci reglaje. te dai iar si vezi care e diferenta. daca te dai suficient de tare, o sa atingi limitele suspensiei spate, daca e stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Zahei. Voi pune furca la setarile de fabrica si cu prima ocazie ma duc la cineva priceput!

 

Un mic tease, ca stiu ce cautate sunt suruburile din poza:

 

post-33933-0-26894700-1466527486_thumb.jpg

 

150lei de pe ebay din UK, intr-o saptamana le-am avut in posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la ce sunt astea? de la carene? eu am d-alea rapide, se desfac juma de tura si raman agatate acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos au gandit italienii astia... pleci cu motocicleta, te intorci cu ea bucati in punga :)

 

M-a lasat bateria! Am plecat de dimineata, totul ok, la pranz am iesit am dat o tura de vreo 15 min, am stat o ora, m-am intors inapoi la birou si seara cand sa vin si io ca omu' spre casa - oha.. caraia dar nu invartea. Am butonat bordul pe acolo si imi arata 11,7 tensiunea la baterie. Asa ca am scos bateria, m-am oprit la terasa de langa, am baut doua beri si am venit catinel acasa cu autobuzul. Acum am bateria pe redresor, vedem ce se intampla maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...